Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Hogy volt: Hősök 1x05 - Hiro-k

2007. március 29. 22:10 - sixx

Ez a cím iszonyatosan néz ki magyarul, de ez van. Gyors helyzetjelentés a végekről: Peter időben és térben megfagyva a metróban JövőHiróval társalog, Clairemackó a suli bikáját vezette bele egy betonfalba 160-nal, Nathan és Niki/Ikin poszkuitális nyáladzását a Szemüveges Ember és a Néma lesi, Parkman közrendőr meg sehol, utoljára egy ágyhoz kötözve láttuk.

JövőHiro üzenettel érkezett: Peter megmentheti a világot, ha megmenti a pomponlányt, a sorozat egyik szlogenje lett ez a sor (Save the cheerleader, save the world), magyarul nem üt akkorát, de elmegy. A lánynak életben kell maradnia, és Isaac majd tudja, meg minden. Igen, nekünk is zavaros, Peternek még inkább, különösen a "majd ha hívlak, mondd meg, hol találkozzunk" utasítás.

A megmentenivaló lány éppen kórházban, de neki nem lehet túl sok baja, nem úgy a nyikhajnak. A Szemüveges Ember eközben a félpucér Nathant vegzálja, aki nem várja meg a kihallgatás végét, hanem elrepül, mint Superman, nesze neked kialakulatlan képesség. Niki felébred a dugás után, és nem érti mi van vele, mi igen: Ikin dugott, nem Niki. Linderman samesznője mindenestre megdicséri a teljesítményt, mi is kinéztük belőle. Na, lapozzunk, ez a szál nem annyira érdekes.

Parkman közrendőr otthon ébred, nem emlékszik semmire, és a neje hozzávágja a telefont. Szar lehet neki. Hiroékat kihajítják a sivatagban, minek hatására Ando idegbeteg lesz és hazaindul, Hiro azponban eltökélt, és egy útszéli falatozóba tér be, ahol kivel fut össze? A pizsamanadrágos Nathannal, aki repülve érkezik a helyszínre, és ebből majd vicces jelenetek lesznek. Nathan elviszi Hirot Vegasba, mert rendes, és ha már ott jár, a videóra vett kufircért cserébe közli, hogy Lindermannak 4 millió dollárjába fog kerülni, ha meg akarja vele nyeretni a választást.

Parkman próbálja rendbe tenni a házasságát, kitalálja a nej minden gondolatát (szó szerint), még dugás közben is odafigyel rá, és így tovább. Aztán elmegy fagyiért (figyelem, hiba!) és a boltban mindenkinek hallja a gondolatát, még a rablásra készülő gazembernek is. Utána összeseik, csak szar Parkman közrendőrnek lenni. Clairemackó faterja utasítja a Némát, hogy pucolja ki a nyikhaj futballista agyát, a gyerek egy két lábon járó üres lap lesz ezt követően, megérdemli. Peter elmegy Isaachoz és a festményeket nézegetve rálel a megmenteni való lányra, de egy kép hiányzik a sorból, hát elfehéríti a szemét ő is, és fest egyet gyorsan - így kész a dolog, megvan, hogy a csaj fejét majd levágja a képeken tobzódó sötét alak, Peternek megmentésileg kell majd fellépnie, csak nem tudjuk hol.

Niki hazatér, várják a zsaruk és a férje cseppet sem bizalomgerjesztő képét mutogatják neki, mert meglépett a sittről. Felesleges volt festeni a DL-t a falra, mert az epizód végére megjelenik és annak ellenére bejut a házba, hogy azt rendőrök figyelik, az ő képessége is hasznosnak tűnik, csak még nem tudjuk mi az. Hiro felhívja Isaacot, és Peter közli vele, hogy van számára egy üzenete, amit csak jövő héten tudunk meg.

59 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Garott 2007.03.29. 22:25:49

Én a Lostnál azt hittem, hogy az egy csúcs sorozat. Egészen eddig. Hihetetlenül tetszik a történetvezetés, épp akkor rukkolnak elő az alkotók mindig valami újjal, amikor már laposodna a sorozat. Ráadásul nem annyira bonyolult a sztori amit ne tudnának akár egy évad alatt lezárni. És talán ez is a veszélye, hogy nem merül-e ki túl hamar az ötletzsák. De addig is alig várom az új részt.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.29. 22:26:40

hát azt hiszem nem baj, hogy ezt most nem láttam. nem volt húzós rész.
spam, azért 1X04 mert az első kettőt egyszerre adták. ha jól emlékszem:))

tistedur 2007.03.29. 22:29:29

svati!
pedig jó volt :)

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.03.29. 22:34:00

rendi:)) úgyis kávét iszom:))
nem vagyok ám tökéletes:)))))

dimitrij 2007.03.29. 23:17:52

a néma (haiti-i) nem is néma. peter meg mindenre képes, amire a környezetében lévők, ha a tesó repül, akkor ő is, ha isaac fest mer látja a jövőt, akkor ő is... DL meg nem ugyanaz, mint a nem néma haiti...

Tulazon 2007.03.30. 00:54:52

dimitrij: igen ez kellett...

Cole 2007.03.30. 06:25:16

dimitrij:

1, Nem szokas spoilerezni, nem csak te lattad mar a 18. reszt is, de akkor se irjuk le mi lesz

2, ha mar megis spoiler, akkor legalabb az igazat ird, ne ferditsd el Peter kepesseget, mert igy meg at is baszod a tobbieket

Narrátor (törölt) 2007.03.30. 06:35:17

A spoiler-eket ki kellene törölni a kommentekből, nem? Miért rontsuk el mások örömét ilyen idióták miatt, akik azzal akarnak kitűnni, hogy ők már látták az újabb részeket?

Én is láttam mindet, de eszem ágában sem lenne beírni.

marisell2 2007.03.30. 07:43:56

Jó reggeletMindenki,
ha nem spoiler ki a f.ck az a néma?én már egész sok részt láttam, de így konkrétan némára nem emlékszem.ismétlem, ha nem spoiler,plíz

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2007.03.30. 08:18:18

Dimitrij, inkább Lénáról mesélj!

dimitrij 2007.03.30. 08:42:05

Cole 2007.03.30. 06:25:16

Cole

1. a spoiler az, ha valami fontosat írok le, lelőve a poéntm vagy az izgalmakat, semmi ilyet nem tettem, nem kell epét hányni. annyit írtam le, ami az első 5 részből kiderült, se többet, se kevesebbet.

2. no, szerinted akkor miben nyilvánul meg Peter képessége? esetleg valamit nem sikerült megértened, ezért hánykolódsz? :)

dimitrij 2007.03.30. 08:44:03

bugmenot 2007.03.30. 06:35:17

mi volt ebben a spoiler? mi fontos dolgot árultam el? egyébként kb. még 2 részt láttam ezeken felül...

szóval, mielőtt vergődni kezdtek, melyik volt az az infó, ami bárkinek is elrontotta a szórakozását, lehet sorolni. :)

dimitrij 2007.03.30. 08:48:25

Nadine 2007.03.30. 08:18:18

mire vagy kiváncsi? :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2007.03.30. 08:59:27

Mindenre! Éveken át nem tudtunk meg semmi mást Lénáról, csak azt, hogy jól látszik Kóbor ágyán.

maybach 2007.03.30. 09:10:58

Nem, hogy eltünt egy hajnalon?
Én KGB-re gyanakodtam.

dimitrij 2007.03.30. 09:17:03

Nadine 2007.03.30. 08:59:27

és pont az én sebeimet szaggatnád fel kiváncsiságoddal? :(

dimitrij 2007.03.30. 09:23:52

marisell2 2007.03.30. 07:43:56

az a figura, akivel Portman rendőr a kocsmában találkozott, és akinem nem hallotta a gondolatait mielőtt elvágódott. rémlik?

2007.03.30. 09:58:20

Ööö, én azt hittem, hogy Claire csúnya csatára is vmlyen képességgel bír, és ezért élte túl a karambolt, meg ezért volt nála Claireapu fekete csókája, de akkor tévedtem?

Meg, nem tudom, kinek az érzékenységét sérti egy esetleges válasz ;))), ami szerintem ugyan nem spoiler, de... szóval, meg tudná mondani valaki, mit töröl ez az istenadta az emberek fejéből?
Portmannél még azt hittem, magát a képességet, de aztán a boltban Portman még jobban hallotta a gondolatokat, mint korábban.
(közbevetem, hogy ez a szál tiszta "Mi kell a nőnek", Mel Gibson bácsitól lett, és csak remélem, lesz vm lényege, mert amúgy nem nagyon tartottam idevalónak).
A a csatárnak a feka viszont már, úgy tünik legalábbis, hogy a memóriáját törölte. Netán Claireapuék is gyűjtenek valamit, mint Sylar és Peter?

marisell2 2007.03.30. 10:01:56

dimitrij 2007.03.30. 09:23:52
köszi, igen, de akkor Léna hol volt?

dimitrij 2007.03.30. 10:06:47

Los Alamuszi 2007.03.30. 09:58:20

küldöm privátban, nehogy mehin begerjedjenek itt páran. :)

2007.03.30. 10:13:24

Köszönöm!
Én csak a TV2-öt nézem, és szerintem nem spoiler, de, hát, ki tudja ;))))

dimitrij 2007.03.30. 10:14:20

marisell2 2007.03.30. 10:01:56
köszi, igen, de akkor Léna hol volt?

Franciaországban, Marseille-ben...

dimitrij 2007.03.30. 10:14:49

Los Alamuszi 2007.03.30. 10:13:24

érkezett valami?

2007.03.30. 10:19:58

dimitrij,
egyelőre még nem, de azért még bírom ;)

dimitrij 2007.03.30. 10:30:27

Los Alamuszi 2007.03.30. 10:19:58

addig nézz kérül itt:
worldofheroes.extra.hu/

2007.03.30. 10:31:44

dimitrij, hülye vagyok,most nézem, h elgépeltem a regben az emil címem, ezért nem jött át. Javítottam, újraküldenéd? Bocs.

2007.03.30. 10:31:53

dimitrij, hülye vagyok,most nézem, h elgépeltem a regben az emil címem, ezért nem jött át. Javítottam, újraküldenéd? Bocs.

sixx · http://comment.blog.hu 2007.03.30. 10:40:04

javítva az epizós sorszáma, mea culpa.
Dimitrij: minden spoiler, amiről még nem tudunk, szal nem kéne.

dimitrij 2007.03.30. 10:41:09

sixx · comment.blog hu 2007.03.30. 10:40:04

és mi volt olyan, amiről még nem tudtatok?

farman 2007.03.30. 10:46:49

sixx! lécci! pompoM! ne haragudj! szarrágás, meg minden, de nekem mintha homok kerülne a salátámba...

sixx · http://comment.blog.hu 2007.03.30. 10:51:38

puyi, nem, pomponnak kell írni, majd eligazitanak mindjárt :)

sixx · http://comment.blog.hu 2007.03.30. 10:52:22

dimitrij, értsd jól, ne spoilerezz, ha kérhetem. ennyi.

dimitrij 2007.03.30. 10:54:32

sixx · comment.blog hu 2007.03.30. 10:52:22

hű de konkrét voltál. :)

sixx · http://comment.blog.hu 2007.03.30. 10:56:23

részemről lezártam, minden spoileres commentet moderálok majd.

dimitrij 2007.03.30. 10:59:12

sixx · comment.blog hu 2007.03.30. 10:56:23
részemről lezártam, minden spoileres commentet moderálok majd.


hajrá.

ja, és ha belelendülsz, akkor a minősítgetéseket is szedd ki lécci. :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2007.03.30. 11:24:31

pu yi: Utoljára: Pom-pom egy mesefigura. A pom-pon-lá-nyok pedig arról a pomponról kapták vicces "kézmelegítőjük" elnevezését, ami a sapkán lévő pamutbojtra emlékeztet. Ha nem hiszed, nem győzködlek: Helyesírás - 1198. o., második címszó (Osiris Kiadó)

sixx::)

derelyegrádi szellem 2007.03.30. 11:26:50

A moderálás lehetőségének terhe mellett megjegyezném, hogy mindig tanul valamit az ember.

Eddig azt hittem hogy "spoilerezni" az azt jelenti, hogy a haverral kisportosítjuk az "ezeröcsit". Tuningmatrica hátra, metálfény, szárnyak, kifordított felnik, bátorkémény, meg ilyesmik.

Hát bammeg nem! Erre soha nem jöttem volna rá!

Kösz srácok!

farman 2007.03.30. 11:29:59

google után szabadon: egyezzünk ki egy döntetlenben :D (legalább váltogasd :D)

vasszűz 2007.03.30. 12:01:22

A tuningmatrica, metálfény, kifordított felni - ezeket leírtam, és nem spoilereztem!

dimitrij 2007.03.30. 12:13:36

derelyegrádi szellem 2007.03.30. 11:26:50

az a sufnituning lesz. :)

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2007.03.30. 12:28:49

pu yi: Ha nekem írtad, akkor azt kell mondanom, hogy egy korrektor sosem egyezkedik helyesírási kérdésekben. Legfeljebb, ha fizetett hirdetésről van szó, mert akkor sajnos, életbe lép a "megrendelői önkény".

maybach 2007.03.30. 12:38:56

derelyegrádi szellem!
:)
Nem is mondtad, hogy ilyen műszaki dolgokban is otthon vagy.
Rövid haj, tetkó, napszemcsi, dübörgő zene.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2007.03.30. 16:53:47

dimitrij: egy szereplőről olyat írtál, amit nem lehet tudni a Hiros részig. Egy másikról meg olyat, ami nem is teljesen igaz.
Tudod hogy kik ezek.

derelyegrádi szellem 2007.03.30. 16:54:01

Honnan tudtad, hogy így nézek ki? :)

bagaela · http://kremmarka.blog.hu/ 2007.03.31. 00:24:09

Ejnyemár, vásott kölykök, szemforgatos smiley.
Énis azt hittem elöször hogy a Haitiguy meg a DL ugyanaz, ez nem spioler, hanem a kulturális különbségekböl adodo problémánk itthon. Mert elsöre az összes afro meg japán-kinai-korei egyformának tünhet, pedig legalább annyira mások mint mi. Micsoda bölcseség. Monjuk igaz is.
Pitörröl meg ne spoilerezzen már senki, csittlegyen.

pocak 2007.03.31. 14:34:25

Nadine: miért ne egyezkedhetne egy korrektor helyesírási kérdésekben? Miért kell szentírásnak tekintene néhány (a névtelenség homályába burkolózó) ember ad hoc agyszüleményét, amit történesen helyesírási szabályzatnak neveznek? Gondozott, színvonalas szövegben igenis helye van egyéni variációnak - én például nem vagyok hajlandó az úticélt külön írni.

ON:
A Heroes szerintem röhejes, végignézetem mind a 18-at, meg ha idáig eljutottam, folytatom is majd, de mostanra már valami borzalmasan erőltetettnek érzem a sztorit, a szálak keverését, az egészet.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2007.03.31. 18:28:06

Pocak: Nem kell szentírásnak tekinteni. A piroson is szíved joga keresztülhajtani, aztán magyarázd meg a rendőrnek, hogy ez szerinted csak néhány (a névtelenség homályába burkolózó) ember ad hoc agyszüleménye...

maybach 2007.03.31. 18:48:32

derelyegrádi szellem 2007.03.30. 16:54:01 !

Vágom a vakerodból vazze.:))

pocak 2007.03.31. 19:29:36

Tehát, Nadine, szerinted ugyanolyan az ön- és közveszélyessége annak, ha valaki áthajt a piroson, mint ha a józan észt veszi alapul a szabályzat helyett, és mondjuk rövid o-val írja az ovodát? Mókás.

Egyébként meg mi a helyesírás, ha nem néhány ember agyszüleménye? Különben persze nem baj, hogy az, nem is lehetne más, csak két gond van vele: 1, Az AkH tele van következetlen blődségekkel (fehérbor vs. fehér bors), meg túlbonyolított agymenésekkel (i-képzős tulajdonnevek). 2, Mifelénk valamiért fontosnak tartják elhitetni azt a képtelenséget, hogy ez az egyedüli elképzelhető, logikus és nyelvi szempontból védhető (mintha a helyesírásnak a leghaloványabb köze is lenne a nyelvhez) módja a dolgok papírra vetésének, és aki ezt nem ismeri pontról pontra, félművelt (nem mintha a legmegveszekedettebb helyesírás-mániásokon kívül bárki is ismerné pontról pontra, de inkább ők se). Nos, a dolgokat azért "kell" így írni, mert akik kitalálták, épp ezt találták ki. Akármi mást is kitalálhattak volna.

Különben meg korrektorként (is) dolgozom - ha nekem egy író, cikkíró azzal jön, hogy a fehérborsot szánt szándékkal egybe akarja írni, akkor nekem ahhoz semmi közöm, a szöveg az övé, úgy lesz írva. Ebben az értelemben igaz: tényleg nem nyitok vitát. Ezt is berekesztem itt, utálok ennyire off lenni. Érdemes esetleg végigolvasni az itt folyókat inkább:
seas3.elte.hu/nyelveszforum/viewforum.php?f=24

Emberek, beszélgessetek a Heroesról

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2007.03.31. 20:10:42

Mivel a "vitát" részedről berekesztetted, nem nagyon akarok belemenni a témába... A közlekedési szabályt nem a veszélyessége miatt hasonlítottam a helyesíráshoz, hanem mert éppen arra utaltam, hogy szükség van valamilyen szabályzásra, rendszerre, egyezségre stb. a nyelv terén is - szerintem.
Nem tekintem félműveltnek azt, aki helyesírási hibákat követ el, csak viccesnek találom, amikor valaki a Google alapján a "nagy számok törvényére" hivatkozva megpróbál egy rosszul használt kifejezést "csakazértis" erőltetni.
Nekem a felvetésed olyan, mintha azt kérdeznéd: 2 + 2 miért 4? Mert valami hülye kitalálta? De ezen - már csak sportszerűségből sem - fogok vitatkozni.

pocak 2007.03.31. 20:39:18

Ne értsd félre, csak azért óhajtottam berekeszteni, mert itt egyszerűen off.

Az érveimre mindazonáltal nem válaszoltál, és kevered a nyelvet a helyesírással. Mégeccer: a kettőnek semmi köze egymáshoz.

Lásd be, hogy a 2+2=4-nek akad némi logikai alapja. Az, hogy óvodát írunk, nem ovodát, épphogy szembemegy a logikával (vö. iroda, uszoda). Satöbbi. Az, hogy árbocot írunk árbóc helyett, nem logika vagy mittomén, hanem hagyománytisztelet. Az szép dolog, de engedjük már meg, hogy más esetleg továbblépjen, ha neki olyan kedve van.

A google-os példád nem egészen világos, tartok tőle, hgoy nem helyesírásra, hanem nyelvre gondolsz ott is. Remek, ezek szerint a Gugliból nem derül ki, mi hogy van magyarul. No de akkor honnan derül ki? Igen hasznos olvasmányok (nem igazán a helyesírásról, de hasonló babonárkról itt: dragon.unideb.hu/~tkis/)

Most pedig megyek sörözni, egy Heroes-fannel, és jól elvitatkozom vele arról, hgoy milyen szar a sorozat. És tényleg utálok offolni.

pocak 2007.03.31. 20:45:04

Na még ennyit: most esik le, hgoy nem is érted, mit akarok mondani.

Nem mondtam, hogy hülye, aki kitalálta a helyesírást(bár lehetett volna gyakorlatiasabb is), azt mondtam, hogy valakinek az agyszüleményét nem kéne az egyetlen lehetséges és következetes rendszerként eladni, aztán a gyereket szétszívatni vele az iskolában.

No, vár a Stella.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2007.03.31. 21:20:11

Pocak: Bár már nem vagy itt, de holnap meg én nem leszek, úgyhogy röviden: Nem akartam az érveidre válaszolni. A helyesírásról sem akartam írni. Csak azért említettem a Google-t, mert a hsz.-ek közt valaki erősködött, hogy márpedig pompomlány a pomponlány (s tette ezt éppen akkor, amikor a blogon végre helyesen írták), és bátorkodtam felhívni a figyelmét, hogy e kérdés eldöntésére létezik egy bizonyos helyesírási szótár. Nem hiszem, hogy ezzel borzasztóan megaláztam volna bárkit is, vagy lenéztem volna. Engem (ismétlem: engem) zavar, hogy már a híradók egyszavas feliratait sem sikerül hibátlanul leírni, mert általános az igénytelenség, többek közt ezen a téren is. És nem mint korrektor, hanem mint olvasó ember vélekedem így.
Jó sörözést!

pocak 2007.03.31. 23:51:57

Jézus, nem gondoltam, hogy megbántottál volna bárkit is, ne haragudj, ha így jött át.

Nagyrészt persze egyetértünk, épp arra próbáltam viszont felhívni a figyelmet, hogy az igényesség és a helyesírási szótár nem feltétlen esik egybe.

dimitrij 2007.04.02. 09:09:14

Yooha 2007.03.30. 16:53:47

a Hiros rész után írtam, nemdebár? akkor mi a gond? egyébként mikor került vetítésre az epizód? mikor írtam le, csak nem utána? :) és mi az ami nem teljesen igaz? kicsit összeszedettebben kellene...
süti beállítások módosítása