Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Hogy volt: A szökés 1x16 - A múlt árnyai

2006. december 14. 09:04 - sixx

Ezt a részt vagy nagyon szerette az ember, vagy nagyon rühellte, és sajna én az utóbbi csoportba tartozom, hiszen már 3 része toporog egyhelyben a történet, cirka 2 métert mentünk előre 3x42 perc alatt (a székig és vissza), ami nekem édeskevés. Flesbekkes epizódról van szó, megtudjuk, hogy ki, mit, mikor, kivel, miért és hogyan, jaj de izgis, ha bejött a Lostnak, akkor a PB-nek is be fog?

Link egy tekergő volt (ezt tudtuk), Májkül tesó meg sikeres építészmérnök (tudtuk), és jó nagy köcsög is hozzá, aki a tesó nőjét is lenyúlta majdnem. Linket bemártották (tudtuk), nem ő tette amivel vádolták, Kellerman haver és társai manipuláltak meg minden bizonyítékot (tudtuk). Májkül alaposan tervezett, mindent a legapróbb részletekig kidolgozott (tudtuk), a tetkó ötletét egy szénné varrt pizzafutártól nyúlta (nem tudtuk), és olyan dolgokat is magára tetováltatott, amit eddig nem láttunk még (értelemszerűen: nem tudtuk).

Sara doktornő kábszeres volt (sejtettük-tudtuk), katartikus élmény hatására kigyógyult, Bellickkel AA mítingen összefutva megvilágosult és börtönorvos lett. A Bellick-Sara és a Link-Szukre VÉLETLEN találkozások oly mértékben erőltetettek voltak, hogy ihaj, nem akarunk Lost lenni, csak kicsit, na hesspicsába. Szukre nem is volt bűnöző (tudtuk), csak Marikrúz miatt lett azzá (tudtuk), Hektor meregette a szemit erőssen a lyányra (sejtettük), így felnyomta Szukrét (sejtettük), hogy naaaagyon gonoooosz tervét végrehajtsa.

C-note sem volt bűnöző, csak megszopatta egy tiszt, mert hogy Irakban katonáskodott (tudtuk), utána nem volt pénze csak büszkesége (tudtuk), családjának linkelt (tudtuk), bebukott, mert jó gyerek volt. T-bag egy nyomorult állat volt (tudtuk), gyermeket és anyukát vegzált (tudtuk), majd lebukott.

Ebből részből max. annyit lehet kiemelni, hogy Sara dokinő nagyon szexis totál benyomva, karikás szemek és csatakos haj rulz, valamint azt, hogy Link rendes volt, mert 90.000 dollárt kölcsönvett Májkül taníttatására. Ennyi, ezért 42 percet végigkínlódni nem volt érdemes.

42 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HTFlat · flat.blog.hu 2006.12.14. 09:14:48

Ha jól emlékszem, innentől már felpörög. Jut eszembe, nyakaznám aki az évadzáró cliffhangert kitalálta.

koschwarz 2006.12.14. 09:24:25

tényleg, innentől felpörög? hehe

én már meg se néztem tegnap, és úgy látszik, tényleg nem vesztettem sokat. innentől számomra ez a sorozat kifújt, sajnáltam minden egyes percet, amit rászántam :(

Halvány Görény 2006.12.14. 09:51:39

ez azért valahol nekem tipikus női, hogy ha valamiben csalódok akkor elkezdem (visszamenőleg is) masszívan utálni.

nem igazán tetszett ez a rész.

Bawidamek 2006.12.14. 10:14:46

Úgy kell csinálni, mint én.. szépen letöltöttem az összes létező epizódot mindkét szériában (1-es, félig 2-es), elötte nem láttam egy részt sem tv-ben.. Majd reggel 8-tól, másnap hajnali 4-ig végignéztem.. :) (és asszem nem is értem a végére).. :)
Így miután lement ez a rész, tettem 3 lépést, beraktam a következőt, "oszt' jónapot".. :)
Szvsz rosszul időzítették ezt a részt, mert valóban egyhelyben toporgott a film (főleg azoknak akik 1 hetet várnak a következő részre.. :) ), de nem volt rossz.. gondoltam, hogy egyszer belecsempésznek egy "kimilyenvolrégen" effektet...

jamesz 2006.12.14. 10:18:09

Woáh, király a kép T-bagről!!!!!!

vicc 2006.12.14. 10:30:50

lol

"sajnáltam minden egyes percet, amit rászántam :("

és ezt nem tudtad a 2. rész után. elég robotember lehetsz:)

koschwarz 2006.12.14. 10:48:08

görény rámszállt, ez már biztos :) remélem nem hiszed hogy nő vagyok. mindenestre részről részre vártam, hogy TÉNYLEG felpörögjön, és kitartóan leültem a tv elé, de nem. és mivel rühellem abbahagyni az elkezdett dolgokat, ezért sajnálatos, hogy eddig is időt pazaroltam rá. ezt összetéveszted azzal, hogy visszamenőleg masszívan utálom. nem utálom, csak bele se kellett volna kezdeni, de hát ezt csak így utólag tudom megállapítani.

vicc:
sajnálatos, de részről részre egyre fogyatkozott a türelmem. az ígéretes sztoriból egy izgalmas sorozatot vártam, és jól is kezdődött, de vagy 5-6 rész óta csak nyúúúúúúúúúúúlik, meg a nyűglődés, már nekem kínos, hogy milyen fordulatokkal igyakeztek kitölteni a kötelező 12-13-nyi részt. a legutóbb a "hátamról PONT leégett az a rész b+, amin a tartalék kiút térképe van" tette be a kiskaput.

hát így leírva még röhejesebb.

one nation under-dog 2006.12.14. 10:50:41

Áhhh, már megint ez a fanyalgás ezerrel. Ráadásul sixx lett a fanyalgók nagyvezíre.
Amennyire emlékszem, ez a rész kurva jó volt. Csak azért mondom így, mert én nem/sem láttam RTL-es logót a képernyőn miközben néztem. Ha értitek mire gondolok... ;)

jamesz 2006.12.14. 10:55:01

Szerintem jó a PB. Akinek nem jó az milyen sorozatot szeret(ett?). Írja már le, mert kíváncsi lennék.

one nation under-dog 2006.12.14. 10:55:37

koschwarz 2006.12.14. 10:48:08

"a legutóbb a "hátamról PONT leégett az a rész b+, amin a tartalék kiút térképe van""

Ugye nem azt akarod mondani, hogy nem tudod, mi volt a célja ennek a térkép-leégés dolognak? LOL. Mert ha nem jöttél rá, akkor te csak nagyon félszemmel nézted az eddigi részeket. ;D

P.S.: Most csak azért se fogok spoilerkedni. :)

koschwarz 2006.12.14. 10:58:43

valamit kihagytam volna? vagy csak ez az egydimenziós arckifejezésű michael szándékosan nyomta rá a hátát a csőre, merthogy valami szándéka van neki, csak ezt rosszul játszotta el?

maybach 2006.12.14. 11:02:47

Jó a PB. lehet, hogy télleg nem hetente kell nézni, de nekem bejön. A hibáival együtt.

koschwarz 2006.12.14. 11:03:51

jamesz: lehet hogy triviális, de nekem a 24 az, ami izgalmas, és a lost az, amiben tényleg érdekel, hogy mi fog kiderülni a következő részben (tudom, általában semmi, de hát ez ilyen twinpeaks-es effektus, amit szintén szerettem).

már leírtam néhányszor, de a 25 öt évadja után valahogy a PB nem tudja felnyomni bennem az adrenalint.

koschwarz 2006.12.14. 11:04:42

...a 24 öt évadja után... (saját homlokán kopogtat)

one nation under-dog 2006.12.14. 11:25:52

koschwarz 2006.12.14. 10:58:43

Nem, nem, teljesen másról van szó. :)
De inkább ezt most hagyjuk, leszokóban vagyok a spoilerkedésről. ;)

koschwarz 2006.12.14. 11:35:49

én meg úgyis a PB-ről :)))

Halvány Görény 2006.12.14. 11:47:16

a hozzáállás tipikus női volt, azt nem mondtam, hogynő vagy, csak tőlük láttam leginkább ilyesmit.
azt nem teljesen értem azért, hogy felhozod rossz pontnak a nyúlást, meg a semminemtörténést, és később meg beírod, hogy viszont nézed a losztot (ami szerintem ezeknek etalonja)
egyéb, visszatérve az elején említett nő, nemnő témára, érdekelne ki nem hitte gyerekkorában sokáig, hogy viliem hanna és jozef barbara nők?

one nation under-dog 2006.12.14. 11:50:29

Halvány Görény 2006.12.14. 11:47:16

"ki nem hitte gyerekkorában sokáig, hogy viliem hanna és jozef barbara nők?"

Jogos. :))
Ez engem is érdekelne.

one nation under-dog 2006.12.14. 11:53:01

Bár aszzem BarbEra, nem Barbara a neve.

koschwarz 2006.12.14. 11:53:32

én gyerekkoromban azt hittem, hogy azok, nem is értettem soha, hogy tudnak nők ilyen rajzfilmeket kitalálni ;)

de megismétlem, nem kezdtem el utálni visszamenőleg az egészet, csupán utólag a rászánt időt sajnálom. ennél egyszerűbben nem tudom már leírni.

aha, csak a lost egy más műfaj a sorozatkategórián belül. ahogy már írtam, én a twinpeaks-vonalba illeszteném: misztikum, rejtélyek, soha nem derül ki semmi lényeges, sok karakter, egyéni hátterekkel. másrészt szerintem még így is izgalmasabb, mint a PB.

maybach 2006.12.14. 11:55:46

"ki nem hitte gyerekkorában sokáig, hogy viliem hanna és jozef barbara nők?"

Miért? Nem?

Halvány Görény 2006.12.14. 11:59:10

jó, ez egy kis csúsztatás volt részemről, hogy visszamenőleg utálod, csak megszoktam, hogy ilyent, hogy "a rászánt időt sajnálom" utólag, az emberek általában nem viszonylag objektíven (hideg fejjel) mondják, hanem egy kis gyűlölettől vezérelve.
ha más kategóriának tartod, és úgy vagy vele, hogy ott még több is elfér abból ami máshol zavar, akkor azt elfogadom, de "nagyon hülye" indoknak tartom :)

kifli 2006.12.14. 12:00:22

Én is 2 nap alatt megnéztem a 2. évad közepéig. Így egyben egész izgalmas, de el tudom képzelni, hogy aki 1 hetet vár 1 részre annak nem jó. Viszont többször előfordul benne,olyan baki,..ja bocs, nem lövöm le:)

kifli 2006.12.14. 12:01:37

Ja és most az egyszer, szar a magyar szinkron...T-bag eredetiben nagyon jó.

koschwarz 2006.12.14. 12:16:18

halványgörény: de nem, szerintem a PB-ben egyszerűen nem halad előre a történet, most már több rész óta. a lostnak is van egy-két része ami ilyen, de nem állandósul, és nincs olyan érzése az embernek, hogy "na még ki kell húzni pár rész erejéig a megszökést, mert a fox 13 részt rendelt". ha nagyon-nagyon őszinték vagyunk, akkor egy 2 órás szökős-börtönös mozifilmben elment volna ez a sztori, de így már nem. a mozifilmben ki lehetett volna hagyni egy csomó üresjáratot.

gyűlölet...erős, max utálat. de én még ezt sem mondhatom. inkább közömbös, mert -most már- hidegen hagy. viszont jókat lehet vitázni :)

Northern 2006.12.14. 13:11:43

Na azért egy dolgot tegyünk meg: a Lostot és a Twin Peakst ne emlegessük már egyszerre. Csak azért, mert egyikben sem derül ki semmi, még semmi közük egymáshoz, különösen nem a minőségüket tekintve. A Lostnak van egy hihetetlenül gagyi szereplőgárdája (ha már egydimenziós színészekről beszélünk, a Lost szinte teljes stábját megemlíthetnénk), valamint senki ne mondja nekem, hogy a Lost közben egyszer is félt, szorongott, de legalább kellemetlenül érezte magát. A Twin Peaksnek volt egy atmoszférája, egy hangulata, fantasztikus zenéje. Ellenben a Lost gagyi jegesmedvés, fekete füstös, úristen a gyereket elvitték az ádörök, üssünk be egy kódot különben világvége marhaságain egy gyerek is max szétröhögi magát.
Nem érdekel engem, ha valaki kíváncsi a Lostra, szíve joga, nézze. De ne tegyük egy lapra egy klasszikussal.

steadman · http://steadman.freeblog.hu 2006.12.14. 13:12:09

Szerintem akad itt egy kisebb következetlenség. Az még érthető, hogy Link 90.000 dollárt kölcsönvesz "Májkül" taníttatására, s azt hazudja neki, hogy ez az anyja életbiztosításából van, hogy hősünk elfogadja a pénzt. Viszont amikor már Májkül menő építészmérnök lett, akkor jelezhette volna, hogy tesó, lenne itt egy kis törlesztőrészlet, az építészmérnöki fizetésedből valószínűleg futná rá.

Halvány Görény 2006.12.14. 13:33:33

mondhatjuk erre azt is, hogy ez nem következetlenség, hanem jellemábrázolás.

koschwarz 2006.12.14. 14:08:10

northern, igazad van, a twinpeaks minden idők egyik legjobb sorozata, a lost meg nem annyira jó. de azért jó. engem a történetvezetés emlékzetet mindig a twinpeaks-ére: nincsenek klasszikus befejezések, egy történet lezárása, vagy hogy valami érdemi tényleg kiderüljön. inkább egyik rejtályből a másikba sikerül eljutni.

nem a szereplők egydimenziósak, hanem a michael öcsit megformáló színész arckifejezése, erősen emlékeztet steven seagal nagymester bemerevedett arcára.

jamesz 2006.12.14. 14:26:29

Bazz, hát Twin Peaks az más.Természetesen.
Nem lehet egy lapra hozni a Losttal.De nekem tetszik a Lost is, meg a PRISON BREAK is.
Nem rettegem magam halálra, meg ámulok a rejtélyek megoldásain, de elég szórakoztató.
Én spec. a 24 második évadán nem bírom átrágni magam....az első évad ezerrel izgalmasabb volt, a színészek is jobbak voltak.

jamesz 2006.12.14. 14:27:15

Májkül meg a második évadra nem lesz egysíkú arc. (Amúgy anno pont ezt nehezményeztem én is)

D.C. 2006.12.14. 14:32:30

Szerintem jó rész volt, bár énis úgy nézem, hogy egyhuzamban többet...

finland 2006.12.14. 16:40:23

sztem aki nem követte végig a pb első évadját (ld még feladta), az nagy hibát követett el (ld még 2nd season) pl, ha már lostozunk: sztem a lost 3rd season nagyon gyenge. persze kitartok, de ha jövőre is ez lesz, még a végén megunom, pedig...

twin peaks-szel nem leht versenyezni: ez olyan, mintha a mementot akarnád összehasonlítani a lost highway-jel. mindkettő kurva jó, de nem kérdés, melyik a kurva jobb.

24? első évadot sem bírtam végignézni (oké, jöhetnek az ütések) - nekem kicsit olyan volt, hogy csak a csavarok érdekelték a forgatókönyvírót. "ami valószínűtlen, az valószínű, ám épp ezért válik valószínűtlenné, így viszont megint elképzelhető..." és így tovább. persze jobb, mint a szomszédok (na jó, ezért magamnak is behúzok egyet)

silaris (törölt) 2006.12.14. 17:15:40

valszeg én se nézném, ha hetente kéne 40 percre rákattannom, de mivel én is 10-20 részt nézek meg egyszerre, nekem is bejön.
a flashback rész szerintem is szar volt, egyébként, de eltűnt a másik 15 részben, amit ugyanakkor láttam, így nem kellett fanyalognom. :)

silaris (törölt) 2006.12.14. 17:20:35

a lostot pl ezért nemtom nézni. halálosan unom, hogy semmi nem történik. nem részeken, szezonokon keresztül.

cozumel 2006.12.14. 17:52:01

Nekem tetszik a PB meg mindig, pedig egy szezonnal asszem elobbre jarok.
Hiaba, engem szorakoztat ez a ket lepes elore harom lepes hatra tempo.

X evad utan bizonyara megunnam, de ugy latszik, nalam meg nem csordult tul.

sixx · http://comment.blog.hu 2006.12.14. 18:18:29

én is előrébb vagyok, és nézem is, csak észrevettem, higy nem várom már annyira, mint mondjuk az első évad első 13 részét, ami úgy pörgött, mint az állat (pl. a kétrészes lázadásos) utna meg leült, aztán a végére nem lett roszz megint. a második évad meg tiszta sci-fi, abban a műfajban meg a BSG-t kedvelem.

Mikka-Makka 2006.12.14. 20:27:11

Vazz nem fikázni PB-t!
eredetileg 13 részes volt és azt nyújtották el 22ig, ezért ül le kicsit 13. rész után.
Az igaz h második évad kevésbé realisztikus de ne hajtogasd már folyton h sci-fi!!
én nem várom el egy sorozattól h űberrealisztikus legyen, csak az a lényeg h mennyire tud "elvarázsolni".
Második évad meg egyre jobb minden résszel!!Az h nem ugyanolyan mint az első ez egyáltalán nem baj, sőt az lenne a baj ha ugyanolyan lenne!
Szerintem az a baj h sokan az első 13 rész után túl magasra tették a lécet!de mondjatok még ilyen szintű sorozatokat!!
mer a 24 is annyira realisztikus:PP

kifli 2006.12.14. 21:54:48

Egyébként azért a Twin Peaks-ben minden kiderül, de csak az utolsó részben. tehát csak addig homályos.. Ha nekem bejön T-bag, akkor én is szociopata vagyok??:)

sixx · http://comment.blog.hu 2006.12.14. 21:55:08

a második egyre jobb???? ne idegelj mán. nem hiperrealizmust akarok, csak kis realizmust, logikusan gondolkodó és cselekvő karaktereket, és kevesebb dramaturgiai bukfencet. volt olyan rész, amin hangosan röhögtem. ne akarják eladni nekem, hogy ez most hűdeizgalmas, amikor TUDOM, hogy a kibaszott garázsajtó NEM az a garázsajtó, és sorolhatnám. 13 részen át odaszögezett, és nyáltcsorgattam, utána fanyalogtam, most sírok. kár érte.

sixx · http://comment.blog.hu 2006.12.14. 21:56:37

ha nem lenne Mr. Bagwell, már régen nem nézném, a keménycsávóba átment Májkül nagyon nevetséges. 13 rész, kijutnak, és kész, ennyi. Ott kellett volna abbahagyni.
süti beállítások módosítása