Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 9x104 - Az Utolsó Csata

2019. február 16. 09:51 - hektor_

Na eeez igen, Anikó billeg be egy olyan ruhában a stúdióba, ami végre kurva jól néz ki, a bakancs/rövid csizma mondjuk nem megy hozzá, de ettől hajlandó vagyok eltekinteni. Felvirradt a napja a Való Világ 9 utolsó párbajának, de mielőtt összecsapnak a Szív és az Ész Harcosai, ízelítőt kapunk Zsuzsu és Roli főzéstudományából: kézműves hamburger lesz az utolsó vacsora. Míg a párbajozók gyúrják a húst, Hunor Greggel bolondozik a nyugiban, egymást interjúvolják, a dolog nyilván a ma esti mérkőzésre van kiélezve, Hunor kérlek mondd el mit érzel azzal kapcsolatban hogy az öribarid kieshet a finálé előtt, kérdez fel a donna

„Olyan mintha én mennék párbajozni.”

Na.

1.jpg

Zsuzsu úgy vágja a hagymát, mint akinek életében először van a kezében kés, viszont ami jobban bosszant hogy a haját ott rázza szanaszét a tálak felett, amit a világ minden konyhájában betiltanék, legalább fogd már össze! Jó, össze is fogta, helyes. Kész a sajtos negyedfontos háromszoros adagjának megfelelő burgerpogácsa, amit pihentetés nélkül rögtön beletosznak a serpenyőbe - tegye fel a kezét akit meglepett, hogy atomjaira hullott sütés közben, aztán meg szarrá is égett. Zsuzsut és az orbitális kelést az állán meglepte, hogy Roli ilyen nagyot tud villantani a konyhában (?!?!?), 5-ből 4-re tudja értékelni a közös munkájukat, szerinte jól sikerült. Mutatom, mi sikerült jól:

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Anikó közben tájékoztat minket hogy kajaelrontás ide vagy oda, a Hogyvolték már annyit ugattak ránk az étel pazarlása miatt, hogy most akárhogy is van, bezabáltatjuk a szenes burzsét a bandával, ha a fene fenét eszik is.

Greg Rolival, Hunor Zsuzsuval ebédel, szóba kerül az Igaz Barátság mindkét oldalon, Greg szerint ő és Reni is sokkal jobban szerette a Zsut mint Zsu őket, és ők EMELTÉK FEL, Roli meg adja alá a lovat, persze, ő nélküled itt egy senki lenne, Greg meg belelendül, ha még bent lennének egy hetet, állítom hogy a következő berúgásnál már két meggymag után pörögne repeaten a „kivakartalak a geciből, vagy nem vakartalak ki?”

Zsuzsu Hunor kérdésére válaszolva közli, hogy szerinte nem lesz szoros ez a párbaj, inkább olyan 70-30. Zsuzsu Hunorékkal sosem tudott azonosulni, mert

„Roli amit neked beszél, te abból mindent hallasz”

Imádom különben, hogy úgy esznek együtt a hosszú asztalnál hogy két székkel odébb ülnek a másiktól, nem egymás mellett, és véletlenül sem egymással szemben – ennél már csak a királyi, asztal két végén ülés lenne jobb. Hunor kérdezi fel Zsuzsut tovább, a lány mondja hogy ő nem veszekszik, ő csak mindig őszinte volt és elmondta a véleményét, mire Tuja végre kimondja azt, ami már nagyon régen érik:

„Jó, de ha nem kérdezik a véleményed?”

ENY-NYI! Ha Roli ma kiesik, és Hunornak még két napot kell lehúznia ezzel a két majommal a villában, a finish előtt fogja feladni a játékot.

Zsuzsut felbosszantotta Hunor hozzáállása, úgyhogy a hálóban puffog Unicornnak

„..de te meg ne szívjál már magadba minden faszt, mint egy szivacs” (Greg)

5.jpg

6.jpg

Reklám után feladat van, egymás rémesen eltúlzott parodizálása zajlik, Greg egyébként teli szájjal, üvöltve röhög azon ahogy Zsuzsu idiotizmusát Roli előadásában láthatjuk, Hunor is bejön kuncogni, jó proli az egész különben, főleg mikor Zsuzsu bejön és már csak félig viccből megy az óbégatás. Voltak egész jó elemei a műsornak, de Rolinak asszem könnyebb dolga volt, Zsuzsunál viszont beakadt a „mitkeres ez a nő még itt, úristen, ilyen buta nőt”-lemez meg a „két szót ismerek”, a végére meg inkább kínos az egész, mint vicces. Zsuzsu elmondja a riportban hogy átszellemült ebben a feladatban, hatással volt rá a Roligúnya. Gong, újabb feladat, tartani kell két VV-s bőröndöt, Zsuzsu nem tudja abszolválni az „egyenesen tartsd a karod” feladatot, úgyhogy bukja a bulit, hogy mit lehetett nyerni, vagy mire volt jó, azt nem vágom.

Utolsó, vagy nem utolsó éjjelre Roli meg Hunor bevonulnak romantikázni a nyugiba, a hálóban a két lány a másik páros latolgatja az esélyeket, Zsuzsu szerint ő vicces, és különben is, Roli nem szokott magától olyan dolgokat mondani mint „Oxford meg Cambridge”, sőt azt se tudja, mi az, ráadásul hogy képzelte hogy azt mondta hogy neki nincs egyénisége?! #timindegyéniségekvagytok #mimindegyéniségekvagyunk

Roli nem akarja megérni, ahogy Hunor a Rolibabától búcsúzkodik, jó rég beteg lehet ez a gyerek, már a múlt héten is ezen a kappanhangon károgott. Nyújtjuk még azt a szarrétest egy darabig, megy a Nostradamust megszégyenítő jóslatokba bocsátkozás, nagyon nehéz lehet egyébként érdekes összefoglalót összerakni 1 órában 4 emberről, a mai meglepően jól sikerült.

16.jpg

17.jpg

Végre itt a párbaj!

Anikó bíztat minket, hogy szavazzunk, jó ez hogy ingyen, appon keresztül megy, kis off: én egyetlen évadát néztem a Való Világnak, az elsőt – már amikor a Nagymama engedte, mert az Oki féle fingás-böfögés-káromkodás trió ugye nem kislányok fülének való -, amiben még emelt díjas smssel lehetett szavazni, és megmutatták hogy hányan küldtek smst erre vagy arra a fantomképre, én meg csak pislogtam egy ilyen hatszázezres számot látva, hogy még ha a családot/barátokat le is vesszük a számításból, akkor is komolyan van ennyi ember, aki elkölt ennyi pénzt erre a szarra?! Gratulálunk Hunornak és Gregnek, akik már tuti döntősök, gyere Zsuzsu, várunk idekint!

Legjobb pillanatok, akármilyen bosszantóan buta ez a lány, a videó aranyos és a Jacko tánc laza volt! Zsuzsu megérkezik, egy olyan arany felsőben ami tökéletes választásnak bizonyulna a kedvenc unokatesóm ma esti ’90-es évek témájú szülinapi bulijára, ha mondjuk június lenne és nem február 16. Roli is búcsúzkodik, nagy ölelések, Hunornak jól látom, hogy könny csillog a szemében? Emberünk kivonul, a teraszajtót mondjuk becsukhattad volna magad után, öregem, legjobb pillanatok ismét, ezt is jól összevágták a szerkik, a közönség őrjöng, Zsuzsu meg olyan arcot vág, mint aki most nyalt be egy deci citromot.

Rolikám, hogy érzed magad? Roli jól érzi, nincs mit bizonyítania, ha a nézők azt akarják hogy visszamenjen, úgyis visszamegy, minek pörögni ezen. Bejátszás a két párbajozó kapcsolatáról, ahogy a kiblőrözött lőcsök közt vitáznak a fürdőben negyedmagukkal, a vágásból egyébként szerintem Roli jött ki jobban, bár A FÉSŰ-ügy nem került elő - Anikó tovább hergeli a fiatalokat, Zsuzsu válaszait nagyrészben elnyomják a nézőtérről érkező „ROO-LI,ROO-LI” skandálások.

25.jpg

26.jpg

Az utolsó blokk előtt persze még betolnak egy reklámot, jönnek a kortesbeszédek, Greg bolondságot ripacskodik, Hunor egész jókat mond, de én is kitérek arra amire előttem már mindenki: Kedves Szerkik, a világon SEMMI ÉRTELME NINCS ezeknek a beszédeknek, ha annyi időm nincs hogy letöltsem az appot és elküldjem a szavazatom, mielőtt a közjegyző véglegesíti a számokat. Bejátszások a beköltözésről, Zsuzsu hisztijeiről, na nekem viszont kezd szörnyű hosszúra nyúlni ez az este, úgyhogy mivel ezeket már úgyis mindenki látta, én meg költözködést vezénylek holnap reggel, zárom az évad utolsó párbaját: Bükfürdőn pukkannak a tűzijátékok, Zsuzsu megy vissza, viszlát Roli, szép volt!

27.jpg

896 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.02.17. 16:02:50

@adamskij:
Más ha valaki modoros és más ha valaki észre se veszi, vagy nem érdekli milyen kínos helyzetbe hozza a riport alanyt.
Metoo évében ez már egy kicsit sok, lassan mi heterok leszünk kisebbségben.
Aki nem veszi egy homi poenjat már fasiszta és homofob lassan itt tartunk :)

adamskij · http://adamskij.bandcamp.com 2019.02.17. 16:02:55

@szociál: EKG!
Renyhe iszonyú agresszív érzelmi kullancs, nonstop a másik idegein táncol és ha csak egy kicsit sem figyelnek rá, kitör az őrület.
szülei is elrontották, de egy felnőtt 20+ éves nőnek nem egy 3-4 éves kislány érzelmi szintjén kéne lennie

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.02.17. 16:07:05

@adamskij:
EKG

És a roma vére is dolgozik benne.
Vele lelehetne forgatni egy ordoguzest annyira bele éli magát, bízzunk benne hogy meddő a mehe, különben megszuletik az Antikrisztus.

úgymond olvasó mmkk 2019.02.17. 16:07:50

@szociál:
szerintem sem Greggel, sem Zsótival nem az a baj, hogy homoszexuálisok, hanem az, hogy rettentően extrovertáltak, minden pillanatban provokálni akarnak, szeretnek drámázni és rosszul vannak attól, ha nem ők lehetnek a középpontban. biztos vannak náluk rosszabbak is, de ez én betegesen introvertált lelkemnek már ez a két díszpinty is sok.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2019.02.17. 16:13:47

@úgymond olvasó mmkk:
Nekem se a melegekkel van a bajom, és itt senkinek se, ezt már mindenki kifejtette ahogy te is.
Greg felé pojacakkal van tele a tököm, aki még melegnek se vallja magát mert az olyan alsóbbrendű, ő pán aki lelket szopik, de azért a tanarbacsit elkapta volna, néha elarulta magát és nem csak a lelkével hancurozott volna gregorián :)

úgymond olvasó mmkk 2019.02.17. 16:19:16

@szociál:
tudom, hogy nem velük van bajod, katica, csak azt mondtam, ami az eszem helyébe jutott :)

javier2 2019.02.17. 16:53:14

@,,: figyu baukóra akkor tolták a szavazatot ezerrel és ugye akkor a pénzen múlott a szavazatok száma

au meg hát igen debilio , sztem azaz evad volt a leggyengébb , első fogyatékos vv győztes
én sem hittem el....

Anickmármás 2019.02.17. 17:39:49

@Paic Róbert: Volt ott két idézőjel, tehát idéztem valakitől.

Costanza 2019.02.18. 02:24:34

@Nyuszomuszo83: marmint rugjak beled?

elintezed te ezt magadnak, gyujtottel itt par magadfajtat.
rugdussatok egymast ezentul es tobzodjatok a mellolovogetesben, meg gyulolkodesben.

Zsu meg milliomos. :D

2019.02.18. 07:08:39

@Costanza: ha, ha, Roli megnyerte az igazi főnyereményt, a nyulat, akit elsőként engedett, hogy kövesse az instán és bevette a FB-ba is, szépségének nem tudván ellenállni :D

Nyúlsága elérte amire mindig is vágyott, Szekszárd büszke leánya szépségével, bájával és szempilla rezegtetésével méltó helyre került. Gratulálok, ő az igazi nyertese eme színvonalas és örök bariságokat kialakító csatának. Érik az a kis nyúszómuszó is.

És gratulálok, minden idők legkirekesztőbb, legdurvább, legközönségesebb HV kmmentszekciójának is.
És nagyon köszönöm azoknak akik ebből kimaradtak és inkább hozták a régi formájukat, tetszett most is,szerettem őket, és sajnálom, hogy voltak, akik nem jöttek, vagy közben mentek el látva, hogy mi lett ebből.

Costanza 2019.02.18. 08:04:38

@Frau Untermensch4: tenyleg?

de nem kell egyiknek sem semmilyen no, csak penzt akartak nyerni, nem pedig elborult agyu kommenteloket.
tok mindegy milyen simulekony pasiseggnyalo, akkor is csak egy blowjob lesz sztem.

2019.02.18. 09:05:45

@Costanza: Ó, akkor rossz lóra tett?
Pártában marad nyuszifül?
A macska rúgja meg!

De időt biztos szakít a találkozóra, amit nyuszi rendez neki. Bár javaslom, olvassa előtte a hogyvoltos nyuszi-összest,
ahol kiugrik a nyúl a bokorból, mert alamuszi nyuszi nagyot ugrik.

Costanza 2019.02.18. 09:26:43

@Frau Untermensch4: most akkor lo?

Mert nem mindegy. ajandek lonak meg Roli ne nezze a fogat.

de szerintem is vegul Roli felveszi a nyulcipot. :(
Hala egnek ahova az Isten nyulat ad, bokrot is ad.........

Sanda.Ipse 2019.02.18. 14:44:58

Hová lett a legutolsó Sixx poszt?
Rossz látni, hogy a HV végül teljesen átment egymás elleni személyeskedésbe, sértegetésekbe.
Miért nem lehet elfogadni a preferenciák különbözőségét?

Nyuszomuszo83 2019.02.18. 14:55:14

@Costanza: @Frau Untermensch4: Mi van nyomorékok???? Rajtam csámcsogtok? Nem fejeznétek be a fröcsögést? Nem elég hogy nyert kicsiny védencetek? Komolyan ennyire gyerekek vagytok? Gratulálok az IQ szintetekhez. Nem tudjátok elengedni a témát? Ennyire véresen komolyan veszitek? Nagy problémák lehetnek veletek! Tényleg szánalmasan viselkedtek! És nem ti vagytok a rosszindulatúak mi? Nézzetek egy kicsit magatokba! Biztos rokonotok ez a lány, mert ilyen fanatikus szeretettel éltetni valakit csak így lehet! Élcelődjetek csak, biztos ebben lelitek örömötöket! Engem meg szépen felejtsetek már el!!!! Köszönöm szépen! (Fröcsöghetnék, de annyira értelmetlen, hiszen úgysem fogjátok fel!!!!)

Costanza 2019.02.18. 15:11:55

@Nyuszomuszo83: mi csak teged szopatni jarunk ide, te meg hulye vagy es felveszed a kesztyut, meg valami?

2019.02.18. 15:19:49

@Sanda.Ipse: talán akkor kellett volna ezt megkérdezned, amikor kezdődött és azoktól, akik kezdték.
Most sem itt kéne, kettőnk alatt, hanem az agresszív nyúlnál alattunk, például. Vagy a mammutos posztnál a nyúl alatt. Az én rekcióim azoknak a következménye és nem használtam ronda szavakat sem.
Időben kellett volna lépni, például akkor, amikor ez a sárga bundás szidott mindenkit, akinek más volt a favoritja, mint neki, és úgy, mintha a kocsmában az asztal alól óbégatna minden kontrolt vesztve. Lám, most sem tud "nyomorékok" szó nélkül megnyilvánulni, nem beszélve a többiről amiket még büszkén is vállal, nőként, miközben előadja a kedves-édes nyuszomuszót.
Bitang rossz színésznő, folyton kiesik a szerepéből.

Nyuszomuszo83 2019.02.18. 15:20:41

@Costanza: Akkor szopkodjátok egymást jó sokáig hülye nyomorék életű picsa! Sötét az elméd a lelked meg rohad! Szerencsétlen! Örömködjön a hülye fejed! További jó fröcsögést! Kívánom ez legyen életetek legnagyobb öröme, ennél nagyobb soha ne érje egyikőtöket sem! Szép napot Tündérbogár! :D :D :D :D :D

Nyuszomuszo83 2019.02.18. 15:26:02

@Frau Untermensch4: Áruld már el kit szidtam ennyire? Mesélj még???? Gyerünk, epekedve várom! Elárulom, mobilos barátod kezdte a személyeskedést velem még anno november elején, aztán a barátnőd, most pedig Te, pedig téged ezelőtt egy VV-s posztnál nem is láttunk! De ide tévedtél mégis! Soha nem szólítottalak meg! Te írtál nekem először a mamutos poszt alatt! Akkor, hogy is van ez??? Érdeklődve várom válaszod, hiszen szerinted én kezdtem a gyűlölködést, úgy hogy nem tudsz az előzményekről nyilatkozni!

2019.02.18. 15:32:00

@Nyuszomuszo83: rajtad lehet, hiszen te borulsz ki és tombolsz ész nélkül, de már hányszor :D érdekes, úgy mondd olvasónál sosem éreztem, hogy reagáljak a stílusára. Tanulhatnál tőle. Humort, tartást, emberhez méltó vélemény nyilvánítást.
Neked is azt mondom, írjál még. Ess ki még a szerepdből a mézes-mázosságból. Sokan olvassák. Lehet, hogy felkérnek, költözz be a villába, a 10-esbe. Oda biztos kellenél is. Vajon az észt, vagy a szívet fogod képviselni? Melyik van neked?
El fogsz fáradni nyuszi

2019.02.18. 15:33:26

@Nyuszomuszo83: Húúú, se szép gondollataid vannak. És még D-betűzöl is?OMG, te nézed le Zsut? ajaj

Nyuszomuszo83 2019.02.18. 15:44:20

@Frau Untermensch4: Az utolsó hozzád szólásom, mert sajnos megérteni én sem tudlak téged és te sem engem, amint látom, ergo vitánk meddő! Tudod, én nem hergelem magam, és tudod miért nem? Mert egész egyszerűen nem érdekel! Sem te, sem a másik kommentelő. Nem pazarlom rátok az időm, mert már így is túl sokat áldoztam rátok!
Nem, nem vagyok színésznő, pedig, de jó lenne... Ráadásul, arra tényleg nem sikerült válaszolnod ami kérdéseket feléd intéztem! Hiszen nem állítottam valótlanságot sem, merthogy tény, hogy te voltál aki megszólított engem, stb... De azt hiszem teljes mértékig lényegtelen már, mert egész egyszerűen nem fogunk dűlőre jutni! Javaslom, ha nem tetszett a stílusom, akkor tekerd át a hozzászólásaim legközelebb, lesz egy nyugis napod legalább! És még mindig nem személyeskedtem veled! Nem úgy mint Te velem! Na látod ez a különbség kettőnk közt! Tehát írhatsz nekem, de választ én már nem pazarlok rád!
További szép napot nektek!

2019.02.18. 15:46:58

@Nyuszomuszo83: Na ez sem igazán szimpatikus, hogy kisajátítása folyik a HV-nek. Leginkább te próbálkozol ezzel.
A mobilost nem ismerem. De ez teljesen mindegy. Szerinted az a jó, ha a visszavágásod egy durva hsz-re te még durvábban válaszolsz? Annyira önimádó és öntelt vagy, abba hogy fér bele ez a stílus, ez a mód, amit szerepedből kieséskor nyomatsz?
Mire vagy büszke? Erre a szintre?
Olvasd már amit írsz, amikor kitisztul a fejed és felveszed a szempilla rebegtetős álarcodat és rebegtesd, míg olvasod. Javaslom hangosan tedd, hogy a füled és a szemed is érzékelhesse.

2019.02.18. 15:54:16

@Nyuszomuszo83: Te nem személyeskedtél velem? :D Elvesztél a szórengetegedben nyuszi. Úgy tudom nincs szabály, ki kihez szól. Érdekes, te is szóltál máshoz. Engem nem zavar. Ahhoz képest, hogy nem érdekellek egész komoly mennyiségű betűt pazaroltál rám.
Engem nem érdekel, hogy nem érdekellek, szívesen írtam neked. Bár kezdem unni, de jó, ugye? Nem tekerlek el, ha így tettem volna, most nem tudnám, hogy milyen vagy. Miről írnék, puszcsiról meg lávcsiról?

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2019.02.18. 16:42:17

@Nyuszomuszo83: @Frau Untermensch4: Tényleg jól megtaláltátok a megfelelő posztot. :-) VALÓ VILÁG 9X104 - AZ UTOLSÓ CSATA :-D

tanárnőkérem 2019.02.18. 17:10:43

@Frau Untermensch4: Most tényleg - mire jó ez az egész? Miért jó az nektek, ha szöges bakanccsal beleálltok a másikba? Mit igazoltok ezzel az egésszel? Szórakoztat? Ha igen, eléggé sekélyes szórakozási forma ez.

tanárnőkérem 2019.02.18. 17:11:44

@Nyuszomuszo83: Nyuszó, engedd el. Bizonyos szint fölött nem megyünk bizonyos szint alá - mondta Esterházy, és igaza volt.

2019.02.18. 18:03:26

@tanárnőkérem: Tanárnő, kérem ön elfogult, megértem. Én nem. Én sokat olvastam a nyúl beleállását, azokba, akik nem Roliztak. Ön nem tudom hol volt akkor?
Mint tanárnőt megkérdezem, az milyen szint, hogyha valaki mégis beszól mondjuk a nyúlnak, akkor az sokszorosan, trágár szavak tömkelegével adja vissza?
Ne kérjen példákat, biztos nem fogom újra olvasni az írásait, de kettőt most bemásolok önnek és kíváncsi vagyok, hogy mit szól hozzá. Bár elfogultsága nem fogja megengedni, hogy pártatlanul alkosson véleményt.

"COSTANZA 2019.02.15. 07:06:42
@Nyuszomuszo83: nezd megtalaltam neked az uj igazit, belinkelem:

hogyvolt.blog.hu/2019/02/13/valo_vilag_9x101#c36744234

illeszkedjetek, o is sztem valami kanaperol osztja az eszt hogy milyen a vilag, ugyhogy match made in heaven <3"

"NYUSZOMUSZO83 2019.02.15. 08:03:08
@Costanza: Uram atyám, neked kb annyi eszed van, mint 2 marék döglött molypillének! Belinkelted nekem azt az oldalt. amin most is csevegünk!? Te Isten barma! Menjél mert a suli elkezdődött és félő, hogy a végén a tancsinénitől egyest kapsz! Kis buta, ostoba, sokat kell neked még nőni ahhoz, hogy elérj olyan magasságba, mint én! Remélem egyszer sikerülni fog! Addig meg tanulj sokat, hogy ne gyári munkás legyél- amivel nincs sok gond, csak tudjuk, hogy oda nem atomfizikusok mennek- de ha nem megy, akkor egynek jó leszel a soron is! Nem szégyen ez! Viszont mondok még egy titkot: nem mindegy ám, hogy az okos hülyéskedik vagy a hülye okoskodik. És kettőnk közül a hülye nem én vagyok! Úgyhogy most már akadjál le szépen rólam, mert Nyuszó türelme is véges ám és kijön belőle a nagyon csúnya énje és nagyon nem kedvesen fog elküldeni oda, ahova való vagy!"

"COSTANZA 2019.02.15. 08:39:33
@Nyuszomuszo83: ja ertem. Szoval mar 1/3-ban referalunk rad?
ok. akkor a nyuszonak eleg szegenyes a fantaziaja es a lelki vilaga is, nem beszelve hogy mennyire zold erdoben jar velem kapcsolatban. Kerlek ezt add at neki.
rossz helyen keresgel, hideg-hideg."

"NYUSZOMUSZO83 2019.02.15. 08:53:59
@Costanza: Te mi a halál retkes faszáról beszélsz???? Sajnos nem tudok veled kommunikálni, mert nem tudok lesüllyedni az értelmi szintedre, amely egy béka picsája alatt van! Nagyon hülye vagy sajnos! A Lipótmezői objektumot meg bezárták, hogy az ilyen hülyéket ott ápolják! Kezeltesd magad kicsikém, mert neked is és védencednek is oltári problémái lesznek a valós életben! Ezennel a meddő vitát lezárom, mert nem érted úgysem, hogy miről is írok neked! szánalomra méltó vagy! Nőjél fel szépen, mert még nagyon az életed elején járhatsz az ilyen gondolkodással, ha meg már túl vagy 20-as éveiden akkor szellemileg visszamaradott vagy! És akkor én kérek elnézést, mert a beteg embereket nem szoktam bántani, mert szociálisan érzékeny vagyok!"

Talán ez a kicsippentet rövid szösszenete megláttatja önnel, hogy ki van szinten felül és ki van szinten alul.
Na ezt nem tudtam már szó nélkül hagyni és léptem be.
Ha lesz olyan kedves és elolvassa a nyúl reagálásait itt is, akkor talán észreveszi, hogy ki milyen szinten van. Ha úgy dönt, hogy még mindig a kis védence, akkor örülök, hogy ön nem tanítja az én gyermekemet.

Mai:

"COSTANZA 2019.02.18. 15:11:55
@Nyuszomuszo83: mi csak teged szopatni jarunk ide, te meg hulye vagy es felveszed a kesztyut, meg valami?"

"NYUSZOMUSZO83 2019.02.18. 15:20:41
@Costanza: Akkor szopkodjátok egymást jó sokáig hülye nyomorék életű picsa! Sötét az elméd a lelked meg rohad! Szerencsétlen! Örömködjön a hülye fejed! További jó fröcsögést! Kívánom ez legyen életetek legnagyobb öröme, ennél nagyobb soha ne érje egyikőtöket sem! Szép napot Tündérbogár! :D :D :D :D :D"

Úgy látom a nagy szájú nyulak ha már nem tudnak felhozni semmit és a ronda szavakon is túl vannak, akkor jön a sírás a többieknek, ó jaj, bántottak a csúnya nénik.
Szerintem a nyúlnak van elég nagy szája és elég ordenáré szókincse, nem szorulna önre, csak az olyan jó, hogy lehet siránkozni, hogy ekézik.
Ha ön végig követte az eseményeket az elejétől, akkor sajnálom, hogy nem vette észre Zsu, meg a többi játékos "ekézését", de ez nem volt elég, mindenki isten barma volt, aki nekik drukkolt.
A szöges bakancs a nyúl szőrös lábain volt leginkább - igaz ő a fővezér .
Nincs szórakozás, ha elolvasta az én írásaimat is az elején, arról írtam, hogy nem értem miért nem ismerik azt a mondást, hogy "más szemében...", biztos ismeri és arról, hogy milyen színvonalról beszélnek azok, akiknek szinte minden harmadik szavát ki kellene fütyülni, ha hangosan jelenne meg valahol.
A másik iránti gyűlölködés az ön pártfogoltjának a mindennapi feladata volt. Miért?
Ahogy kinyilvánította a véleményét és még büszke is volt rá, az elhozta azt a pillanatot, hogy beléptem ide.
Az én írásaimban ön nem igazán talál "picsa" meg "nyomorék" -szerű szavakat.
Védencének szinte minden olyanban, ami nem a mézes-mázos szeri van -ság volt.
A magyarázat erre az volt, hogy más is csinálja. Ön szerint ez nem dedós gondolkodás?
Magas szintre vall?
Üdvözlöm!

2019.02.18. 18:04:35

@tanárnőkérem: nem jól írja, így helyes:
bizonyos szintről, nem tudunk bizonyos szint fölé lépni.

2019.02.18. 18:05:30

@VV Erőlegény: És tényleg :)
Nincsenek véletlenek...

Oh my... 2019.02.18. 18:23:27

HOVÁ TŰNT A TEGNAPI POSZT??

úgymond olvasó mmkk 2019.02.18. 18:25:58

@oh.. my.... szép volt Roli!!: a másikban pont ezt kérdeztem én is, beraktam Gézu gyorselemzését, amit a velvetre írt, azt még láttam, utána se kép, se hang

tanárnőkérem 2019.02.18. 18:34:05

@Frau Untermensch4: vártam, hogy belém áll, kedves. Miért is ne, hisz Ön ezen a fórumon önjelölt igazságosztó, aki jól megmondja a - mit is? Jelen esetben a nagy semmit.
Eszterházyt parafrazáltam, eredetiben így hangzik: "Ha én főnök lennék, bizonyos szint fölött nem süllyednék bizonyos szint alá." Abban a formában szoktak rá utalni, amiben én is említettem. Nyuszónak írtam, az üzenete pedig az volt, hogy nem érdemes alpárinak lenni az adott helyzetben.
Kis védencemnek nevezi Nyuszót, engem meg holmi kivételező beszűkült tanárnőnek - ki kell ábrándítanom, kedves, túl hamar és túl szélsőségesen alkot véleményt. Nem védtem senkit, nem is szolgál rá, hisz megvédi ő magát, amint az idézett szövegrészek is igazolják. Nem értek egyet a módjával és eszközeivel, de nem is szólok bele, hisz nem az én vitám, nem az én ügyem.
Ami miatt feltettem a (költőinek értelmezett) kérdéseimet, annak oka az Ön és kedves párja által, napokkal ezelőtt indított célzott boszorkányüldözés volt a kommtársnő ellen. Úgy, hogy igazából sok közük ehhez a fórumhoz nem volt, hogyvoltokat nem olvastak, az itt kialakult beszélgetésekbe nem szóltak bele.
Egyszóval okokat kerestem, de most már rájöttem. Az Önök nevében benne is van a felsőbbrendűség tudata, s arról a polcról kiosztanak mindenkit, akinek a viselkedése nem fér a bögyükbe.
Hajrá, és további jó szórakozást.

Maximista vagyok 2019.02.18. 18:42:22

Dikk mekkora parti van itt! :D

xukxuk 2019.02.18. 18:45:11

Volt egyszer egy való világ akárhány és annak 2 prominens versenyzője iza és az ura . Nem nem ,nem az izaura.

Iza ura jelen esetben a traktoros volt (köpködős románc) - végül is nem tudom mi lett a nagy szerelemből , mert nem követtem. A lényeg az , hogy már rég vége volt az egésznek ( eltelt vagy 2 hónap) és még mindig róluk folyt a hávén a duma. Valaki beszólt : Vége van! Ácsi cigány!

Na de vissza a mába.Igen vannak akik itt éltek játszottak, vagy nem, önmaguk vagy sem , kit érdekel. A net szabadsága sok mindenre lehetőséget ad. Vannak akik ez által feljogosítva érzik magukat a másik bántására . Ebből itt (is) van szép mennyiség.

Találkozni a "szereplőkkel" . Minek? Jó balhé? - talán. Én ezt nem tudom.

javier2 2019.02.18. 18:49:05

@Frau Untermensch4: te neked trollként ez a max
a két nickeddel ez a csúcs természetesen virtuál.
ha nem kapsz figyelmet eltűnsz ahova való vagy.

amúgy a másik nicked nem mobilos? az linkkel 200-300 sorokat
ezt valaki elolvassa?
majd a carcinoma megoldja a rosszindulatú életeteket.(emlékezz erre akkor mikor felteszik a fentanyl tapaszt a mellkasodra)

javier2 2019.02.18. 18:49:55

@Maximista vagyok: szociál dortmundot nem 3 overre tette?

Oh my... 2019.02.18. 18:50:28

@úgymond olvasó mmkk: óóó, Gézu gyorselemzett? az szupi, a linket bedobod ide is? köszcsi-puszcsi előre is :) elképzelni nem tudom, mi történhetett ma itt, amiért levették a posztot, vagy lehet csak valami tech. failure..?

Maximista vagyok 2019.02.18. 18:52:01

@javier2: azt hiszem arra, de az bukó lesz :D

Oh my... 2019.02.18. 18:52:23

@javier2: dehogynem ő az, mások kommentjeinek beteges gyűjtögetése és ide való beidézgetése lebuktatja mindig.. ;))

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2019.02.18. 18:53:32

@oh.. my.... szép volt Roli!!: Szerintem mindjárt előjön újra. Sixx elkezdte tegnap, majd ma délben hektor folytatta, de nem fejezte be, de átadta a stafétabotot Dzsudibínek. Szerintem ő most szerkesztő módba rakta és írja a folytatást a tegnapról. :-)

2019.02.18. 18:58:26

@tanárnőkérem: "Nem értek egyet a módjával és eszközeivel, de nem is szólok bele, hisz nem az én vitám, nem az én ügyem."

Ha nem szólt bele, akkor minek szólt bele? Zavar van a mondat és a tette között.

"Úgy, hogy igazából sok közük ehhez a fórumhoz nem volt, hogyvoltokat nem olvastak, az itt kialakult beszélgetésekbe nem szóltak bele."

Sokan olvassák a HV-t és nem szólnak bele, néhányan azért, mert míg régen ezt tették, és meg is próbálták, inkább nem tették később, mert "ekézték" őket a véleményük miatt.
Sokan olvassák olyanok is, akik soha nem szólnak hozzá, csak olvassák. Ezt akár hiszi, akár nem, szabad.

Én olvastam a HV-ket és a hozzászólásokat is, így ismertem meg a védencét, és döntöttem úgy, hogy írok, többek között neki.
A szórakoztató részét ezeknek a beszélgetéseknek azok tudták élvezni, akik utálták Zsut és imádták Rolit. Persze szerencsére voltak, akik képesek voltak távol maradni az "ekézéstől" és élvezni lehetett olyanoknak is, akik nem írtak, csak olvastak. Ez mindig nagyon jó volt a HV-k kommentelésénél.

Sajnálom, hogy a bemásolt részek sem ébresztették fel önben azt, hogy a védence színvonala színvonalon alul volt jó néhányszor. Persze írt mást is, sok mindent megtudtunk róla, és átélhettük csalódásait, vágyait.
Jó lenne, ha megértené amiről írtam, hogy mi nem tetszett és miért írtam.
Úgy látom nem sikerült. Ez nem az én problémám, mint írtam elfogult.
Költői kérdésére egyértelműen válaszoltam, ezt sem érti meg.
A boszorkányüldözés kedves tanárnő akkor kezdődött, amikor kiderült ki kinek drukkol és ki van többségben. És ez az, ami az eddigi HV történetében nem volt, soha nem volt ennyire durva. Erre kedves tanárnő egy darabig felhívták a figyelmet, de süket fülekre talált. Elmentek azok akik ezt tették, mert úgy látták, felesleges tovább maradniuk.

Magába én nem állok, sőt, próbálom érthetően választ adni, hogy mi miért történt.
A felsőbbrendűség védence soraiból ömlik, könnyen teszi, többségben van, mindig akad ilyen drága jó lélek, aki szalad és védelmező karjaiba kapja.
Esterházyt parafrazálta (basszus mit is jelenthet ez a szó?) én mindössze átalakítottam úgy, hogy az ön védencére passzoljon - de úgy látom, ez sem esett le.

Én igazságosztó? Nem kedves tanárnő, csak véleményt nyilvánító, ahogy itt mindenki más.
Lehet, hogy az én igazságom nem az igazi igazság. Bizonyítsa be. Bizonyítsa, hogy a nyúl intelligens, okos, szerény és "szociálisan érzékeny" - bár nem tudom, hogy ezt hogy érti, leginkább a "picsázós" gondolatai után szokta írni.
Ön szórakozik velem? Mert akkor örömmel teszem önnel én is.

Nyuszomuszo83 2019.02.18. 19:00:04

@tanárnőkérem: Kedves Tanárnő, köszönöm! De nem érdemes szóra sem méltatni őket! Én voltam bolond, hamu a fejemre, hogy nem hagytam rájuk. Hisz ide is érvényes a mondás: okos enged...
Ezek után azt gondolom, nem fogom magam felhúzni, holmi balga, semmit érő háborúskodáson, melynek nincs tétje! Mivel vége, ezért további acsarkodásnak már nincs is értelme és helye sem. Tanárnő Téged mmkk tisztellek és becsüllek! Minden jót kivánok a továbbiakban!

2019.02.18. 19:04:58

@javier2: annyira harmatgyenge ez. Ugye tudod?
Ki kicsoda, te vagy ő, és az a másik, és mind én vagyok, vagy mindenki más, de az nem lehet, a nyulat ennyien nem "ekézhetik" ugye?
Hát hol hagytad az "okos" megérzéseidet, fényes elméd mit mond, ki kicsoda?
Imádom, hogy félted az egészségemet :*******
Írjál még!

2019.02.18. 19:05:57

@Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka: igen.
És milyen hamar.
A lányka flörtölgetett az összes pasival, amire Nari hamar rájött és tett erre célzást a maga stílusában :)
Na ment is, pedig szükség lett volna rá, hiányzott...

,, 2019.02.18. 19:12:02

A kurva életbe már.

javier2 2019.02.18. 19:18:09

@oh.. my.... szép volt Roli!!: de ez a beteg állat (ponty) azt gondolja valaki elolvassa
Münhausen szindrómára gondolok habár neurológiai szakvizsgám sincs és ezt bizonyítani tesztekkel sem könnyű :)
de teljesen jól látod beteg

tanárnőkérem 2019.02.18. 19:24:29

@Frau Untermensch4: nem szórakozom sem önnel, sem mással, semmi kedvem hozzá, és az öncélú, sehová sem vezető vitához sem.
Ahogyan én elfogult vagyok és Nyuszó a "kis védencem", ön úgy önjelölt igazságosztó és felsőbbrendű. Ennyit a személyeskedésről oda-vissza.
Nincs mit bizonyítanom, mert semmi olyat nem állítottam, amit ön nekem óhajt tulajdonítani. A vita is tárgytalan, mert ön vagy nem értette meg, amit mondtam, vagy szándékosan ferdíti el a szavaimat.
De nincs ezzel semmi gond, legyen önnek igaza, valójában az egész nem ér annyit, hogy még egy sort írjak róla, sajnálom az eddigieket is. Nyugodtan legyen öné az utolsó szó, nem fogok rá válaszolni.
Az új poszt jó, érdemes elolvasni, ajánlom mindenkinek.

Nyuszomuszo83 2019.02.18. 19:26:00

@Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka: tévedsz kérlek,nem miattam tették ki, ugyanis én nem jeleztem senki felé semmit, bár leszűzkurvázott, de szimplán ignoráltam a kommentjeit irányomba! Ezt ha Narancs mondta Neked rosszul értelmezte!

Nyuszomuszo83 2019.02.18. 19:38:44

@Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka: nem! Szüzkurva volt amit nekem írt! De hangsúlyozom, nem válaszoltam neki később, tehát nem jelentettem admin felé stb...

Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka 2019.02.18. 19:40:15

@Nyuszomuszo83: hát már mindegy. Sajátos stílus mellett nektek sikerült x év után, egy szar vv miatt.

Nyuszomuszo83 2019.02.18. 19:44:01

@Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka: haragudhatsz rám, de nem miattam tették ki! Az én szemem nem szúrta! Ezerszer leírva volt, hogy egyiknek sem adnánk/adnám a 36 milliót! Sokan láttuk ugyanazt, sokan voltunk ugyanazon a véleményen! De ahogy a reklámban is volt, fogd rá a nyuszira!

,, 2019.02.18. 19:45:20

@Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka: nem voltál itt, nem olvastad a kommenteket. nyusszi mindenkivel kedves és barátságos volt, amíg nem kezdte el baszogatni, és már kezd nagyon idegesíteni a baszogatása.

Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka 2019.02.18. 19:51:34

@Nyuszomuszo83: nem tudom, én ennyit tudtam.

Csak hiányzik a savanyú stílusa.

Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka 2019.02.18. 19:52:42

@,,: ezt is elfogadom.

Csak annyit látok belőle, hogy mindenki gyilkolja egymást.

tanárnőkérem 2019.02.18. 19:53:28

@Nyuszomuszo83: ja, az egyedüli, aki jelentett, az mobilos volt.
Tényleg nem érdemes már ezzel az egésszel foglalkozni, minden jókedvem elment, ami előjött Dzsudi posztjától. Hát ezért jöttünk ide?
Megyek vissza, elolvasom még egyszer, jó éjt mindenkinek, szeri van, puszcsi meg lávcsi. - na, kit idéztem? :)

Nyuszomuszo83 2019.02.18. 19:54:14

@,,: hagyd el, téged is kikezd csak vki, azt meg nem szeretném, hogy miattam Téged kezdjen bárki ekézni! Ennyit nem ér a dolog! Ez van! ;)

Nyuszomuszo83 2019.02.18. 20:07:20

@,,: csak ne miattam! Az nem az én lelkemnek való, mert elviselem ha engem, de miattam olyan embert ne, aki jó volt mindig ezen a fórumon és a legtöbbet tette a mi szórakoztatásunkért!

2019.02.18. 20:07:27

@Nyuszomuszo83: ez úgy volt, bár régen, hogy az tetszett, amikor szépeket írt neked és válaszolgattál nyuszózva neki egy jó ideig. Aztán miután másoknak is tetszelegtél, Nari erre berágott és valóban írt valami ilyesmit -bocs, de nem tetszelegtél mindenkinek és küldted a hullámaidat?- amire te megsértődtél, aztán jött Udvariatlanbolond és tulajdonképpen neki köszönheted románcodat vele. A szorosabb kapcsolatotok valahol itt indult.

Untermensch4 2019.02.18. 20:07:55

@tanárnőkérem: " Az Önök nevében benne is van a felsőbbrendűség tudata, s arról a polcról kiosztanak mindenkit, akinek a viselkedése nem fér a bögyükbe."

Kissé felületesnek teccik' lenni. Ez így olyan öngól ami az Eszterházy-s, irodalmi műveltségre történő utalást is halványítja. :)

2019.02.18. 20:10:38

@Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka: nem egyedüli hibás az esetben - szerintem. Nem tudom ki lett-e tiltva, vagy magától ment el.
De nem csak ő hiányzott ,mennyien mások...
Talán nem futott volna erre a szálra az egész, sőt biztos.

tanárnőkérem 2019.02.18. 20:11:48

@Untermensch4: lehetett benne némi irónia is - vagy nem? Mint ahogy a névválasztásban. Minden igaz, ahogy mindennek az ellenkezője is.

2019.02.18. 20:17:13

@tanárnőkérem: az ön nevében is van irónia, tessék mondani?
Melyikben? A tanárnőben?
Ezt tanítja a gyerekeknek is, hogy minden igaz és mindennek az ellenkezője is?
Nem tudom mit tanít, de vannak ott tételek?
Jaj...

2019.02.18. 20:19:19

@Paic Róbert: naaaaa, hát aki József Attilát citál ide mindig, az nem beszélhet így!
Még akkor sem ha imádja a nyulat.
Szegény J.A. forog a sírjában :(
Mos maga kezet, mielőtt begépeli?
És miért érdekli, hogy mi van az én nemi életemmel?
Foglalkozzon a sajátjával drága uram :)

Untermensch4 2019.02.18. 20:23:40

@tanárnőkérem: "Minden igaz, ahogy mindennek az ellenkezője is."

Ha az igazság egylényegű, objektív dolog akkor ez a kijelentés téves.
A túlzásba vitt egzisztencializmus végtelen sok egyéni "igazságot", megannyi virtuális valóságot okoz és az egyének teljesen bezárulnak a maguk kis információs buborékjába...

Nyuszomuszo83 2019.02.18. 20:24:03

Érdekes azért, lám, lám, hogy számos ember szemét nem szúrtam eddig és konfrontálódnak. Azért ez az igazi jól eső érzés! Köszönöm!

2019.02.18. 20:29:30

@Nyuszomuszo83: Mivel hazai pályán mozogsz nyuszi, ez igazán nem nehéz. Ne bízd el magad ennyire. És azért lehet, hogy volt aki elgondolkodott rajtad, miután ennyi betű szólt arról, hogy nem vagy te olyan édesded nyuszimuszi.

úgymond olvasó mmkk 2019.02.18. 20:29:49

Mindenkiben van fény és némi sötétség is. A kérdés az, hogy melyik részre hallgatunk. Az jellemez minket.

Untermensch4 2019.02.18. 20:29:59

@Nyuszomuszo83: " Hisz ide is érvényes a mondás: okos enged..."

Nem, az a mondás en bloc téves.

oriblog.blog.hu/2016/11/13/nem_a_szamar_nem_szenved_hanem_hulyere_vesz_teged

tanárnőkérem 2019.02.18. 20:32:03

@Untermensch4: nem hiszek az egylényegű, objektív igazságban, soha nem is hittem.
Ez a blog és az itteni beszélgetések is arról szólnak, hogy az igazság viszonylagos, mindenkinek más. És épp az lenne a lényeg, hogy fogadjuk el az egymásét, még, ha nem is értünk vele egyet.
Béke van.

2019.02.18. 20:39:15

@tanárnőkérem: "És épp az lenne a lényeg, hogy fogadjuk el az egymásét"
Na de nem fogadták el egymás igazságát!
A fene írt volna ide, ha azt látom, hogy deeee.
Olvasta a régieket, az évekkel ezelőttieket is?
A csipkedés volt a maximum, a táborok között is.
Lecsendesítették azonnal ha valaki megszegte ezt az íratlan szabályt.
Barátságok maradtak meg és nem gyűlölet.
Hát erről beszélek, és az egész befejeződött volna, ha valaki végre azt mondja -leginkább a nyúl, akinél kiéleződött ez- hogy igen, néha túlzásba estem, bocs.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2019.02.18. 20:41:38

@Frau Untermensch4: @Untermensch4: Kénytelen vagyok én is beleszólni a vitába, mert egyrészt megvallom valahol szórakoztat, másrészt viszont sajnálom Dzsudibít, hogy ennyire sok munkát, és humort fektetett a Finálé Hogyvoltba, ennek ellenére még mindig a hektor napokkal ezelőtti Utolsó csatája a best seller. Szóval elismerve azt, hogy amit állítottok (az ellentáborral szemben), abban sztem is bőven van igazság (sőt...!), de mi a végső cél, a teljes megsemmisítés, az igazságszolgáltatás mindenek felett ?

Untermensch4 2019.02.18. 20:49:01

@tanárnőkérem: A vélemény sztem nem "igazság", hiszen az emberi tényező miatt egyénenként csak felületes ismereteink lehetnek, nem objektív szempontrendszer alapján semmiképpen nem állapíthatunk meg "igazságokat" személyekről/személyiségekről.
Aki pl az övével nem egyező véleményt fokozódó erőszakossággal próbálja elnyomni, az véleményem szerint egy manipulatív antiszociális (nem a köznyelvi hanem a patológiás értelemben antiszociális) sunyi ember. :)

2019.02.18. 20:50:22

@VV Erőlegény: Igazad van, köszönöm a mondataidat.
Remélem a legközelebbi vv vagy akármi esetén nem válik harctérré ez a hely és eszébe jut mindenkinek, hogy el kell fogadni egymás véleményét - emlékezve erre a sok-sok mondatra, ami a két poszt alatt született...

Nyuszomuszo83 2019.02.18. 20:50:38

@Frau Untermensch4: látod nem ismersz, nem tudod milyen vagyok, volt akivel nem értettünk egyet, mégsem estünk egymás torkának, sőt volt példa ahol igen, bocsánatot kértem! Nem, tőled nem fogok bocsánatot kérni, mert soha nem szólítottalak volna meg, ha te nem kezded. Nem hiszem, hogy neked kéne nekem megmondani mit is csináljak? Azért kérjek bocsánatot mert azt akit te favorizálsz azt én nem? Nem! Mivel estem túlzásba? Voltak itt sokkal cifrább dolgok, azokhoz miért nem intéztél pár jól irányzott mondatot? Részemről ennyi a történet! Szép volt, jó volt, köszönöm, ennyi!

Untermensch4 2019.02.18. 20:52:52

@VV Erőlegény: Ezt az Utolsó csata -poént kár lett volna nem kimaxolni :) :D

www.youtube.com/watch?v=W89_lwnql_M

úgymond olvasó mmkk 2019.02.18. 20:58:09

bezzeg ha gyűrűk ura idézetet tettem volna ide.. eh

úgymond olvasó mmkk 2019.02.18. 21:07:37

@,,: :)))) nem túl kelendőek a harry potteres idézeteim

Walsh és Kirby 2019.02.18. 21:13:34

@Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka: Hozzátenném, nem fejtette ki az igazság minden részletét.

Walsh és Kirby 2019.02.18. 21:41:48

@Paic Róbert: Őt a Balázs dugja, tehát van.
süti beállítások módosítása