Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Az moderálási policyről

2007. december 11. 10:02 - sixx

Egy nagyon rövid közbevetés a jónépnek, amolyan miheztartás végett, hogy ne jöjjön több anyázós email nekem, mert a múlkor is hosszasan sírtam miattuk. A helyzet az, hogy ez a blog a HAZAI tévékben látható, ergó a kinti vetítési sorrendtől egy vagy több évaddal elmaradó kicsit sárga és savanyú magyart követi. Ha valaki már látta az összes leadott epizódot, és a tébetűvel kezdődő internetes találmánynak köszönhetően naprakész, annak gratulálok, nagyon ügyes, más rajta kívül nincs is, aki erre rájött, de ettől függetlenül ne ossza az eszet a kommentekben, hogy "Romano doktor feltámad és egy helkiopter lesz a műkarja", mert moderálni fogjuk. Spoilerezni nem szép dolog, és mielőtt bárki kommentelne ezügyben: ami a magyar tévében látható volt, az már nem spoiler. Nem a videóra felvevő, télre darálnivalót bezsákoló jónépnek készül a blog. És most itt egy kép, amit tegnap kaptam, és azt mutatja meg mi lesz az egyébként gyönyörű Elizabeth Mitchellből, ha sokat spoilerezik, és a hogyvolt blogon beszólnak neki.

28 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.12.11. 10:30:40

helyes.
a kép viszont szörnyű:((

2007.12.11. 10:39:04

Ez jó volt! Kérdés, hogy, ahogy szokott lenni, akit illet, az elolvassa-e vagy csak nyomja tovább a baromságait (sajnos, a moderálás időbe telik, addig meg sokan olvassák, amivel összeszarta a kommenteket)

2007.12.11. 10:40:47

Basszus, nem jöttem rá, hogy ki ez a nő ;-))))
Csak, mikor megnéztem az imdb-n és ott volt róla normális kép...;-))))
Szóval, a spoilerezés TÉNYLEG veszélyes

cyberina 2007.12.11. 11:05:19

Hű, ilyen sminket én is bármikor csinálok magamnak... én se jöttem rá ki is ő.
Egyébként jogos, csak kemémyen!

sélli 2007.12.11. 11:05:29

Hej Juliet, Juliet, egy kis fotosopp de jól jönne most néked.
Remélem aki ezek után spoilerezésben vezeti le okoskodását minima 1 hónap eltiltást kap...

Micsike · http://verzse.blog.hu/ 2007.12.11. 11:19:35

Te jó ég!Ki ez a nőszemély?? :S Jajjjj a szemeeem!!!...Moderálás rúlz,spoilerezés antirúlz,spoilerezőket sütögetni nyárson!

Dorkapa 2007.12.11. 11:30:24

Na nem azért hogy ellent mondjak, de néha jól jön egy kis spoiler, de csak szigorúan kultúráltan, ahogy pl. a blog szerzői tették pár alkalommal: fehérrel szedetten, ami csak kijelölés után olvasható.
Sajna a kommentelőknek nincs meg ez a lehetőségük, és mivel a többség szpojler ellenes, hát igenis tessék betartani az alapelveket.

És egyébként minden szabály csak annyit ér, amennyire azt batartatjuk, így kéretik igen kémeményen és következetesen(!) fellépni a renitensek ellen, köszi!

sélli 2007.12.11. 11:43:31

Dorkapa, még csak nem is kell fehérrel szedni. Teljesen elég lenne - ha már valaki annyira nem bír magával- , h kiírja k. nagy betűkkel:
SPOILER ALERT
oszt jónapot. Utána már azt ír, amit akar, nem olvasom tovább ha nem akarom. Attól van készen szerintem mindenki, ha alamuszi furmányos módon, nulla megkülönböztetéssel, a hozzászólás kellős közepébe helyezi el csalárd módon az infót :)

EasyFriend 2007.12.11. 11:50:40

Köszönöm, ez a policy pl. nekem jelentős segítség. Én csak azt töltöm le, és azt is jókora lemaradással, ami nem volt általam fogható csatornán és belátható időn belül nem is lesz. Nem megyek elébe több szezonnal a sorozatoknak, csak azért, mert nem bírom kivárni.
Amúgy megint felmerül a kérdés, hogy amiből AXN-en, Coolon és társain az n. szezon megy, az országos földi sugárzásúakon meg az n-k. szezon, ott melyik számít. Jó lenne, ha már a postoknál (lásd Alias) meg lehetett ezt oldani kulturáltan, akkor a t. kommentezők is megoldanák ezt hasonlóan.

Dark Wolf 2007.12.11. 12:44:58

úristen sixx, te egy állat vagy. most pozitívan mondom, az ok az utolsó mondat meg ez a fotó.

kompi · http://filmtrailer.hu 2007.12.11. 14:47:52

Nem értem azokat akik sírnak a moderálás miatt. Ez egy blog, ergo a tulajdonosa azt moderál amit kedve tartja. Akinek nem tetszik az ne kommenteljen csak olvasgassa. Mellesleg én sem szeretem a spoilereket.

Penge™ (törölt) 2007.12.11. 16:10:59

Akik a blog.hu-t szerkesztik, nem elég, hogy az egész egy rakás invalid szemét, de még egy bbcode formájában sem tudják megoldani nemhogy a spoiler-ezést, de még szerintem a vastag vagy dőltbetűt sem. [b]teszt[/b]
Ennyi.

Mellesleg szerintem sem itt a helye a spoilerezésnek. Akik nem tudják kivárni nyitva állnak előttük a torrentoldalak, még csak arra sem lehet fogni, hogy nem tag, mert nyilvános oldalakra felkerül szinte minden sorozat és hozzá pár napra a magyar felirat is kijön. Vagy ha nem akar "illegális" tevékenységet folytatni, akkor Google.
Ez a blog azért van, hogy az éppen aktuálisan postolt részIG lehet róla beszélni, fejtegetni a kommentekben. Szerintem a sorozat rendezői is azt akarják, hogy az ember magától rájöjjön, vagy éppen gondolkozzon rajta, nem azt, hogy kérdezze meg valakitől, hogy mi lesz 10 epizóddal később.

sixx · http://comment.blog.hu 2007.12.11. 16:25:09

te Penge, miért engem baszogatsz, mint szerkesztőt, amikor nem én spoilerezek, hanem a kommentelők némelyike? kapjál már a fejedhez.

úrilány 2007.12.11. 18:39:01

"Nem értem azokat akik sírnak a moderálás miatt. Ez egy blog, ergo a tulajdonosa azt moderál amit kedve tartja."

ezt a mondatot többször kellene hangoztatnod, azt hiszem :S

bár valószínűleg néhányan soha az életben nem fogják a beszólás és a hozzászólás közti lényeges különbséget érzékelni

Egyébként nekem is televan a nemlétező micsodám azzal, hogy sorozatokkal kapcsolatos fórumokon, blogokon sorra előjönnek az olyan alakok, akiknek csak annyi mondanivalójuk van, ó, ő már ezt és azt a részt/szezont is letöltötték, méghozzá olyan stílusban előadva, mintha ők ettől most valami felsőbbrendűek lennének, mert akkora janik, hogy megtették, néha az is megfordul a fejemben, hogy alapjában véve nem is nagyon érdekli őket az adott sorozat, csak maga a letöltés aktusa a lényeg számukra. :S

Gabba 2007.12.11. 19:10:41

úrilány, szívemből szólsz, ez legyen a legnagyobb aktusuk az életben.

gibson 2007.12.11. 19:51:30

szerintem nem téged szidtak itten, sixx, hanem a blog.hu szoftverének készítőit/üzemeltetőit, amiért nincs dőlt, vagy a már fent említett fehér betű, hogy ki lehetne utólag jelölni, stb.. kezdesz paranoiás lenni.

Micsike · http://verzse.blog.hu/ 2007.12.11. 20:26:55

...meg félreérthető volt...!

Bruti · www.facebook.com/Brutistandup 2007.12.11. 20:29:21

Hozzáteszem, a szöveg formázáson tényleg el kellene gondolkodni. Mondjuk ezzel a háttérrel, a fehér betűkkel nem sokat érnénk, de az ötlet jó. :)

kompi · http://filmtrailer.hu 2007.12.11. 20:51:48

"Akik a blog.hu-t szerkesztik, nem elég, hogy az egész egy rakás invalid szemét, de még egy bbcode formájában sem tudják megoldani nemhogy a spoiler-ezést, de még szerintem a vastag vagy dőltbetűt sem. [b]teszt[/b] Ennyi."

Alig várom a Pengesorozat.blog.hu-t. Aki ennyire szakértő az csak tökéletest alkothat.

enrikó karúszó 2007.12.11. 21:45:35

Juszt is elmondom, hogy Bordás Attila őrnagyot Dr.House fogja operálni a Lila akác közben, de mivel közben rájön, hogy nincs biztosítása, lepasszolja Dr.Kovacnak, aki szintén nem tud anyagi támogaqtást szerezni, szerencsére Weaver lefekszik Izzie-vel, aki ezért ad zsét a műtéthez. Utólag persze mindn kiderül és Stark rács mögé vágja az egész bandát, szerencsére Syd kiszabadítja őket!
Spoiler rulez! Forradalom!

Llew 2007.12.12. 08:45:00

Vesszen minden spoilerező!
A formázás, esetleg utólagos szerkesztés nem volna rossz.
Ez a kép nagyondurva. Ha tényleg ilyen következménye lenne a spoilerezésnek, akkor talán elgondolkodnának rajta az emberek.

kompi · http://filmtrailer.hu 2007.12.12. 09:13:59

Oké ti akartátok, elmondom a heroes végét:
Sylar legújabb képességével, a szeméből kifolyó bodzaszörppel megsemmisíti az univerzumot.

EasyFriend 2007.12.13. 09:47:12

"Megjegyzésed csak előzetes moderációt követően fog megjelenni. " Hö? Azt hittem, eddig az utólagos moderációról beszélgettünk. Ezmiez?

EasyFriend 2007.12.13. 09:47:58

De azért megjelent a kommentem moderáció nélkül is, vagy egy nagyon villámkezű droiddal végeztetitek ezt a munkát.

Weboldal készítés olcsón · http://olcsoweboldal.hu 2007.12.13. 13:06:26

Nem moderálni kellene, hanem törölni az accountját! Én is láttam a Szökés összes részét, mégsem nyomom a spoilert, nem azért járok az oldalra. Aki a még nem leadott részekről akar beszélni, keressen másik fórumot!!! Aki lelőtte House-nál a poént pár hete, szintén elmehetne a *****-ba!!

Penge™ (törölt) 2007.12.13. 14:25:24

sixx: Bocs, hülyén fogalmaztam, természetesen szerkesztők alatt azokat értettem, akik a blog.hu motorják írják meg az egész indapass rendszert.

kompi: Imádom, amikor valaki arra célozgat, hogy csak annak lehet negatív véleménye valamivel kapcsolatban, aki az adott "szakma" mestere és csak jobbat tud alkotni.

Menézném milyen arcot vágsz, amikor a pofádba röhög az útépítőmunkás, miután eltört a féltengelyed egy kátyúban, hogy keverj betont és csinálj jobbat. :D

Abdani 2007.12.20. 17:42:34

Hát én meg már láttam Jack második napjáta Cool-on mert az már rég leadta, mégsem spoilerezek, mert jófej vagyok. :DD
süti beállítások módosítása