Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

House 3x11 - Szavakkal és tettekkel

2008. február 14. 11:20 - candyperfumegirl

Van egy rossz hírem, meg egy jó. A jó az, hogy ebben a részben elbúcsúzunk Shittertől, és ettől a történetszáltól, méghozzá véglegesen, pezsgő be van hűtve mindenkinek? A rossz hír pedig az, hogy a múlt heti részben hallhattuk utoljára Selmeczi Rolandot Wilsonként. Ha nem maradt nekem ki semmi, a TV2 nem emlékezett meg róla, mint annak idején Szakácsiról (ha igen, jelezzétek), pedig szerintem megérdemelné, mert zseniálisan hozta House legjobb barátját magyarul. Kétségtelenül hatalmas űr maradt utána. Itt van most Szabó Sípos Barnabás, aki persze nagyon jó, nagyon rutinos, igaz, nekem örök Rossdoki, de szerintem meg fogjuk szokni.

 

Vissza az epizódhoz. Miután megismertük a hetibeteget, egy tűzoltót, aki tűzoltás közben majd megfagy, szokatlan helyszínen találjuk kedvenc dokinkat: a bíróságon. Ez persze várható volt a múlt heti epizódzárás után, House nagy bajban van és nyakkendőben, ez is jelzi, mennyire komoly az ügy. Shitter addig nem nyugszik, amíg a nyilvános akasztást el nem intézteti és House formalinba áztatott tökeit ki nem teheti a polcára. House ezzel a kellemes kilátással megy munkába, Cuddy pedig már tüzet okád, még a PB-s poénok sem javítanak a hangulatán. (House megkérdezte, hogy szerinte érdemes-e a börtön alaprajzát magára tetováltatnia, jó, hogy a humora nem hagyja cserben dokinkat ilyen ínséges időkben sem.) Főnöknéni magán kívül van, és -teljesen jogosan- szembesíti House-t azzal, hogy saját magát hozta ebbe a szar helyzetbe, neki is kell kimásznia belőle, mert sikerült úgy elcsesznie mindent, hogy más már nem segíthet rajta. Más szavakkal nyalj be csontig Shitternek, vagy mehetsz a tetoválószalonba. Onnan is látszik, milyen komoly a helyzet, hogy még vikodint is ad neki, rég túl vagyunk már azon, hogy leckéztetni kelljen House-t, jelenleg életben és szbadlábon kell tartani, változnak a prioritások.

Akármilyen meglepő, Ház még ebben az állapotban is részt vesz a diagnózisban, de csak árnyéka önmagának, az ő zseniális ötletei nélkül pedig eléggé elhagyatott a team. Cameron valamiért saját küldetésének érzi szegény tűzoltó lelkének istápolását, lehet, hogy belépett a „Nagy Amerikai Terézanyák Lehetnénk” klubba, és kitüntetésekre pályázik. Ezt a beteg nem méltányolja nagyon, konkrétan elkezdi fojtogatni Cameront, de állítom, csak azért, hogy betehessek egy screencapet ebből a jelenetből.

 Nem is, a roham fontos, mert tünet, sőt, a beteggel egyre furcsább dolgok történnek, többek között mindent kékben lát. House ebből arra következtet, hogy menopausája van, és ez nem is akkora baromság, mint amekkorának hangzik. A kivizsgálás a csipet csapatra marad, mert őt most várja egy segg, amit sürgősen ki kéne nyalni.

House Shitternél, tőle szokatlanul bűnbánó ábrázattal, és láthatóan hatalmas erőfeszítéssel előad egy olyan hitelesen tálalt bocsánatkérést, amiért szerintem simán Oscarral kéne jutalmazni, de úgy, hogy a kategória mind az öt jelöltje Greg House. Shitter nagy nehezen visszanyeli a kitörni akaró röhögést, lerí róla, hogy mennyire élvezi House tökéletesen performált bűnbánatának minden egyes másodpercét, sőt én állítom, hogy fel is áll neki. Amikor pedig kimondja, hogy rá a lehető legkevesebb hatást sem gyakorolta mindez, és majd találkoznak a bíróságon, tuti hogy el is élvezett.

House mehet vissza a kórházba agyalni a következő lépésen, mert egyelőre durván vesztésre áll. A diagnózisban nem meglepő módon képtelen részt venni, a hetibeteg történetszál a csapatra marad, ő meg lelép rehabra, akármilyen hitetlenkedve is fogadja ezt a team.

És nem hazudott (naná, ő SOHA nem hazudik), tényleg bejelentkezett az elvonóra, már vagy 5 perce van itt, és kimondhatatlanul szenved, látogatja is aggódó arccal Wilson és Cuddy. Borzalmas dolog lehet, hogy már 5 perce nem kapott be egyetlen vikodint sem, és még a hatalmas kajacsomagot is átvizsgálják, amit Jimmy hozott. A marcona őrt amúgy House Voldemortnak hívja, ami simán a hét poénja nálam.

A rehabnak persze csoportterápia is része, ami remek humorforrás, az „Akarsz róla beszélni?”-bácsi olyanokat kérdez Gregtől (mert persze Gregnek szólítja, ő a harmadik ember, aki ezt meri tenni a sorozatban), hogy gondolja, most rendbehozhatja a kapcsolatait? Én: milyen kapcsolatait? Fogalma nincs ennek, kivel beszél. House is inkább csak játszik a kis origami sótartójával, mint egy 4 éves kislány, végre talált az érettségi szintjének megfelelő elfoglaltságot. Voldemorttal viszont próbálja szorosabbra fűzni a barátságot, naná, hiszen Tudjukki hozza neki a gyógyszert. Nagy túlélő ez a Greg House.

Mivel House elvonón van, így jelenleg használhatatlan, várható volt, hogy a hetibeteg állapota pillanatokon belül nagyon rosszra fordul, éppen most kapott szívrohamot, és halvány segédfogalmuk sincs, hogy mitől. Némi vita, sértődött pofavágás és egymás felmenőinek felemlegetése után csak megegyeznek abban a gyerekek, hogy apucit is megkérdezik, ugyan mi okozhat szívrohamot, mert az egyetemen ők ellógták meg átbulizták azokat az órákat, amikor ezt tanították. Ház két hányás között roppant ügyes választ ad: mivel a srác kolleganője jelen volt minden rohamnál, ő okozza a szívrohamokat! Na ezzel kezdjetek valamit, ha tudtok.

Tiszta szerencse, hogy ezen a rehabon nincs látogatási tilalom, most éppen Jimmy érkezik a menetrendszerű lelki fröccs/pszichoanalízis kombóval, és talán most először bele is talál a százas közbe: „gyáva vagy House, azért basztatsz másokat, mert saját magaddal nem mersz szembenézni”. Ezután még szemeznek egy kicsit, majd Jimmy el, hadd eméssze a hallottakat haverja. Biztosan fogja.

Cameron az állandó terézanyuskodásával csak kiszedte a hetibetegből, hogy szerelmes a kolleginába, aki viszont a bátyját szereti, és ebből Cameron olyan messzemenő következtetéseket von le, hogy csak ámulok és bámulok. A betegnek megtört szív szindrómája van, az okozza a rohamokat. (igen, ebben a részben minden lehetséges diagnózis ugyanolyan hülyén hangzik) Arra pedig az a megoldás, hogy ki kell törölni a srác agyából a nagy szerelme emlékét is, akkor nem lesz ki után sírnia. House tudja, hogy ez pont olyan agyamenten drasztikus beavatkozás, amiről meg kell kérdezni Cuddyt is - ha másért nem, azért, hogy lássák milyen pofát vág, amikor felvezetik majd az ötletet. Főnöknéni arckifejezése páratlan, de némi magyarázat a team részéről, pár jelentőségteljes pillantás House részéről, és rámondja az áment.

House éppen kézműves foglalkozáson vesz részt (már ezért a látványért megérte elkészíteni ezt az epizódot), amikor beállít Shitter, ugyanis Cuddy addig táncolt a tökein tűsarkúban, hogy eljött megnézni, mennyire jól használ Háznak az elvonó. Megnézte, viszont éppen hogy le se szarja, és van pofája mindezt még közölni is! Micsoda rohadék.

A hetibeteg most még House-nál is ótvarabb helyzetben van, kisütötték az agyát, és nem hogy a szerelmére nem emlékszik, de másra sem nagyon. Orvosilag ez persze siker, de mégis mennyire szar lehet.

House-hoz a változatosság kedvéért Jimmy állít be, de ezúttal nem lelki fröccsel, hanem egy csini piros ajándéknyakkendővel (bizonyos kultúrákban ez házassági szándék jele, csak mondom), és megállja lecseszés nélkül, ezek szerint Greg már nagyon nagy bajban van. Háznak meg vagy agyára ment az elvonás, vagy elrabolták az ufók és egy hasonmásra cserélték, de bocsánatot kér Jimmytől, és elismeri, hogy jól cselekedett, amikor feldobta. Remélem, defibrillátor volt a közelben, mert Jimmyt kis híján újra kellett éleszteni.

Ház másnap a bíróságon a Jimmytől kapott piros nyakkendőben parádézik, és valóban kimondottan jól áll neki, viszont előszeretettel zongorázik a bírónő idegein. (talán nem nyakkendőt, hanem szájzárat kellett volna tenni rá, ha azt akarták, hogy megnyerje a bíróságot) Bírónő rokonszenvétől akkor búcsúzik el végleg, amikor a telefonja megcsörren (!) és felveszi (!!) a tárgyalás kellős közepén, ráadásul éppen Shitter vallomása alatt, és ráérősen elbeszélget a csapatával. Cuddy és Wilson próbálnak eggyé válni az üléseikkel, a bírónő szemei villámokat szórnak, Shitter élvezi a dolgot, House meg csak diagnosztizál. Ugyanis azért hívta a team, mert kiderült, hogy a beteg szerelme nem is járt jegyben a bátyjával, téves emlékek voltak a fejében, tehát továbbra is van vele valami gáz, ki kéne deríteni mi az. House más megoldást nem lát, bemegy a kórházba, úgyis unta itt az agyát. Én nem végeztem jogon, de van egy olyan érzésem, hogy ezzel nem kimondottan növelte meg az esélyeit.

A diagnózis viszont végre egyenesbe kerül, a főnök simán észreveszi, hogy eltömődtek a beteg hajszálerei, ez akadályozza az agyműködését! Meg is van, mehet vissza a tárgyalóterembe, vagyis mehetne, ha Cameronra nem törnének rá az érzelmek a lehető legalkalmatlanabb pillanatban. Egy fojtogató ölelésben részesíti House-t, de ő közli, hogy bocs, most börtönbe kéne mennie, ami most nem csak lekoptató szöveg.

Éppen Cuddy vallomására ér vissza, kicsit sem halad jól a dolog. House receptet hamisított, oxit vett fel egy halott beteg nevére, ezzel aligha lehet vitatkozni. DE most következik be a fordulat, és hirtelen a feje tetejére áll az egész tárgyalóterem. Főnök néni ugyanis HAZUDIK A BÍRÓSÁGON! Szemrebbenés nélkül. Sőt, bizonyítékot is hamisított, mert azt adja be, hogy House csak azt hitte, hogy oxit vesz ki, valóban placebó volt a dobozban. Ami egem illet, még keresem az államat. Bírónő rettentő csúnyán néz, az ügyvédek azonnali szájtépésbe kezdenek, Shitter meg levegőért kapkod, de bírónő pillanatok alatt tökéletesen átlátja a helyzetet, és ítéletet hirdet. House nem érdemli meg a börtönt csak azért, mert felbaszott egy hülye toszatlan rendőrt, akinek nem volt jobb dolga, mint őt vegzálni, és mivel semmit nem tudtak rábizonyítani, ejti a vádakat. Pontosan tudja, hogy Cuddy hazudott, mindkét ügyvéd tudja, Shitter is tudja, a törvényszolga is tudja, az épület előtt kolduló süketnéma csöves is tudja, de ez az ítélet. Szerintem bírónő úgy van vele, hogy a lehető leghamarabb meg akar szabadulni az egész bandától. Azért Ház töltsön csak el egy éjszakát a börtönben, ha már volt pofája kisétálni a tárgyalásról, ez a minimum. Nem is vitatkozik vele senki. És MOST jöhet a pezsgő, és lehet énekelni, hogy bye bye Shitter.

A végjáték sem semmi, House rács mögött, de kicsit sem szenved. Sőt felajánlja Cuddynak, hogy udvaroljanak kis egy házastársi látogatást. Főnöknéni valahogy nincs humoránál, és a beszéd, ami ezek után előad 10 pontos: mostantól House tökei az ő kezében vannak, minden füttyentésére ugrik, azt teszi, amit ő mond, és úgy általában őt tekinti az univerzum királynőjének. Minden szót látható élvezettel ejt ki, House meg engedelmes kisfiú módjára bólogat, valljuk be, azért ez nem olyan rohadt nagy büntetés. Jimmy meg gyógyszert hozott neki, méghozzá Voldemorttól, és ez a nap fénypontja, ugyanis kiderül, hogy a Sötét Nagyúr végig vikodint csempészett Háznak az elvonóra! Na ez a nem semmi. Jimmy innentől kezdve csak tátog, mint a hal, Ház meg elégedetten hátradől az egyébként egész kényelmesnek látszó cellájában, és egy győztes mosollyal nyugtázza, hogy minden visszatért a rendes kerékvágásba. Na ezt nevezem hepiendnek!

Címkék: house
komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pancs 2008.02.14. 11:44:28

Hát őszíntén Szabó Sípos nem is jutott eszembe, nagyon nem illik Wilsonhoz, de azért nagyon sok sikert kívánok neki, biztos ő is belejön.
Selmeczi pedig nyugodjék békében!

úrilány 2008.02.14. 11:53:14

mindent meg lehet szokni... - sajnos

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.02.14. 11:54:20

"Hát őszíntén Szabó Sípos nem is jutott eszembe, nagyon nem illik Wilsonhoz"

Hát szerintem se. Meg talán jöhetett volna némileg ismeretlenebb hang. (Szabósipos már Szervét pótléka is volt a CSK1-ben...)

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.02.14. 12:00:26

"Arra pedig az a megoldás, hogy ki kell törölni a srác agyából a nagy szerelme emlékét is, akkor nem lesz ki után sírnia."

Nem lenne egyszerűbb, ha vagy a csaj, vagy a pasi egy másik városba költözne? :)
Egyből ki kell törölni mindent??

"kiderült, hogy a beteg szerelme nem is járt jegyben a bátyjával, téves emlékek voltak a fejében"
Hogy miért gondoltak itt kapásból 'téves emlékre'?? Elég sokszor előfordul betegség nélkül is, hogy valamiről úgy gondoljuk, hogy, és kiderül, hogy dehogy így, éppen ellenkezőleg...

"Sőt, bizonyítékot is hamisított, mert azt adja be, hogy House csak azt hitte, hogy oxit vesz ki, valóban placebó volt a dobozban."

Most nem azért, de ez miért mentség HáziGergő számára??? Nyilvánvaló volt, hogy ő orvosságot AKART lopni, és lopott is valamit, amiről azt hitte, hogy az az. De ettől miért lett hótiszta??? Oké, nem megy börtönbe, nem tiltják el - de még csak egy feddés sem...?

Johnny336 2008.02.14. 12:01:51

Meg szerencse, hogy elorebb jarok, es angolul nezem a sorozat, ezert nem tunik fel a szinkronhang-valtozas. (Bar ami nehany reszt lattam magyarul, nekem bejon Kulka hangjaval is)

camelus 2008.02.14. 12:02:49

Mi lenne, ha drága médasztárjaink és szinészeink nem hinnék mindenhatónak magukat. A fizika törvényei rájuk is vonatkoznak. Szegény Selmeczi nyugodtan élhetne, ha be van kötve...
G

sarasvati / sütifej (törölt) 2008.02.14. 12:02:58

nekem úgy tünt, hogy a film közben váltottak hangot nem?
egyébként a legjobb beszólása az volt Hauznak, hogy nincs rá tetoválva a börtön alaprajza...vagy valami hasonló.
örülök, hogy nem lesz Shitter...bosszantó volt.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.02.14. 12:11:57

"nekem úgy tünt, hogy a film közben váltottak hangot nem? "

Nem, az elejétől fogva az új hang volt, már a főcím alatt is az új szinész nevét mondták.

Kajla Minósz (törölt) 2008.02.14. 12:27:18

1. nekem nem tetszik gilsonbácsi új magyar hangja

2. hoppácska: ne a magyar jogrendből indulj ki

3. a megoldásnál végig olyan érzésem volt, hogy a forgatókönyvírót sorította a határidő, és nem nagyoin tudott életszerű befejezést találni a shitter-ügynek....től erőltetett volt.

protkózúzó 2008.02.14. 12:28:03

hát, erősen középszar rész volt ez szerintem, az "igazi barát vagy wilson"-részre még vonakodva bólintottam, de cameron szeretetrohamánál már felhördültem, és ez a "deus ex machina"
befejezés is elég erőltetettre sikeredett.
Pláne Tritter hirtelen szemléletváltása után (sok sikert, stb)
A gyáva forgatókönyvírók nem mertek akármilyen drámai zárlatot beírni, helyette jött ez a kompromisszumos végkifejlet, ami baromira nem illik
az előző 4-5 rész hangulatához áj szink.
fojtogatás, Szökéses utalás pluszpont

ladybyron 2008.02.14. 12:28:05

Hoppácska - placebót elvenni nem bűncselekmény. Az pedig, hogy mit AKART nem nagyon számít ebben az esetben. Mondjuk, valaki agyon verni a szomszédját ;-)), de helyette, sötét szobában egy szalmabábut püföl, akkor sem ítélik el, mert a bűncselekmény nem történt meg. Szép is lenne, ha szándék alapján mindenkit lecsuknának, tele lennének a börtönök, hiszen nagyon sok emberrel fordul elő, hogy hirtelen felindulásból meg akar tenni valamit, és csak a szerencsén múlik, hogy nem teszi meg. A bíróság csak a bűncselekménnyel foglalkozik, és mivel ilyen nem történt, legalábbis nincsen rá bizonyíték, és hiányoznak a bűnjelek is (az oxycodon) nincs is joga szankciókat hozni. :-))

vasszűz 2008.02.14. 12:28:30

Nekem is furcsa volt, hogy ripsz-ropsz, kisütötték a beteg agyát, és nem azt javasolták neki, hogy mondjon föl a munkahelyén, és költözzön el...
Nyilván ez a legegyszerűbb megoldás.

Volt valami aprócska utalás arra, hogy Trittert is meggyötörte az élet, de végül ezt nem bontották ki.
A bírósági jelenet elég Ally Macbeal-es volt.

EasyFriend 2008.02.14. 12:29:09

"Ha nem maradt nekem ki semmi, a TV2 nem emlékezett meg róla, mint annak idején Szakácsiról"
Bizony nem, pedig megérdemelte volna szerintem is.
"Itt van most Szabó Sípos Barnabás, aki persze nagyon jó, nagyon rutinos, igaz, nekem örök Rossdoki, de szerintem meg fogjuk szokni."
Én is egyetértek, most még furcsa, mert más, de szerintem jó választás, idővel megszokjuk.

ladybyron 2008.02.14. 12:33:05

Protkóúzó - tényleg összecsapott és gyenge volt a befejezés, de nem is tudtak mást tenni. A dramaturgia érdekében olyan fordulatokba lavírozták magukat (többek között néhány megoldás jogi szempontból is necces volt), hogy másként nem igazán tudták volna kivágni magukat. Max egy olyan szappanoperás fordulattal, hogy Tripper bácsi hirtelen elkap egy rejtélyes betegséget, House kigyógyítja, mire Tripper sírva rohan az ügyészhez, hogy ejtse a vádindítványt. Na, egy ilyen fordulattól meg mi sírtunk volna, jobban, mint ettől a megoldástól. :-))

protkózúzó 2008.02.14. 12:49:34

hát, biztos ennél sokkal szarabb végkifejletet is írhattak volna, de jobbat is, az tuti.
Ha történetileg nem is valóságszerűbbet, de valami drámaibb befejezést kitalálhattak volna, ami feledteti a "happi end, minden a régi kerékvágásban"-érzetünket, esetleg gondolkodóba ejthetett volna. Plusz a szeretetrohamok nélkül a befejezés is jobban tetszene.

Neocon 2008.02.14. 13:17:17

Többször is szerepelt a részben a "diszorientáltság" kifejezés, most én tudom rosszul vagy ennek valóban dezorientáltságnak kéne lennie (az ok, hogy angolul disoriented)?

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.02.14. 13:32:33

"Szép is lenne, ha szándék alapján mindenkit lecsuknának, tele lennének a börtönök"

Készült már erről novella (és abból meg mozifilm), lásd Különvélemény címszó alatt...

Szabó Sípos szerintem annyira nem rossz. Szokatlan egyelőre, persze, de a rész végre már szinte fel se tűnt. Viszont abból, hogy ilyen hamar, alig két hét után már pótolni kellett, messzemenő következtetéseket lehet levonni. Ezek szerint nem egyben szinkronizálnak le egy évadot (bár szerintem az lenne a logikus, ha már úgyis egy év csúszásban vannak), hanem görgetve, alig néhány résszel a vetítés előtt. Ez viszont némi magyarázat lehet arra, hogy miért érte meg minden logika ellenére lekapnia a TV2-nek a Jericho-t: Megspórolták az utolsó négy rész szinkronját... Gratulálok. :-(

Strix 2008.02.14. 13:33:10

Neocon: jogos, ez "magyarul" bizony dezorientáció lenne..

Szerintem is felháborítóan bugyuta indokkal úszta meg House az ügyet. Igen is a szándék, illetve a tett számít, az, hogy mit lopott, jóformán tökmindegy. Ha valaki kirabol egy bankot, de csak hamis pénzt zsákmányol, attól még nem mentik fel.
Szerintem a heti beteg agyának kisütése is egészen vad ötlet volt.
Mindegy, volt már ilyen, lesz is még, nem éppen a valósághűség a legnagyobb vonzereje ennek a sorozatnak.

Shadow82 2008.02.14. 13:38:11

Hoppácska:

Ilyen az amerikai jog. Ha lelősz valakit akire azt hiszed, hogy ember, de kiderül, hogy egy szalmabábu, akkor nem ítélhetnek el gyilkosságért. Hol a holttest? Ugyanez a helyzet itt is.

Strix 2008.02.14. 13:44:57

Ja, meg van egy film, a címét nem írom, hogy ne lőjem le a poént annak, aki nem látta, melyben egy este egymástól függetlenül ketten is "megölik" ugyanazt az embert: a második nem veszi észre, hogy már egy megmérgezett hullát gyilkolászik sebtiben. Egy ügyvéd ismerősömtől megkérdeztem anno, hogy ilyenkor mi van, azt mondta, a második merénylő is büntetendő. Ekkora különbség lenne az amerikai meg a magyar jogban?

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.02.14. 13:50:32

Már felhozta valaki itt a bankrablást: attól, hogy hamis pénzt viszel el, az attól még büntett, nem???

Vagy éppen: valaki azzal fenyegetőzik, hogy bomba van nála és mindenkit megöl, aztán kiderül, hogy csak egy sima vekker - akkor minden oké, mehet isten hírével?
...

ladybyron 2008.02.14. 13:52:31

Strix, Shadow megadta a válasz egyik részét. Amúgy ilyenkor mérlgelik az okozott kárt is, és azt, hogy a cselekmény a társadalom számára mennyire veszélyes. Ha hamis pénzt rabolsz, akkor nem ítélnek el azért, mert elraboltál egy bizonyos mennyiségű összeget, hanem azért ítélnek el, mert betörtél a bankba és (fegyverrel) fenyegetőzől, ami a társadalom, no meg a bankban lévők szempontjából kellemetlen. De a pénzért, amit nem vittél el, nem ültetnek le, mert ezzel nem okoztál kárt. Ha a haverodat ugratod sörözés közben, hogy "fegyver van nálam, fizess te", akkor mindenki röhög. Ha ezt a bankban vagy a repülőtéren játszod el, akkor viszont egyenruhás emberek fognak Veled erről csevegni, mert abban a szituációban ez a mondat veszélyt rejthet. A House-ban senki nem szenvedett kárt, ráaádásul a vádindítványban jogtalan gyógyszerszerzés szerepelt, de mivel nincs meg a gyógyszer (a corpus delicti), illetve Cuddy kozmetikázása révén nincs hiány a gyógyszerkönyvben, ez a vád nem tartható fent. :-)

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.02.14. 13:54:31

"mivel nincs meg a gyógyszer (a corpus delicti), illetve Cuddy kozmetikázása révén nincs hiány a gyógyszerkönyvben, ez a vád nem tartható fent. :-)"

De tanú van rá, hogy hamis nevet irt alá a gyógyszerkönyvben...

kockaspingvin 2008.02.14. 13:58:58

Igazából nem azért mentette fel a bíró merthogy csak placebót lopott, nyilván tudja hogy nem, meg mondja is, de ha még emlékszünk rá, Tritter avval vádolja Houset hogy drogot terjeszt mert hogy talált vagy 600 tabelttát a lakásán, ami enyhén szólva sok. Az csak egy jogi kiskapu hogy miért mentHETi egyáltalán fel, de azért teszi, mert pontosan látja hogy egy bosszúhadjáratról van szó, és az meg nem érdekli. Legalábbis az én értelmezésemben.

Netuddki. 2008.02.14. 14:00:02

Először is, innen csókoltatom aki a másik csatornán pont Haus alá időzítette a CSI-t. Ráadásul pont egy több részen át futó szál közepébe.
Remélem megkapja jól megérdemelt "jutalmát". Asszem nem Haust fogom majd letölteni. A LOST meg LOfaSzT sem érdekel.

Remélem a Frei "felesemigaz" Tamás sem ide nyomják be megint.

A jogkülönbségekről meg annyit, szerintem nálunk már régen lecsukták volna azt a rendőrt amelyik hasonló eszközökhöz nyúl mint a filmben. De még elképzelhetőbb, hogy egyáltalán még bíróság elé sem jutna az ügy.

ladybyron 2008.02.14. 14:00:35

Strix: nagyon más a két jogfilozófia.
Hoppácska: ld. előző kommentem, a bombával való fenyegetőzés adott helyen, környezetben, szituációban veszélyt rejt(het), a kivizsgálása sok pénzbe kerül és pánikot okoz. A példád nem jó analógia, akkor lenne jó, ha 1. House azzal fenyegetőzött volna, hogy meg akarja mérgezni a betegeket, ezzel pánikot és költségeket okozva (akkor elítélhető közveszély okozásért stb.), vagy ha 2. magának akarna hazavinni egy bombát a pusztába, hogy ott nézegesse, de helyette vekkert kap (ez esetben nem ítélik el, mert eredendően sem akart volna kárt okozni). :-))

kockaspingvin 2008.02.14. 14:01:26

oops azt kihagytam hogy mondja is a bíró, hogy nem hiszi hogy House kokainnal ársztja el az utcát, vagyis a drogterjesztést mint vádpontot ejti függetlenül attól hogy gyógyszert lopott. Vagy ez nagyon nagy hülyeség? nem vagyok jogász.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.02.14. 14:05:37

Meg aztán ott van, hogy a recepteken is Wilson helyett írta alá a nevét (na jó, esetleg Wilson mégiscsak vállalja az aláírásokat a múltkori júdáskodása ellenére, ahogy mondta), de mondjuk egy írásszakértő szerintem kapásból kiszúrta volna...

Szóval tényleg olyan ez, hogy korábban a zsaru minden eszközt igénybevett, (akár törvénytelent is)hogy találjon valamit ellene, aztán most meg szimplán beérte egyetlen kis dologgal, a halott ember helyett felvett cuccal...

Oké, amerikai jogrend :)

kla 2008.02.14. 14:06:59

A hetibeteg House nélkül nagyon unalmas volt, pedig az eset érdekes lehetett volna. Az elvonó egész jó volt (pb-utalás, voldemort még jobb), de a végén tök hülyeség volt, hogy végülis "barátságban" váltak el Tritterrel.

ladybyron 2008.02.14. 14:08:40

Hoppácska: a sajátját írta alá.. A gyógyszerész ismeri, hamis névre ki sem adta volna.
Kovi1970: itt a lényeg, egy amerikai ügyvéd már a házkutatás után kiverte volna a balhét és kártérítési pert nyújt be, ti. nem volt jogalap a házkutatásra (nem volt vérvétel, ami igazolta volna a gyógyszeres hatást, egy receptre adható gyógyszer esetében legfeljebb a recept bemutatását lehetett volna követelni, Tritter elfogult stb.)

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.02.14. 14:25:33

"Hoppácska: a sajátját írta alá.. "
Ijjjjjjj...... hát akkor ez az egész Shitter-ügy, egy feleslegesen bonyolított, minden realitást nélkülőz hatásvadász szál volt, amit végül ilyen gyatrán zártak rövidre.

protkózúzó 2008.02.14. 14:34:05

sztem nem volt olyan rossz a tritter-szál.
szarul zárták le, de önmagában nem volt olyan rossz, bár főleg Morse alakítása mentette meg.
gondolom azért volt idegesítő, mert nem az eddig megszokott house-féle epizód-sémát követte.

Bambano 2008.02.14. 14:40:41

Szerintem annyit kellett volna csinálni, hogy Shitter beteg lesz, Ház meggyógyítja és ezért visszavonja a feljelentést...

De ez a vikodin csempészet meg a Cuddy duma az jó volt :)

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.02.14. 14:42:27

"gondolom azért volt idegesítő, mert nem az eddig megszokott house-féle epizód-sémát követte."
sok embernek talán ezért, nekem - ahogy mondtam - ezek a "jogi" dolgok miatt nem tetszett.

protkózúzó 2008.02.14. 14:43:06

vagy hagyja meghalni trittert house

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.02.14. 14:46:31

vagy tritter tűzharcben megöli HáziGergőt
:P

Nádasi Balázs 2008.02.14. 14:55:08

"camelus 2008.02.14. 12:02:49
Mi lenne, ha drága médasztárjaink és szinészeink nem hinnék mindenhatónak magukat. A fizika törvényei rájuk is vonatkoznak. Szegény Selmeczi nyugodtan élhetne, ha be van kötve...
G"

-- Mi a bizonyíték arra, hogy élne? Csak valószínű. Médiasztár volt Selmeczi? Kétlem.

David Morse tényleg nagyon jó volt ebben a pár részben.

winnie 2008.02.14. 14:55:47

""Ha nem maradt nekem ki semmi, a TV2 nem emlékezett meg róla, mint annak idején Szakácsiról"
Bizony nem, pedig megérdemelte volna szerintem is."

de meg ám, viszont akkor mind a 14 sorozat, amiben benne van selmeczi rolanad, emlékezzen meg róla? valahogy abszurdnak tűnhet. szakácsi mégis csak főszereplő volt.

winnie 2008.02.14. 14:57:18

"Először is, innen csókoltatom aki a másik csatornán pont Haus alá időzítette a CSI-t. Ráadásul pont egy több részen át futó szál közepébe.
Remélem megkapja jól megérdemelt "jutalmát"."

nané, hogy a legnézettebb sorozatát a tv2 legnézettebbje ellen időzíti.

el is verte az rtl szépen a tv2-t.

winnie 2008.02.14. 14:59:40

"Ezek szerint nem egyben szinkronizálnak le egy évadot (bár szerintem az lenne a logikus, ha már úgyis egy év csúszásban vannak)"

ha egyben lenne a szinkron, akkor még egy év csúszás lenne és mindenki hőbörögne. abszolút nulla értelme lenne. így viszont azonnal műsorba lerólhet a sorozatepizód, amit hozánk jön.

"miért érte meg minden logika ellenére lekapnia a TV2-nek a Jericho-t: Megspórolták az utolsó négy rész szinkronját... Gratulálok. :-("

a jericho-t az hbo már rég leszinkronizálta az axn-nek - és a jericho lekapása a tv2 leglogikusabb húzása volt évek óta.

szemétség, persze, de ha valaminek pocsék a nézettsége, azt azonal el kell tüntetni. a tv2 évekig hagyta, hadd vérezzenek a sz*r nézettségű műsorai. most végre lépett. nem kell szeretni.

Pancs 2008.02.14. 15:03:39

Valaki már említette ugyan,de Morse alkítása és maga a személy valóban pozitív, Shitter szál nagyon sok kifogásolni való dolgot hagy maga után(ebből a legtöbbet meg is vitattuk általában), viszont nekem nagyon nagy kedvencem lett Finding Judas, abban a részben engem nagyon nagyon sok minden megfogott.

Stefun626 2008.02.14. 15:16:27

Szakácsiról megemlékeztek két rész között egy fekete keretes képpel kb 5 másodpercig egy Tesco meg egy Ariel közt.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.02.14. 15:16:42

"a tv2 évekig hagyta, hadd vérezzenek a sz*r nézettségű műsorai."

Meg van szabva, hogy ha egy amcsi sorozat csak xszázezer nézőt vonz, akkor azon már veszteség van, amit jobb levenni a műsorról...??

winnie 2008.02.14. 15:19:46

nem, semmi ilyesmi, természetesen. azt szabad szemmel látni, hogy egy sorozat nyer vagy kikap-e a konkurenciától. a jericho pedig az utóbbi 3 év leggyengébb szerda 22.00-s próbálkozása volt (és beégett szombaton is). (a tv2 nagy aduja volt a house, aminek a nézettségével majdnem bármit fel lehetett volna húzni győtres pozícióba. ld. most odatették a gagyi talkshow meg humorműsoraikat és azonnal nyerőágon vannak. ez logikus volt. ettől még érthetetlen, hogy a jericho miért nem került valami semleges időpontba...)

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.02.14. 15:29:10

"nem, semmi ilyesmi, természetesen. azt szabad szemmel látni, hogy egy sorozat nyer vagy kikap-e a konkurenciától."

világos, de előfordulhat, hogy mindig kikap, de mondjuk így is van 1 millió néző...

"érthetetlen, hogy a jericho miért nem került valami semleges időpontba...)"

igen, hiszen a tv2 kifizette az egészet, de eszerint inkább hagyják veszni a pénzt... furcsa... számomra pazarlásnak tűnik. de gondolom ezért nem én vagyok a tv2 feje :)

Kardics 2008.02.14. 15:33:26

A Shitter szál befejezése már az írók sztrájkjának idejére esett, és valami teljesen amatőr írta? Ennél azért húzósabb elintézési módra számitottam. pl:elmennek együtt motorozni és egykerekezés közben a zsaru lehullik, fejét szétcsapva az aszfalton, vagy ilyemsi.

Porcelán az elefántboltban 2008.02.14. 15:39:05

Hogy sorvadna el az az istenverte kretén, aki iderakta a Lostot meg Horációt. Miért nem lehet egy ici-picit szeretni a nézőket?

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2008.02.14. 15:48:43

"Miért nem lehet egy ici-picit szeretni a nézőket?"

Hogy mondhatsz ilyet, természetesen az rtlklub szereti a nézőket!

Mármint az rtlklub-nézőket... ahogy a tv2 is a tv2-nézőket szereti... ez már csak így van.

Teru 2008.02.14. 16:07:55

Csak nekem tetszett, hogy House gyurmából vastagbelet készített? :D

nickita 2008.02.14. 16:26:35

ez a rész nekem gagyi volt, kár volt megnézni. a hogyvolt nemkülönben gagyi. uff.

enrikó karúszó 2008.02.14. 16:43:32

Ha olyen főnököm lenne, mint Cuddy, fele pénzért is dolgoznék ....;-)

enrikó karúszó 2008.02.14. 16:44:16

nickita, te is gagyi vagy, uff ;-)

Darrick 2008.02.14. 16:57:26

Ha mondtam már máskor, hogy az a legjobb rész, akkor ezennel visszaszívom.
EZ a rész volt eddig szerintem a legjobb.
House for president!! :D

candyperfumegirl 2008.02.14. 17:43:17

Szerintem is baromi jó rész. Az az igazság, hogy a House-t ismerve pont ilyen befejezés volt várható a Shitter szálnak, nekem be is jött. Érdekes egyébként néhány David Shore interjút elolvasni ebből a korszakból. A lényegük az, hogy kicsit kiszúrt saját magával, amikor ezt a szálat behozta, mert amilyen jó ötletnek tűnt adni House-nak egy ellenfelet (ahogy ő fogalmazott "villain"-t), annyira nem lehet jól megvalósítani a gyakorlatban. Mert a sorozat címe House és nem Tritter, tehát egyértelmű volt a harc kimenetele az első pillanattól fogva, és innentől kezdve nehéz izgalmas fordulatokat vinni ebbe a szálba. Talán kicsit hosszúra sikerült, de minden hibája ellenére én -főleg David Morse játékának köszönhetően- élveztem.

(és nem, természetesen nem az írósztrájk idején íródott ez a rész. :) Micsoda oximoron.)

ladybyron 2008.02.14. 18:05:11

Hoppácska: a recepte(ke)n valóban aláhamisította (a gyógyszerkönyvben nem), viszont Wilson visszavonta a vallomását, és Tripper nem is nyújtotta be az ügyésznek, az ügyész pedig a bíróság elé bizonyítékként, mert azt hitte, hogy megtalálta az ászt a gyógyszertári sztorival. Utólag pedig nem lehet ugrálni, hogy "van máááásik, csak azt elfelejtettük beírni, bírónéniii". .-)) Azzal a bizonyítékkal kell meggyőzni a bírót a meghallgatáson, amit benyújtanak. Pénztártól való távozás után... :-))

2008.02.14. 18:21:21

Csak két megjegyzés:

1. a kórház és a bíróság igen közel lehet egymáshoz, House gyorsan megtette az oda-vissza utat.

2. Amikor a tűzoltónak "kisütötték" az agyát, úgy reagált a testvérére és az állítólagos szerelmére, hogy "Nem emlékszem rájuk." Ez így nem stimmel, azt kellett volna mondania, hogy "Nem ismerem őket." Ugyanakkor úgy tűnt, Cameron mégsem teljesen ismeretlen neki. Hát nem tudom, én ha felébrednék valahol és egyetlen emlékem sem lenne, valószínűleg megőrülnék, de biztosan jobban idegesítene a dolog, mint ezt a tűzoltót, ő egészen simán vette, holott arra sem emlékezhetett, hogy miért nem emlékszik semmire.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.02.14. 18:43:19

"ha egyben lenne a szinkron, akkor még egy év csúszás lenne és mindenki hőbörögne. abszolút nulla értelme lenne. így viszont azonnal műsorba lerólhet a sorozatepizód, amit hozánk jön."

Miért lenne még egy év? Szerinted meddig tart egy szinkron elkészítése? Így is minden évadot hónapokkal az amerika évad befejezése után kezdenek vetíteni, nem hiszem le, hogy az nem elég. Nekem költséghatékonyabnak tűnik egyben letudni az egészet.

"a jericho lekapása a tv2 leglogikusabb húzása volt évek óta.

szemétség, persze, de ha valaminek pocsék a nézettsége, azt azonal el kell tüntetni."

Az, hogy átrakták szerda estéről szombat délutánra, oké, ezt magyarázza a rossz nézettség. De szombat délután kit zavart? Nem hiszem, hogy egy gyengus magyar sorozat beharangozás nélküli ismétlésével annyival több nézőt vonzanak (egyáltalán, hogy több nézőt vonzanak), hogy megérje a kifizetett sorozatot az ezek szerint kifizetett szinkronnal együtt kidobni az ablakon. Ebben semmi logika nincs. Sokkal nagyobb pazarlásnak tűnik, mint a helyén hagyni még négy hétig akármilyen nézettséggel, már csak az imidzsük épsége miatt is.

Na erről ennyit.

protkózúzó 2008.02.14. 18:53:43

magyar szervezés és logika?
mint house meg a Valentin-nap (ha már aktuálisak akarunk lenni)

candyperfumegirl 2008.02.14. 18:59:39

Csak 3 rész, és meglátjuk azt is milyen House és a Valentin nap kapcsolata. ;)

EasyFriend 2008.02.14. 19:04:04

Ja és ebben volt az, hogy "szódiumot" emlegettek? Valamelyik nap valamelyik soriban mondta valaki, talán ebben Cameron. Mindig öröm hallani.

winnie 2008.02.14. 19:20:54

"Miért lenne még egy év? Szerinted meddig tart egy szinkron elkészítése?"

2 rész 1 nap.

"Így is minden évadot hónapokkal az amerika évad befejezése után kezdenek vetíteni, nem hiszem le, hogy az nem elég."

ha nem hónapokkal utána kezdenék, akkor ughyanígy készülne a szinkron, napról-napra. de az természetes, hogy egy sorozat új évada ősszel jön, hiszen nyár uborkaszezon.

és igen, nyáron a színészek zöme nem hadrafogható, akkor ők nem szinkronizálnak, hanem szabadtériznak, vendégszerepelnek, nyaralnak.

"Nekem költséghatékonyabnak tűnik egyben letudni az egészet."

gondolkozz. szerinted, maradjunk a house-nál, kulka jános megengedheti magának, hogy heti 5 napot szinkronozzon? örülnek, ha 3-4 hetente sikerül 1-2 napot elcsípniük.

meg nem csak egy sorozat van, vagy 60 megy egy időben. elég vicces lenne, ha egybe forgatnák mindet.

én sem vagyok hozzáértő, de ez józan paraszti ész. mélyedj el jobban a témában. (és még csak a főszereplőről beszéltem, a fordítóról vagy a gyártásról nem.)

"De szombat délután kit zavart?"

a pocsék nézettség szombat délután is pocsék nézettség. ha van egy műsorod, amit 400 ezren néznek és van egy, amit 650 ezren, akkor logikus, hogy utóbbit adják. (ez volt a rendőrsztori ismétlése)

" Nem hiszem, hogy egy gyengus magyar sorozat beharangozás nélküli ismétlésével annyival több nézőt vonzanak"

a gyengus magyar sorozatot nem nézték sokan,. de itt nem a magyar sori a lényeg,m hanem az übergyenge, alig nézett jericho, aminél kábé minden t többen néznek.

"együtt kidobni az ablakon. Ebben semmi logika nincs."

nem dobják ki, majd leadják. és a tv2 nem fizetett a jericho-szinkronért, nem ők készítették.

de megint józan paraszti ész. ha fizettek x milliót, viszont azzal, hogy leveszik és jobb nézettséget teremtenek a helyére, nyernek x+1 milliót, akkor egyértelmű, mit kell tenni.

"Sokkal nagyobb pazarlásnak tűnik, mint a helyén hagyni még négy hétig akármilyen nézettséggel, már csak az imidzsük épsége miatt is."

rosszul gondolkozol - ráadásul nem saját zsebre teszed. eddig 18 hétig csak pazaroltak. sokkal hamarabb le kellett volna venni.

nem értelek, ez teljesen abszurd, hogy "ha eddig milliókat buktak, akkor az a logikus, ha még pár hétig bukják a milliókat."

herrchef 2008.02.14. 19:23:42

"Te vagy a napsugár egy esős napon"

hát én személy szerint itt borultam fel röhögéstől, szerintem jó rész volt.

Az volt fura, hogy ha a tűzoltó elektrontáncot kapott, akkor honnan tudta a nevét. Azt isk apta valakitől, hallotta, és emlékszik rá. Megtapasztalta, hogy őt Dereknek hívják.

Namindegy kis orvosi-jogi bukfenceket elnézünk ,különben sokkal kevésbé lenne szórakoztató.

És utoljára még lehet, hogy egy kiskanállal akartam néha Tritteren vakbélműtétet csinálni földrengés közben elvégezni, de ha beteg leszek akkor olyan koponya gyógyítson mint House, és ha kirabolnak/meglőnek stb, akkor olyan ember vigye az ügyemet mint Tritter.

EasyFriend 2008.02.14. 19:26:10

winnie
"de meg ám, viszont akkor mind a 14 sorozat, amiben benne van selmeczi rolanad, emlékezzen meg róla? valahogy abszurdnak tűnhet. szakácsi mégis csak főszereplő volt."
Ez igaz, de szerintem nem lenne abszurd megemlékezni akár a kisebb szerepekben sem a szinkronszínészekről. Legalább látszana, hogy melyik csatornán veszik a szinkront komolyan, a szinkronszínészeket emberszámba, és melyiken csak a kötelezően és minél olcsóbban megoldandó házifeladatként tekintenek a dologra. Amúgy úgyis különböző csatornákon futnak ezek a sorozatok, szóval mindenki megoldja, ahogy gondolja.

"ha valaminek pocsék a nézettsége, azt azonal el kell tüntetni" - ez persze csak akkor igaz, ha van helyette valamijük, ami jobb nézettséget tud hozni ugyanabban a sávban. A Jericho esetében úgy tűnik, a House-zal be tudták húzni helyette a saját moslékukat. De a legtöbb műsor, amit "hagynak vérezni", azt szerintem azért hagyják, mert bármi, amit helyette be tudnának dobni, még szarabbul teljesítene. Inkább a kreativitással, a bátorsággal van a gond, és ennek az ellenkezőjéről a Claudia show sem tudott még meggyőzni.

Greg36 2008.02.14. 20:35:14

Bizony, ekkora különbség van az amerikai és a magyar jogrend között.
Itthon nagy eséllyel lecsukták volna.
Odakint a bírónő valőjában nem felmentette, hanem nem küldte tovább esküdtszék elé az ügyet. Ez ugyanis nem tárgyalás, hanem meghallgatás volt. Elítélni ugyanis csak 12 utcáról összevállogatott pasi és nő ítélhette volna el.
A bírónő nem mentette fel, azt mérlegelte, hogy a cselekmény volt-e annyira veszélyes a társadalomra, hogy további időt és pénzt áldozzanak rá az adófizetők pénzéből, illetve megalapozottnak tűnik-e a vád (droggal való visszaélés). Igen, európai szemmel furcsa az eljárásuk, ha játékpisztollyal fenyegetsz meg valakit, azt fegyveres támadásnak veszik, de ha porcukrot terjesztesz herroin néven, akkor max adócsalásért tudnak lecsukni...
A "mörsza" mondjon le!!

Sylba 2008.02.14. 23:48:13

Candyperfumegirl köszönjük a szokásos heti Ház összefoglalót.

Nekem bevallom őszintén hogy furcsa volt ahogy neked is a tv2 hozzáállása, hogy nem raktak ki még egy képet sem Selmeczi Rolandról, mert biztosan van aki nem olvas pletykalapot és nem tudja hog ymi lett vele. :(((( TV2 minusz egy pont. :((

Új szinkron szerintem hasonló tonusú lett mint anno Roli hangjáé. De mivel én is nézem angol/ német magyar verzioban igy már nekem szinte mindegy a hangjuk lényeg hogy van Ház doki minden héten.

Nekem is nagyon erőltetett lett a rész vége igazábol már az egész rész nagyon nyomott volt plusz hangcsere szoval ez most picit ütött ráadásul nekem annyira kiszámitható volt hogy mit fog csináni Ház doki meg Cuddy szoval semmi csavart nem találtam a részben mint anno egy jó kis Ház dokis részben pl amikor a szőnyegét kunyerbálja állandóan vissza.

De reméljük hogy most már vidámabb részek lesznek - jo tudom hogy azok lesznek :D de már várom hogy ezután hogy rendeződnek a sorok magyarul meg az átiratot. :D

ui és egy dologban reménykedek hogy többször az uj szinkronhang téma már nem kerül elő abban az értelemben hogy nem hal már meg megint egy hang a Házban mert neekm már igy is olyan rossz érzésem van a szinkronnal kapcsolatban:(

moni77777 2008.02.15. 09:46:28

Vettem a fáradtságot, és végigolvastam az összes kommentet. Hát elég sok volt ezúttal. Szerintem zseniális volt a rész is, és a hogyvolt ist. Szuperek voltak a PB-s és HP-s utalások. Gratula mindenkinek!

sélli 2008.02.15. 11:15:29

Candy, köszi a HV-t!!! Enélkül tuti nem értettem volna, meg, hogy a hetibetegnek tulképp mi volt a baja... Egyik szemem sír, a másik üveg: örülök, h vége a Tritter szálnak, viszont David Morse valahol hiányozni fog! :)

2008.02.15. 11:55:35

Nekem Tritterrel kapcsolatban csak egy fura, hogy Housenak, vagy Cuddynak vagy akárkinek nem jutott-e eszébe, hogy a rendőrbácsi egy pszichiátriai eset lehetne ezzel a mániás viselkedésével... Vajon vele mi történhetett, ami ilyen szemétté tette?

Shadow82 2008.02.15. 23:06:02

sunabora

Kiderült a filmből. Zanzásítva így hanzott:

Tritter: Maguk függők mind egyformák.
House: Maga csak azért cseszeget engem, mert magának is volt egy függő ismerőse. Lefogadom, hogy karácsonykor még mindig ír neki képeslapot.
Tritter: Téved. Már két éve nem írok neki.

Tehát Tritter a saját függő ismerősén akar bosszűt állni.

2008.02.16. 09:43:55

Shadow82: Köszi! - Végülis ez is egy verzió... mármint a filmmegoldás szerint. Kár, hogy ez a rész így le lett zavarva; többet vártam volna.
süti beállítások módosítása