Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Hogy volt: Lost 2x19 - S.O.S.

2007. január 26. 22:20 - sixx

Az a zseniális ebben a sorozatban, hogy ha van egy lassabb rész (mint pl. ez a mai), akkor is akad benne egy-két olyan apróság, hogy az ember csak ott marad előtte, és végignézi az epizódot, mert tudja, hogy a végén úgyis kap a szájára egy nagyot. Kaptunk ma is, habár várható volt, hogy Májkül csak visszatér egy szép nap, és már alig van hátra az évadból.

Börnár és Róz. Ők is a szigeten vannak, és ugye csak a két oldal találkozásánál leltek ismét egymásra, utána a szerepük kimerült a "háttérben hallgatjuk Dzsekket" eseményekben, de sebaj, most kapnak ők is flessbekket, nem is rosszat. Összetalálkoznak, Niagara vízesésnél leánykérés (jó, a leány szó ebben az esetben szabadon értelmezendő), majd pofáraesés: Róz rákos.

Börnár nem hagyja annyiban, a betegségbe beletörődő nőt Ausztráliába cipeli nászút örvén, majd elviszi egy kuruzslóhoz, aki kissé homályosan közli vele, hogy itt nem segít neki senki, de majd valahol igen. Róz persze ezt nem mondja el Börnárnak, szomrú muzsika hangjai szólnak halkan. A két színész egyébként nagyon tisztességesen eljátsza amit kell, legalábbis nekem bejött a dolog.

Börnár a szigeten rádöbben, hogy a köztársaság jó ötlet, de még jobb, ha elhúznak innen a 'csába, ehhez pedig kövekből ki kell rakni az, hogy SOS, oszt jónapot. Próbálja besorozni a sziget erre kapható lakosságát, persze a kisebbséget zargatja leginkább, de Ekó templomot épít, Szán Dzsin meg unja hogy ugatnak neki, így kénytelen egymaga hordozni a köveket, míg Róz el nem meséli neki, hogy nem kéne annyira menekülni, mert a rák huss, tovatűnt, és ez a szigettel van összefüggésben. Ja, ezt Lokkbácsival is megbeszéli, és kapunk egy bónusz flesbekket tolókocsis kopaszemberrel.

Lokkbácsi egyébként a múlt részben bevillantott térképet próbálja lerajzolni, sok sikert hozzá, tele van firkálva mindenféle szarral, én már csak tudom, vagy másfél órán át böngésztem a kimerevített képet a monitoron annak idején. Dzsekk kötést cserél NemHenrigél vállán, majd közli vele, hogy el akarja cserélni Vóltért. Nem fog menni, jósolja az ellen, de hiába, ha a doki egyszer valamit a fejibe vesz, azt nem lehet kiverni belőle. Analúcia pisztolyt ad Dzsekknek, és közben látványosan unja magát, nem is csodálom, nincs ebben a heccsben semmi, csak két mosógép meg egy szobabicilki.

Dzsekk persze fosik egyedül menni, vagy lehet, hogy csak SzójerDzsémszforddal akar kibaszni, mert elviszi Katinkát is az expedicióra, aminek semmi, de semmi értelme nincs, mert a) egyedül is el tud menni b) Katinka sem tuggya hol vannak az ádörök. Csapdába lépnek persze, és egy nagy, pont két emberre méretezett hálóban forrnak eggyé, de csak az én mocskos fantáziámban persze, még csak kilenc óra van, ez nem a Privát Gold.

Dzsekk kilövi magukat a csapdából, na ja, mert biztos el lehet találni egy kötelet ilyen helyzetben, de mindegy, mert legalább elered az eső, és nekik is szar, nem csak a nézőknek. Katinka ELMONDJA DZSEKKNEK, HOGY MIT TALÁLTAK AZ ORVOSI HECCSBEN. Döbbenetes, tulajdonképpen 21 részt kellett várni arra, hogy valaki végre elmondja, hogy mi a faszt talált a szigeten. Rumcájsz álszakálláról is esik szó, de ez Dzsekket nem érdekli, mert meg van sértődve, hogy miért nem avatták be hamarabb. De szívesen pofán vágnám ilyenkor.

Mindegy, odaérnek végre egy tisztásra, amit Dzsekk azonnal felismer, hogy itt volt a nagy konfrontáció annak idején, ahol a kör közepén álltak, és körbe vették őket rosszbarátok. Nem tudom miből ismert rá, mert sötét volt, és eleve ugyanolyan tisztás, mint az összes a szigeten, de nem kekeckedek tovább, mert Dzsekk nekilát artikulátlanul üvölteni NemHenrygélről, meg Vóltról, meg fogolycseréről. Leszáll az éj, ádörök sehol, de rezegnek a bokrok, kiesik belőle Májkül. Nem a tetovált, a néger, Vólt apja. Nabazmeg.

Jövő héten még egy rész, utána az RTL befejezi az évadot, február 9-én pénteken a 21., majd szombaton a 22., 23. és 24. részekkel, lesz miről hogyvoltozni.

28 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

seven 2007.01.26. 22:28:00

nem szán unta meg a parancsolgatást hanem dzsin :)

és amikor dzsekk és katinka eljut a tisztásig még világos van.

seven 2007.01.26. 22:31:20

ja és amúgy elmehet az rtl a sunyiba, köv epizód csattanóját ellőtték a promóba.

sixx · http://comment.blog.hu 2007.01.26. 22:36:59

seven: javítottam, de a tisztásra érést úgy értettem, hogy amikor a buli volt a múltkor, akkor volt setét. Mit lőttek le az okos rtles kollégák?

vicc1 2007.01.26. 23:02:13

Hogy meghalt miszterekó. Ja, nem.

seven 2007.01.26. 23:03:26

ja tényleg. hát a 20. rész legeslegvégét. májkül ténykedését.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.01.26. 23:10:33

aztán majd én lövök le mindenkit.
nem láttam ezt a részt, a következőt nézném, tehát mindenki legyen csendben!!!

tistedur 2007.01.26. 23:17:00

te kis agresszív :)

sixx · http://comment.blog.hu 2007.01.26. 23:19:16

na ne, ennyire nem lehetnek faszok.

SzilviBarack 2007.01.26. 23:20:47

Sixx, ebben a részben sem volt sok semmi.
Már három hete azt fújod, hogy fel... fel... felgyorsulnak az események. A legjobb pillanat: miközben Kopaszmanus kérdezgetné ÁdörHenrit, a kis genyó gonoszan mosolyog.

SzilviBarack 2007.01.26. 23:21:48

Ádör Zizitop mi a fenének hord álszakált?

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.01.26. 23:23:09

hehe..
egyáltalán ki az az Ádör Zizitop?
Neked a legnagyobb gond a szakálla??

SzilviBarack 2007.01.26. 23:27:30

Igen, kihagytam egy L-t a szakállból. Tudod, aki elrabolta Vóltot. Szójer nevezte el Zizitopnak.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.01.26. 23:29:16

Te drága!
Tudom, ki Ádör Zizitop, de azt kérdeztem vala, neked a legnagyobb problémát az okozza, hogy miért hord szakállt?
Inkább az kellene, hogy egyáltalán ki ez a muksó? Azon kívül, hogy Zizitop.

SzilviBarack 2007.01.26. 23:30:40

Nem. Nekem a legnagyobb gond, hogy nem én vagyok Katinka. Basszus, negyvenakárhány napja van a szigeten, szánshájn, tengerpart. A Big Brotherben hamarabb szexelnek, mint a szigeten. Éljen a dábölpenetrésön! (Énkatinka, Dzsekk, Szójer)

SzilviBarack 2007.01.26. 23:39:16

Picit cigányos a Szájid.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.01.26. 23:40:18

izlések, tudod...
nekem a pasi Az angol betegben bejött.
azóta nyerő.

SzilviBarack 2007.01.26. 23:43:18

A húgom szerint meg Szójer parasztfejű. De jó tudni, hogy lány vagy.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.01.26. 23:45:28

Szójer is jó pasi. A grübedli amikor mosolyog:)))
De Szájid mikor Juliette-nek megmutatta a freskókat... ájultam.

tistedur 2007.01.26. 23:45:48

sarasvati!
amikor mossa a haját..:)

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.01.26. 23:47:34

bizony, bizony.... szép film. Érdekes, de nekem ez a szerelem jobban bejött, mint a másik.

tistedur 2007.01.26. 23:49:08

engem a másik kicsit fárasztott :)

Fj0d0r 2007.01.27. 11:56:14

Dzseki fiút már én is jól pofánb@sznám. Rohadt idegesítő. Nem kicsit nagyon.

Akik a dugást hiányolják a sorozatból már nem kell sokáig várniuk.;)

szinkrobi · http://iszdb.hu 2007.01.27. 11:57:04

Ennek az résznek nem volt semmi értelme, persze nem ez volt az első...

Amúgy az összefoglalód nagyon jól sikerült, izgalmasabb volt mint a film.

Hiszen Róz és Bernárd a végtelenségig szerelmes egymásba. Tudtuk. (persze a találkozást és a leánykérést nem, de az nem is volt érdekes, talán a rákos szál)

Dzsek és Két között van valami. Tudtuk.

NemHenri egy geci. Tudtuk.

A többiek meg ugyanazt csinálták mint a múlthéten:
Dagi és dilis barátnője nevetgélnek.
Szán és Dzsin szeretik egymást.
Ekó és Csárli építkezik.
Analúszija ül, fekszik, kultúráltan szórakozik.
Szójer meg ott van.

Hát ez nagyon unalmas volt.

Bruti* 2007.01.27. 16:03:22

"én már csak tudom, vagy másfél órán át böngésztem a kimerevített képet a monitoron annak idején"
Na ezt már illene kezeltetni Sixx :D

A Lost-ot szerintem baromság részenként nézni, én kb 5 részt megvárok és úgy nézem, de legjobb egybe.

silaris (törölt) 2007.01.29. 16:00:52

én má biztos öreg vagyok, mert az, hogy egy egész szezonon (meg még egyen, meg ahogy hallom mége egyen) keresztül szar se derüljön ki, azt én nem bírom idegekkel. biztos nem én vagyok a pszichológiailag tesztelt átlagnéző, de ez a sorozat szerintem nézhetetlen.

KékFény6 2007.01.30. 01:43:30

"majd szombaton a 22., 23. és 24. részekkel, lesz miről hogyvoltozni"

És ezt így hogy? Ilyet nem szoktak csinálni. Ráadásul szombaton délután is lesz egy rész, az mi? És ki fogja megnézni?
süti beállítások módosítása