Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Hogy az a $#!%$#@%^# !!!!!

2008. február 19. 16:15 - Tm
Nem kertelek sokat, mert nincs miért: Született feleségek - és ebből következően hogyvolt is - csak áprilisban várható, bővebb infók a comment:comon.
6 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

candyperfumegirl 2008.02.19. 17:54:59

Hello, t betűs remek találmány. Pedig eddig a Feleségekkel kibírtam, hát most már nem fogom.

Dark Wolf 2008.02.19. 22:41:11

A TV2 valami eszméletlen erőbedobással gyúr a nézők gyűlöletének elnyerésére. (Jericho, plusz az új írtás a 8 órás sorozatoknál, stb-stb)

Angie24 2008.02.20. 08:19:42

Olyan kár, pedig direkt a szinkron miatt nem töltöttem le a netről a részeket, most meg már el is kezdtem leszedni. Hát, ez van...

Dave_hu (törölt) 2008.02.20. 22:36:51

nem, a tv2 tavaszig feladta a harcot. most már nem lő el semmit.

evicska 2008.02.22. 12:10:39

szégyen és gyalázat!!
néztem a feleségeket - nincs
néztem a vészhelyzetet - nincs
néztem a grace klinikát (szánom-bánom, de olyan jó volt mindig lemondani meredith-t) - és most már az sincs
egyetlen reményem ház doki!!

valaki meg tudná mondani, hogy hol lehet letölteni a feleségeket? vagy nem publikus?
azért köszi előre is!
süti beállítások módosítása