Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Hogy volt: Grace klinika 2x22 - A játék neve túlélés

2007. május 08. 23:05 - sixx

A cím eredetiben is majdnem ilyen szar, szóval emiatt most nem háborgunk, de a rész színvonala miatt megint lehet, hiszen három rövid jelenettől eltekintve megint semmi érdekes nem történik benne, Izzie szerelmes Dannybe, Danny szerelmes Izzie-be, George nem tudja, hogy szerelmes-e Meredith-be, Meredith tudja, hogy Shepbe szerelmes, Shep szerelmes Meredith-be, de Addisont kúrja, aki nem szerelmes senkibe, ő csak dugni szeret Sheppel.

Kiderül továbbá, hogy Meredith-nek van egy testvére, mert a fater, aki lelépett, szerzett egy másik csajt magának, és az szült neki egy gyermeket, na ez a tesó. Ettől George kikészül, csak tudnánk, hogy miért. Yang úgy dönt, ha George nem hajlandó kiköltözni a nappalijából szép szóval, akkor terror következik, és pucéron mászkál a lakásban fel s alá, ez minden épeszű embert menekülésre késztet.

George a csöcsös-faros latina dokicsajig szalad, aki lent él a kórház alagsorában, de dugni itt is lehet, s lőn. Közben vannak betegek is, de csak a bajnak, mert törődni kell velük, és ez látszik az egész stábon, menjenek már a vérbe, hadd foglalkozzunk már a magánéletünkkel, aminél kiszámíthatóbbat még Lovas István sem tudna írni, pedig. Az epizód végén Meredith megismerkedik Chris O'Donnellell, aki állítólag jóképű, és párásodást okoz női szemekben. Meredetih nő, tehát párásodik. Folyt. köv. jövő héten.

18 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.05.08. 23:20:22

Addisonnak igaza van:)))
EZ a pasi az a Chris O'Donell?
Nofene. Egész emberformája lett:)
De nem párásodik a szemem:P

mininyul 2007.05.09. 00:33:41

Meredith kiakasztó... Az a kötési fej. Miért kell ennyit szenvedni? A végén még Christina lesz a kedvencem, a kis tapintatos :D

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2007.05.09. 08:24:29

Szeretek sixx hogyvoltjaival ébredezni, mert mindig látok vmi olyan kifejezést, amitől az első kávé ellenére (úgy értem, még a második előtt) is kinyílik a szemem. A mai: "csöcsös-faros latina dokocsaj". De mininyul is gondolkodóba ejtett a "kötési fej"-jel...:)

szikra 2007.05.09. 10:04:00

Digi tévések? Volt adás tegnap este? Vagy csak a nagy semmit mutatták?

2007.05.09. 10:13:57

chris jó pasi, bár én nem párásodom tőle. legfeljebb felemelem a szemöldökömet, és elismerő hümm :)

Picard 2007.05.09. 10:33:10

Christina jó volt... tapintatos.... szép szó.....

Kedvenc maximalista dokicsajom először kiidegelte a főnököt. Én már rég elküldtem volna a francba, de a főnök ehelyett elővette a Jedi tudást és csukott szemmel bealázta a csajt. Jó volt kettőjük között az interakció. :))

De a csúcs nekem az volt amikor mindenki tipródik, hogy mikor, mit és hogyan mondjon el picsogós Meredith-nek, akkor jön ez a csaj és mellékesen megjegyzi, hogy "Tényleg apádat láttad, akkor a húgoddal is beszéltél?"

Jujjjjj.....

koboldka 2007.05.09. 10:44:56

valahol meg tudom érteni Addisont, Shep-pel én is szívesen "tornáznék"

2007.05.09. 11:27:02

nálam az volt a film mélypontja, hogy George lenne a latina McCsábítója. itt szívesen belevágtam volna a pacskert a tévébe. valaki, aki már előrébb jár, legyen szíves megmondani, érdemes nézni ezt a szart, vagy innen csak lejjebb megy a színvonal?!

sixx · http://comment.blog.hu 2007.05.09. 12:20:53

jé: az évad vége jó lesz, a harmadik megint hullámzó.

p3d3str1an 2007.05.09. 22:31:15

szikra: én láttam, úgyhogy rendben volt a digi.
Egyébként nekem tetszett a rész, de lehet h csak elfogult vagyok...
A legjobb szeletke az "ezért vagyok én a főhőnök" volt :)

indawood 2007.05.09. 23:14:37

h3, az tényleg jó volt, de nem ütötte Christina otthoni pucérkodását, az naon ott volt, meg a reakciók is;)))

a latino-csajszi meg édi ahogy bukik a született vesztesre (de könyörgöm a ríllájfban nem pont így van?? minden vesztes bejövős valakinek, csak legyenmeg aza a bizonyos objektum a lába között, vazz..)

indawood 2007.05.09. 23:17:02

(pardon, helyesbítek: szal nnem elég ha megvan, de működőképes is legyen, bocsi;)

indawood 2007.05.09. 23:21:53

jahh és az O'Donnell fiú szépen kikupálódott a denevérembereskedése óta, - ha nem is vagyok párásodós típus, azért egy csettintés minimum kijár neki, mert fel nem ismertem volna, ha sixx nem azonosítja be (tk. jó pasi, csak Meredisz-néni kicsit öregecske hozzá, nem..?)

drn 2007.05.10. 13:06:29

Néda tényleg az O'Donell fiúka? Nem rossz, de maradnék Shep kollégánál. Ha szabad...
Amúgy a kis empatikus dokinőt bírom, az öreg főnök nagyon ott volt...

indawood 2007.05.10. 14:46:12

szabad, hogyne;) nekem amúgyis az a megboldogult bombaszakértőcske jött be anno, amikor a páciens mellkasába ékelődött egy éles bombaféle, és Meredisznéni tartotta a helyén kézileg, a pasi meg a lelket tartotta Meredisznéniben, aztán mikor végre túl voltak minden rázós szitun és fellélegezhettek, és széppasi rástartolhatott volna az élőhalott Mer'nénire, jött a babumm, és a férfiszépség meg az enyészeté lett, de szó szerint, pedg nagyon szorítottam hogy még maradhasson kicsit az élők sorában azokkal a világító kék szemeivel, meg azzal a mosollyal...simán verte Shepdokit az összes sármjával;)
nahh az a pasi...az kinézett valahogy (bárcsak emlékezne rá valaki és megmondaná nekem hogy ki volt, mert hogy láttam már máshol tööbször is, az tutibiztos:)

mókus 2007.05.14. 23:26:09

És még látni fogod a Grey's Anatomy-ban is, de nem spoilerkedem többet..
süti beállítások módosítása