Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Survivor 3x23 - Ananász-gate

2017. szeptember 28. 09:41 - Dzsudibí

Bencus és Barbi randiznak egy random vendéglátóipari egységben, háttérben tengerpart és kapirgáló csirke, előtérben "Food trip" feliratú, nyugai aluljárós gyrososhoz mérten sem túl bizalomgerjesztő kajapult, nem tudom ki hogy van vele, de nekem rögtön elragadta a fantáziámat, hogy hova és hogyan utaztat az itt kapható kaja. No de, Bencus az évszaknak és éghajlatnak megfelelő bundás bakancsban ecseteli Barbinak, hogy mi a pálya: az, hogy ő esett ki elsőként, kivételesen nem szopással jár, hanem jutalmat kap, értsd, az RTL nem bízza a véletlenre a dolgot, és igyekszenek ily módon kedvezni annak a játékosnak, aki a legtöbb szart keverheti még. Normál esetben eléggé felbaszna a dolog, pláne, hogy Barbi nem (sem) túl szimpatikus, viszont ő az egyetlen, aki tényleg játszik és eddig be is jött neki, úgyhogy habár a körítés, miszerint a szar teljesítményt jutalmazzák, iszonyatosan erőltetett és izzadtságszagú, de ugyanakkor meg ő az egyetlen, aki egy ilyen fegyvert tényleg használni tud ebből az elcseszett brigádból. 

1_6.png

giphy_4.gif

Két dolog közül választhat: vagy kap egy térképet, ami elvezeti kajával és egy rakat hasznos cuccal megtömött kincses ládikóhoz, vagy egy amulettet, amit a következő törzsi tanácson használhat fel, mégpedig oly módon, hogy a leadott szavazata duplán fog számítani. Visszatérve a szigetre aztán kicsit máshogy adja elő a történteket, és a többieknek azt kamuzza, hogy az amulett személyre szóló védettséget ad neki a következő törzsi tanácson, nem rossz, nem rossz. Klau biggyeszti a száját, change of plans, csak ugye van még egy amulett, és nem tudják kinél, mivel BFF Szandi  lapít, mint nyúlszar a magas fűben, hogy ő találta meg. Barbi Iliásznak és Zolinak persze elárulja a csalafintaságot, úgyhogy Klaunak ezzel van 4 szavazata, a kérdés, hogy a többiek mennyire fognak egységesen Zolira tenni.

2_7.png

4_7.png

5_7.png

6_7.png

Holtak, avagy kiesett lófaszjóskák. Doktoranita, kinek neve mától Lyukasvállú, nagyon szenved. De nem, ne egy olyan szimpla, fogösszeszorítós, arctorzulós szenvedést tessék itten elképzelni. Nem, Doktoranita hangosan, a többieket bevonva szenved, látványos összecsuklásokkal, elhaló majd újra erősödő nyögésekkel, és nagy kirohanásokkal jezli a külvilágnak, hogy bibis a válla. Nem akarok gecibb lenni, mint amilyennek az anyatermészet megálmodott 30 éve, és elhiszem, hogy fáj, de azért basszameg, ha nem tudnánk miről van szó, reakciója alapján azt is hihetnénk hogy valaki a lábát amputálja épp rozsdás vajazókéssel, miközben a másik kezével sóval és pálinka ízesítésű szeszesitallal önti fel a friss sebet.  Az aláfestő zenét Lilla csámcsogása szolgáltatja, ahogy szenvtelen arccal szemléli a jelenetet, valószínűleg neki is hasonló gondolatok járhattak a fejében, mint most nekem.

"Amita meg előadja a hattyú halálát, de nem csak a fehér hattyú halálát, hanem a fekete is meghal." (Lilla)

7_7.png

8_7.png

9_7.png

12_7.png

13_7.png

14_7.png

giphy_1_1.gif

Ezzel el is érkeztünk az adás legfontosabb részéhez, Mandirigmán ugyanis kibontakozóban az Ananász-gate, Feri felakasztotta este a fára, reggelre nyoma veszett, és mindenki gyanúsított. Feri megint 3 másodperc alatt gyorsul fel nulláról százra természetesen, de szerencsére minket nem hagynak lógva (habár a személyes interjúk alapján amúgyis ki lehet találni), az elkövetők Szandi és Klau, jajj csak a Feri meg ne tudja. A botrány hamar elülne egyébként, de Feri tajtékzó dühe még sokáig kitart, és éppen Klaunak és Szandinak ecseteli még jóval később is részletesen, hogy mekkora senkiházi tolvaj csicskának kell lenni ahhoz, hogy valaki ilyet tegyen, ezalatt a két lány meg jókat kuncog magában, és olyan megjegyzéseket tesznek, mint "éhes maradtam, egy ananász még pont beférne". Feri tesz rá, hogy ki tesz rá, ő akkor is kiönti a szívében lakozó gyászt és bánatot, melyet az ananász eltűnése csíráztatott ki nagymagyar szívében. 

15_7.png

16_7.png

17_7.png

18_7.png

Holtaknál zsákmányszerzés, a jutalom egy levél az otthoniaktól, Bencus még végig sem tudja mondani, Gergő már huppan is le, hogy ő köszöni szépen, neki ez nem jutalom, inkább nem erőlteti magát, szerintem nagyon nem érdemes törni a buksinkat, hogy mi vezetett nála idáig, jövő héten a Best vagy a Story úgyis címlapon fogja hozni a családi drámáról szóló vezércikkét. Doktoranitának hiányzik a családja, de még jobban a kutyája, reméljük ezek után a kutya tud írni, mert különben nagy lesz a csalódás. A feladat egy torony építése, mondanám, hogy izgultam, de nem, Doktoranita nyer, így megkaphatja a levelet, amit nem Fifike, hanem anyukája írt, és amit hangosan olvas fel a kameráknak dzsunginak. Megható zene, csakhogy azok is tudják mit kell érezni, akik ilyen elszenesedett kődarabbal kell hogy beérjék érző szív helyett, mint jómagam is. 

19_7.png

20_7.png

21_7.png

22_7.png

Mandirigmán törzsi tanács, izé, CETLIZÉS. Bencus lelövi a poént, hogy csak Iliász érezheti magát biztonságban, de láthatóan senkinek nem tűnik fel, pedig még rátesz egy lapáttal, és kuncogva konstatálja, hogy senki, még Barbi sem érzi magát veszélyben ma, nahát. Bencus tovább feszíti ama bizonyos húrt, és Ferit kérdezi az eltűnt ananászról, aki szerint egy gennyes gerinctelen féreg a tolvaj, Szandi arca priceless, ezek után már nem is olyan meglepő, hoyg a Bencusba költözött kisördög Szandinál érdeklődik, hogy mi a véleménye az elrejtett amulett sorsáról. A szavazás után Bencus lelövi Barbi duplaszavazatos poénját, Beninek hagynak pár percet, míg ő is megérti a dolgot, majd számlálás után 4 szavazat Klaunak és 4 Zolinak, így párbajoznak.

23_6.png

24_6.png

26_5.png

25_6.png

27_5.png

Kockákból kell tornyot építeni, persze nem szabályos kockákról van szó, éppen ezért az adás maradék 10 perce el is telik azzal, hogy mindketten legalább negyvenszer állnak neki a nulláról újra felépíteni a tornyot. Drámai pillanatok a végére, mindketten végeznek a toronnyal, de nem merik elengedni, végül Klau addig addig igazgatja az övét, hogy sikerül megállítani 3 másodpercig. Az estét kedves férjem érdeklődő és cseppet sem irritáló kérdéscunamija - Miért sír? Az a faszija? Akkor ő most végleg kiesett? Milyen másik szigetre? A csaj? De akkor miért puszilta meg? - illetve Bencus érzelmes kommentárja zárja:

"Barbara öleli Zolit és sír."

Zoli megy a holtakhoz, mondom én, hogy lesz itt még Ibon reunion a végére.

Címkék: rtl klub survivor
110 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hogy kerültem én ide? 2017.09.28. 11:04:52

Tudom, hogy már leforgatták, megvágták meg minden, de nem lehetne kérni a RTLtől, hogy kicsit még jobban manipulálják a játékot, és ez a trampli a következő részben 6-ot érő szavazattal menjen szavazni? Vagy méginkább, hogy a végén ő dönthesse el, hogy magának vagy zolipincsinek adja-e át a fődíjat? Miért kell ennyire tolni Barbit?

Berborosz 2017.09.28. 11:12:36

@Hogy kerültem én ide?: Hát kérd az RTL-től, mire vársz?

tar 2017.09.28. 11:14:12

@Hogy kerültem én ide?: "Miért kell ennyire tolni Barbit?"
Mert ő az egyetlen, aki egy kicsit is játszik és tesz róla, hogy legalább nyomaiban emlékeztessen ez a formátum arra, aminek lennie kellene.

Nuggetzor 2017.09.28. 11:23:33

Engem az ananász-gate sokkal jobban zavar, mint az, hogy Barbi kapott szavazatos amulettet. Mindkettő szerkesztői belenyúlás, de csak az egyiknek van értelme.

Laura Ingalls 2017.09.28. 11:26:04

Köszi Dzsudibí, jó volt a poszt, mint mindig. :)

Nem tetszett ez az ananászos dolog, én ilyet nem csinálnék. A műsorért sem. Viszont ahogyan Feri reagált az is túlzás volt.

Tudom off, de akit érdekel elkeződött a legújabb évad (S35), Heroes vs. Healers vs. Hustlers! Remélem jó lesz! :D

Hogy kerültem én ide? 2017.09.28. 11:29:03

@tar: Ez az RTL saját hülyesége miatt van így; miért nem volt a jelentkezési lapon plusz egy rovat, hogy "aztán barátom, láttál-e már akár csak 1-2 évadot is az amerikai változatból". Vagy egy fotó Russell Hantz-ról, és ha nem tudja a jelentkező, hogy ki az, akkor már gyűrik is a szemétbe a jelentkezést.
Talán akkor magától is meglett volna a műsor, nem úgy kell megnyeretni ezzel a 'vakok-közt-félszemű-a-király' antinővel.

tar 2017.09.28. 11:30:44

@Hogy kerültem én ide?: Ebben meg sajnos teljesen egyet kell értenem veled :/

Nuggetzor 2017.09.28. 11:43:24

@Hogy kerültem én ide?: +1
Ezért is jó, hogy külföldön megnézetnek velük 1-2 évadot.

tar 2017.09.28. 11:46:23

Bár, őszintén szólva, annak a közönségnek (no meg játékostársaknak), ami összecsinálja magát azon, hogy a Survivor-ban valaki ravaszul játszik (közkedvelt szitokszóval: "tattikázik") és ennek hatására a közönség összekeveri ezt a játékot a valósággal (gyk. a sakkozók sem utolsó hazug alávaló férgek, amikor a játék szabályai szerint játszanak és leveszik a kevésbé jól gondolkodó ellenség bábuit) lehet, hogy én sem törném magam.

katalin 2017.09.28. 11:53:23

Nem néztem egy amerikait sem,ugyhogy ujszülött vagyok,akinek minden vicc uj, a fő sodrásban levők viszont nagyon taszitanak, a jogásznő sebéből és fájdalmából már elég, igy eljátszani egy otthonról jövő levelet elképesztően,érzelemmentes nihilizmus,lehet,hogy a kutyája tényleg érdekli. Aztán meg a Barbi-féle taktika,ami lehet,hogy egyedülálló,de nekem inkább tünik beállitott figurának,mint ösztönös taktikázásnak.

Jimbo75 2017.09.28. 12:07:23

Ez mekkora szar rész volt már. Ki hiszi el, hogy úgy tudták ellopni az ananászt, hogy veszi őket a stáb és senki nem ébred fel rá? A másik meg Klau full szépen visszavágott körme, ami 1 hónap alatt nyilván semmit nem nő, annyira átlátszó ez az egész már. Sztem a városban laknak, és adásidőre összegyűlnek, felvesznek 2-3 óra anyagot, amiből összevágják a 40 percet oszt csumi....

Nuggetzor 2017.09.28. 12:40:01

Gondoltam megnézem én azt az Éden Hotelt, hogy Gergő mégis mit produkált...már ott sem értette a lényegét és a taktikáról is teljesen téves elképzelései voltak. :'D Örülök, hogy szakáll és kicsit izmosabb test ide vagy oda, még mindig úgy viselkedik, mint egy fürdős kurva.

Sanda.Ipse 2017.09.28. 13:00:20

Az előzetes szerint a mai mérkőzés győztese egy másik játékostársának szerezhet védelmet. Remélem, hogy Iliász nyer és bevédi Barbi agyontetovált hátsóját. Szükség van még rá a döntőig, aztán mehet a zsüribe.

Sanda.Ipse 2017.09.28. 13:03:08

@Nuggetzor:
Ha ebben a pillanatban kell választani, Gergő a legantipatikusabb játékos. Önelégült, sunyi kis puhapöcs. Bízom benne, hogy nem ő kerül vissza a döntőbe.
Azon egyébként csodálkoztam, hogy a homokban kúszó versenyben nem tudott győzni, holott másfélszer olyan hosszú (magas), mint Nóri.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.09.28. 13:21:06

@Nuggetzor:

De ez milyen szöveg ,hogy ha nem kajáért megy a játék akkor ő inkább nem játszik ??? :))
Miért nem mondta neki Bence hogy akkor meg haza lehet menni ?
Ha megnyerné cetlis Gergő ezt a logikai toronyépítőst akkor nem olvashatná el a levelet a 3 csaj közül egyik sem, de ő inkább azon parázott hogy mi van ha ő lesz az utolsó és a 3 csaj lealázza, akkor nem mártírkodhat tovább hogy párbajozni akar mindenkivel mert besérült a celtizéstől :)))

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.09.28. 13:24:17

@Sanda.Ipse:

Látod azt a versenyt se ő nyerte, jön itt a sportoló múltjával de mindig lealázzák a csajok :)
Alattomos kis homár lett Gergőke.
Remélem megkapja Ferit és majd párbajozhat a holtak szigetén :))

Sanda.Ipse 2017.09.28. 13:29:08

@szociál:
Elegánsabb lett volna, ha részt vesz a játékban és ha nyer (úgysem!), átadja a levél lehetőségét valamelyik lánynak. Mondjuk DoktorJudásAnitának.

doktor faktor 2017.09.28. 13:33:49

@Raven!: Ezen en is elgondolkodtam, hogy vajon akkor is ott van-e a lada, ha nekem nincs hozza "terkepem". De sztem alapbol nincs, csak neki raktak volna oda..

Nuggetzor 2017.09.28. 13:39:57

Meg milyen indok az, hogy egy levélért nem fogja kimeríteni magát? A puzzle az tényleg kurvára kimerítő fizikálisan...főleg egy sportembernek. :D Elhiszem én, hogy kevés a kaja egy férfinak, de nevetséges, hogy a lányok jobban bírják, mint ezek az önelégült, kisportort macsók.

doktor faktor 2017.09.28. 13:40:22

@Hogy kerültem én ide?: Kuldessz nekunk leci magadrol egy egesz alakos fotot furdoruciban? :D bocsi, engem merhetetlenul zavar, ha emberek masik embereket trampliznak le es ez egy merce. Akkor is, ha rortenetesen tuksulyosak, vagy esetlenek, bar Barbi egyik sem. Ez miert minosit valakit? Es nem, en sem vagyok szaz kilo, csak ez olyan merteku socinizmus az en szemeben, ami mellett nem rudok elmenni. Baebi egy kozel negyven eves no, aki szult ket gyereket es baromi jol nez ki. Lehet, hogy nem jon be a stilusa, en sem hasonlitok hozza. Lehet, hogy nem szimpatikus, hogy szerinted ilyen, olyan, amolyan, de ez milyen mar, hogy ha minositeni akarunk egy not, akkor rogton trampli? Ez baromi szomoru tarsadalmkritika szerintem.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.09.28. 13:42:26

@Sanda.Ipse:
De úgy lenne jó ha nem lenne átruházható a levél, mert hiába nyeri meg , nem adhatná át a jogot arra hogy a vesztesből valaki elolvashassa a sajátját, erre gondolhatott volna az RTL.
Az ilyenekre miért nem figyel az RTL, eddig nem azon visított Gergő hogy unatkozik, erre van egy feladat és leül nézni őket.

@doktor faktor:

Vagy ott a láda valahol és konzervek vannak benne, meg ugye "eszközök" amiket mondtak az lehet konzervnyitó meg fém tányérok stb....
De egy ekkora erdőben elásva nem lelnének rá.
De szerintem is csak addig volt érvényes az ajánlat amíg azt nem választja, utána felejtős.

doktor faktor 2017.09.28. 13:53:26

@Nuggetzor: Tenyleg megnezetik veluk?? :-o

Nuggetzor 2017.09.28. 13:56:12

@doktor faktor: Én úgy hallottam, hogy 1-2 évadot illik megnézi, ha előtte nem látták (ami ott azért, valljuk be, elég ritka).

doktor faktor 2017.09.28. 14:07:18

@Nuggetzor: Jo, mondjuk en eleve sehol, semmilyen korulemny kozt nem tudom megerteni, hogy valki ne nezhen meg nehany evadot. Ezt nem hiszem el azoknak sem, akik azt mo djak a jatekosok kozul, hogy ok aztan semmit. Ugyanakkor ha neztek is, nehanyan biztos nem fogtak fel. :D

Nuggetzor 2017.09.28. 14:57:56

@doktor faktor: Ugyanígy gondolom. Gergő pl. ha nézett is, vsz. háttérzajként, vagy tényleg annyira hülye, hogy fel sem fogja. :D Feri a másik LENNE, de szerintem ő nagyon is jól érti, csak nincs kedve hozzá.
De akinek van egy kis esze, az vagy már kiesett (Zoli), vagy hamarosan ki fog (Barbi), hacsak csoda nem történik.

andrejkovics (törölt) 2017.09.28. 15:00:34

@Fiona_kedvence: Nekem meg Sergio Ramos.

túl élem 2017.09.28. 16:10:41

Nem ismerem az amerikai változatot. A túlélés nehéz lehet egy szigeten. De hogy a csába lehet felkészülni arra, ha kívülről belenyúlnak. Tudom-tudom, vihar mindig jöhet meg cunami is. De nem lehetne érdekes 16 ember nyűglődése, kínjai, + amulettek, meg romantikus vacsorák nélkül? Kicsit lenézi a nézőit az Rtl.

Hogy kerültem én ide? 2017.09.28. 16:21:46

@doktor faktor:
Kedves rokon esetleg, hogy ennyire véded?
Hadd legyen már szívem joga, hogy tetszőlegesen rühelljek valakit, aki egész nap csak mereszti a seggét, és a szarkavaráson kívül - ami annyira átlátszó, hogy csak a többi agyhalottnak nem szúrja ki a szemét - nem csinál semmit. Kösz.

2017.09.28. 16:24:23

Geri:
22 évesen rőt szakállal, macsósan kinézni az megy ?!? Macsósan viselkedni az már nem ?!?
Csajokkal könnyű "emberkedni", de most érkezik egy másik kan is a Nyalottak Szigetére :D
Geri nálam a hisztis pics@ kategória (elnézést kérek a hölgy olvasóktól!)

DrLenyúzottVállúAnita:
Nyanita nem tanulta meg 30 évesen, hogy kezelünk le egy égett sebet ?!?
Pont a képződő új felhámot dörzsölik le minden nap, ami megakadályozná a további fertőzéseket és hagyná működni az immunrendszert...
Be kéne ülni a sós vízbe kicsit. A sekély vízben nincsenek mikrobák, azokat a Nap UV fénye elpusztítja...
Amúgy, látszik a felvételeken, hogy az új, rózsaszín felhám már küzd rendesen, de ezek az agyhalottak szorgalmasan ledörzsölik !!! Agyrém !!!

Barbi:
A nagy melegben nem jegyezte meg a szerki utasítást ? Hogy, ne a kaját válaszd, hanem a 2x szavazós CETLIT ?!? :D Amúgy tetszett, az előadása, hogy "védettséget kapott"...
(Bencus elaludt és már nem volt ideje kihajózni ? Ezért volt a NAGY REJTÉLYES TALÁLKA az Ecseri piac büféjében ???)

Éjféli hűtőre/ananászra járás:
Jó húzás volt...
De eddig miért nem láttunk éjszakai, infrás felvételeket ? Biztos nem alusszák át az egész éjszakát...
Durván szerkesztőinek tűnt az egész eseménysor...

A korábbi kommenteket olvasva:
Ha a Törzsi Cetlizésen Bencus által kiderült volna az ananász-gate, Feri ott helyben a kamerák előtt rendezett volna BDSM, ANÁL-GANBANG partit... :P :D

penna 2017.09.28. 17:09:46

ez az ananász-gate annyira átlátszó és ostoba szerkesztői ötlet volt, hogy kínomban már csak röhögni tudtam rajta.
1. a másnapi "nyomozás" során az összes szigetlakó felsorolta a másik 6 ember komplett éjjeli programját: ketten az "ágyban" voltak sokáig ébren, Zoli kiment pisilni, Szandiék sokáig a parton voltak, + az összes pasi kijár pisilni éjjel, stb., stb.
2. és akkor pont azt nem veszi észre az 5 ember közül egyik sem, hogy a sötétben a 2 csaj + az őket filmező stáb (haha) dumál a parton, majd vonul az egész delegáció az ananászhoz, felállnak, dumálnak, nyeszetelik a madzagot, dumálnak, vihognak, leugranak a padról, majd az egész csapat elvonul ananászt enni "titokban", hogy senki meg ne lássa, tudja.

HufnágelSteve 2017.09.28. 17:19:27

@doktor faktor: Ízlések és ficamok. Én nem akadnék ki az ő ízlésén és ítélkezésén, hisz mind azt tesszük a műsor kapcsán (saját ízlésünk és gondolatvilágunk alapján ítélkezünk és bírálunk). Mondjuk abban igazat adok, hogy a 2 gyerekhez és a korához képest Barbi jól néz ki, de nekem már majdnem minden nő, aki nálam soványabb, ami elég szimpla dolog, mivel 140 kilós vagyok :)
A Hogyvolt szerintem jó volt, nem kell a fikázókra hallgatni. Kellően humoros volt és Lilla unottan rágó arca a "hattyú halálás" szöveghez főleg passzolt :)
Feri kiakadása az ananász lopásra egy katonai testületben szocializálódott ember túlzottnak tűnő reakciója, de az ott tényleg "bajtársi lopás" kategória, aminél már csak a saját társad meglövése és a hazaárulás súlyosabb vétség. Arra azért én is kíváncsi lettem volna, mi történik ha kiderül a 2 lány a hunyó.
Barbi szerintem elég jól élt a lehetőséggel és szépet vetített a védettségi amulettel, de nem jött be, mert nem győződtek meg Szandi pártállásáról és kihagyták a cselszövésből.
Az előzetes alapján a "luk előtt üvöltöző farkas" végre csendesedhet, mert kap kaját és kime-"nőt" a Holtak szigetéről is. Ha ezek után is egy agresszív kis farok marad, akkor az már alap jellemvonása, nem "elvonási" tünet.

2017.09.28. 17:54:20

@mentolos lecsó:
"Feri ott helyben a kamerák előtt rendezett volna BDSM, ANÁL-GANBANG partit... :P :D"
Lecsóóóó, annyira hüje vagy!
xDDDD

2017.09.28. 18:21:29

@Biriksz_Krokiksz!: ezt dobta a gép LÁNYOM ! :D
hisz ismersz nem ??? :)))

Jamesch 2017.09.28. 18:30:52

Sztem is egy buta csicska Gergő, de az teljesen valid volt, hogy ha nem érdekli a reward akkor nem játszik. Mi ebben a megvetendő? Alapvetően úgy vagyok , hogy amit a szabályok megengednek azt meg lehet sőt meg is kell csinálni az előre jutás érdekében.
Szandi is feladta sztem a centrifugán való lógást

Azt a sebkezelést én se értettem, egyébként simán lehet egy ilyen annyira súlyos hosszú távon, hogy elfogadtam volna ha legalább útmutatást kapnak egy dokitól, hogy hogy kezeljék. Mondjuk nekem első dolgom lett volna a tengerbe menni vele.

Chuck Νorris 2017.09.28. 18:46:29

miket bele nem tudtok beszélni ebbe a megrendezett marhaságba. Már eleve mikor beállitott kamerába taktikáznak, már ez is nevetséges. Barbi megy oda a stábhoz hogy izé én most taktikázok, gyertek vegyétek fel? turót, a stáb adja a szájába a mondatokat, meg az egész storyt,
az ananász gate is hogy volt? jajj ellopták! ki lehetett? Szandiék este jöttek meg, (hol voltak vajon?) meg vki kimet brunyálni ok. Szandiék meg az éjjeli kamera elött beszélik meg a tervet, vajkon ök találták ki és odamantek egy kameráshoz hogy felvetessék a nagy megbeszélést, vagy a stáb rendezte meg az egészet?
nevetséges amatör szinház az egész, mesterségesen gyártott feszkokkal, meg ezek a jutalmak...

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.09.28. 18:52:09

@mentolos lecsó:

Én arra vártam hogy Gergő dobjon egy Bear Grillszes okosságot, miszerint a hámlott/égett bőrt le kell brunyálni és attól jól gyógyul :))
Következő kép hogy Geri Doktoranita fölött áll és csorgatja rá, csupán szeretetből ;)
Bencus meg berontana hogy ez csak a medúzááááákraaa érvényeeees !
Anita meg riadtan felugrik és undorral a képén dob egy hasast a tengerbe , Geri meg a pöcsét slagként használva az egész tábort sugárba levizel :P
Na ilyeneket akarunk, nem ananász lopást csesszétek meg RTL !

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.09.28. 18:55:07

@Chuck Νorris:

Ezt mindenki levágja már, akkor lenne kicsit hiteles ha a mikroporttal vennék fel a susmust (feliratoznák) őket meg távolról venné a kamera az éjjellátóval.

Nuggetzor 2017.09.28. 18:59:34

Klaudia úgy beszél, mint egy fogyatékos, aki megpróbál szöveget olvasni.

Nuggetzor 2017.09.28. 19:08:57

Imádom a mai kihívást, reméltem, hogy ez lesz! :D

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.09.28. 19:16:17

Én ezt reggel nézem meg reklámok nélkül, húzok is el :integet

SDBY 2017.09.28. 19:36:57

Ezért van egy órás műsoridő, hogy két kiesett balfaszt még jutalmul el is küldjenek hotelezni egyet? Nézhetetlen fos ez a mai rész.

SDBY 2017.09.28. 19:38:09

Meg most, hogy Beni bevédhet mást, egyből lehetne őt célozni (hacsak nem nyeri meg az egyéni védettséget is).

egresribizli 2017.09.28. 19:39:50

Ez annyira gáz ez az éden hoteles rész benne. Csak nyígnak szerencsétlenek a randin.

Nuggetzor 2017.09.28. 20:01:38

Következik a nutella-gate!

Sir Gombóc 2017.09.28. 20:05:05

@Jamesch: Sebkezelés. A homokot, ami szinte mindenüt ott van a parton, nem biztos, hogy ártalmas kitisztítani a sebből.

Berborosz 2017.09.28. 20:06:25

@egresribizli: Survivor powered by Éden Hotel.

2017.09.28. 20:07:30

azért mecsoda véééletlenek vannak, most h ili & barb magára a maradt a többséggel szemben, hirtelen-váratlan

-klau és beni 'szakít'
-megtalálták a nutellát

EL-KÉ-PESZ-TŐ!

doktor faktor 2017.09.28. 20:23:00

@Hogy kerültem én ide?: Nem egyaltalan nem ismerem, es ez, amit elmondtal rola, mar egy sokkal adekvatabb velemeny, koszonom. En ugyan nem latom, hogy tobbet meresztene a segget, mint a tobbi, viszont nem ot vedem, noha en birom, hanem egyaltalan nem birom, ha emberek noket trampliznak a nem szimpatikus szinonimajakent.

Sir Gombóc 2017.09.28. 20:23:33

@FalcaoTheGodOfFutsal: Jajj, ez a szőr kérdés. Én elhiszem, hogy eddig csak szőrös amazonokkal találkoztál, akiknek kétnaponta szőrteleníteniük kellett, de nem csak ilyenek vannak, van, akin 1 hónap meg sem látszik. + hd felbontás ide vagy oda, ha csak nem a szakállas nőről beszélünk, a napsütés hatására amúgy is világosodó szőrzet nem lesz feltűnő abból a távolságból, ahonnan veszik őket. :-)

Sir Gombóc 2017.09.28. 20:25:57

@Sanda.Ipse: Azért a kajás csavar jó volt, azon röhögtem..

doktor faktor 2017.09.28. 20:26:22

@HufnágelSteve: "Az előzetes alapján a "luk előtt üvöltöző farkas" végre csendesedhet, mert kap kaját és kime-"nőt" a Holtak szigetéről is. Ha ezek után is egy agresszív kis farok marad, akkor az már alap jellemvonása, nem "elvonási" tünet." Ez a het kommentje, zseniais, visitva rohogok.

kisbutters 2017.09.28. 20:28:19

@Sir Gombóc: Persze, csak nem sötét hajú, szempillájú embereknél. Gergőnél el hiszem, hogy nem látszana, de mondjuk Anita vagy Lilla esetében igenis látszódna. Én is szőke vagyok mégis meglátszik a szőröm egy hónapon belül, akkor egy sötét szőrűnek hogy a fenébe ne látszódna, ne viccelj.

Nuggetzor 2017.09.28. 20:29:34

Szerintem Barbi igenis nagyon jól néz ki 37 évesen. Nem, nem vagyok 100 kiló, mielőtt még valaki támadna. Igenpersze küldök képet, basszátok meg, általában ez a reakció, csak így lehet feldolgozni egy ellentétes véleményt. NASZÓVAL: Én is a Barbit tramplizó tömegek ellen állnék. Lehet, hogy a mellében van egy kis plusz munka (bár ebben sem vagyok biztos, nem értek hozzá), de alapvetően bőven jobban néz ki 37 évesen, mint egyes agyonturbózott 19 évesek. Főleg egy ilyen valóságshowban. Én fiatalabb és vékonyabb is vagyok, de 30 nap elteltével szerintem még egy felmosórongy is csábítóbb lenne, mint az én mosdatlan testem. Szóval Barbi a realitás, kéremszépen. Én még mindig szívesebben nézem, mint Kaludia lófejét, ami nem azé' randa, mert nincssmink, hanem mert alapvetően. De elfogadom, ha valakinek ez bejön. Ezen má' ne legyen vita. Barbi okos, de nem modell, a lányok többsége hülye mint a segg, de legalább modell. Mindenkinek más az értékrendje.

doktor faktor 2017.09.28. 20:29:41

@Biriksz_Krokiksz!: Nemsoka iakolahet lesz, jobb hijan, ellottek az osszes patront a nutellaval..

kisbutters 2017.09.28. 20:30:32

@Sir Gombóc: Homokot igen ki kell tisztítani, csak amikor fésűt, szemfestéket kapnak, akkor ne akarják már elhitetni, hogy sebtapaszra nincs lehetőség.

Sir Gombóc 2017.09.28. 20:32:13

@mentolos lecsó: A gennyező sebet nem árt rendszeresen kitisztítani.

kisbutters 2017.09.28. 20:32:50

Holnapi párban a mai Gergő , Anita nyaralása után nem tisztességtelen?
Puha ágyba aludhattak, nem éhesek, persze hogy jobban bírják majd a párbajt.

doktor faktor 2017.09.28. 20:34:43

@kisbutters: Sztem ezek a caajok, akiknek full szemhelyas sminktetovalasa van , es atombiztos muszempilla nelkul nem eden a survivor (es teny, hogy mutatosabb judas es klau mint nori, vagy lilla, meg ha pl sztem klau a legkevesbe szep a negy kozul es anita sem emelledne ki a cseszealjnyi szemei nelkul), egy teljes, mindene kiterjedo lezeres szortelenites alapfelszereltseg.

Sir Gombóc 2017.09.28. 20:36:14

@Berborosz: Amilyen jól indult a mai rész, annyira fos lett a második fele..

Berborosz 2017.09.28. 20:36:20

Mit nem adnék, ha holnap a holtak párbajában Lilla kiverné Gergőt!

doktor faktor 2017.09.28. 20:38:07

@Sir Gombóc: Nekem csak az volt a fura, hog amire gergo valrig allitotta, hogy 'genny', az szerintem sima, eges utani felham volt. Amit o naponta ledorzsol- dorzsol,b+! - az egett borrol. Mer o uszomester, o ert hozza. :-o

Sir Gombóc 2017.09.28. 20:39:13

@kisbutters: Ez sem feltétlen igaz, ismertem olyat, aki erre ellenpélda volt.

lac64 2017.09.28. 20:48:54

@doktor faktor:
Gennyet és felhámot azért még a Gergő sem téveszthet össze.
Egyébként az RTL-n van fenn egy videó arról, hogy Adri hogyan töltötte a kiesése utáni időt. Bevitték egy "klinikára", hasonló módon kezelték a sebeit, mint Gergő Anitáét. Az más kérdés, hogy Adri kapott fedőkötést is.

kisbutters 2017.09.28. 20:49:03

@Sir Gombóc: Nála világosabb bőrű és hajú ember nem sok van. Egy kezemen nem tudom megszámolni 30 évem alatt hányszor kérdezték meg, hogy jól vagyok-e mert olyan fal fehér vagyok. Mégis elhiszem neked, van millióból egy ilyen, de ez a sötét hajú emberekre tuti nem igaz. Biológiát nem lehet becsapni.

Sanda.Ipse 2017.09.28. 20:50:27

Most néztem meg felvételről a mai részt. Az "álomrandit" le kellett pörgetnem olyan halál unalmas, vontatott és nyálas volt. Mit akar egy 30 éves diplomás nő egy egzisztencia nélküli 8 évvel fiatalabb pasitól? Vagy minden mindegy, csak képernyőre kerüljön?
Barbi azért bedobta a kézigránátot Klau és Benedek közé, remélem, hogy majd robban is. Benedek mindenesetre nem bízik már az alvótársában és bármilyen lassan jár az esze, arra rájött, hogy ha Klaudia valóban csak taktikázott, azt neki is el kellett volna mondania.

Fiona_kedvence 2017.09.28. 20:51:08

azért Beni kismonólógja sem volt semmi, hogy ő csak azt nem akarta, hogy Barbi és Iliász ne szerezze meg az amulettet - közben már mindkettő tele szájjal zabált a padon - a végén egyből le kellett volna öntenie magát, meg sem kellett volna várnia, mit hoz a Bence

kisbutters 2017.09.28. 20:52:09

@Sanda.Ipse: Miért melyik ilyen kapcsolatból lett valami? Ezek mind csak a néző hülyitésére vannak.

Sanda.Ipse 2017.09.28. 20:52:44

@Fiona_kedvence:
Ja! Szandival lógtak kettesben a láncon.

Sanda.Ipse 2017.09.28. 20:54:56

@kisbutters:
Inkább úgy mondanám, hogy a néző untatására:)
Tök hiteltelen, hogy egy drjudásféle bármiféle jövőről gondolkodna egy ilyen hülyegyerekkel kapcsolatban.

katalin 2017.09.28. 20:56:11

szerelmespárnak elég gyatrán játszottak,viszont én most tudtam meg,hogy Gergő hosszabb ideig beteg volt és megviselte az anyja bánata, na ez az mondaná Csernus doktor

kisbutters 2017.09.28. 20:57:45

@Sanda.Ipse: Sajnos erre van igénye, sok nézőnek. Napi szappanoperákban is a multimilliomosnak mindig a falu legszegényebb lánya kell.
Van olyan érzésem, hogy Anitát és Gergőt eljuttatják a végső párbajig, hogy legyen miből műsort csinálni.

lac64 2017.09.28. 20:57:52

@Berborosz: Hogy lesz ebből kiesés? Körmérkőzés lesz?

lac64 2017.09.28. 20:58:02

@Berborosz: Hogy lesz ebből kiesés? Körmérkőzés lesz?

lac64 2017.09.28. 20:58:16

@Berborosz: Hogy lesz ebből kiesés? Körmérkőzés lesz?

lac64 2017.09.28. 20:58:42

Rohadt blogmotor ...

katalin 2017.09.28. 21:01:14

A holtaktól csak egy juthat vissza,ugyhogy Anita-Gergő döntő nem lehet

Sanda.Ipse 2017.09.28. 21:01:29

Off.
Barbiról valahol láttam egy privát életéből való fotót, ahol alig lehet ráismerni olyan jól néz ki. Sokat ront a nőn ruha nélkül, hogy agyon van varrva a teste.

kisbutters 2017.09.28. 21:03:44

@katalin: Ja nem úgy értettem. A holtaknál is lesz olyan, hogy már csak ketten maradnak. Abból a "döntőből" lehet majd műsort csinálni igazán.

Berborosz 2017.09.28. 22:30:47

@lac64: Nem tudom, nem tudom, nem tudom...

Costanza 2017.09.28. 23:30:55

Oh..My. God. ott ulnek az asztalnal a ket randevuzo, es A 30 EVES CSAJ dicseri meg a huszeves nyikhajt, hogy nagyon csinos vagy! na ez a low self esteem. eleve minek kell egy olyan palival barmit kezdeni, akivel meg beszelgetni se lehet, es mar a csaj lanyos zavaraban udvarol?

ez mar helyrehoztatatlan, igy soha tobbet nem fog szuletni egy magyar gyerek sem :DDDD

Chuck Νorris 2017.09.29. 00:21:15

@szociál: az a báj hogy nbem mindenki vágja le, és ugy irnak néha a játékosokrol, mintha saját kutföböl csinálnák a történelmet a szigeten :)
_
ennek a résznek a második fele totál gáz volt, nem is néztem, csak hallgattam, egyszer azt veszem észre nyulok a távkapcs után hoigy lenémtsam, olyan gagyi és unalmas volt a nyammogásuk :)

enzo23 2017.09.29. 00:32:24

Látom, a hogyvoltnak úgy kb a fele a tegnapi kommentemből készült :P (+a cím)
A mait nem láttam, de ahogy olvasom, sokmindenről nem maradtam le...

2017.09.29. 04:28:43

@Sanda.Ipse: +1
valóban sokat ront rajta és a megítélésén ez a rengeteg sok színes tetova, plusz az extrém hajviselet. az első adásokban kifejezetten irritált a csaj mindezek miatt, de főként mert mindig kisunnyogott a játékokból. aztán mikor elkezdett végre szervezkedni, és a játéka kezdett nyomokban 'survivort' tartalmazni, átkattantam és (egyik) kedvencem lett.

2017.09.29. 04:33:03

@doktor faktor: iskolahét, ne idegelj! xdxd
de most komolyan, váratlanul pont most találják meg, és pont barbék! remélem, nagy balhé lesz a négyes édenben, #kajafeszkósági!
xD

doktor faktor 2017.09.29. 06:48:17

@Biriksz_Krokiksz!: Mondom, elokerul meg az ananaszhej is... Mondjuk, ha Klau, vagy Szandi megjatssza, hogy rakenik valakire a lopast, akkor leborulok elottuk.

2017.09.29. 07:15:44

@doktor faktor: na azt viszont én nem , az a húzás nekem már nem fér bele, az full alja geciség lenne...

doktor faktor 2017.09.29. 07:28:22

@Biriksz_Krokiksz!: Nekem sem lennenek szimpibbek tole, de onnantol nem tudnam nem elismerni, hogy valoszinuleg vegig esznel voltak. Akkor akkora rohadekok, hogy akar meg is nyerhetik. Ha velem tennenek ilyet, ott rogton feladnam a jatekot, ekkora aljassaggal nem tudnek es foleg akarnek mit kezdeni. Mindenesetre egeszen uj dolgot hozna a jatekba es ezt senki nem Klautol varna, szoval akkor o valamit nagyon tud. De nem hinnem, hogy ezt a hatart atlepnek.

tar 2017.09.29. 08:25:23

@Biriksz_Krokiksz!: "remélem, nagy balhé lesz a négyes édenben"
Ezt valahogy erősen kétlem. Lehet, hogy tévedek és félreismertem, de szerintem Feri, míg ha a Barb és/vagy Iliász lett volna a toilvaj, akkor teli torokból üvöltve, habzó pofával, becsületről és bajtársiasságról hörögve nekikugrik, addig ha kiderül, hogy a kiskedvencek a ludasok, akkor váratlanul végtelenül megértő és megbocsájtó lesz és a kamerának egy csaknem atyai monológot ad elő arról, hogy "hát igen, nem szép dolog, de végülis lányok és a nem kell annyira felfújni a dolgokat".

Sanda.Ipse 2017.09.29. 08:38:49

@Biriksz_Krokiksz!:
Már megenni is geciség volt szerintem. Azóta vártam, hogy bevallják. De Barbira vagy Iliászra kenni nem taktika, hanem csúcsgeciség.

Sanda.Ipse 2017.09.29. 08:43:56

@tar:
De boldogan kicetlizné emiatt Klaut a játékból, ahogy Adrival tette. Miattuk nem jut már Szandi közelébe:)

tar 2017.09.29. 08:56:26

@Sanda.Ipse: hüm-hüm, megfontolandó gondolat, de szerintem nem meri bevállalni a Klau kiszavazása okozta konfliktus lehetőségét Szandival. Szerintem egy papucs lesz, na! :D
Aztán én örülnék a legjobban ha tévednék.

2017.09.29. 08:56:36

@tar: igen, kb ugyanezt írtam/gondoltam akkor a poszt alatt én is ;)
@Sanda.Ipse: ugyehogy!

Sanda.Ipse 2017.09.29. 09:05:17

@tar:
Nem lenne konfliktus. Szandi örülne a legjobban, ha a fő riválisa eltűnne végre a süllyesztőbe.
Adriból sem volt konfliktus.

tar 2017.09.29. 09:09:59

@Sanda.Ipse: Szerintem sem lenne konfliktus belőle, de (szintén szerintem) Feri nem meri majd megkockáztatni még csak a lehetőségét sem.

KiR (törölt) 2017.09.29. 09:29:49

Többször elhangzott Barbival kapcsolatban, hogy 2 gyerek után is milyen jól néz ki, hovatovább neki kellett volna hazatelefonálni Iliász helyett, mert mégiscsak családanya. A bemutatkozó filmje és adatlapja alapján azonban mindössze 1 db férj és 2 db kutya boldog tulajdonosa...

doktor faktor 2017.09.29. 12:56:59

@Sanda.Ipse: Szerintem nem a mostani, hanem a kov. szavazas az, ahol szandi boldogan fogja barkivel kiloditani klaut.
süti beállítások módosítása