Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 8x12 - Ez egy faszszopó hálószoba, nem társalkodó gecci! (18+)

2016. szeptember 08. 08:47 - Dzsudibí

Bencus konferál, ma van az I. Kiválasztás Napja. Ezen kívül eltöltünk egy laza fél órát screenshot-okkal és Bencus véget nem érő monológjaival illusztrálva arról, hogy hogyan tudunk majd szavazni. 

1_1.png

Összegyűltek a fiatalok, hogy megidézzék Jimmy szellemét, amitől Vikinek sírhatnékja támad, nekem is csípi egy kicsit a szemem sarkát az óbégatás és Vivi süvöltése. Berohan a mosókonyhába, hogy legalább kisírhassa magát békében, de Tivy és ÉrecségiSoma még egy jóízű magányos szarást sem engedélyez neki - Gyere beszéljünk már vele, sír dikk - Viki különösebben nem zavartatja magát a fiúk társaságában, én minimum reflexből hozzájuk baszom a mosógépet, még akkor is, ha csak jót akartak.

2_1.png

Mici diplomázik vigasztalásból. "Há mit sír, bazdmeg, há ki fog esni, azér. Be vagy szarva nyussssszi, én ezt tudom. Jóvanakkor nyald ki a picsámat, szopjál le, nyomorék geccci. Rád szavaztak, mert egy gyökér vagy." Nagy taktikus ez a Mici, most ágyazott meg annak, hogy 1. Vikit bárki ellen visszaküldi a jó nép, 2. jó eséllyel ő lesz az a valaki, aki ellen Viki 92%-8% ellenében visszaszambázik a villába vasárnap este. 

3_1.png

Az Evelin-Lóri-Dina tengely mentén kialakult Első Nagy Kiagecimvagyte állóháború enyhülésével a szerkesztők ismét beizzítják a feszültséggenerátort, a lakóknak fordított érkezési sorrendben kell ágyat és hálótársat választani, ami csodák csodája melegágya lesz az Első Nagy Hamegkellbaszódniakkormegkellbaszódni összetűzésnek Evelin és Dávid között, miután a fiú nem akar Evelinnel aludni. Dávid ugyanis fél Evelintől a Lóris konfliktus miatt, Evelin bedurcul, a vita barátságkarkötő levételig fajul, ami villanyelven annyit tesz, hogy én ilyen vagyok, te meg most megbaszódsz te geccci, hívjál ki, kihívlak hallod bazdmeg.

4_1.png

5_1.png

Mici próbálja Viki értésére adni, hogy mi vele a problémája, megkérdőjelezhetetlen érveket sorakoztat fel Viki nemkedvelése mellett, minthogy az egyik szemöldöke nem kompadilis (nem elütés) a másikkal. Meg hogy egy nincstelen senki. Mert ugye ő azért már összeszopkodott magának egy teljes kájennt, meg a jobb szemöldöke is kompadilis a másikkal, a noja (ez mi pontosan, tudja valaki????) párfümbiznisszről meg ugye ne is beszéljünk, amit önerőből életvitelszerű kúrálkodásssal hozott össze magának. Tivy altatja a népet, olyan gyengédséggel, mintha esti mesét mondana:

- Fogjátok be a pofátokat bazdmeg! Há fogok egy lécet és agyonvágok mindenkit a kutyába. NNA! MI A GECI VAN ITT? VAGY MI A GECI? KUSS! Kutyák. Hallgassatok el és aludjatok a gecibe! Mindenki aludjon el a gecccibe! Ez egy faszszopó hálószoba, nem egy társalkodó, gecci. Na. Komolyan mondom gyerekek. Felnőtt emberek vagyunk, BAZDMEG. 

6_1.png

7_1.png

Nyugovóra térnek a kis agytrösztök, az éj leple alatt Dina Lóri ujját szopogatja a másik ágyról, Mici pólójából kificcent egy rúd párizsi, Ati olajjal kenegeti Zserbó segghajlatát, Dina és Lóri smárolnak, mert az ujjszopást már megunták, meg amúgyis eltelt már jó néhány óra azóta, mióta Lóri kijelentette, hogy kizárólag taktikai megfontolásból barátkozik az antinővel, aki azóta láthatóan megbocsájtott.  

10_1.png

13_1.png

11_1.png

12_1.png

9_1.png

8_1.png

MÁSNAP. A reggeli pillanatképeket mindig imádom a villából, a másnapos flamingó a kedvencem, de a villalakók szétfolyt sminkje sem utolsó, és minden túlzás nélkül mondhatom, hogy elnézve a majomketrecre hajazó konyhát és azt elnyúzott arcokat, érzem a szagot is, ami ilyenkor a hálóra koncentrálódik a fél éjszaka kipárolgott és kilehelt alkoholgőz berohasztásától, merthogy gondosan zárt ajtónál alszanak mindig. Mici hömpölyög a nappaliban fel alá, igyekszik felmérni, hogy kibe kötött bele előző este, de azért nagyon nem szégyelli magát, mert Ő ILYEN. Dinát vallatják, hogy hogyvót, aki kínosan kerülgeti a smárolós és ujjszopogatós incidenst, inkább a megmondtam neki, hogy egy féreg vagy, nem bízom benned, és senki nem szeret részekre koncentrál. Itt szeretnék csak egy pillanatra újra visszatérni a sapka kérdéshez, aminek indokoltságát bárki elmagyarázza nekem a villa falain belül ráadásul nyáron, annak kurva hálás lennék. 

15_1.png

16_1.png

17_1.png

18_1.png

Dina - aki marha titokzatosnak tartja magát attól, hogy bármilyen kérdés megválaszolását bravúrosan megoldja a "csak", "nem tudom", "mert" szófordulatok valamelyikével - biztos benne, hogy egy Viki-Lóri párbajban Lóri jönne vissza, mert neki kell visszajönnie. Miért? Mert. A villalakók tanácsokat adnak Vikinek, hogy kit hívjon ki. A többség Lórit javasolja, szegény Dina nem tudja még, hogy egy ujjsznyalogatásért és egy szomorú csöves ízű csókért eldobta magától a TUTIBIZTOS és SZUPERERŐS három hónapja tartó kapcsolatát, mert ha valóban Lóri-Viki párbajt nézünk vasárnap, akkor bizony a fehér haj nem menő. 

19_1.png

A villalakók elmondják véleményüket Vikinek, hogy a helyében kit hívnának ki, szinte mindenki Lóri nevét mondja, illetve elhangzik pár kósza Mici is, de csak az előző esti kompadilis balhé miatt. Van még egy kis feszültségoldó feladat is a kihívás előtt, de halálosan unalmas, ezért kurvára nem fogom részletezni, akit érdekel nézze vissza, de nekem ne pampogjatok utána, hogy elvesztegetett idő az életetekből amit már soha nem kaphattok vissza, mert én szóltam. 

21_1.png

22_1.png

Kiválasztás. Túlesünk a szokásos nem halluuuuuunk - ti hallotooook - mosmá halluuunk - én még neeem - most mi seee - de egy kicsit - mosmá jóóóóó körökön. Az a fontos, hogy ők hallják egymást, mert én kurvára nem értek semmit, úgy visszhangzik minden agyhalott, mint az a szimpatikus úriember a panelek között esténként, aki üvölt, hogy megbaszlak anyád hátán te geccci (bár mostanában mintha nem hallottam volna, lehet, hogy ő is a beköltözők között volt, már csak a kommunikációs eszköztár hasonlóságát alapul véve is). Kapunk egy kis visszatekintést hatvanharmadjára, hátha valaki még nem tudja, hogy nagyjából mindenki Nem Kompadilis Szemöldökű Vikire pakolta a jelét. Ismét egy néhány másodperces nem hallunk - és most - most igen közjáték, majd a szokásos kinek a jelén lepődtél meg, kivel volt konfliktusod, hogy érzed magad. Mici meaculpázik egy sort - bebaszva paraszt leszek - ne sajnáld Micikém, sokan vannak így ezzel, és ha te és a hasonló - nem csak alkohol hatására lealjasuló - kis paraszt barátaid nem lennének, ülhetnénk este a sötétben a kanapén VV helyett.

23_1.png

24_1.png

25.png

Időhúzás, riport négyszemközt Vikivel, hogy érzed magad; rosszul esett, hogy te vagy a kiválasztott; a szívedre vagy az eszedre hallgattál, a válaszokat úgyis tudja mindenki. Viki egyenként megy végig a hét emberen, akik rá rakták a jelet, mindenkiben csalódott, satöbbi, egy szó mint száz, Lóri kapja a jelet, Mici meaculpázik még egy kicsit, mostantól lehet szavazni az ápplikáción keresztül, kivéve annak, akinek Windows Phone-ja van, mert az beszopta. 

 És akkor a híres ujjszopás jelenet, zseniális zenei aláfestéssel. Nesztek.

 

Címkék: való világ 18+
438 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

alsophila grahami 2016.09.08. 22:52:43

nna, azt hittük Viki a Zsu? miközben a Lóri az, és Dina a kis ügyvédgyerek (most nem ugrik be a neve), hát ez epic. xDDD ezek meg ott benn idióták mind egy szálig, kivéve ezt a kettőt (gerlepár), ezek legalább ésszel játszanak, mondhatni. legalább van stratégiájuk, és nem is rossz.

Cimili 2016.09.08. 22:53:04

Peni, ez milyen zene? :)

Cimili 2016.09.08. 22:54:27

Tyvi szerint ő kint is atyaúristen.:DDDDDDDDDD

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.09.08. 22:54:52

@Cimili: én már csak megdicsöülő zenét hallgatok

Cimili 2016.09.08. 22:56:34

@PeniValdes: Értem. :) De attól még tudhattad volna! :)

introverted22 2016.09.08. 22:57:51

Tudom, hogy a lényeget ragadom meg, de én már hányni tudnék ezektől az undorító műkörmöktől. Itt ott hiányzik 1-2 darab, Dináé már induláskor is igénytelen és rusnya volt, szóval baromira időszerű lenne leszedni őket, vagy beküldeni egy jó műkörmöst valami bjuti napra...

Amúgy azért kéne Lórit kirakni, hogy láthassuk Dina ámokfutását. Mondjuk szerintem rövid távon kizáratná magát...

Szerintem hajrá Zsolti...

Cimili 2016.09.08. 22:58:36

@alsophila.grahami: Ugyeugye, én is így látom. :)

Cimili 2016.09.08. 22:59:59

@windsor: Sztem meg hajrá Lóri! :) És nem szeretnék Dina ámokfutást látni.

introverted22 2016.09.08. 23:00:35

@PeniValdes: én is rühellem, életemben talán 4x volt, amikor is egy barátnőm gyakorolt rajtam. Pont ezért zavar a látványa is, és amikor még igénytelen is hozzá, vagy hiányos a készlet, akkor meg pláne taszít a dolog...

Cimili 2016.09.08. 23:01:14

@PeniValdes: Nem akarok trollkodni, de én szeretem. Mondjuk az enyém sose ennyire hosszú.

MacákékIcukája 2016.09.08. 23:02:26

Cseddaros szep estet mindenkinek, vegre megneztem az elso reszt :))))
Koszonom Fu Szekh Li a segitseget (remelem olvasod)

Ez a Dina milyen hulye...

alsophila grahami 2016.09.08. 23:02:54

ez a Viki is olyan agyatlan egy emberlény, hogy arra szó nincs, egek... azt hittem, csak az alkalmi részegségeknek betudható, hogy dobálja értelmetlenül egymásra a szavakat minden logikát nélkülözve (mondjuk, ebben Zsu), de nem, ez józanul is ugyanezt tudja, még a támogatói is kiröhögték - aki nem, az is fuldokolva fojtotta magába -, szal... félelmetesen ostoba, valszeg emiatt a skillje miatt válogatták be, de basszus, ezt miért kellett? én a nyilvánvaló szellemi fogyatékkal élőkön nem tudok röhögni, csak szánni tudom öket. ti nem?

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.08. 23:02:57

@Cimili: A fő zenei témája a zseniális The Leftoversnek. Aki nem látta még, pótolja, alapmű a sorozatokban.

introverted22 2016.09.08. 23:02:59

@Cimili: Lóri nekem nem gyere be. Főleg ezzel a festett hajjal. Az elején még pozitív karakternek tűnt, de aztán elég hamar ellaposodott, meg Dina nagyon sokat ront rajta. A szerelmes pár téma már baromira unalmas... legalábbis nekem. :)

MacákékIcukája 2016.09.08. 23:04:00

@windsor: fujjj tenyleg, Dina korme undorito, plane a hosszu ujjai miatt. Olyan mint valami parasztboszorkany

alsophila grahami 2016.09.08. 23:04:01

@Cimili: végre valaki!!!! gimme five! ;))

introverted22 2016.09.08. 23:04:42

@PeniValdes: Néhány ujjról a köröm :) Lenőtt és leesett... ugyanezt láttam már több lánynál is...

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.08. 23:05:03

Számomra furcsa, hogy a VV7-et emlegetitek, mint analógia, az egyetlen volt, amit feladtam, nem bírtam nézni.

alsophila grahami 2016.09.08. 23:05:23

@VV Erőlegény: jaköszi, pedig a Bencusos főzős műsorban is láttam ;)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2016.09.08. 23:07:01

@windsor: ez természetes folyamat,gondolom mint a cápák,macskák

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.09.08. 23:07:03

@alsophila.grahami: Amúgy nekem is tök ez jutott az eszembe. Hogy nem okultak az előző szériából... De ez a kiválasztás, és kimellé állás helyzet merőben groteszk. Lórit azért ítélték el, mert úgymond "megcsalta" Dinát, ezért felhergelték az általuk kiválasztott Vikit, hogy büntetésből hívja ki Lórit, majd nagy szájhúzogatásokkal beállnak úgymond Viki szekértáborába, kivéve az eredeti úgymond áldozatot, Dinát, aki Lóri egyetlen szövetségese... Ez tényleg epic! :-DDD

introverted22 2016.09.08. 23:07:33

@VV Velőtrázó Vélemény: A végére már én is csak az öfiken keresztül követtem az eseményeket, mert csak idegesítettek a gyökerek.

introverted22 2016.09.08. 23:08:35

@PeniValdes: Értelmes nő ezért nem rak fel körmöt olyan szituban, amikor nem tudja, hogy mikor lát legközelebb műkörmöst... Vagy csak én viszem túlzásba ezt az igényesség dolgot?

alsophila grahami 2016.09.08. 23:08:46

@VV Velőtrázó Vélemény: mi meg azon cucalizálódtunk (javarészt;) nézd el nekünk, plz... az volt az utolsó reality-élményünk, azért az a referenciánk ;) ja nem, a farm volt az, mindegy; az azért más volt.

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.08. 23:09:17

@alsophila.grahami: Nem szellemi fogyatékkal élők ezek, csak szimplán ostobák. Ne mentsd fel egyiket sem. Egyedül Vivienben van némi hendikep, őt pont emiatt nem szabadna szerepeltetni.

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.08. 23:12:14

@VV Erőlegény: Igen, az epic fail pontos kifejezés erre. Cayenne becsületféleségére szóljon, bár rühellem, de rá volt írva, hogy mit gondol Viki zseniális húzásáról. Könnyen is szól be neki, tudja, hogy ki fog esni a lúzer, ezért mondja el, hogy szar érzés mögé állni.

Cimili 2016.09.08. 23:14:21

@windsor: Nekem a barátnőm körömművész( télleg az, mert csodákat csinál) és rögtön javítaná, ha lenne mit, de nekem még sose törött le, sose hagytam el. Ezt a letörést én nem is értem.

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.08. 23:14:28

@alsophila.grahami: Nekem már a legelső Bár is megvolt, úgyhogy kevés újat tudnak mutatni. :-)

alsophila grahami 2016.09.08. 23:15:18

@VV Erőlegény: ugyehogy? ;) abszolút agyatlanok. ott tolonganak a mögött az utált személy mögött, akit előző este még porig aláztak - aki bement utána az is csak úgy ímmel-ámmal, fejem rá, hogy csak a kamerák miatt -, és még most is kiröhögik a támogatói megbeszélésen, vagy min, miközben mind a halál ... micsodájára kívánja szerencsétlen lányt.... hihetetlen, hogy nem látják ott bent, hogy mennyire röhejesek. te érted ezt? hogy a fenébe' van az, hogy ha a villafalakon belülre kerül valaki, egyből elveszíti minden realitásérzékét, de a józan eszét is?

alsophila grahami 2016.09.08. 23:17:21

@VV Velőtrázó Vélemény: AAZ nekem is!!!!!!! LEGEND volt! épp a Farm alatt tárgyaltuk ezt ki itt, hogy némelyünk (pl én;) még élőben is látta őket, jeeee! xDD

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.08. 23:17:57

@Cimili: A játékos ujjon zavaró lehet olykor...

Cimili 2016.09.08. 23:20:49

@alsophila.grahami: Érdekes volt látni Viki önelégült és büszke arcát, szerencsétlen azt hiszi, h őt várják majd vissza. Ennyire nem lehet ostoba.

Mók_Ica 2016.09.08. 23:22:17

BV-t nézitek??? Lóri tesója olyan, mintha Lóri lenne...

Vivi szegénykém folyton énekelget a villában.... Mici meg leoltotta: Neked van róla papírod, hogy nem vagy normális???
Vivike cukin válaszolt: Miért bántasz te mindig engem? Én nem bántalak téged....

kár hogy nem Micit vitte Viki párbajra.... :(((

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.08. 23:22:35

@alsophila.grahami: Akkor még pultosnak vitték a szereplőket, most meg jönnek a pultosok a villába. Olyan ez mint az egyszeri ausztrál bennszülött, aki abba őrült bele, hogy kapott egy új bumerángot és el akarta dobni a régit...

alsophila grahami 2016.09.08. 23:22:51

@VV Velőtrázó Vélemény: okka, igazad van, de mondjuk, ezt én most Vikire értettem konkrétan, aki annyira buta láthatóan, hogy az már határozottan fogyatéknak tekinthető szellemi képességek terén... a többi - egy-két kivételtől eltekintve - inkább csak tudatlan, primitív, tanulatlan, stb...

Cimili 2016.09.08. 23:23:10

@Mók_Ica: Mert ikrek. Megy a kampány Lóri mellett.:)

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.08. 23:23:50

@Cimili: Hát Dináé vetekszik Dávidéval... ;-)

Mók_Ica 2016.09.08. 23:23:54

@Cimili: ez az igénytelen és ilyen hosszú köröm közönséges. nekem is van, de eCCerű.... nem hosszú és francia .... én szeretem :)))

,, 2016.09.08. 23:24:15

@VV Velőtrázó Vélemény: a the leftovers zenéjét óriási szentségtörés sőt bűn erre a fosra használni, és már a Farmnál használták sajnos, és ezért haragszom nagyon

alsophila grahami 2016.09.08. 23:24:33

@Cimili: dehogynem........ lesz majd pofára esés vasárnap (már most sajnálom)

Mók_Ica 2016.09.08. 23:25:51

@Cimili: hehehe... nem tudtam, hogy ikertesója van... erről lemaradtam.... :))))

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.08. 23:26:46

@alsophila.grahami: Azért sem fogyaték, mert láthatóan nem hiányzik neki, hiába jár vitustáncot a szemgödreiben a bithibaarány kijelző.

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.08. 23:29:47

@szörnycsi: Minden jó erodálnak ezek, az Amelie remek zenéjét is kifacsarták párszor. Ettől még az eredetiből nem vesznek el semmit. De ezt a számot csak egy olyan retardált tudja benyomni ilyen helyekre, akinek gőze sincs arról, hogy mi az. Engem speciel mindig szíven üt, igazi gyász zene, ami (most morbid leszek) remélem az én temetésemen is felcsendül majd. :-(

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.08. 23:30:54

@Mók_Ica: A hosszú francia nem a körömben jó, ez tény.

Cimili 2016.09.08. 23:32:54

Az appon rákerestem Vikire. Kérdés hozzá: Mire vagy a legbüszkébb? Viki válasza? Öt éve a szüleim válása alatt megcsináltam a jogsit, leérettségiztem és kiköltöztem külföldre. Kérdés: Hány szexuális partnered volt? V: 14-15 És még csak 23 éves.

introverted22 2016.09.08. 23:34:53

@Cimili: Nekem is nagyon profi a barátnőm, aki gyakorolgatott rajtam. Igazi mesterműveket csinált, és baromi sokáig tartottak. Mondjuk nekem is mindig az alap forma volt, nem ilyen banyakarom :)

,, 2016.09.08. 23:35:45

@VV Velőtrázó Vélemény: mondjuk nekem azt hiszem ez az egyik ami rosszul érint h használják, a másik talán a zongorás where is my mind lenne, mindkettő az eredeti kontextus miatt
És mert mindkettőbe bele lehet szeretni

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.08. 23:35:56

@windsor: Az utolsó mondat kizökkentett, addig értettem (félre).

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.08. 23:39:32

@szörnycsi: Gary Jules - Mad World, hogy bővítsem a playlistet.

alsophila grahami 2016.09.08. 23:39:34

@szörnycsi: óóó megelőztél, valami hasonlót akartam írni én is erre; az a zene annyira jó, és annyira jól használták a soriban, hogy szinte mindig bőghetnékem támadt tőle -- és éppen emiatt annyira disszonáns hatást kelt itt, nem kéne használniuk egy ilyen trash-ben, haragszom én is érte.

@VV Erőlegény: na de hogyan is tudom én azt megtekinteni..? mindig elfelejtkezem róla, hogy itt olyan funkció is van... :)

Mók_Ica 2016.09.08. 23:39:52

@VV Velőtrázó Vélemény: hát abban sem jó a túúúúl hosszú :)))))

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.09.08. 23:46:02

@alsophila.grahami: Szerintem a regisztrációs e-mail címedre megy.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.09.08. 23:49:25

@VV Velőtrázó Vélemény: Köszi az epic fail-t. Tényleg nem helyesen használtam eddig, de most már megjegyeztem.

,, 2016.09.08. 23:50:51

@VV Velőtrázó Vélemény: nekem van még 1, a becstelen brigantikból amikor meghal shosanna (bocs a spoilerért, akit érint:D)

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.08. 23:58:06

@szörnycsi: Tarantino nálam offon van, de maga a zene Morricone, persze, hogy jó: www.youtube.com/watch?v=pkvXsLGAxqY

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.09. 00:04:35

Ha ötletesek lennének a szerkik (nincs ilyen axióma), valami ilyet kellett volna bevágni a Leftovers zenéje helyett: youtu.be/eYSbUOoq4Vg (igaz ehhez ismerni kell egy olyan remek filmet, mint a Sekély sírhant (Shallow Grave). Önmagában is áll a szöveg, de ebben a kontextusban még inkább. Remélem azért valaki tudja miről beszélek... :-)

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.09. 00:17:10

@szörnycsi: Szerintem túlhypeolt, öncélú, nálam a Pulp Fiction is átesett azon a határon, ami még tolerálható volt. A Kill Bill még okés, meg a From Dusk Till Dawn onnan, amikortól Rodriguez átvette a stafétát.

VV Velőtrázó Vélemény 2016.09.09. 00:19:32

Lóri győztes párbaj utáni hétfőjét meg aláfesteném ezzel: youtu.be/QYEC4TZsy-Y :-)

,, 2016.09.09. 00:30:21

@VV Velőtrázó Vélemény: nekem kedvencem
Az ötlet jó, lehetnének lassított felvételek, ahogy üres tekintettel bámulnak maguk elé, és a flamingóról is 1 közeli, ez fontos
De nem zavargok tovább, jóéjt

Well... 2016.09.09. 01:05:10

@VV Velőtrázó Vélemény: ha gondolod ezzel tudok segiteni ,
a cime "Departed" (igen konkretan temetoi zene)
es itt a kottaja, (annak aki tud illesmit olvasni, reszemrol en "kotta nelkul jaccon....")

drive.google.com/file/d/0B25tWyWrUkwdTlJBY1pjUUswZkU/view

Komeszka 2016.09.09. 03:21:57

@pávör dragonfruit: Dávidtól valamiért érezhetően fosik Dinka. Mindig elmondja, hogy ő majd kiviszi párbajozni, persze. :)

Komeszka 2016.09.09. 03:24:14

@szörnycsi: Hát, ők most együtt vannak nagyon, nekem úgy tűnik. :)

2016.09.09. 06:20:57

@Komeszka: Nem làtom rajta, higy bárkitől fosna, sőt, butasága mellé hatalmas önbizalom, atc és bátorság szorult belé.

2016.09.09. 06:21:50

@pávör dragonfruit: *hogy *arc
Bocs, még félik alszom :D

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.09.09. 07:29:21

@Komeszka: Számomra meglepő lenne, de ezek után letöltöm az appot és küldök egy szavazatot Lórira. Két megjegyzem Lóri játéka az utolsó napokban számomra egyre markánsabb.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.09.09. 07:30:48

@VV Erőlegény: a másik megjegyzésem, hogy nem biztos, hogy egyértelmű, hogy a pollokban arra kell szavazni, hogy ki menjen ki a villában, vagy arra, hogy ki maradjon benn.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.09.09. 07:33:15

@VV Erőlegény: Ez utóbbi hozzászólásom, úgy utólag még egyszer megnézve a pollok szövegét elég nagy marhaság... :-)

ornyim 2016.09.09. 08:09:17

Én minden széria után azt gondolom, hogy ennél már nincs lejjebb. Mindig tévedek! Annyira vakon vannak itt az emberek, hogy az már felbosszant. 7 széria volt ezelőtt, és nem tudom felfogni, hogy nem tanultak még az előzőek hibájából, headshot! Arról meg nem is beszélek, hogy a tipikus vv-s közhelyek tömkelegével van tele az összes párbeszéd. Ez a ki ki mögé áll dolog is szánalmas, megpakolják jelekkel és utána mögé állnak. Szegény leány meg még elhiszi, hogy szívből csinálták. Vikinek drukkolok a párbajon, de csak amiatt, hogy sokkal jobban megkavarná az állóvizet az ő visszamenetele. Lóri visszamegy, semmi sem fog történni, folytatódik tovább az ujj szopkodás és társai. Kíváncsi erre valaki?!

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.09.09. 08:19:42

@ornyim: Csak annyiban szeretném a véleményedet megváltoztatni, hogy ha Lórit kiszavazod, akkor az egyetlen olyan karaktert szavazod ki, aki valamiféle aktív (tehát nem tuja) taktikát már bemutatott a játékosok között. Nyilván a hiánya sokkal jobban felkavarná az erőviszonyokat, mint Vikié, de a játék biztos, hogy Vikivel laposodna inkább.

Berborosz 2016.09.09. 08:31:48

@VV Erőlegény: Ezért aztán - szavazhat mindenki, ahogy akar - Lórit fogják benntartani.

ornyim 2016.09.09. 08:38:39

@VV Erőlegény: De mi a garancia arra, hogy Lóri ezt a taktikát folytatja tovább?? Amikor valaki párbajra megy, mindig hatalmas ígéretekkel teszi azt. Ha visszajövök ez és ez lesz. Aztán van, hogy semmi se valósul meg belőle. Tény és való, hogy Viki nem sokat dob a latba ott. De ha jobban belegondolok, akkor más se. A veszekedés nem taktika.

Rémület 2016.09.09. 08:47:31

Vikinek ki kellene dobnia a támogatói felét. Kezdve Micivel. Csak égetik szerencsétlent.

Rémület 2016.09.09. 08:50:36

Amúgy én bírom Lórit, de csak mert azt képzelem, hogy tudatosan játszik. Félek, hogy valójában nem így van.

sapka 2016.09.09. 09:22:54

@Funk You: a keményen dolgozó nők így járnak, mint micike.

Berborosz 2016.09.09. 09:26:34

@ornyim: Megpakolják jelekkel, amikor még nem tudják, ki lesz a párbaj-ellenfele.
Aztán megtudják, hogy az, akit közben megutáltak, és mögé állnak.

alsophila grahami 2016.09.09. 20:30:16

@ornyim: a Lórival kapcsolatos meglátásaid kivételével egyetértek veled, @VV Erőlegény: ide meg egy óriási ekg ;) ami pedig a jelrakást illeti, kedves @Berber Oroszlán: akkor talán tetszettek volna Lórit megpakolni jelekkel, ha ő a leggyűlöltebb fogira odabent, és akkor nincs ekkora pofára esés, mert szerintem is ultragáz, ahogy hülyét csinálnak a már amúgy is épp eléggé lájti szellemi képességű Vikiből.

alsophila grahami 2016.09.09. 20:32:01

... akarom mondani: FIGURA! ("fogira" ahhaha) xDD

alsophila grahami 2016.09.09. 20:36:52

poszt még annyit, hogy az idei egyik - ha nem A - legjobb volt eddig, komolyan hangosan röhögtem némely szövegén, Dzsudibínek nagygratula! :)

__én__ 2016.09.09. 21:54:08

Úgy tűnik, ezidáig senki nem vette észre, hogy a történések fő vonala előre megírt forgatókönyv szerint zajlik. A következő jelenetet pl. kétszer vették fel egymáshoz képest több óra eltéréssel, amit Dina frizurája bizonyít. Tehát: Lóri és Dina mennek be a sufniba, ekkor még Dinának ki van bontva a haja. Beszélgetnek, beszélgetnek, egyszercsak lófarka lesz a lánynak, majd a jelenet kibontott hajjal fejeződik be. Hát ennyit az ő nagy "szerelmükről".

Úgy gondolom ez a tény befolyásolja a szavazatokat, meg a forgatókönyv irányát.

BAZINGA2 2016.09.10. 15:38:17

@kamilla123:

Egyetértek Veled!!! Szerintem is most Vikinek kellene vissza menjen, sokkal érdekesebben alakulnának az erőviszonyok! Abban semmi érdekes nem lenne, hogy Dina meg Lóri nyalják egymást.

2016.09.10. 21:14:58

@Komeszka: nem fosik tole, pisilne utana, te. Davidra van gerjedve.

2016.09.10. 21:15:35

@BAZINGA2: majd nyaljak faljak egymast Daviddal. Az ugy mar ok?

2016.09.10. 21:18:00

@VV Erőlegény: Ez a Viki ugy nez ki mint Dr. CSONT! Ilyrn allkapcsot utoljara Emily Deschanelen lattam.
süti beállítások módosítása