Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Grace klinika 3x14 - Minden perc ajándék

2008. március 26. 06:27 - sixx

Múlt héten egy háromrészes cliffhangerrel búcsúztunk, most kezdjük az egyik megoldásával: a tévétörténelem egyik legkevésbé összeillő párja vigyorog báván a képernyőbe: George és Callie O'Malley, Viva Las Vegas. Hol vannak az annyira összeillő párok mint Samantha és Jockey? Azt meg csak úgy szőrmentén jegyezném meg, hogy még szerencse, hogy kis hazánkban nincs ilyen intézmény, mármint a holtrászeg turistákra épülő instant házasságkötő szolgáltatás. Alex a "kelliómelli" néven egy félórát röhög, mi is.


A főorvosi posztra pályázók közül ketten a főnök seggét nyalják (Burke és Shep), míg Addison és Sloane csak néz, és a lassú víz partot mos elvben hisznek. Meg a dugásban, de ezt majd később, előtte Addison úgy néz Alexre, mint egy hatalmas, véres steakre, amit legszívesebben puszta kézzel tépne szét. Meredith anyja beteg, de nem úgy, mint egyébként, hanem "vigyük kórházba, mert még a végén meghal itt nekünk" jelleggel, ő lesz tehát az egyik hetibeteg (thanks, candyperfumegirl). A muter-Meredith interakciótól mindenkit megkímélünk, bárcsak a készítők is így tettek volna.

Megnyitotta kapuit a náci szerelemgyereke, azaz a Denny Duquette Klinika, amit a néhai Denny csekkje hívott életre Izzy közbenjárásával, csak éppen beteg nincs benne, de sebaj, jól fog még jönni a sok üres ágy, mégpedig akkor, amikor a friss házas George rájön, hogy az egyik beteg vére mérgező, vagy mi, mert vérvétel közben elájul tőle, és ez ugye nem normális. Mire értesíthetnék a jónépet, már mindenki ájuldozik, nagy részük a műtőben, (ami ugye eleve kurvaszar poén) ahol éppen a Toxikus Lányt műtik. Burke és Shep beöltözik űrhajósnak, és mennek műteni hősies arccal, de a csudaruha csak 30 percet bír ki - az Armaggedonban ilyenkor kúszott be egy amcsi zászló a képbe.


A műtét persze nem megy komplikációk nélkül, mert az altatás csak bizonyos ideig tart, a csaj meg ébredezik az asztalon - kurvaszar poén námbör tú. Addison (ki más?) egy sima maszkot ragadva megmenti a helyzetet, yeah. Ha ez nem lenne elég a csaj belszervei nem férnek bele a testébe (???), és ez már tényleg kabaré, azt várom, hogy a háttérben feltűnjön John Cleese, és komoly képpel megjegyezze, hogy ez csak egy demonstráció, semmi ok a pánikra. A hős orvosok levegője elfogy, összerogyás jön. Jönnek a medikák, akik a főnökel tandemben visszatartják a levegőt, helyreteszik a csaj belszerveit, és mindenki örül.


Burke nem örül, mert Cristina még nem mondott igent a házassági ajánlatra, pedig létrejöhetne a második legviccesebb tévésorozatos házasság a Michael Mancini-Kimberly Shaw kapcsolat óta. Az epizód végén Addison nem bír magával, de Alex helyett Sloane-t húzza magára, ennyit arról a bizonyos folyóról, meg az abba való kétszeri belelépésről.

Címkék: grace klinika
23 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Libretto · http://szviccs.blog.hu 2008.03.26. 08:30:58

A toxikus leányról lemaradtam. Kiderült, hogy mitől mérgez ő ennyire?

tra lala 2008.03.26. 09:14:43

Úgy látom ez a rész nem tetszett neked, mert ilyen rövid hogyvoltot még nem láttam itt:)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.03.26. 09:24:54

pedig ez egy igen szórakoztató rész volt
az egyik - ha nem a - legjobb picsogós, szerintem

Nannycsuri 2008.03.26. 09:34:25

Mondjuk sztem azt eléggé eltalálták, mikor a főnök Meredith anyjával volt (aki fél napra magához tér a kórságból), s a kegyes hazugságot választotta a nagy büdös igazság helyett.
Valami fű téma volt a mérgezés háttarében...

sélli_ 2008.03.26. 09:54:58

Jó kis rész volt ez - mármint a többihez viszonyítva.
Azért mérgezett a vére, mert korábban rákos volt, oszt kemózták, meg kapott sok-sok gyógyszert, és ráfüvezett valami csuda-cuccal erre az egészre, amitől toxikus lett a vére. Vagy valami ilyesmi.
A hogyvót meg nem rövid, láttunk már 5 mondatost is :))

a nap húszpontos képe · http://haazeeblog.blogspot.com/ 2008.03.26. 09:55:50

Ezzel is csak a főcímig jutottam...
Valami "Gray's a..." volt kiírva. Hogy lett a "Gray's"-ből Grace?

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.03.26. 09:56:55

ja, és a 'muter-Meredith interakció' különösen tetszett

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.03.26. 09:58:45

nullapontos: de azért muszáj volt hozzászólnod?:)

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.03.26. 10:00:12

jól láttam a promór, jövő héten a picsogás átmegy akciófilmbe?:)

k.Tomi 2008.03.26. 10:07:12

sixx: mostanában olyan rövidek a Grace hogyvolt-ok. Pedig ezeken lehetett a legjobbakat röhögni. És a bubik is hiányoznak. :):)

kade 2008.03.26. 10:28:44

"Michael Mancini-Kimberly Shaw kapcsolat óta"
Istenem de jó is volt :))))

Johnny336 2008.03.26. 13:18:31

A következő rész odabasz majd. De asszem dupla, úgyhogy aki nem nézi előre, az körmöt fog rágni. Voltak benne jelenetek, amikor majdnem agyvérzést kaptam, mekkora idióta faszságokat találnak ki...
Nem akarok spoilerkedni, de drukkoljatok a békaszájú színésznőnek majd... :)))

Savafan 2008.03.26. 13:47:29

nekem az a rész tetszett amikor addison nyálcsurgatva nézi alexet, ahogy elsétál elötte:) és utána amit kap az ifjú arától:))

és a váltofutásos műtét sem volt gyenge, sírtam a röhögéstől. csak a váltobot hiányzott és már indulhatnának az olimpián. de ebből is látszik, hogy a rázós dolgokból ki kell maradni mert akkor meg tudom rakni a sorozat egyik jónőjét. igaz mr sloane?

EasyFriend 2008.03.26. 14:23:54

Ismerve sixx szűnni nem akaró lelkesedését a sorozat iránt, elképzelem, mekkorát röhögött, mikor meghallotta az epizód címét. :-)
Amúgy szerintem Callie a legszebb nő a sorozatban, arcra legalábbis.
Tényleg túlzás már talán az ilyen szintű tömörítés, még ha be is hánysz a sorozattól, sixx, mert asszem fontos dolgok is kimaradtak a hogyvótból, egy-két vicces apróságon kívül.

candyperfumegirl 2008.03.26. 14:41:03

Basszus, ebból az epizódból egy dolog ért valamit: Addison vetkőztető nézései. Nem volt semmi! :) Alex meg egyre gyanúsabb nekem, miért nem veti már rá magát?

evicska 2008.03.26. 15:22:00

igen, sixx, szépen kérlek, hogy fejtsd ki hosszabban a részeket, mert ezért várom annyira a szerdát, hogy a grace hogyvoltját elolvashassam (meg a vészhelyzetét). a csütörtököt a house, a hétfőt a feleségek, a keddet a gilmore lányok hogyvoltja miatt. az ég áldja meg, aki kitalálta ezt a blogot és persze az összefoglalók íróit is! :) és legyenek buborékok is, léccciii, naa!!

squeegy beckinheim 2008.03.26. 17:30:22

evicskával asszem mindenben egyetértünk hosszabb sokpoénos hogyvoltot és bubikat a népnek!!!

gyurmalány 2008.03.26. 18:05:40

én is csatlakozom. csak három hogyvoltot olvasok, és abból két sorozatot nézek (tűzvonalban, house).

ezt csak ritkán, de a hogyvolthoz nagyon hűséges vagyok. sőt sztem ez volt az első amit anno olvastam.

vissza a régi terjedelmet és a bubikat! különben bünti lesz.

OnixTitan 2008.03.26. 18:10:28

a végén a young igent mondott burkenek

pizarro · http://fcbayernmunchen.hu/ 2008.03.27. 00:22:14

Nagyszerű rész volt. Főleg Addison Alexre való ácsíngózásán vihogtam elég harsányan. És a slusszpoén a végén Markkal....... :-)

EasyFriend 2008.03.27. 08:31:22

Ignatius: na igen, pl. erre gondoltam én is, csak azért nem írtam be, mert nem tudtam, hogy az epizódban volt, vagy az előzetesben, vagy már bealudtam és álmodtam. :-)

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2008.03.27. 17:41:39

Atyaég, de jót röhögtem ezen a hogyvolton! Sixx, gratula! A hetibeteges poén is nagyon ott van... :-P
Tényleg jó rész volt, jól összefoglalva.

johevi 2008.03.28. 15:06:36

Nem tandemben, hanem stafétában :-))))
süti beállítások módosítása