Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Grace klinika 3x12 - A sebész is ember 2/2

2008. március 11. 23:20 - sixx

Nahát kérem szépen, téli álomból ébredtünk, és itt a duplarész második fele, az elsőben Meredith horkolt, Alex majdnem megdugta a vörös démont, George faterjának kiszedték a belső szerveit, illetve csak a fontosabbakat, de ettől még pisil kedvére, Burke megműttette a kezét Sheppel, hogy majd egyszer (feltehetően a börtönkórházban) ismét szabhasson embert. Mert azt mindenki érti, hogy amit csinált, az etikátlan és törvénytelen, nem? Yangot is be kellene vágni a sittre, de ez nem az a sorozat. Ja, és Izzie végre beváltja a csekket, de nézzük miből élünk!


A "Meredith úgy horkol, mint sixx részegen" sztorit végre rövidre zárhatjuk, mert vicces ugyan, hogy Shep kiborul, meg elalszik reggel, mert a fejére kell húznia a párnát, de annyira nem szórakoztató, mint a készítők hiszik. Szerintem fos az ébresztőórájuk, nekem mindig sikerül felkelnem az enyémre, a Liverpoolosra, még a fent említett alkoholos befolyásoltság után/alatt is. A békaszájú nő végül csak beszél a faterjável, és ez kicsit szívmelengető, de sajnos túl sokszor mutatják az arcát közelről és ilyenor megint izomból gyűlöljük. A horkolás örökletes betegség, mint kiderül, ellenszere a füldugó, egy krízissel kevesebb.

Ennél azért George faterja jóval fontosabb, de ha már az eheti rész így kezdődött, mit tehetünk? Lehet, Ellen Pompeo kikötötte, hogy a Grace klinika epizódjainak x %-kát az ő arcával kell kezdeni, bármennyire is vétünk ezzel a közízlés ellen. Szóval Geroge leamortizált apukája annyira nincs jól, sőt, ebben az állapotban a lélegeztető cső cseréje is emberfeletti feladat, de Bailey megoldja. Vagy nem, mert egyszer csak teljes összeomlás a faternél, a zenekar már az ilyen esetekre tartogatott extra szomorú nótát húzza, ilyenkor már csak egy nagyon rossz forgatókönyvíró tudja megmenteni a beteget, de nem ma, és nem most. Szegény George, neki kell rábeszélni a mutert és a tesókat, hogy az a legjobb, ha kikapcsolják a gépeket. Ez tényleg elég szomorú jelenet, különösen azért, mert a sorozat egyetlen igazán tökös karakteréből (Yang) is picsát csináltak benne.


Ezek után a többi szál kissé triviálisnak tűnhet, Addison és Sloane azért szólongatnak be egymásnak felváltva, és szúrnák le a másikat legszívesebben egy szikével, mert annak idején a vörösnek gyereke lett volna az amorózótól, de elvetette, és ennek most van valami évfordulója, illetve a gyerek születésének, vagy ilyesmi. Ez nem érdekes, sokkal jobb, amikor Alex akarja Addisont, Addison akarja Alexet, de nem lehetnek egymáséi, tiszta tragédia. Egy csók a kocsmában azért befelér, a dugás sem sokáig várat magára, tessék nekem elhinni.


Burke továbbra is egy pöcs, és nem beszél a csajával, mert őt okolja minden földi rosszért, ezek szerint Yang találta fel a spenótot, die, bitch, die. Persze Christina sem megy a szomszédba, meg sehová egy kis tuskóságért, így afféle patthelyzet van a tévétörténelem legkevésbé összeillő párjának életében, DE George faterjának halála ráébreszti Burke-öt, hogy ez így faszság, és megtöri a jeget. Reméltem, hogy nem így lesz, és egymást fogják utálni a hátralévő 13 epizódban (jézus!), de nem. Végül ott van Izzie és a pénze című elcsépelt és unalmas szál is, és az előző hogy voltban megjósoltak szerint a pénz a lehető legjobb helyre kerül: a derékszögben közlekedő lány műtétjét finanszírozza meg belőle a szőke, névtelenül persze, mert ő már csak ilyen. A műtét sikerül, helyre állt a világ rendje.

Címkék: grace klinika
11 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GreenGo 2008.03.12. 11:08:58

Egy kérdés: mi is az a szám, ami a rész elején szólt?

Boise 2008.03.12. 11:23:01

De hiányzott már nekem ez a hogyvolt! KÖSZÖNÖM!
Példát vehetnének Róla! Rövid és humoros, mégis minden infó benne van. A többbieknek még van mit gyakorolni, főleg tömörség tekintetében.
Köszi sixx!!!!

kathleen 2008.03.12. 11:33:08

Blongie: szerintem OkGo-Here It Goes, de egy kicsit át lett buherálva...
Amúgy ritka fos lett ez a sorozat, hihetetlenül unalmas. Régen szerettem, de most...

kamarti 2008.03.12. 11:33:39

Blythe26! a tömörség - a szerző vitathatatlan erényei mellett :) - talán annak is köszönhető, hogy ebben a soriban tényleg mindössze ennyi történik epizódonként, különösebben emlékezetes beszólások sem potyognak percenként stb....

GreenGo 2008.03.12. 11:43:07

kathleen: köszi, közben rájöttem, h a regina spector fidelityre gondoltam :)

sixx · http://comment.blog.hu 2008.03.12. 12:06:28

az a nagy bé igazság, hogy azért ilyen tömör, mert 2-3x sebességen nézem a sorozatot, normálban kifolyna az agyam a fülemen. ettől függetlenül szerettem, sőt, az első évad az egyik legjobb első évad volt, amit láttam, de mostanra belefásultam. én személy szerint a hosszabb poszotkat szeretem olvasni, de kinek a pap, kinek a ministránsfiú, ugye.

A Hannibal Lektűr-attitűd · http://hannibal.blog.hu/ 2008.03.12. 13:21:00

az első évadot én is nagyon

aztán már nem

sem

hm

kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2008.03.12. 15:07:20

cpg jobban ír, szerintem. (bocs' sixx)

sixx · http://comment.blog.hu 2008.03.12. 15:47:40

kekecke: már mér' haragudnék? neked jobban tetszik, így a szép.

dzsedi 2008.03.12. 17:00:02

gyenge volt ez a rész de nagyon gyenge, lehet, hogy leszokok róla

Aragorn831109 2008.03.14. 01:15:02

Szerintem beszerzem az első évadot. Nem abban van a Harcosok klubjás duma? Vagy az már a 2. évad lenne?
süti beállítások módosítása