Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Hogy volt: A szökés 1x20 - Nincs visszaút

2007. január 17. 22:25 - sixx

Lássuk csak hol is hagytuk abba múlt héten: Bellik megtalálja a lyukat, a dokinő megtorpedózza a tervet egy zárcserével és Linkoln egyedül csücsül a magánzárkában. És már csak 3 rész van hátra, tehát várható volt, hogy az események nagyon be fognak sűrüsödni - így is történik.

Bellik megtanulja, hogy más ember által ásott lyukba nem jó ómen hosszan bámulni, az öreg Díbíkúper pont jókor érkezik, és vágja hókon egyszer, majd még egyszer. A dulakodásban az öreg is megsérül, oldalán hatalmas seb tátong, ebből még baj lesz. A Vidám Fijugg persze rádöbbennek, hogy Bellik kissé sokat tud ahhoz képest, hogy mekkora tuskó, ki lehet vajh a besúgó? Tvínernek szar napjai lesznek, úgy érzem. Tíbeg rámutat arra az egyszerű tényre, hogy a kutyák szaglása elől lehet rohanni, csak éppen felesleges, így erre is kell valami megoldást találni.

Szükség lesz még egy pár rabruhára, amit kifehérítve beadhatják mindenkinek, hogy az ideggondozó lakói, Linkolnt ki kell szabadítani és persze ott van még a kulcs kérdése is, nem beszélve a repülőről, amit az istenfélő Abruzzi dolga lesz biztosítani. A kulcsos témában előrelépés ebben az epizódban igazán nem történik, mert Májkül ugyan beszél a dokinővel, de ezzel a merev arccal nekem pl. ugyan mondhatna bármit, még a lakatot is rátenném az ajtóra. A csaj ezzel szemben inkább a látványos kiborulást / majdnem alkoholhoz nyúlást / apuval dumálást választja, nem sok sikerrel.

Apu közben kellemesen becsatlakozik az alelnöknő szálba, akinek a virtuális tökeit meglehetősen szorongatják, valami szavazásra vezethető vissza az egész Kurva Nagy Összeesküvés, de ez annyira még nem érdekes. Az elnök mindenesetre közli vele, hogy nem fogja támogatni az indulását, kissé meginog a vaslady. Ja, Nikk fegyvert fog Veronikára, geci egy alak, na.

Az epizód végére kellemes zenei aláfestéssel kapunk 8 filler percet a Vidám Fijugg teljes tagságáról, a cellában mereng mindenki az idáig vezető útról, miért is vagyok én itt, és mit teszek majd ha kijutok? Megyek haza a családhoz, MERT OTT BIZTOS NEM FOGNAK KERESNI (Cínót), megölöm azt a ribancot, aki felnyomott (Tíbeg), stb. Májkülnek nincs ideje elmélkedni, a börtönigazgatót tartja sakkban egy házilag készített szúróeszközzel, és Linkolt akarja, miközben kedvenc vörös dokinőnk a folyóparton andalog és néz szomorúan a naplementébe. Az élet nem habostorta.

8 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bate · http://bateman.hu 2007.01.18. 08:01:25

Azért anno engem bosszantott az utolsó három rész, mert hát ugye 15 perc nem háromszor negyvenöt.

A második évadtól pedig egyenesen kiráz a hideg.

Toymao 2007.01.18. 09:47:46

Pontosan! (A 2. már nem is nézem.)

koschwarz 2007.01.18. 09:50:17

"mert hát ugye 15 perc nem háromszor negyvenöt."

ez azt akarja jelenteni, hogy a köv. 3 rész tartalma 15 percben is összefoglalható lenne?

freddyD 2007.01.18. 10:20:46

Én nagyon bírtam a tegnapi részt, a Massive Attack-es zenei aláfestéses rész nekem nagyon tetszett.Jól illett az egészhez.
Jó ez a sorozat.

bate · http://bateman.hu 2007.01.18. 13:20:30

koschwarz: nem, ez azt jelenti, hogy szerintem marha nagy gáz egy 15 perces eseményt 3*45 percben elmesélni...

haan-chee · http://www.wellnesscafe.hu/futoblog 2007.01.18. 14:39:16

Az utolsó 3 rész izgalmas lesz - szerintem... bár ne alapozzatok az én véleményemre, mert nekem a második évad is tetszik, pedig sokan szidják...

koschwarz 2007.01.18. 14:54:13

bate: valami ilyesmire céloztam én is :)

ethan blow 2007.01.18. 16:44:37

én megnéztem, itt van letöltve az egész sorozat, az összes létező évaddal, ha érdekel valakit, de nem leszek rohadék, nem szólok semmit. amúgy nekem nagyon bejön ez a sorozat, nem tudom igazán, miért, de tetszik. tíbeg király!
süti beállítások módosítása