Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Jesse Pinkman visszatérhet a tévébe

2018. március 03. 13:00 - sixx

3d53dcbfd202e15450b1a52722857727--jesse-pinkman-aaron-paul.jpg 

Jesse Pinkman karakterét a Breaking Bad első évadának harmadik része után ki akartéák írni a sorozatból, merte eredetileg csak annyi szerepe lett volna, hogy elindítsa Waltert a lejtőn, megmutassa neki a metamfetamin kotyvasztás rejtelmeit és kalap. Aztán Aaron Paul az első forgatási napon úgy odatette magát, és olyan jól kijött Bryan Cranstonnel, hogy az alkotók rohamléptekben átírták a könyveket, és Jessevel hosszú távon számoltak.

Jól tették, a sorozat egyik legerősebb karaktere volt, ráadásul a fináléban hálistennek nyitva hagyták a kérdést, hogy mi lett vele. Erről Vince Gilligan, a Breaking Bad és a Better Call Saul alkotója, az egyik legfaszább tévés író evör, azt nyilatkozta a Digital Spynak, hogy imádta Jesse-t, és az ő olvasatában túlélte a kalandot. Ezen a vonalon elindulva a lap megkérdezte, hogy ha igen, akkor arra is van esély, hogy Aaron Paul ismét feltűnik Jesse szerepében? Mondjuk a Better Call Saulban?

Gilligan ezzel kapcsolatban rém óvatosan nyilatkozott, nagyjából annyit, hogy minden elképzelhető. Tipikus, ugyanezt mondta pár éve arra a kérdésre, hogy a Breaking Bad bármelyik szereplője is szerepelni fog-e a Better Call Saulban, és ma már ott tartunk, hogy egyre többen vannak szóval én ezt úgy értem, hogy ja, lesz Jesse, a kérdés csak az, hogy vajon Jimmy/Saul jelenében, vagy a jövőben láthatjuk majd? 

komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunblind 2018.03.03. 17:06:16

Há nemtom.
Szerintem totál debil volt a karakter és nem biztos, hogy ilyenre volt írva, hanem szerintem ez egy roppant közepes színész. Egyáltalán nem értettem, hogy hogyan került oda. Sokszor eszembe jutott róla Jax Teller (Charlie Hunnam) a SOA-ból, nekem arra sincs magyarázat, hogy ő mér nem festőmázoló.

C4rt3r 2018.03.03. 17:51:05

Teljesen érthetetlen számomra a hype, ami övezi. Sajnos más szerepben még nem láttam, így nem tudom megítélni, vagy egy hihetetlenül jó színész, vagy csak önmagát adta és ő egy ilyen jóindulattal is középszerű figura.
A szövegei, viselkedése, a megírt karakter pedig teljesen pipogya, töketlen alak, nem értem, hogy lehet vele szimpatizálni.

arabok balrol 2018.03.03. 18:02:26

nehez elkepzelni az eredeti sorozatot pinkman nelkul

de evekkel kesobb eljatszani az evekkel korabbani onmagat, hat nem tom, CGI lesz vagy mi? a Better Call Saul egy mas tipusu sorozat, abban nem lehet a szipus orjongo nyomikat hova tenni

flydomi 2018.03.03. 18:17:14

@C4rt3r:
szerepelt más filmekben is.Interneten rá tudsz keresni,szóval nincs akadály,hogy megtaláld azokat a filmeket,amiben szerepelt.
A hype nemhiába van körülöte.Szerintem jól nyomta a szerepét.

Lefty Rosenthal 2018.03.03. 18:59:32

remelem az itt a karaktert kritizalok nem magyarul neztek a sorozatot, mert a szinkronizalt dolgok altalaban ugy atalakitjak egy szereplo jellemet h ra se lehet ismerni. Szerintem zsenialis, a hangja es a szineszi jateka is.

newnt55 2018.03.03. 19:22:09

Az egész Breaking Bad-et el kellene már felejteni. Szép volt jó volt, ennyi volt.

,, 2018.03.03. 19:58:42

A Black mirror spinoffban, az űrhajósban legyen. Máshol, komolykodósban nem.

Kánikula 2018.03.03. 20:18:34

@newnt55: A Better Call Saul-ról van szó ugye..

Flankerr 2018.03.03. 22:49:05

Hírrovat lesz a Hogyvoltból? :)

felső határ nincs 2018.03.04. 01:50:15

@Lefty Rosenthal: szerintem meg angolul is pont ugy visitotzott hogy BITCH mint magyarul

kb. ennyi volt a karakter, kérdés játszani tud-e mer itt nem kellett

De a sorozat amúgy nagyon jó volt.

Costanza 2018.03.04. 02:18:02

szar nezni a bajuszos Sault maganyosan, a fahejascsiga sutodeben egy Jesse nelkul...

bulsitter 2018.03.30. 20:51:38

Lehet en forditva vagyok bekotve, de nekem kezdettol o volt a szimpibb, racionalisabb es nem az idegbeteg kemiatanar.
süti beállítások módosítása