Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Alias-dilemma

2007. október 01. 14:03 - sixx

Egyik kedves kommentelőnk kérdezte, hogy lesz-e Kémbarbie-s hogyvót a negyedik évadról, mert ugye az AXN kezdi hamarosan (tán holnap) az RTL pedig még nem tervezi műsorra helyezni a követező etapot. A kérdés, amire szerda reggelig várom a szavazatokat: AXN vagy RTL műsorrend szerint haladjunk az Alias hogyvolttal? Ajándékba Jen Garner megakép.

komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zolij 2007.10.01. 14:11:35

rtl klubbot nem szeretem, axn-t ellenben igen, szóval axn:)

sélli 2007.10.01. 14:17:43

AXN! (bár minima 3 reklámblokkal meg fogják bolondítani Brisztó ügynök kalandjait...) Csak azért, mert mire retek barátunk műsorra tűzi a 4. évadot a jövő évi hó is elolvad!

Gabba 2007.10.01. 14:21:05

Bizony, holnap este indul!
Nincs karika, nincs Kolosi, úgyhogy AXN!

soma 2007.10.01. 14:34:46

AXN plííííííííz

EasyFriend 2007.10.01. 14:43:03

Nem leszek népszerű, de RTL. Indoklás: általánosságban arra szavazok, hogy ami országoson és nem országoson megy együtt, ott az országos szerint. (Tekintve, hogy nincs mindenkinek 1000 csatornás csomagja.) Ilyen szempontból a Viasat országosnak tekinthető talán.
Ha az AXN nyerne, akkor az ilyen sorozatoknál valami spoiler alert szerűség jó lenne, azaz hogy ha az érdemi hogyvolt csak a kibontott postban kezdődne, az jó lenne, a hozzám hasonló kevéscsatornás gyíkok miatt.
És valami egészen más: lehetne, hogy itt is legyen a kommentelésnél link a bloghus belépéshez, mint a c:c-n? Csak mert gyorsabban bent lennénk.

Sitrep 2007.10.01. 15:00:09

jé, tényleg holnaptól lesz AXN-n. Elég logikátlan, mivel most ismétlik a 3. szezont, naponta egy rész, de még nincsenek a végénél, csak jövő héten vmikor. Nem tudtak volna várni még egy hetet?
Én az RTL-n nem láttam, most nézem AXN-n, s akkor mit csináljak holnap, a III/16 után nézzem meg a IV/1-et?

sixx · http://comment.blog.hu 2007.10.01. 15:13:04

asszem eldőlt,Axn alapján, de valahogy megoldjuk, hogy ne legyen spoiler az ertéelezőknek.

Sitrep 2007.10.01. 15:16:51

persze szerintem is AXN
aki majd RTL-n nézi, az meg ne olvassa el addig, nincs itt semmi gond

EasyFriend 2007.10.01. 15:31:52

"aki majd RTL-n nézi, az meg ne olvassa el addig, nincs itt semmi gond" - jah, csak ha a blogot megnyitva az arcomba ugrik, akkor mit csinálok? Szóval köszi, sixx, ha meg bírjátok oldani, az jó lenne.
Más, de ha már technikai dolgoknál tartunk, hadd írjam ide. A c:c-n írtam nektek az előbb egy jó hosszú levelet (jobb felső résznél levő "írja meg" linken keresztül), amit lúzer módon nem mentettem le, aztán elküldéskor persze jött egy bloghu hiba, hogy valami kötelező nincs kitöltve (pedig én kitöltöttem minden láthatót). Szóval most nem tudom, mi van, ill. hogy hova lehet írni.

sixx · http://comment.blog.hu 2007.10.01. 15:35:53

szerintem írj inkább nekem, vagy a két zolinak közvetlenbe, jobban jársz.

szabóZ · http://comment.blog.hu 2007.10.01. 15:51:38

szabozoltanKUKACmail.index.hu ide irj

k.Tomi 2007.10.01. 21:58:36

Én az RTL-re szavazok. Nekem van AXN-em, de nem mindenkinek. Sőt a többségnek nincsen. És winnie-k is azt írták, hogy a főnök végeztével jön az RTL-en is a 4. évad. szóval olyan sokat nem kéne arra se várni. És mégis országos. :))
Ezzel az erővel a 24-ből is a Cool-osat kéne hogyvoltozni, mert az előrébb tart. :)))
sixx: szerintem ezt még gondold át. Az AXN az általános RTL utálat miatt nyert. :)))

Cole 2007.10.02. 06:16:27

Én az AXN-re szavazok, ugyani Aliast nem nézek, ellenben olvasom a hogyvoltokat, és kb. képbe vagyok, plusz jókat szórakozok a leírásokon! Szóval Alias hogyvoltot minél hamarabb... nah jó, meg jöhet még Garnerről is pár kép :P

Dr. derelye vágó · http://www.freeworldgroup.com/games6/gameindex/castlewars.htm 2007.10.02. 15:00:09

k.Tomi 2007.10.01. 21:58:36
Persze biztos azér annak nincs semmi kőze hogy előbb lesz a AXN-en :)

báró Csekonics 2007.10.02. 16:12:01

Kémbarbie? :-D
Én ugyan Jane Bauernek hívtam eddig, de ez találóbb...

enrikó karúszó 2007.10.02. 18:05:09

Baltaarcú kémbarbi. Schwarzenegra....
süti beállítások módosítása