Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Hogy volt: A szökés 1x18 - Cella-póker

2007. január 03. 22:15 - sixx

Mit is tudtunk meg ebből a részből? A sitt az egy olyan hely, ahol elárverezik az ember lakását, összkomforttal, menekülőalagúttal együtt; lehet jókat pókerezni és sokat nyerni; bizonyos bentlakóknak annyi elem van a birtokában, hogy hülyére tudják egymást verni egy zokni segítségével rögtönzött csárlszbronzon fegyverrel; ha valaki három napig kihányja a gyógyszert, akkor normális lesz; a nők gonoszabbak, mint a férfiak; az ügyvédek a maffiának dolgoznak; a sültbolondokat másodjára is meg lehet szívatni; a börtönőrök gecik és végül a teljes felsőtestet behálózó tetkós rabokról három nap alatt elhiszik, hogy meggyógyultak. Informatív kis rész volt, annyi szent.

Miközben Májkül Héjvájört detoxikálja, és gennyes hátsebének kiegészítésével vegzálja, a többiek seggében benne a zabszem, hiszen így, hogy Szukre a lyukban, a Tetovált Okostóni meg a gyógyóban van, a cella kiadó lesz, és az őrök árverést rendeznek. Pénz kell, de hamar, pókerezni kell. Tíbeg nagy hamiskártyás, ő megy be Színóttal a meglepően szürke szemű latin konyháshoz, nyernek is, de egy percig meleg volt a pite (trademark Szökés mozzanat zenei alásfestéssel nohejnmál).

De persze a lóvé sorsa sem úgy alakul, ahogy, a geciőr Gríri zsebrevágja, majd beint, de a sánta kutyához hasonlatosan ő is szarul jár, mert kompromittálják, kirúgják, Bellik megjegyzése "Ja, én is sáros vagyok. Csak én nem buktam le. " jóféle volt, kezdem megkedvelni a gyorséttermek feltétlen hívét. Héjvájör megfejt, Májkül örvend neki, majd azzal a lendülettel meg is szívatja, szegény kis bolond bácsi. Szara dokinéni vörös hajat ereszt Májkül elé, majd diagnosztizál: jól van hősünk, mehet vissza.

Brinker ügynöknő Kellerman ügynököt teszi helyre, aki persze anyukához siet, és elpanaszolja bánatát, gerinc, fiam, gerinc, az kellene neked! Jó, mondjuk kell is a támogatás, mert ha a Linkoln dolog befuccsol, az alelnöknőn verik el a port, és akkor Kellermannak is lesz nemulass. Veronika és Nikk története leginkább a Barátok köztre hajazó kanyarokkal halad előre, Nikk a maffia markában, jajistenem, ezt sem hittem volna, RÉMES!

Az epizód végére a Vidám Fijugg Egyesület ismét kész a szökésre, megvan minden infó, erre Linkolnt nem kiengedik, hogy Nagyon Okos Fiával beszélgessen? És persze nem pont ekkor kapja oldalba egy kamion a rabszállítót? Nabazmeg.

60 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.01.03. 22:50:35

elképesztő ahogy lapátoljátok a gecit erre a sorozatra. nem érdemli meg.

Terlis 2007.01.03. 23:12:00

Őőőő...ezt most itt miért és hogy? Én is leírjam mi volt a legutóbbi houseban?

Fantom 2007.01.03. 23:12:25


Kedves Bakfitty!

-A fogalmazásod szerintem tök jó:

"Lapátoljátok a gecit!"

-A R.1-n szokták nyomatni most azt a szöveget is, hogy:

-"Ki kormolom a púzód!"

-Szerinted, melyik hangzik jobban?

Fantom!

Terlis 2007.01.03. 23:13:07

Áh, az első évad néha télleg kicsit tré volt, de azért ennyire lehúzni erőltetett. A második évad viszont eleddig no.1

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.01.03. 23:44:41

Az utolsó 10 percet láttam. Az olasz csávó már nincs?

Fantom 2007.01.03. 23:48:16

Szia Sarasvati!

-Hogy vagy?

Fantom!

archer 2007.01.03. 23:52:41

T-atyó elvágta a torkát. Azóta nem tudni él-e hal-e. Szerintem visszajön, mert kéne a srácoknak a repcsi. Bár ha a második évad alcíméből kiindulok, nem repülnek el Pananmába. Húúú, de izgi!

pazola 2007.01.03. 23:54:38

Na, akkor aki jol megnezi szinkronnal, az ne nezze meg feliratosan, eredeti hanggal, mert akkor majd jol tokonszurja magat. Mert a szinkron szar. Vagy az eredeti jo.

Ja, es irjam le, mi volt a masodik szeria 13. reszeben? :)

pazola 2007.01.03. 23:57:25

Hu, de jo, hogy nem olvastam el a cikket hamarabb teljesen, mert mondtam volna egy kacifantosat ra.. sixx! Te? Ilyet?!

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.01.03. 23:58:56

pazola ne írd!!! hátha lesz időm nézni. bár mint egy másikon említettem az aliast várom.

FANTOM!

SALVE!

TANULOK!

LATIN IGEIDŐK!

COSUMELLEL EMILEZEK IDŐNKÉNT PIHENÉSKÉNT!

Az olasz pasi jó volt. Kár, hogy kiírták. A lábujjvagdosás az igen érdekes volt:)

flombi 2007.01.04. 00:20:52

Ez de vicces, magyar kiejtés szerint leírni az angol személyneveket! Eredeti!

Fantom 2007.01.04. 00:35:37


Kedves Sarasvati!

-Örülök, hogy minden ok!
-Azért pihenjél is néha!

Szép álmokat!

Fantom!

/Na megyek és megfejtem, ki a szicíliai Keresztfaterem!/

VO 2007.01.04. 02:15:14

Én sem értem, miért kell ilyen szinten fikázni Szökést. Persze, vannak hibái a sorozatnak, de ezt a konstans lehúzást már túlzásnak érzem.
Közben mennyi nézhetetlen műsort adnak a TV-ben, ejj.
Tudom, ha nem tetszik, ne olvassam el a bejegyzést.

Szaros gerle / Lighting Enchanted Multiple Shots · http://gerlefeszek.blog.hu/ 2007.01.04. 05:48:56

kedves szikksz nem kell néznem a sorozatot bőven elég az összefoglalód belőle

sixx · http://comment.blog.hu 2007.01.04. 09:04:03

nem fikázom, könyörgöm, leírom, amit látok.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.01.04. 09:20:35

na azért erősen folyik le a cinizmus a monitorról.

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.01.04. 09:22:17

apropó, nemtom hova írjam, de kihúzták az OC dugóját. utolsó rész februárban.

sixx · http://comment.blog.hu 2007.01.04. 09:23:02

most írjam azt, hogy micsoda fordulatos a sorozat, amikor nem az? mindegy, más a véleményünk, ezen nem veszünk össze.

Dr. Han Fastolfe 2007.01.04. 09:23:33

Azt észrevette valaki, hogy Bellicket ugyanaz a szinész játsza (a nevét nem tudom) aki a HBO-s Irak (Over There)-ben az amputált lábú katona apját?
Még a karakter is ugyanaz a tapló betonfejű redneck:)

sixx · http://comment.blog.hu 2007.01.04. 09:24:28

btw javaslom a televisionwithoutpity.com látogatását, ahol pl. egy olyan epizódot, amire "A" azaz ötös minősítést adnak, olyan szinten cinkelnek, hogy félelmetes.

kew1n 2007.01.04. 09:30:47

sztm jo volt a cikk, humoros:)

amugy a szokest en majdnem abbahagytam nezni, de aztan sikerult beszerezni 1x17-tol 2x13ig, megneztem 3 nap alatt az egeszet, es fuggo lettem. Eredeti hang abszolut ubereli a magyar szinkront, pl t-bag hangja es akcentusa az eredetiben nagyon ott van.

kk76 2007.01.04. 09:34:37

sixx
szerintem te is nyujjál le miután bevetted a gyógyszert.

koschwarz 2007.01.04. 09:45:22

én pont az ilyen szánalmas húzások miatt hagytam abba mint ami ennek a résznek a végén is van: pont oldalba kapja a kamion a rabszállítót...

Tikus 2007.01.04. 09:59:19

A kamion nem Isten keze volt, hanem a Társaságé, okostojások...

koschwarz 2007.01.04. 10:00:14

nem tudhatom, mert én már nem nézem egy ideje, de biztos sokan megköszönik majd a spoilert

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.01.04. 10:15:43

Tikus!

ha levizsgázom tévét nézek. tehát: nem akarom tudni, mi történik. Naaaaaaaa

kk76 2007.01.04. 10:16:28

én leszarom, hogy kinek teccik, kinek nem ez nem befolyásol, az a jó ami érdek nélkül teccik. aki meg az ilyen cikkek miatt nem nézi az vessen magára.

koschwarz 2007.01.04. 10:36:19

én speciel nem sixx miatt nem nézem, hanem azért mert meguntam a nyűglődést meg a végzetes események sorozatát amelyek mindig csak egy rövid fejtörést okoznak Huncuttekintetű Michaelnek. pfff...

érdekes, mert pl. kedvenc sorozatomban, a 24-ben, jack bauer is tulajdonképpen hasonló módon lábal ki minden helyzetből, mint michael, olyan értelemben, hogy amikor én a néző azt hiszem, innen nincs kiút, akkor ő mégis gyorsan talál valami megoldást. csak ezt kiefer sutherland által játszott figurának jobban elhiszem.

azonkívül az ilyen "váratlan" akadályok, események is jobban vannak tálalva a 24-ben, hihetőbbek. szvsz.

Halvány Görény 2007.01.04. 10:45:10

sixx, én is amondó vagyok, hogy nagy adag szándékkal vegyíted objektív beszámolódat ("leírom amit látok")
én a következő csúsztatásokat látom (és elnézést amiért hosszabb bejegyzés lesz)
alapeset, hogy az általad is idézett "őrfőnök" vallomása szerint a korrupció létezik, pénz beszél, stb...

"sitt az egy olyan hely, ahol elárverezik az ember lakását, összkomforttal, menekülőalagúttal együtt" - itten most azt sugalmaznád, hogy így az egészet egyben árverezik, holott (tudomásuk szerint) csak egy kellemes, jó fekvésű cellát 1 személy részére, a szövegkörnyezetből az derült ki számomra, hogy ez egy bevett dolog ott, korrupció létezik, miért hihetetlen?

"lehet jókat pókerezni és sokat nyerni" - nem akárhol és nem akárhogy, szintén korrupció, miért annyira hihetetlen?

"bizonyos bentlakóknak annyi elem van a birtokában, hogy hülyére tudják egymást verni egy zokni segítségével rögtönzött csárlszbronzon fegyverrel" - mennyi az annyi? elemet nyilván használnak, korrupció ismét, vehettek akár lemerült elemet is, direkt erőszaktevés céljából, miért ad okot gúnnyal itatott hitetlenkedésre?

"ha valaki három napig kihányja a gyógyszert, akkor normális lesz" - csúsztatás ismét, nem lett normális, csak olyan (olyasmi), mint amilyen a kábítókúra előtt volt, hihetetlen?

"a nők gonoszabbak, mint a férfiak; az ügyvédek a maffiának dolgoznak; a sültbolondokat másodjára is meg lehet szívatni" -ezekkel hirtelen nem is tudok mit kezdeni

"és végül a teljes felsőtestet behálózó tetkós rabokról három nap alatt elhiszik, hogy meggyógyultak" - nem értem, hogy jön ide a tetoválás, olyan mintha a viszonyítási alapod ugrálna a sorozat által felállított "szabályok" és az ún. rögvalóság szabályai között. egy önmaga rendszerét cáfoló esemény tényleg gáz, de vagy elfogadod az ottani "valóságot" (szerintem) és akkor ahhoz képest mutatsz rá a gyengeségekre, vagy hagyod az egészet a pecsába, mert a kettő közt ugrálni nem hiteles.
szinkronnal kapcsolatban annyit, én csak ezt látom, nincs viszonyítási alapom, bár a legtöbben lehúzzák az eredetihez képest (más filmekkel kapcsolatos általános tapasztalatom amúgy nekem is ez), de tegnap pl t-bag mondásán (az afrika-bank leállította a kifizetéseket) erősen felröhögtem. bocs a hosszú miatt.

vicc 2007.01.04. 10:45:56

"pont oldalba kapja a kamion a rabszállítót..."

Boldogok a lelki szegények...

Pont oldalba. Ha meg nem megy neki, akkor PONT nem megy neki. Ha elöl kapja el, akkor PONT elöl.

PONT azt a mondatot mondta, PONT akkor ment vécézni. PONT akkor jutott eszébe. PONT ő ölte meg, stb. (aki ilyenen fennakad, annak bitang húzós lehet az élete, mert minden film és sorozat tele van mésodpercenként PONT-okkal.)

hadd ne magyarázzam tovább. (Segítek. Valaki megírja ezeket. Nem ám csak úgy random történik. Vess pillantást az Index híreire. PONT 2 milliós vérdíj, PONT colgate-es, PONT a MOL.)

sixx · http://comment.blog.hu 2007.01.04. 10:51:08

úgy csinálhatnánk, hogy leírjátok nekem, hogy mit írjak? de tényleg, akkor majd nem fog senki háborogni. "A már-már Keresztapai magasságokba emelkedő Szökés című sorozat legutóbbi, izgalmakkal teli epizódjában váratlan fordulatok tömkelegével szórakoztattak minket a készítők. A magyar szinkron bravúros szófordulatai hallatán pedig akár a forgatókönyvírók is csettinthetnének, "ej, de kár, hogy nem magyarul írtuk!"
Ez jobb?

Halvány Görény 2007.01.04. 11:01:34

felesleges megsértődni, és nem kell kizárólag végletekben gondolkodni sem. én pl nem azt akartam írni, hogy ne tüntesd fel rossz színben a sorozatot, hanem csak annyit, hogy ne tüntesd fel rosszabb színben mint ami. ha megérdemelte volna, nem szóltam volna miatta.
mivel (saját bevallás szerint is) masszív sorozatfüggő vagy, nyilván beleásod magad a témába, eszem ágában sincs megmondani, hogy mit írjál, de ha úgy gondolom, hogy nem jogos, akkor be(le)szólok, neked meg, mint e-közszereplőnek ezt el kell tudni viselni :)
meg egy kicsit olyan ez, hogy te bazisok sorozatot ismersz és így nyilván a nagy többsége nem olyan "fontos", viszont aki meg csak egyet v. kettőt nézeget, annak azok "fontosabbak" és rosszabbul jön ki neki ha azt húzzák le. nyilván más területen te is így vagy ezzel

sixx · http://comment.blog.hu 2007.01.04. 11:05:03

nem sértődtem meg, vastagabb a bőr a pofámon annál. mondom, látogassatok el a twp oldalára, ahol még a kedvenc sorozataikai is cinkelik ezerrel, hozzájuk képest én nagyon kedves ember vagyok.

Dr. Han Fastolfe 2007.01.04. 13:42:44

Tényleg élethalál kérdése, hogy valakinek az általa nézett egyik kedvenc sorozatát valaki "lehúzza"? És akkor mi van? Én is nézek egy rakás sorozatot Deadwood-tól Barátok közt-ig Utóbbiról tudom, hogy sokak szerint ciki nézni, de engem szórakoztat ahogy a szegény kis Tildafélék sztárszinésznőnek képzelve magukat bénáznak össze-vissza. Nézem ezt is. sixx-nek ez a véleménye, nekem meg más, "oszt jó napot" - hogy egy klasszikust idézzek.
Vagy ez olyan, amikor a Szuziki-tulajdonos besértődik, ha valaki rosszat mond a Szuzukiról?

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.01.04. 14:10:54

engem csak az zavar, hogy a Deadwood-recap nagyon informatív, addig ez meg olyan vagdalkozó. tudom, hogy egyik ilyen, a másik meg olyan, csak akkor nem kellene különbséget tenni a kettő között. legyen a Deadwood-poszt is geciző.

sixx · http://comment.blog.hu 2007.01.04. 14:12:49

az sose lesz, mert a Deadwoodnál jobb dráma nincs...

D.C. 2007.01.04. 14:29:28

Valahogy nem tudom rávenni magam, hogy megnézzek egy deadwood részt... Talán túl nagy a "cowboyos westernes tőlem baromira távolállós sorozatok/filmek" iránti előítéletem...

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.01.04. 14:40:45

én is imádom a deadwoodot, de akkor ez az izé végképp nem objektív ha te azt igen, de ezt nem.

sixx · http://comment.blog.hu 2007.01.04. 14:43:24

a deadwoodról egyszerűen képtelen vagyok ilyen stílusban írni. nem megy, nem olyan a sorozat.

Halvány Görény 2007.01.04. 14:46:01

"Tényleg élethalál kérdése, hogy valakinek az általa nézett egyik kedvenc sorozatát valaki "lehúzza"?"
egyáltalán nem, hiszen sixx életben maradt

D.C. 2007.01.04. 14:49:49

A következő ilyen postig..:)

pazola 2007.01.04. 15:15:43

sixx: " A magyar szinkron bravúros szófordulatai hallatán pedig akár a forgatókönyvírók is csettinthetnének, "ej, de kár, hogy nem magyarul írtuk!" "

Nem, nem.. Mondom szar :)

Amugy nem tudja valaki, hogy mondjuk miert nem birjak alapul venni a mar meglevo feliratot? Szvsz sokkal jobb, mint a """profi""" szinkron. Vagy ez jo uzlet valakinek? Csak mert ezt sosem ertettem..

EasyFriend 2007.01.04. 18:41:42

"ha valaki három napig kihányja a gyógyszert, akkor normális lesz" - sőt, három gyógyszerbevétel, az szerintem ott a zárton egy nap.

2007.01.04. 20:05:39

"Amugy nem tudja valaki, hogy mondjuk miert nem birjak alapul venni a mar meglevo feliratot? Szvsz sokkal jobb, mint a """profi""" szinkron"
na igen, ld. Viktorpiktor

pazola 2007.01.04. 20:28:09

Igen, ra gondoltam. Ezuton is ezer koszonet sokezrunktol :)

pazola 2007.01.04. 20:30:06

A teljesseg es a korrektseg kedveert: Victorpictor :)

2007.01.04. 20:33:37

upszi, tényleg! :)
bocsi neki

Mikka-Makka 2007.01.04. 21:30:54

faxom Sixx!

Mér kell minden héten lefikáznod Prison Breaket??
Vazze a ma futó sorozatok közül nem tudsz sokat mondani amit ilyen jól megcsináltak.
Vagy már azt is megtiszteltetésnek kéne vennünk h egyáltalán írsz róla??
/ja és nem a szinkronosról beszélek mer az egy trutyi/

koschwarz 2007.01.05. 07:51:54

szerintem egy csomó mai sorozat van, ami sokkal jobb a szökésnél, de hagyjuk inkább...

(na mégis: róma, 24, lost, cobra 11-ja ez nem)

(szubjektív-szmájli)

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.01.05. 11:42:34

a lost azért a harmadik szezonra már súrolja a lécet.

2007.01.05. 11:47:58

ez most komoly? télleg azon tépitek egymást, hogy kinek mi a jó? nemáááááá

bakfitty · http://ismerosvalahonnan.blog.hu 2007.01.05. 11:50:36

szerintem a legjobb a "nehéz napok a föld nevű bolygón" és kész. meg a "suli".

koschwarz 2007.01.05. 12:23:29

meg a "meló, különösen hétfőn" c. sorozat

Jé:

ha mindenkinek ugyanaz teccene, miről vitatkoznánk? :)

Dr. Han Fastolfe 2007.01.05. 12:49:12

Halvány Görény: én leginkább a Mikka-Makka -féle hozzászólásokra gondoltam. De azért enm kell mindent szó szerint venni:)

Amúgy meg szerintem a legjobb sorozat az Űrbalekok (Third rock from the Sun) volt. Az RTL Klubon egy darabig adták régen, aztán leáltak, majd a Viasat3 leadta a teljes(?) sorozatot. Bár kétségtelen, hogy nem ugyanaz a műfaj, mint mondjuk a Deadwood, viszont szénné röhögtem magam majd' minden részen.

Bérgyilkos Bohóc 2007.01.06. 00:57:53

Alapvetően mi is a problémád?Hogy túl élénk az írók fantáziája és olyan helyzeteket mutatnak be, ami a valóságban nem létezik?Kapaszkodj, lehet, hogy újat mondok, de az akció,kaland,horror,thriller sci-fi stb. filmeknek ez a lényege.Különben mitől lenne szórakoztató, látványos, izgalmas?Képzeld, mindenki tisztában vele, hogy a filmben látott jelenetek messze elrugaszkodnak a valóságtól(és hidd el, a készítők sem akarják elhitetni, hogy ilyen létezik a valóságban), de aki ilyen filmet néz az valószínűleg nem a valóságra kíváncsi.Nem azt akarja nézni 3/4-ed órán keresztül hogyan punnyadnak a priccsen a kigyúrt fekák, meg hogy válogatják a mosodában a szaros gatyát.Ha realitást akarsz nézd a Szomszédokat meg a Barátok Köztöt vagy isten tudja mit, van még választék, de könyörgöm annyira rossz duma amikor valaki nekiáll oltani egy nyílvánvalóan(!) "mese filmet".

Bérgyilkos Bohóc 2007.01.06. 01:08:43

Egy mondatban négyszeres szóismétlés.Azt hiszem rekordot döntöttem:)

Dennis Moore 2007.01.10. 12:16:05

Elméletileg a "hogy volt"-okat az olvassa, aki nem látta a részt.
Emlékezetem szerint mikor én először néztem, nem akadtam fent a dolgokon, amik ki lettek emelve.
Szóval igazából (összehasonlítva a Deadwood-os írásokkal (amit nem láttam és még jó is lehet, de nem tudom elképzelni, hogy annyival jobb lenne, mint a PB) amik tényleg informativak) szerintem felesleges így írni róla.
Valakinek tetszik, valakinek nem.
És persze ez is csak az én egyéni véleményem.
süti beállítások módosítása