Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szarfosmoslék – Reklámok, avagy a mellékhatások tekintete

2008. március 28. 17:11 - Bruti

Mindannyian ismerjük a kanapétévézéses bealvás szindrómát. Ez a kór minden előzetes figyelmeztetés nélkül törhet ránk bármikor. Azért vannak magasabb kockázati csoportba tartozó műsorok, mint pl. vasárnap ebéd utáni F1-es futam, vagy késő esti „még ezt megnézem, és megyek én is szívem” műsor. Csendes szunyókálásunkat két dolog szakíthatja meg. Palik Laci elmebeteg üvöltözése, mint pl. „ATYAÚÚRISTEN, MIT CSINÁL EZ A FIÚ!!”, és a REM fázisunkba belehasító, hallásküszöbünket próbára tévő reklám. Én kifejezetten rémülten tudok felriadni egy-egy reklámblokkra, ezért ha tehetem, kizárom az életemből, de a minap úgy döntöttem, hogy itt az ideje kritikus szemmel is végignézni őket. Íme egy adag.

Mindig frusztráltak a kicsi malacszemeid? Szeretnéd, hogy legalább akkora legyen, mint egy betépett tehénnek? Ha igen, semmi mást nem kell tenned, csak annyit, hogy bemész a bótba és megveszed a Mászterpíszmáxot, mert az jó. Ott van pl. Görög Zita. Megvette. Azóta akkora a szeme, hogy alig bírja becsukni. Ennyi. Még a modelliskolájában is Mászterpíszmáxot, a kifutók kedvenc szempillaspirálját használja. Mert van neki modelliskolája. Azt mondjuk nem értem, miért lesz nagyobb a szemed egy szempillaspiráltól... Lehet, bedagad? Lényegtelen. Vegyed megfele!

Egy enyhén vízfejű fickó áll az ajtóban egy csokor virággal, és csenget. Kilép egy nő, de mivel ügynöknek nézi, így rábassza az ajtót. Csokornak annyi, emberünk gondterhelten néz. Mindaddig, amíg Univermedvemancs át nem nyújt neki egy majonézes dobozt, majd a jól ismert Nesquik nyúl hangja közli, hogy „Ha ezzel se jutsz be, akkor tökön szúrom magam!”. De Univermedvemancs természetesen nem akarja magát tökön szúrni, mert Univermedvemancs biztosra megy. Ő tudja, hogy az Univer majonéz finom. Emberünk gyorsan összehúz egy majonézes salátát és viszi is a csajnak. Az meg már nem kérdez semmit, csak tömi a fejébe átszellemült orcával. Háháá! Mi ebből a tanulság? Ha meg akarod rakni a szomszédasszonyt, akkor vegyél neki Univer majonézt. A mai nők erre buknak.

 

Fiatalkori emlékeimben az Ewokok után közvetlenül a Duracell nyuszik voltak a legkedvesebb teremtmények a földön. Csak úgy futkároztak ide-oda a kis ártatlan picúrok kifogyhatatlan energiájukkal legyőzve a rosszarcú nyuszikat. De még a rosszarcúak is olyan kis édibébin voltak morcosak, hogy fel se merült bennem máig az a kérdés, vajon miért rózsaszínűek? Kit érdekelt ez akkor, a Super chaneles időkben. Na, ez az idill mára jelentősen megváltozott. Ezek a kis ellenszenves férgek ma már tökömtudja milyen rézfejjel és plusz energiával vannak ellátva és sose mosolyognak. Én inkább vigyornak nevezném. Biztos nagyon fasza a Duracell, ha a zseblámpámmal hosszan akarok világítani egy vaksötét temetőben, de ezek a plüsstetűk nekem ne focizzanak elszánt arccal és Pelét megszégyenítő mozdulatokkal idióta szintetikus rock zenére, mert szánalmas és nem is fejezi ki eléggé, hogy mennyivel jobbak a versenytársaknál. Hogy dögölne meg mind!

A Zott reklámja szerint a jó gyümölcsökből befőtt lesz, a szebbekből gyümölcssaláta, a csodálatosangyönyörűségeseket meg beleaprítják a Jogobella joghurtba. Na, meg a tökömet! Ezek tényleg ennyire hülyének néznek bennünket? Már látom magam előtt, ahogy a Zott munkások visítva rohannak a műszakfőnökhöz, mert véletlenül becsúszott egy kis rothadt eper is a szépek közé, és az úgy nem maradhat! Ebben a profitorientált világban majd pont a legszebbeket fogják beleturmixolni abba a nyomorult joghurtba? Én tuti nem így csinálnám, és szerintem ők se. Azért még így is ez a kedvenc joghurtom, csak ne vetítsenek itt nekem.

Szoktál enni magyaros kaját? Hát persze, hogy szoktál, ha magyar vagy. Na, akkor erre építünk egy reklámot, gondolta a Mezym gyártója. Egy idősebb háziasszony éppen a csülkösbabot tálal fel kolbásszal (mert ugye a hülye magyar ezt eszi), majd közli, hogy mi apjukkal szeretjük a hasunkat. Ez eddig renben is van. Viszont Lenke néni tapasztalati úton arra is rájött, hogy ha lefekvés előtt befal vagy négy kötőjel tizenöt töltött káposztát, attól bizony rohadt szarul fog aludni. Erre természetesen nem az a megoldás, hogy ne zabáld fosásig magad éjszaka, hanem egyél Mezymet. Sőt! Minél több tablettát veszel be, annál többet tudsz majd zabálni. Gratulálok.

Egy fölöttébb irritáló hangú kiscsaj rohan be a szobába, és üvöltve közli az apjával, hogy Buksi kutya lelépett. Hát ja.. a kutyák már csak ilyenek, de legalább addig se szarja össze a laminált padlót. Na, mit csinál erre egy normális családapa? Nem, nem zavarja el a francba a lányát azzal, hogy majd visszajön az a kis patkány, ha megéhezik, de legrosszabb esetben is csak annyi történhet, hogy elcsapja egy pótos IFA, hanem leteszi a CKM magazin e havi számát, és a szakadó eső ellenére a család kedvence után veti magát. Kisvártatva elő is kerülnek szénné ázva (vagyis csak az apuka, mert az eb tök száraz), majd látványosan tüsszögni kezd. De most őszintén. Milyen immunrendszere lehet ennek a kreténnek, ha pár perc alatt úgy megfázik, hogy a halálán van? Kb., mint Freddie Mercury az utolsó stádiumban. Na, nem baj, megvan a megoldás. Egyél meg egy levél Aszpirin plus C-t, mert az megszünteti a torokfájást és hozzájárul az immunrendszer erősítéséhez. Hát az bizony rád fér barátom.

Mára ennyi volt, de az utánpótlás kifogyhatatlan. Azért a reklámok fogyasztása tekintetében kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét.

Címkék: szarfosmoslék
75 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pius 2008.03.28. 17:29:46

Jo bejegyzes! :D
A mezymes reklamban egyebkent egy borzasztoan kinezo toltott kaposztas talat mutatnak: valoszinu paradicsomszoszba(!) beleraktak nehany nyers (zöld) kaposztadarabot, oszt' kesz. Szoges ellentete a fenti etvagygerjeszto kepnek.

squeegy beckinheim 2008.03.28. 17:31:34

a kedvencem az antigravitációs szempillaspirál

the black ball 2008.03.28. 18:00:38

Aztarohadt. Ez fájdalmasan jó volt. :D
Én inkább nem akarom tudni, mit turmixolnak még bele a joghurtomba. A "reggeli tejitalnál" már megbántam.

dupi 2008.03.28. 18:01:38

reklám hogyvolt :) fasza, hiánypótló. még!

Jepüjababa 2008.03.28. 18:22:43

De ugye minden reklámblokkból nem lesz hogyvolt ezek után?

2008.03.28. 18:39:05

Abszolút apróság és csak a kákán csomón keresés ennyi szar reklám mellett, de Zottéknak üzenem, hogy BEFŐZNI közismerten csak a HIBÁTLAN gyümölcsöt lehet, különben megrohad a befőtt. Azaz, gyakorlatilag a legszebb, legjobb megy befőttnek, a kis hibás (a hibákat eltávolítva) gyümölcssalinak, és, akkor innen tiszta, mi a létra legalja ;-)))
Abszolút off, ami erről eszembe jut: tizenéve mentünk még a gimiből "mg-i munkára" egy állami gazdaságba, ahol gyümölcslevet gyártottak, és a melósok a feldolgozásra váró almát dobálták a kutyának teniszlabda gyanánt. Mikor elunták, az alma ment vissza a többi közé, azaz, szép, egészséges gyümölcslé lett belőle...

mókus 2008.03.28. 19:05:02

jó lett, még, még!!

Nari 2008.03.28. 19:08:18

És igen.. Bruti még egy szerencsétlen Mezym reklámből is a legjobbat hozza ki... köszönjük Emese :))

Jaaa..és mikor lesz következő comment buli? :)

candyperfumegirl 2008.03.28. 19:10:33

Ez egy élmény volt. :D Köszi Bruti!

kamarti 2008.03.28. 19:16:40

és akkor az apubuksikiszökött reklám slusszpoénját (amiről nem tudom eldönteni, hogy most akkor önironikusak voltak?, összekacsintanak velem? vagy mi van?) ne felejtsük el: a következő ajtónyitásnál Buksi szájában hoz egy esernyőt - mer neki eszébe jut? vagy csak azt tudja, ő úgyse szedhet aszpirint? vagy ez csak egy frappáns befejezés? vagy mivan??

de még ezt is megbocsátom Lelkes Emese egy lelkes, félrefordított fejű hm-jéért...:)

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.03.28. 19:32:21

Emese egész jó, azt nem bántom, de még így is 10 bejegyzést lehetne írni a szarokról.
Ott vannak a bankos reklámok, ahol százezermilliárd forintott vehetsz fel egyetlen telefonhívással 0%-os kamatra, aztán még nem is beszéltünk a hüvely és lábgombákról, a tamponokról, betétekről, mosószerekről.. ugye csajok? :))

Karamati. Igen még írni akartam, hogy a vége tiszta heppi, de aztán kihúztam, mert az olyan, mintha partydrogot használna a család. :)
Nari. Nemtom mikor lesz megint buli, de megyünk.

Gabba 2008.03.28. 20:22:24

Bruti, köszi ezt a felhőtlen röhögést, jól indul a hétvégém. És máma még Dead Like Me is lesz!

Phédra (törölt) 2008.03.28. 20:43:43

Ó, "csodálatosangyönyörűséges" volt a hogyvolt, Bruti, fantasztikusancsodálatos!!!:)

Real_Y 2008.03.28. 21:05:55

Hálásan köszönöm, az ötpercignevettemmégakönnyemisfolyt cikket!!!!

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.03.28. 21:56:51

Most már biztos, hogy az innovációs különdíj tényleg Brutié! Zseniális, köszönjük! :-D

madz 2008.03.28. 22:33:03

ezekből areklámokból nekem mindig az jött le, hogy a gyerekeket milyen idiótának ábrázolják: a zottosban (ami egyébként szerintem is veri a danone-t) egy kamaszcsaj tátott szájjal rácsodálkozik a befőtt fogalmára, az aszpirineshez meg sikerült felkutatni az ismert univerzum legirritálóbb kiscsajhangját. főleg a vége gáz, hogy buksimárnemisesikazesőőő.
visszasírom az apukezdődikes gyereket...

2008.03.28. 22:36:15

"emese" alapötlete nem volt rossz, de ki akar olyan banknál számlát, amelyik nem tudja megértetni egy jelentkezővel, hogy NEM KELL nekik????
Vagy, akármilyen szar ötletei voltak Emesének, mégis behívják újabb felvételi körökre, netán fel is vették és azért garázdálkodhat az újabb és újabb baromságokkal?
Akkor meg azért nem kell nekem az a bank, mert ki akar hülyékkel pénzügyeket intézni???
Szóval, sajnos emesére nem építhető folytatásos történet...

Porcelán az elefántboltban 2008.03.28. 23:09:02

Ez nagyon vigyoritiszes egy hogyvót. Köszi Bruti!

Egyébként a Buksi kiszökött (én is kiszöknék) és az elcseszett káposztás reklám szerintem nem magyar, csak szinkronizálták. Az a káposzta erősen paradicsomos volt, ilyet magyar ember nem csinál, az aszinkron szájtátogásról nem is beszélve.

Lencse. 2008.03.29. 00:01:43

Bruti, még az időpont is tökéletes. Könnyen előfordulhat, hogy az ember besörözve ér haza, és elovassa ezt. :D Fokozott életveszély.

Én igazán azokat a reklámokat szeretem, ahol énekelnek. Emlékeztek még a "Sokkal frissebb - jéghideg máár - a lehelleteeeeeeeeeeeeeem" dalra? Audiális genocídium.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.03.29. 01:13:20

Lencse. Na és a Jogobella, jogobella.. lalala.. hát azon dobtam egy hátast.
A kék csibe a Maggitól, a főzés öröm vele bármikor rigmust, meg ki is szedtem gitáron. A-D-É akkordok dúrban.

Buborék. Itt Debrecenben szokás paradicsomosan is csinálni a tőtöttkápit, de készítik még pl. pöszmétével (köszmétével)is, szóval akár még lehet magyar reklám is, bár, hogy őszinte legyek, a szinkronra nem figyeltem.

Prof. William · http://profwilliam.wordpress.com/ 2008.03.29. 01:15:44

Ez jó volt. Írj még ilyen stílusban. :)

Lencse. 2008.03.29. 01:25:58

Csapj rá a nagy gyümölcs él-vezetRE! - Áhh, az a tagolás. :D

Mostanában peidg természetesen a dancelős K&H reklám felelőseit kuatnám föl. Mindegyiknek beoperálnék a májába egy Jack Baurnek fontos chipet, a többit a sorsra bíznám.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.03.29. 01:32:46

És a Colgate totál? Az úgy küzd a lepedék ellen, hogy öröm nézni.

Flankerr 2008.03.29. 11:32:06

Jó a cikk..:) ma a legdurvább reklámok egyértelműen a sampon/testápoló körből jönnek. Egy termék 3 ütősnek szánt jellemzője:
-tükörfény (biztos darált üveggel)
-kasmír hatás (őrölt kasmir lehet)
-frissen mosott hatás (itt leálltam.. samponpor?)
a selyemkivonatos tusfürdőt fel se hozom..
Szerintem a következő a babapopsi granulátum lesz, hiszen az is puha...
És még csodálkoznak sokan, miért nem nézek tévét.. vajon miért..

Greg36 2008.03.29. 12:06:47

Los Alamusi:
Emese egyértelmű, hogy a bankban marad. Kit érdekelnek az idióta ötletei, ha cserébe minden céges bulin végig mehet rajta a bankfiók összes férfi alkalmazottja? Még le se kell nagyon itatni, elég ha kap egy puzzlet vagy egy plüssnyuszit.


Viszont valamelyik dokufilmben egyszer kiszámolták, hogy mennyi eper és málna kéne csak ahhoz, hogy a németországban piacra dobott joghurtokba valódi gyümölcs jusson. Csak németországban és csak joghurtba. Semmi málnaszörp, üdítő, málnás kekszek és sütik, vagy urámbocsá, fagyasztott eper... Úgyhogy csak óvatosan velük...

Monster 2008.03.29. 12:19:03

Mint tudjuk a valódi epres joghurtok is fűrészporral vannak ízesítve, hogy mi van még bennük, jobb nem megtudni:))
Amúgy a bejegyzés nagyon jó, jöhet még:)

denamano 2008.03.29. 13:17:41

Flankerr, el ne felejtsd a legújabb adalékot: gyémántpor/darabkák vagy mi a szösz... most jut eszembe. azt a 'mi a szösz'-öst én bírtam...

és igen, ilyet még, Bruti!:)

don rafael 2008.03.29. 14:13:44

ez jó :)
Bruti, ajánlom figyelmedbe szarfosmoslék ügyben a Viva tévén futó Szexi vagy nem? című agyrémet :)

gonoszkiralylany 2008.03.29. 14:19:59

dejó, nincs TVm, 3 éve nem látok reklámokat, de mostmár el tudom olvasni hogy miről szólnak :DDD
nagyonköszi!

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.03.29. 14:33:21

don rafael! eddig nem volt nekem a viva beállítva, de majd ránézek. miről szól?

nyomasek_bobo · http://sopron.e-cafe.hu 2008.03.29. 14:37:49

Bruti, kihagytad minden reklámok legalját:

ROBITUSZÍÍN

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.03.29. 14:41:41

hát, most éppen nem adják azé történhetett meg. :) de hiánypótlónak: www.youtube.com/watch?v=iuyx2R-g7T0

don rafael 2008.03.29. 15:06:36

nos, háromtagú celebzsűri eldönti az adott versenyzőről, h szexi-e vagy nem, aztán aki szexi, az fürdöruhára vetközhet, majd tizes skálán pontozzák a szexiségét,és a legszexibb lány és fiú továbbjut.
Mondjuk az egész Viva tévé megérne egy bejegyzést :)

Lencse. 2008.03.29. 16:04:24

Azért az a Görög Zita kép az eljén üt. :) Ahogy kitüremkedik az arca oldalt.
És piros pont Brutinak az innovációért. Narancsszínű a buborék, hogy megkülönböztessük a 24 bubiktól.

don rafael: nem hülyeség amit írsz. Én mondjuk ilyenkor csak 1-2 másoperckre kapcsolok a vivára, de az alapjain rendíti meg a világképemet. Az evolúciótól kezdve Newton törvényein át az európai alkotmányig mindenben kétlekedni kezdek, ha ezeket látom.

Stimpak 2008.03.29. 16:26:45

Szép, szép, de ne felejtsük el a reklámdalokat sem, ahogy előttem is írták már. Kezdhetnénk ezzel, mint 0.-ás kő:

www.youtube.com/watch?v=OluuQqj3t84

ttibike 2008.03.29. 17:51:50

Én arról a széles vigyorról olvasnék szívesen ami akkor láccik mikor átveszi a pénzzavarban lévő bácsi/néni a pro....t nevű uzsoráscégtől a lét. Uszkve 354-465% kamatra. Boldogan. Mert elromlott a tv. És kell másik, hogy nézhesse a mounikasót.

Balázs1983 2008.03.30. 06:59:44

Bátyám iszonyat Volvo-buzi, mikor elküldte nekem a Stimpak-féle reklámot, azt hittem, hogy ez valami szar poén, olyan mint Bruti Robituszin-os videója... Kíváncsi lennék milyen képet vágna a svéd felsővezetés, ha hallanák ezt a fost.
Amúgy a reklámokból a hüvelygombás volt a legnagyobb. Felkeltem délben, éjszakás műszak előtt örültem, ha egyszer bírtam enni. És akkor a hülyepicsa megszólal, hogy "elmentek a fiúk, most már beszélhetünk a hüvelygombáról". Nem vagyok finnyás, de akkor azt hittem beleverek egy csákányt a TV-be.

Nari 2008.03.30. 12:13:32

Bruti.. az a robituszin reklám... nem kicsit beteg :)
Stimpak, ez a Volvo reklám ment kishazánkban?! szép...engem az 50es évek reklámjaira emlékeztet... :)azok voltak ennyire elmeemelők...

Bruti.. én is megyek a következő bulira, a múltkoriról kicsit hamar távoztam..khm :)

Stimpak 2008.03.30. 18:18:46

Nari: A Volvo reklám ment bizony, már nem tudom melyik csatornán, de mikor megláttam felforgattam érte az internetet, és mikor meglett, be is raktam a kis gyűjteményembe. Hiába, tudom, perverz, de az ilyeneket mindig élvezettel mentettem meg az utókornak.. :)

Nari 2008.03.30. 19:32:40

Naaggyon kemény...az ilyeneket érdemes is megmenteni...nem perverzitás ez...nyugi :) ha van még ilyen viccességed akkor megmutatod? :)

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.03.30. 21:03:16

Stimpak. Mutasd meg neki a bélyeggyűjteményed is. ;)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.31. 09:43:27

"- Anyu! Ha valaki köhög, mit kell neki mondani?
- Robitusszin.
- És ha rektális vérzése van?
- ... Holnaptól nem nézheted a Dr. House-t."

Amúgy a Zott reklám málnafiguráiról mindig az öngyilkos merénylők jutnak az eszembe, akik azt remélik, hogy tettükért hurik közé kerülnek a Paradicsomban: "Ha nagy leszek, ugye én is Jogobellába kerülök?"

blökikutya 2008.03.31. 11:36:47

Azért egy jóféle szárnyasbetét reklám még idefért volna. :)

mamusz 2008.03.31. 13:11:38

Ez jó volt, köszi :-)
Lehetne még pár reklámhogyvolt :)

_sélli 2008.03.31. 13:29:28

Hű, tényleg, a Szexi vagy nem szexi. Na az egy atomvillanással egybekötött agymosás... A múltkor pont akkor kapcsoltam oda, mikor ment... Nem akarom bántani, mert tehetséges, de Tóth Vera ne mondja már meg egy egyébként nagyon jól kinéző, csinos lánynak, hogy nem szexi, mert nem tommiért...

Bruti! +1 extra adag somlóival támogatom a SzvnSZ hogyvótot!!!

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.03.31. 13:38:04

Azért reklámzenében még a sleep&play meg a kicsi kamat kicsi tánc is nagyon ott van, legszívesebben kihajítanám a TV-t az emeletről, ahányszor meglátom őket.

the real 2008.03.31. 14:02:54

A baumakkksz My Way-feldolgozásáról mi a véleményetek? Én először azt hittem, IrigyMirigy-ajánló, de mégsem. Van német változata is, az talán egy fokkal elviselhetőbb.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.03.31. 14:18:32

Ok. Tudom már mi az a Szexi izé.. egyszer láttam már valahol, pont mikor Tóth Vera osztotta az észt a tökéletes alakról. Na igen kompetens...
Jóvan megnézem. :)

A My Way meg nem is olyan rossz.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.03.31. 14:29:29

Van egy Volvo reklám, amelynek a zenéje és szövege olyan, mintha a Monty Python -féle favágódalt vették volna mintául.

"Vágom a fát a fejszémmel,
de csak nappal, sohasem éjjel." :-)

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.03.31. 15:44:59

Fedor. Stimpak már belinkelte, ha erre gondolsz. Ez azé odabasz!
www.youtube.com/watch?v=OluuQqj3t84

Bruzsy · http://rockonlelkek.hu 2008.03.31. 16:28:51

És érdekes, related-ben ott van a dajcs verziója a Volvo-nak, ott miért bírnak mindent meghagyni angolul? Miért??? Kezd elegem lenni ebből a "mindent fordítsunk le, úgy az igazi, akármilyen gagyi is" felfogásból.

megadeth1 2008.03.31. 19:08:51

És az meg milyen, hogy jön a kreténfejű medve és viszi a kölköt a játszótérről, azzal a szöveggel, hogy megmutatja a csokibarlangot? Anya meg sehol? Hát, ha az én kölkömnek firtatná valaki a csokibarlangját, úgy pofánverném... Aztán meg gyűjtsem össze a medve tappancsait?! Nem a lábnyomát inkább? Vagy le kell vágni a lábát ahhoz, hogy a nagyerdőbe beengedjenek? Különben is, ki akarna oda menni, ha buzi pedofil medvékkel van tele? ÁÁÁÁÁ!!

Nari 2008.03.31. 20:58:47

Bruti.. nem azért mondtam Simpaknak,h mutassa meg, mert meg akarom nézni a "bélyeggyűjteményt"... nah,h te mindig rosszra gondolsz ;) haabbbáááár..khm

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.03.31. 21:08:02

Értem én Nari, értem én. :) Lehet nincs is neki olyan. :D

kamarti 2008.04.01. 12:49:46

megadeth! és akkor még adott reklám képi világáról (benne a rajzos mesevilággal meg a piskótából kibuggyanó csokival) még nem is beszéltünk... brrrr. szóval volt már olyan, hogy a ygerekem egy reklám hatására óhajtott valamilyen terméket fogyasztani, de a mosóporróka hangján csábítgató medve + ez a körítés őt is inkább elriasztotta

Stimpak 2008.04.01. 14:53:58

VAN bélyeggyűjteményem. :P

papugaja 2008.04.01. 15:47:05

A BAUMAX reklámot a rádióban hallottam először. Majdnem falnak mentem.
Büntetően szar szöveg, igénytelen előadás.
Valaki jegyzetelje már ki, meg akarom tanulni.

A másik kedvencem sajna már nem megy:
Kevesebb kompromisszumot kell kötnöm.
Nem vezetnek sehová.
Miért érjem be kevesebbel?
Csak, mert mások azt mondják?

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.04.01. 16:31:09

Stimpak. Tudtam, hogy neked lesz ilyen otthon. :D

Nari 2008.04.01. 16:35:11

Stimpak.. akkor lássuk azt a bélyeggyűjteményt. De csak akkor nézem meg, ha jön Bruti is ;) :P hmhmhm??

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.04.01. 16:38:17

Engem nem érdekelnek a bélyeggyűjtemények. Engem a Metaxa érdekel. :)

Nari 2008.04.01. 16:50:23

hm..akkor viszek metaxát neked, magamnak meg viszkiredbullt, hátha megint beállok... eheh

angyalhal 2008.04.02. 13:23:03

Muszáj megvédenem azt a töltött káposztát. Azért paradicsomos mert szabolcsi. Arrafelé így készítik, az én nagyikám is így csinálta. A világon a legjobb!

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2008.04.02. 16:04:40

Angyal. én imádom paradicsomosan, felénk is szokás (Debrecen). :)

angyalhal 2008.04.02. 16:29:15

Bruti! Végre valaki! Mégsem veszett el a hitem az emberiségben :-)

Nari 2008.04.03. 13:35:10

Mi is paradicsomosan esszük a Vadkeleten (Szabolcs megye) :).. és nem is szeretem másképp.

Sephinroth 2009.10.15. 13:50:28

Mi pedig tejfölösen Rétságon:D Paradicsommal nem próbáltam, de lehet, hogy úgy csináltatok majd anyámmal:D
Amúgy meg az Iglo halrudacskás reklámban azaz öreg pedofil?:D Rengetek kiskölyökkel veszi körül magát....:D
Ha pedig nem pedofil, minimum gyerekdolgoztató, vagy mi ennek a hivatalos neve:D

Mogyee 2012.04.01. 03:25:55

Egy valamit tudok hozzáfűzni...

"négy kötőjel tizenöt töltött káposztát..."

innentől visítva röhögtem végig az egészet. Teljes repsect, és nagyon köszönöm!

Wakka 2012.04.01. 10:19:04

@Mogyee: négy évvel ezelőtti bejegyzés, kösz, hogy előbányásztad. számomra a legszebb, amikor egy terméknél a két legnépszerűbb versenyez egymással a vásárló kegyeiért, knorr/maggi, coca/pepsi, duracell/energizer, braun/philips, hirtelen ezek ugrottak be. kreatív csapataik eszméletlen dolgokat képesek kitalálni.
a forma1 kora délutáni futamai pedig a mai napig a legkiválóbb alkalmak a punnyadásra.

kemény keleti kommentelő 2012.04.01. 11:41:47

A Mászterpíszmáxot én nem a szememre kenem.
Egyébként fasza a cikk, csak egy észrevétel hozzá.
A "Mindig frusztráltak a kicsi malacszemeid?" dumán jót röhögtem, de van rá egy fogadásom, hogy ez nőtől származik. A forrást pedig illik megnevezni egy dolgozatban.

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2012.04.01. 21:25:03

Hogy sikerült ezt előszedni? :D

anica inkognitóban · www.lepcsankparty.blog.hu 2012.04.02. 00:04:38

@Bruti: alapos kutatómunkával. csak senki nem ér rá válaszolni, írják a témáról a doktorijukat...most keresik a ctrl-t..
süti beállítások módosítása