Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 8x29 - Mr. Katrina megkavarja a szart (18+)

2016. szeptember 25. 07:04 - Scott Pilgrim

Meglepetésekkel teli epizód volt ez, hallottuk Attila hangját és csinált is valamit végre, a villa egy része szlovákozásba tőrt ki, elhangzott Mádl Ferenc neve, Tivy megidézte Medgyessy Péter szellemét, Mici meg talán először nem káromkodott alkohol hatására, indokolatlanul sokat használva a Nyuszit. Elképesztő! Volt még szexi árnyéktánc is.

10.jpg

A reggel fegyencedzéssel indul, Tedd Rám A Jelet Tivadar Krisztián megértő vezetésével gyúrja magát az udvaron, előbbinek nem igazán megy a fekvőtámasz, úgyhogy úgy dönt, hogy ő nem hisz benne, én meg leginkább abban, hogy ez nem a megszokott picsogás mindennel kapcsolatban, ami bármi nehézséget okozna neki. Krisztián is és ő is megjegyzi, hogy össze van esve, utóbbi így kommentálja az izmai leeresztését:

„Régen úgy néztem ki, mint egy sportkocsi, szépen ki voltam dolgozva, volt váll, kar, bicepsz, tricepsz, minden, mindenem megvolt, szép hasam volt. Jelen pillanatban úgy nézek ki, mint egy Kadett.”

Rákerestem gugliban kigyúrt autókra, de sajnos nem találtam olyan, aminek volt karja, válla, bicepsze, meg minden, de tényleg hasonlít egy Kadettre. Krisztián meg romantikusra gyúrja magát a szó Romana füzetes értelmében, úgyhogy random berohan egy rózsáért és odaadja Evelinnek, hogy randira hívja.

Dináron „rajta van a pánik”, szóval miután elkülönülnek a csapatok, ExAranyhaj (R.I.P. hidrogénezett frizura, never forget) kitalálja, hogy meg kéne őt lepni valamivel. Eközben a másik csapat éppen körbeheverészi a kajáló Dávidot, és így két beállításban ugyan, de megalkotják Az utolsó vacsora lakóssági rimékjét és hájpolják, hogy ha kimennek, Dinár nem fogja bírni, és Dávid simán visszajön. Ezt Dávid higgadt kanalazgatással konstatálja. Evelinből kicsúszik egy kis szlovákozás is, erre a többiek riffelnek még picit, hogy lehetne majd azzal oltogatni, hogy ki az országában a miniszterelnök, Evelin tanácsolja, hogy, kérdezze majd meg a párbajon, hogy - és ezt idéznem kell szó szerint:


„Ki a miniszterelnök, Mádl Ferenc, vagy öööööö.....?”

Bárcsak megkérdezné Dávid. Aztán még ajánlanak neki ovis beszólásokat, amivel Dávid tuti megnyerne egy párbajt tízórainál. Az a konklúzió, hogy egy paraszt, és amúgy is mit keres szlovákiai magyarként itt. Nagyon jól csinálják, hogy meggyőzzenek róla, hogy Dinárnak drukkoljak, pedig borzasztóan idegesít a jány, de hát Erdélyből jövök na.

4.jpg

Közben a többiek kartonszíveket csinálnak, amibe dolgokat írnak és kiszínezik, jaj nagyon aranyosak vagytok, cuki, könnyek. Soma beleírja, hogy nagyobb a fasza, mint ExAranyhajé, és ad egy atlétát is, amit teleflittelt, hogyha kancás lenne és nincs épp palija, akkor érezze Somát. Biznisz esz júzsől. ExAranyhaj meg térdre ereszkedik és megkéri a kezét. Nem, tényleg, térdre ereszkedik és megkéri a kezét, szó szerint. Igen a válasz, csók, könnyek, Dinár felhúzza a mutatóujjára, szerintem nem oda szokták, de mit tudok én a valóságshow-kban kötött játéklánykérésekről ugye. Aztán kapnak egy feladatot, hogy el kell játssza valaki az ellenfél csapatából a párbajozókat. Miközben Evelin dizájnolja magát Dinárrá, Dávid továbbra is eszik és higgadt villázások közepette konstatálja a történéseket. Szeretném, ha mostantól minden egyes bejátszóban lenne Dávid kezében egy tányér és egy evőeszköz. Egyébként Evelin csak azzal tökéletesen hozza Dinárt, hogy elküldi egy kérdés után a faszba Dávidot egy ártatlan kérdés után és cigivel a szájában kezdi el kioktatni. Ufó Elrettentő Vivien viszont Daniel Day-Lewis szintű method actinget mutat be, leutánozza a nézését meg a járását és a szerep kedvéért még félmeztelen edzést is bemutat, ahogy Dávid szokott. A többiek nagyon élvezik a teljes produkciót, én kevésbé, mert Dávid annyira szürke karakter, hogy csak akkor ismertem rá, amikor tálka volt Bolygó Kutató/Leendő Hihetetlen! Magazin Főszerkesztő Vivien kezében, meg egy kanál.

A reklám után paraván mögött kell a lányoknak szexi táncot lejteniük, a fiúk meg pontozzák. Vivien táncát csorgó nyálakkal és 10 pontokkal honorálják a srácok, Attila szerint nyelvkatrinát ért, én meg borzasztó hálás lennék, ha Attila nem mondaná ki többet azt, hogy nyelvkatrina, mert kiráz a hideg minden alkalommal és nem a jó értelemben. Feladom A Játékot Tivadar azt mondja, tökéletes koeográfia, Bjútiszalon meg is jegyzi, hogy koreográfia, Medgyessy Péternek is kihívásokat jelentene szerintem, de ez egy lejárt poén, mert már rég nem ő a miniszterelnök, hanem Mádl Ferenc, vagy ööööö..... Bjútiszalon azt mondja, a test beszélt itt. Mici mindenkinek csalódást okoz. Dináré viszont annyira tetszik, hogy Soma eldönti, hogy szlovák diszkókba fog csajozni járni. Eveliné többnyire tetszik mindenkinek, Bjútiszalon viszont Mr. Katrinaként emlegeti Attilát, és mostantól én is így fogom. Zser-Zser Binks megy utoljára és ő is lesz az utolsó. Mici a negyedik, Evelin harmadik, Dina a második, Viven meg az első.

Viszont gáz van, úgyhogy újraszámlálás van. Kínos bejelentés jön, Bjútiszalonnak sikerült egy tízest hozzáadnia Mici pontszámához, nem 54 hanem 44, szóval ő az utolsó, Zser-Zser meg utolsó előtti. Naná, hogy balhé lesz, Mici szerint direkt csinálta, nem értem mögötte a logikát, de valószínűleg nincs is, csak Mici mindent a személye elleni támadásként érzékel. Főleg, hogy Mr. Katrina elkotyogja, hogy Soma lepontozta Zser-Zsert, hogy Evelin legyen a harmadik, meg elkezdi „stuffolni” Bjútiszalon ellen, hogy megjegyzéseket tett a táncára, mint ahogy mindenki más is amúgy, szóval fenn áll az ordas nyuszizás veszélye. Van alkohol, szóval minden adott. Vissza is jut Bjútiszalon fülébe Mr. Katrina szarkavarása. Szembesíti és kissé ki is akad, Mr. Katrina sunyít és próbálja elbagatellizálni, viszont Mici amikor odaül, tőle szokatlanul higgadtan viselkedik. Zser-Zser meg sír Tivadar viselkedése miatt, azt mondja, az a baj vele, hogy nem viselkedik vele sehogyan. A következő adásig mindenki megpróbálhatja megfejteni, hogy ez mit is jelent. Meg mivel van alkohol és zene, szerintem a holnapi összefoglalóban lesz még talán csicskagecizés is, bár a teaserben nem a buliból mutatnak részeket. Ha meg nem, ma párbaj, nem maradunk ordítozás nélkül. A végére beszúrtam még a táncokat egyenként (mert így rakták fel).

Címkék: való világ 18+ vv8
komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2016.09.25. 22:54:00

@genevieve: Igen, ezen elég hamar szemet hunytak a felek...

2016.09.25. 22:54:58

@genevieve: Ő még kisfiú. Szájrapusziban fogad és a fütyikéjét mutogatja.

Phantörpikus 2016.09.25. 22:56:44

Nem értem miért hiszik azt sokan, hogy attól még hogy Dina ellen visszaküldték a nézők elég nagy fölénnyel Dávidot, biztosan ő lesz a VV8 győztese is...
Tivy ha tényleg örökbefogadott gyerek,akkor pont hogy nem kellene ennyire trógernek lennie, mert egy örökbefogadott gyereket sokszor még jobban szeretnek, nyalnak-falnak a "szülei", mint egy édes gyereket, mert kompenzálnak. Eleve aki örökbe fogad az általában nagyon sokat vár a gyerekre és nagyon szeretne gyereket.Így ez a viselkedésére semmiképp sem indok.
Vivienről az a véleményem, hogy eddig szimpatizáltam vele, de látom, hogy nagy taktikus, ami nem baj, csak ki ne essen a szerethetőbb szerepéből, mert pl. a minap ,mikor a Dávidot próbálta "inzultálni", az elég trágya volt. Nem a Dávid miatt,hanem a stílus miatt. Zsoltival ugyan ez a helyzet.Nagy favoritom, de kezd kicsit sok lenni.
Nekem Krisztián szimpatikus, nem tudom megnyeretném-e vele. Vivi,Zsolti,Krisztián való a fináléba és a következő hónapok történései döntsék el,hogy ki marad a végére is ember és szerethető karakter.Szerintem.

genevieve 2016.09.25. 22:58:22

@pávör dragonfruit: kisfiú, aki nagynak képzeli magát...

biztosan én vagyok antiszoc...de nekem ezek a viselkedési formák (dina, soma, tivi, ati) nem viccesek és nem szórakoztatóak

tudom, hogy a szarós-fingós-hasraesős poénok népszerűbbek mint a finomabb, verbális humor:-)

ha én bementem volna a villába már viki előtt lecseréltek volna:-)

genevieve 2016.09.25. 23:00:10

@Phantörpikus: szerintem is ez a három lesz a befutó....és remélem ez az év a női nyertesek éve lesz minden szinten:-)

2016.09.25. 23:00:41

@genevieve: Nem vagy antiszoc, én is és szerencsére még sokan gondoljuk így. Az lenne szomorú, ha mindenki a dinusoknak/tivyknek tapsolna.

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.25. 23:00:49

@genevieve: Abban igazad van, hogy létező karaktert játszott, csak éppen egy létezőt. Amilyen helyről Dina jött, ott nagyjából ennyire tudsz szocializálódni, semmi mű dolog nincs benne, ott egyszerűen a közeg rád akaszt ilyesmiket. Szerintem simán kezelhető kiscsaj, nagyjából azokkal akaszkodott össze, akiket én is kipécéztem volna. Na persze ő ezt nem okosan tette. :-)

Mindenesetre nem értem továbbra sem, hogy a gyűlölködést mivel érdemelte ki, mint ember. Bruti külföldizése pedig egyenesen sértő, ezt most is el kell mondanom. Menjen el oda, 30 kilométerre a magyar határtól és ott stand-upoljon ilyen stílusban.

kamilla123 2016.09.25. 23:01:33

@MacákékIcukája: ja, Zsolti és Vivi, akik csak érdekből álltak Dina mellé. Örülök,h koppannak. Azt hiszik, h a a szórakoztatás a minden, Vivi már nagyasszonynak érezte magát. Most kezdheti a nyalást DÁvidnak :-)

pávör dragonfruit (törölt) 2016.09.25. 23:01:55

@genevieve: @Phantörpikus: Nekem még Zseri is pakliban van Dáviddal együtt. A sittes pai nem.

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.25. 23:03:26

@Almaka: Nem vagyok rokona, csak én látom az embert is benne. Szerintem nagyon nem érdemelte meg azt, amit itt leírtak róla a fotellakók.

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.25. 23:06:20

"Abban igazad van, hogy létező karaktert játszott, csak éppen egy létezőt."

Ez van, ha nem olvasok vissza. Az első létező jelző felesleges. :-)

genevieve 2016.09.25. 23:06:56

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: ez lenne a mentsége, hogy ahonnan ő jött ennyire tud szocializálódni??? ez komoly?:)

ez igényesség és persze intellektus kérdése...bár én is merek nagyon sok elmaradott - gondolom ezt akartad jelezni az arról a helyrőllel - helyről induló embert és egyáltalán nem viselkednek így...

és ha már kipécézés: ő volt az aki egyből beleállt minden újonnan jött emberbe, főleg a csajokba, és azzal érvelt, hogy utána jöttek be...szóval egyáltalán nem egy ártatlan leányka aki a körülmények áldozata lett

bőven tett ő a gyűlölködés kiváltásáért...mondjuk én speciel nem gyűlölöm

genevieve 2016.09.25. 23:09:29

@pávör dragonfruit: szerintem ez a sittes múlt csak média fogás:-)

nem pont a sittes karaktert hozza bent a villában:-))

pávör dragonfruit (törölt) 2016.09.25. 23:12:16

@genevieve: Nekem van benne valami nem szimpatikus, hátha majd rájövök mi az. Lehet csak keresem a hibát a gépezetben? :D
Persze ha Zsoltiról is kiderül, hogy amatőr színész és csak eljátssza a karaktert, na az tetszene.

DrMengele 2016.09.25. 23:14:25

Dina legalább őszinte és hasonló érvelésekre: Hitler őszintén utálta a zsidókat és szívből akarta őket kiírtani! hát szeressük de minimum tiszteljük már az őszinteségéért!
a csúnya beszéddel sem önmagában volt a baj, én imádom a tróger suttyóskodást, south prakból zsírfekás monológokat fejből tudom pl... DE Dina vééletlenül sem volt vicces! vagy jópofa, és nem kreatívan káromkodott, hanem a bazmeg mega fasszopó felváltotta az értelmes érveket (persze nem feltétlen csak nála)

Almaka 2016.09.25. 23:16:09

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0:
Én nem nem tudom ez szerintem már csak te akarod belelátni, te még hisszel abban, hogyminden ember jó én már nagyon rég nem.
"Amilyen helyről Dina jött, ott nagyjából ennyire tudsz szocializálódni, semmi mű dolog nincs benne, ott egyszerűen a közeg rád akaszt ilyesmiket."
Ez elég nagy túlzás, de még ha igazad is van, 3 év egyetem után kicsit kikupálódhatott volna, vagy szerinted Debrecen is olyan környék ahol csak ilyen emberekkel találkozhat.

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.25. 23:16:36

@genevieve: Nem az én stílusom semmiben, egyáltalán ahhoz, hogy nőt lássak benne, még kellene a részéről jó pár év.

Commodore 2016.09.25. 23:17:03

@genevieve: Túlélő sittes? Nem lehet mindenki menő!

genevieve 2016.09.25. 23:17:04

@DrMengele: érdekes érvelés a te nickeddel:-)

genevieve 2016.09.25. 23:18:29

@pávör dragonfruit: ahogy fogynak majd az emberek, egyre több kamera idő jut a többiekre, meglátjuk mit hoznak ki krisztiánból...

Almaka 2016.09.25. 23:18:48

@genevieve: Valami verekedés miatt volt bent 3 napot állítólag.

pávör dragonfruit (törölt) 2016.09.25. 23:20:21

@genevieve: Tivy egy megjegyzéséből én azt vettem le, hogy ő nem jelentkezett, hanem úgy találták ide. Mindenesetre nagy melléfogás ő is.

genevieve 2016.09.25. 23:20:23

@Commodore: kiváncsi lennék én arra a sittes múltra

pl. az is sittes aki egy fradi meccs után hazafelé belekeveredik a verekedő tömegbe és beviszik az őrsre....

Commodore 2016.09.25. 23:21:06

@Almaka: Hahaha , akkor én is sittes vok? + Katonaévek Vietnámban...

Well... 2016.09.25. 23:21:18

@Phantörpikus: itt megint belefutunk az orok problemaba, mikor hozott anyagbol dolgozol.
akarmenyire szeretgetik az orokbefogado szulok, a gyereket, ha az egy drogos/alkesz ne gyereke lehet genetikabol/fejlodeshol kifolyolag szellemi fogyatekos.

genevieve 2016.09.25. 23:22:10

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: hmm, azt hittem a pasiknak inkább a fiatal csajok jönnek be:-)

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.25. 23:23:10

@Almaka: Tudod te, hogy Debrecenbe honnan érkeznek a diákok? Nem hiszek benne, hogy minden ember jó, szerintem mindenki gyarló. Dinában egyedül a zsigeri reflex, a rögtönítélés zavart nagyon, ahogyan pl. Gerald Int fogadta. De cseppet sem volt ismeretlen számomra az, hogy ilyen reakciók vannak valakiben. De ettől még nem tudnám úgy gyűlölni és olyan jelzőkkel ítélni, mint itt tették. Többen is vannak, akik nagyon aljasak a bentiek közül, mégsem dózerolom őket a klaviatúrával.

Well... 2016.09.25. 23:24:11

@genevieve: es az se maradjon k, h diplomas pedagogus, szerinted ott tanitanak pszihologiat , alapfokon legalabb.

genevieve 2016.09.25. 23:25:58

@Well...: érdekes lehetett az az állásinterjú ahol felvették pedagógusnak:-)

MacákékIcukája 2016.09.25. 23:26:52

@Almaka: @VV Velőtrázó Vélemény v3.0: szerintem sem feltetlenul helytallo az "amilyen helyrol jott erv". En is falun nottem fel, persze nem nagyon voltak barataim, mert az ottani gyerekek hittanorara jartak en pedig a dinoszauruszos-meteorologias-zoologias-akarmilyen tudomanyos gyerekkonyveket bujtam es anyuek nagyon megszidtak amikor veletlenul valami csunyat mondtam :((( Szerencsere bekoltoztunk a varosba amikor 12 lettem :)
Persze voltak masok is, akikbol normalis felnott lett, de a tobbseg sajnos nem... - igen, ezzel az utolso mondattal most ellentmondtam magamnak, de a lenyeg, hogy ha az ember nagyon akarja, akkor atkerulhet egy masik kozegbe is.

@kamilla123: kicsit megujul a csoportdinamika, jo lesz ez! Van eszuk, kivancsi leszek hogyan taktikazzak ki magukat ebbol :)

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.25. 23:26:53

@genevieve: Hát, részemről pl. az árnyjátékos vonaglás inkább szánalmas volt és közönséges. Semmi köze a nőiességhez.

genevieve 2016.09.25. 23:27:11

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: megjegyzem én debrecenben születettem:D

genevieve 2016.09.25. 23:29:05

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: nos, szerintem meg ahogy bepiálva viselkedtek az nem volt nőies...

genevieve 2016.09.25. 23:30:49

@Almaka: ezek szerint nem is sittes:-) csak előzetesben volt...

Well... 2016.09.25. 23:30:57

@genevieve: oh akkor o nem is akart kocsmaros lenni, csak a felveteli elbeszelgetesre indulva metert a korcsmaba, egy kis kontyala valora, es ott ragadt, ott mikor mndta van diplomaja akkor rogton felvettek, azutan meg mar minek menjen el masik interjura, megtalalta a hivatasat, nepnevelo lett :o)))

Almaka 2016.09.25. 23:31:48

@Well...: Nem pedagógus "csak" szociálpedagógus. Ami annyit jelent, hogy a hülye kölköket pont hozzá kellene küldeni, hogy jó útra térjenek :)

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.25. 23:32:52

@MacákékIcukája: Személyesen ismerek jó pár fiatalt, pont zempléni kis falvakból, akiknek a helyi adottságokból való kitörés egy-egy kisvárosi főiskolán/egyetemen kezdődött. Hát Dina ebben a közegben még csak nem is vette rosszul az akadályt. Valszeg az, hogy helyben maradt, a jóformán egyetlen helyben betölthető álláshelyen, ilyenné tette. Ő egy ilyen állatfaj. :-)

kamilla123 2016.09.25. 23:32:56

most nézem az öfit, tök jó, hogy a semmilyen Zseriből milyen klassz nőt tudnak faragni a sminkesek és a fodrászok. Kifejezetten jó feje van az ilyesmihez.

VVFanGB 2016.09.25. 23:33:08

Srácok!

Amikor a Villalakók várták vissza a győztest, és meghallották, hogy az egyik "statiszta" elkiabálta magát, Zsolti egészen véletlenül nem azt mondta, hogy "ezek szerint át lettünk b*szva?" Nem szeretnék teóriákat gyártani, de mintha ez hangzott volna el.

Cérnahuszár 2016.09.25. 23:33:33

@Well...: hiába tanítanak pszichológiát, ha az empátia hiányzik az emberből és úthenger típus
sose fogja alkalmazni, csak a vizsgákra magolja be hogy átmenjen
ezért vannak rossz tanárok is, van diplomájuk de minek.

Almaka 2016.09.25. 23:33:39

Felvi szerint szakleírás: Ebbe képzeljétek bele Dinát :)

A szociálpedagógusok elsősorban a gyermek és ifjúsági korosztály problémáinak kezelésében, megoldásában segítenek, kapcsolatban állnak a gyerekek szüleivel, pedagógusaival is.

A hallgatók az alapozó képzés során szociális, pszichológiai, pedagógiai, igazgatási és jogi ismereteket szereznek, valamint társadalomismereti, egészségtudományi alapismeretekkel találkozhatnak. A szakmai törzsanyag az alapozó ismeretek során tanultakat bővíti, kiegészítve a szociális munka elméletével és gyakorlatával, munkaformáival, módszereivel. A szakon belül számos további specializációra van lehetőség. A speciális képzés tartalmai felölelik a romák, a drog, az erőszak, a fogyatékosság, a krónikus beteg gyermekek és az időskorúak problematikáját, valamint a tehetség témakörét.

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.25. 23:34:00

@genevieve: Egyetlen bepiált nőt sem láttam még nőiesnek... józanul! :-)

Nbl 2016.09.25. 23:34:08

@genevieve: állítólag 2 hetet ült verekedés miatt előzetesben, de el sem jutott az ügy bírósági szakaszba... Szóval nem egy Magda Marinko.

Akasa27 2016.09.25. 23:36:00

Többen el vannak tévedve a villalakók közül. Azért mert valaki érdekes még nem biztos, hogy szimpatikus. Megjegyzem nekem nem az a szimpatikus aki rosszindulatú, s nem attól vicces, hogy dől a szájából a szar. Az pedig nem érv, hogy "én ilyen vagyok". Ha ezt a tipust pofán vágják a stílusa miatt, akkor fel van háborodva, pedig, aki megütötte az meg még olyanabb volt.

genevieve 2016.09.25. 23:37:33

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: hát nem is tudom, nálunk is dolgozik jó pár fiatal diplomás lány aki vidékről jött fel pestre dolgozni, mert helyben nem talált munkát, de kiszakadt abból a környezetből, és tett érte, hogy jobb körülmények közé kerüljön...

igen, dina meg egy olyan állatfaj aki olyan, amilyen, de sokkal többre tartja magát...és pont ez ami a legtöbb embernek ellenszenves

kamilla123 2016.09.25. 23:39:02

@Akasa27: igen, Zsoltika és Vivi itt tévedtek marha nagyot. Sztem az utóbb napokban ők is vesztettek a népszerűségükből, de az még visszatornázható, főleg most, hogy tudják, hogy kedvesnek is kell lenni,nemcsak érdekesnek :-)

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.25. 23:39:25

@Almaka: Szociálpedagógussal Dunát, illetve arrafelé gondolom Laborcot vagy Latorcát lehet rekeszteni. Egy könnyen elérhető diploma, amit még munkára is tudsz váltani, ha akarsz. De nem igazán akarnak ebben a közegben dolgozni, mert nem könnyű. Egy emberről egyébként sokat elmond az, miként beszél a végzettségéről. Aki annyit mond, hogy diplomám lett és nem szakot vagy szakirányt mond, az csak papírt akart - általában legalábbis így van.

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.25. 23:40:44

@Akasa27: Ti többször is áttételesen és virtuálisan pofán vertétek az elmúlt hetekben. Pont erről beszéltem, köszi.

genevieve 2016.09.25. 23:40:47

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: persze azon sem gondolkodott el, hogy miért ő kapott 4 jelet...

MacákékIcukája 2016.09.25. 23:40:48

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: egyetertunk :)

Mas: itt egy facebook post a hivatalos VV-oldalrol, a hozzaszolok szinte kivetel nelkul Tivy kizarasat kovetelik (remelem mukodik a link)

www.facebook.com/ValoVilag/posts/1220911887960588

genevieve 2016.09.25. 23:42:32

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: igen, és ha valaki velem így beszélne, ahogy dina akkor nem csak vírtuálisan verném pofán...l

genevieve 2016.09.25. 23:43:35

@MacákékIcukája: na őt meg különösen pofán verném:-)

genevieve 2016.09.25. 23:45:01

@MacákékIcukája: haha, az egyik kommentelőt ismerem:-)))

és idáig spanolta tivít, sőt egyszer még belevelóba is betelefonált..., most meg már kutyázza

Almaka 2016.09.25. 23:45:38

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0:
Én ezt értem de akkor is, nem egy elzárt tanyán élt eddig mint ahogy elakarod hitetni. A rosszindulatára meg végkép nem mentség. Kis közösségben ahol sokkal jobban rá vannak szorulva egymásra, ilyen rosszindulatú ember nem életképes.
Én nem gyűlölőm, csak látni nem akarom a tv-ben. Kívánok neki a legjobbakat a való életben.

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.25. 23:47:14

@genevieve: Nem mindegy, hogy pár száz fős faluból mentél fel vagy egy nagyobból, esetleg városkából és jelen esetben egy még mindig helyben lakóról beszélünk, ráadásul egy olyan faluban, ahol a magyaroknak, bár többségben vannak, azért nem könnyű. Többre tartja magát, mert a közegében több is, pont ezt mondtam. Sőt az is pozitív, hogy ki akar törni. Csak éppen ha ezt ilyen átmenet nélkül, pláne a médiában akarja véghezvinni valaki, annak vannak hátulütői. Ettől még mindig egy fiatal emberkéről beszélünk, kevés élettapasztalattal, ezért továbbra is fenntartom, hogy túlzás, amit kapott itt.

BAZINGA2 2016.09.25. 23:49:26

Igen, Dina végtelenül őszinte lány. Bevallotta, hogy szereti Lórit, és megvárja! Gondolom arra számít, hogy Lóri bosszút áll, és viszi neki a 36 millát. Ellenben aki figyelemmel kísérte, hogy miket mondott Dina a sufniban Micinek, az hallhatta, hogy Dina hátba akarja szúrni Lórit, csak még nem jött el az ideje...Ez gonoszság, csak most nagyon "arcra" esett. Kintről bosszúra biztat, pedig a bukást is emelt fővel kell viselni, nem bosszúért kiáltani! Elégedett vagyok, hogy Dávid ment vissza. Tivy sokat képzel magáról, örülnék ha kihívná Zserit, és Tivy kiesne!!! =D Remélem, Tivyt leállítják mielőtt összetöri az egész berendezést, vagy megver valakit!!!

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.25. 23:49:47

@genevieve: Ugyan, hát ki Dina, hogy felvedd amit és ahogyan mond? Engem nem tudna ilyen stílussal felidegelni. :-)

Akasa27 2016.09.25. 23:50:22

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: mert mi meg ilyenek vagyunk, ez a véleményünk. Ez most akkor baj? Vagy ilyet csak a külföldiek csinálhatnak??

genevieve 2016.09.25. 23:51:21

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: ne már:-) egy fiatal emberke?:-DDD
ha somáról irnád...még csak-csak:-)

az nem kitörni akarás, hogy én ilyen csikagecizős bunkó paraszt vagyok, fogadjatok el így ....

ha valaki ki akar törni annak alkalmazkodnia kell, meg kell tanulnia viselkedni, beszélni, stb.

és ha már a magyarságnál tartunk....én eddig ha nem magyarországon élő, de magát magyarnak valló emberrel találkoztam, az mind gyönyörűen, szép szavakkal beszélt magyarul....

Cérnahuszár 2016.09.25. 23:52:38

Dina pont azt kapta amit kellett. emelte a tétet, kihívta a sorsot, ezt egészen addig csinálja mindenki amig akkora pofont nem kap válaszul hogy leül gondolkodni. Van akinek kisebb is elég.

MacákékIcukája 2016.09.25. 23:53:26

@genevieve: ez jo :))) nekem egyik ismerosom se kommentel - es nem tudom, hogy nezik-e, ha igen, tuti letagadjak :) Elkepzelhetonek tartom, hogy kizarjak/vagy mar esetleg ki is zartak es a hetfoi adasbol derul csak ki.

genevieve 2016.09.25. 23:53:27

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: nekem dina senki, ezért írtam, hogy ha valaki így beszélne velem:-)

egyébként nem, nyilván nem ütnék meg senkit:-)

genevieve 2016.09.25. 23:55:09

@Cérnahuszár: de ő nem fog leülni gondolkozni, ő meg van győződve arról, hogy mindent jól csinált, csak a csicskageci nézők nem szavazták vissza

ezért nem egy ártatlan leányka ő, úgy gondolja neki ez jár, mert ő egy ilyen őszinte ember és ezt kell szeretni

Cérnahuszár 2016.09.25. 23:55:41

az lemaradt hogy van aki meg ekkorából sem tanul, mert hozzá van szokva hogy másokat hibáztasson.

genevieve 2016.09.25. 23:57:24

@Cérnahuszár: sajnos ismerek ilyen embereket...

Funk You 2016.09.25. 23:58:49

@MacákékIcukája: Tivadar szerintem is megérett a hazazavarásra. Két napig bírta dühkitörés nélkül. Az is érdekes, hogy mindig csak nőkkel -főleg Zserivel- szemben jön rá az indokolatlan őrkjöngés. Ezt pedzegette Krisztián is a holnapi előzetesben. Szökjön a francba a málna.

DrMengele 2016.09.25. 23:59:07

@genevieve: ez szín tiszta véletlen : D

egyébként Dinának hogy van diplomája? ezt a napokban olvastam és igencsak meglepett
egy interjúban meg arra a kérdésre hogy bölcsész diplomája van-e azt válaszolta nem, szociálpedagógus.. mondom wtf, ez hogy fog emberekkel foglalkozni??

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.25. 23:59:14

@Almaka: Javaslom, tegyél egy kis kirándulást kisebb falvakba életképességvizsgálat céljából. Zemplénben sok ilyen van, még magyar oldalon is. Szociológusnak sem kell lenni hozzá. Két éve jártam arrafelé, Nagykaposra menet, Abarán is átmentünk. Nem egy jól élhető környék.

genevieve 2016.09.25. 23:59:15

na veszem az üvegcipőm...

jó éjt

DrMengele 2016.09.26. 00:01:45

@DrMengele: ehjjj most látom hogy éppen erről volt szó fentebb

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.26. 00:04:31

@genevieve: Soma után Dinát tartom még leginkább gyereknek a mostani gárdából, lehet ez is benne van, hogy nem tudom komolyan venni őt és a hisztijeit, káromkodásait. Üres puffogás. Ajánlom mellé tenni mondjuk Evelin hasonló kifakadásait, na ott ülnek ezek az érvek, ő nem nyeretlen kétéves, a Devla rohasztaná le mindenem ha rám okádna. :-P

MacákékIcukája 2016.09.26. 00:09:09

@Funk You: elkepzelhetonek tartom, hogy kizartak a parbaj utani amokfutasa miatt, a teaserben is felbevagtak Krisz mondatat rola. Na majd holnap meglatjuk :)

Joejt mindenki!

Almaka 2016.09.26. 00:09:50

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0:
VV7-ben Edina is hasonló környékről jött sőt Dér Heni,Rúzsa Magdi is, mégsem hasonlít a viselkedésük még csak hangyányira sem Dináéra.
Nem szeretem amikor felnőtt ember tetteit a körülményekre akarjuk kenni. Minden ember életében van egy pont amikor tudomásul kell venni, hogy ő a felelős a tetteiért nem a körülményei.

kamilla123 2016.09.26. 00:12:05

@Funk You: tényleg, igazad van, ez fel sem tűnt eddig, h csak nőkkel bír arcoskodni. Amúgy valszeg az is csalódás lehetett neki, hogy nem olyan erős a szavazótábora, hogy Dinát vissza tudta volna segíteni. Nem irigylem Zserit, az ilyen emberek azok, akik lelki-testi terrorban tartják a párjukat a kinti életben, hogy azok ne merjenek másként viselkedni, vagy megszólalni, mint ahogy ők megengedik nekik.

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.26. 00:14:01

Jóéjt! Most pár napig nem leszek (tapsvihar lenne ez a moraj?), sőt követni sem tudom a műsort egy kis külföldi kiruccanás miatt (nem Szlovákia az úticél), kíváncsian várom az erőviszonyok hogyan alakulnak.

dero80 2016.09.26. 00:17:37

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: Nem, nem túlzás, amit kapott. Amikor a beköltözéskor bement a stúdióba tetszett, egészen addig, míg le nem játszották a kisfilmjét. Onnantól vált ambivalessé minden vele kapcsolatban. Már ott elvesztette a hitelességét.

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.26. 00:18:14

Végszónak egy kis felvetés: Mi lenne, ha Tivyt kizárnák és a létszám miatt Dinát azon nyomban visszaküldenék? :-)

VV Velőtrázó Vélemény v3.0 2016.09.26. 00:18:58

@dero80: Na jó, akkor ezen még röhögök egy sort. Kisfilm alapján ítélted meg? Beszarok! Sírok! :-P

Almaka 2016.09.26. 00:23:08

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0:
Na arra tényleg kíváncsi lennék, így mennyire tudna más ember lenni. Azt mondom hajrá. :)

Cérnahuszár 2016.09.26. 00:24:58

@dero80: igen, a kisfilm jelezte hogy valami nagyon nem ok vele hogy a barátok letojják és ő meg úgy beszél velük mint az alattvalókkal, ezt alátámasztotta a villabeli alakítása is.

dero80 2016.09.26. 00:29:35

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: Sírj, ha úgy gondolod. De az első bemutatkozás (személyes és kisfilm) két különböző "karaktert" jelenített meg.

xukxuk 2016.09.26. 00:53:55

Van Isten , a doktoránduszt is kiszavazták egy kis időre.Addig sem kell lapozni.

mobilos perpetuum 2016.09.26. 08:06:57

@Cérnahuszár: Igen Dávid kisfilmjében nem volt szó ezzel szemben barátokról - nincsenek is, régebbi barátnőkről - nincsenek is. Gátlásosságáról beszélt, amiatt nehezen közeledett a lányokhoz míg kövér volt, ez, mármint a gátlásosság, nőkkel szemben, megmaradt, látjuk. A villalét során se nagy dicsőség, hogy egy nyamvadt Ati várta vissza, Krisztián azzal kezdte, hogy a gyengébbhez áll, mondta, ez tréfa, de amikor virágot vitt Evelinnek, egyértelmű, hogy amiatt állt oda.
Bocs már, hogy az érdekes Dina helyett egy teljesen érdektelen alakról írtam véleményt.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.09.26. 08:48:09

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: Könyörgöm ezt ne...kitörés?? hát így max lefelé tud törni.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.09.26. 08:57:50

@Well...: persze hogy tanítanak,viszont álltalában nagy előadóban, írásbeli vizsgával

Verka5 2016.09.26. 10:10:53

@Almaka:3 év alatt egy alapfokú képzésben vesz részt, ami egy átlagos középiskola szintje. Milyen foci-maxi képzésben - mit tanult -, azt nem tudom, de egyetem az nem 3 év. Az intelligencia meg nem egyetem kérdése. Egy antinő. Ez az ami tökéletesen illik rá. És az ilyenek mindig kipotyognak. Ebben a nőben semmi nőiesség nem volt, hacsak a műköröm, a magas sarkú cipő, meg egy-két rongy. Mellette meg egy ki ha én nem stílus, visszataszító.

Phantörpikus 2016.09.26. 15:37:24

@VV Velőtrázó Vélemény v3.0: "De ettől még nem tudnám úgy gyűlölni és olyan jelzőkkel ítélni, mint itt tették. Többen is vannak, akik nagyon aljasak a bentiek közül, mégsem dózerolom őket a klaviatúrával."

Nézd.Attól,hogy itt minden poszt alatt kifejted, hogy másokat tévén keresztül gyűlölni nem ér és ,hogy szerinted Dina vagy a hasonló karakterek ezért vagy azért olyanok amilyenek, még a ténylegesen gyűlölködőket nem fogod megtéríteni.Ha egyáltalán vannak ténylegesen gyűlölködők.Mert én meg pont azt mondom a te hozzászólásaidra reflektálva, hogy itt nem voltak Dina gyűlölők, maximum "rögtönítélők". Hirtelen felindulásból dögöljön meg a Dina hozzászólók. Ezen kár itt lovagolni. Nem kötelező egyetérteni mindenkivel, de leírni 100x ugyan azt, holott egyáltalán nem azok válaszolgatnak neked, akik eme csúfságokat írták szeretett külhoni barátosnénkról. Én örülök,hogy kiesett, mert számomra nem képviselt semmilyen értéket (igen,egy ilyen műsorban is van a szartól szarabb).Idegesített is piszkosul a csámcsogása, ahogyan megnyomta a szavakat, a csicskagecizése, a kettős mércéje,a hirtelensége, a nőietlensége, a tanulatlansága,a lustasága, a kivagyisága. De már kint van, emrt nem csak én gondoltam rá így. Lapozzunk.

Phantörpikus 2016.09.26. 15:47:40

@VVFanGB: Visszanéztem és Zsolti arra mondta, hogy "Átbasznak minket", hogy mást kiabáltatnak,mint aki jön.Szimplán reménykedett.Nyugi, nem kell az RTL-ből többet kinézni,mint ami:D

KapitányG 2016.09.26. 17:03:29

@Verka5: BA, alapdiploma, mint átlagos középiskolai szint :)))
(Dinától függetlenül)
süti beállítások módosítása