Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Hogy volt: Topmodell 1x10 (?)

2006. december 05. 07:50 - sixx
Pedig erős esküvéssel határoztuk el, hogy minden héten írunk róla. Feladtuk. Tegnap este szimplán bealudtunk rajta, az előző kettőt külföldi út miatt nem láttuk - így semmi értelme az egésznek. Az egyik magas csaj kiesett tegnap, a buta lány sikoltozott madarak láttán, mi kikapcsoltuk a tévét. Hajrá Judit. Persze kommentben meg lehet írni mi történt.
Címkék: tv viasat hogy volt
komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2006.12.05. 09:16:31

sixx: Vicces vagy! Aki kiesett, pont arról panaszkodott, hogy egy modellügynök azt állította róla: nincs egyénisége. Pedig van, épp az imént írtad: magas:)

emdé_old · http://emtv.blog.hu 2006.12.05. 10:14:54

Most tényleg van aki úgy gondolja, hogy erről a műsorról érdemes beszélni? Én már akkor eldöntöttem, hogy egy darabot nem fogok megnézni belőle, amikor a bemutatók mentek: "Árpa Attila vagyok, benne vagy a műsorban." Szánalmas... Ciki vagy Attila! Ha már valakit a TV2 sztárol, az el is áshatja magát.

jamesz 2006.12.05. 10:22:53

Bocs, de az avicces volt (bizonyos keretek között) ahogy a Réka a madárpókot egyfajta fejdíszként viselte. Legközelebb a fejükre szarnak egy jó csavarosat, hordjátok , mer' olyan csinos:-)

jamesz 2006.12.05. 10:23:57

A múlt hetit nem láttam, mert a kábelbarát nem adott egy hétig viasatot, feleség bosszankodott....pff.

morrisal_ · www.plafoncsapszeg-gyalu.com 2006.12.05. 12:30:15

Parasztarcú lányok, vastag sminkkel - ahogy az életben is... LOL.

Ez kell a férfiaknak.:)

maybach 2006.12.05. 13:04:26

Azé jobb, mint lóarcú parasztlányok.

vasszűz 2006.12.05. 17:42:44

Múltkor láttam egy részt:(
Szegény teremtésékben semmi élet nincs. Leélheti így valaki az életét, ennyire unatkozva?

age 2006.12.06. 19:44:37

a fején a pókkal az Fruzsi volt, bocccs:D

Sanya 2006.12.06. 23:17:26

Bazze...itt olyan emberek is írkálnak, akik tudják a lányok nevét?
A pofám leszakad...:D
Nekem kellemetlen....:D

age 2006.12.07. 17:02:13

ahogy érzed, nekem nem az. mér lenne? wehehe
süti beállítások módosítása