Lehet azt mondani, hogy iszonyat tirpák embereket sikerült ebbe a szériába beválogatni, de most derült ki igazán, hogy a látszólag két biten szintetizálgató agyhalottnak hitt villalakók is képesek akkora luxusbörtön hajtotta csikágózást generálni, ami felér egy szépemlékű Iza-Krisztián Csulaháborúval, egy Nagy Alekinnyó féle Kultúrbarbározással, vagy egy mindenkori VV Fannikás Csicskagecizéssel, csakhogy VV4 Attilás magasságokban. Én se hittem el, de Evelin nem csak megkeverte a szart, amit jól kifőzött, hanem rottyantott rajta egyet, hagyta kihülni, majd bepanírozta és bő olajban kirántva, fingporral tálalta.
Az egész adást Lóri majdnem félrebaszása lengi körbe, de úgy, hogy annak nagyobb az íve, mint egy orosz drámának, és több dimenzióban játszódik, mint az Inception. Lóri elhatározza a konyhaasztalnál terpeszkedve, hogy ő kitálal Dinának. Evelin ugyan még jegelte volna a dolgot, hogy annál nagyobbat koppanjon, de ha el akarja mondani, hát mondja. Lóra meg is érkezik a szegény ember gyóntató papjához, a pultoshoz, aki most szolgálaton kívül hallgatja minden szavát. Fájdalom ez az egész, ami az odakozmált fagyasztott pizza mellett történik. Lóri elmakogja, hogy mi történt, de érdekes módon az egy szál faszra vetkőzés és a félig álló bráner, no meg az ujjazási kimarad a történetből. Dina így is folyamatos visszakérdezgetések árán tudja feldolgozni a sztorit. Végül lezárja a dolgot, hogy ő aztán lófaszt lesz második, geci. Erről pedig az Austin Powers egyik jelenete jut eszembe, hogy "Sírni akar, pityeregni akar, második?" Ennek a kapcsolatnak vége....
Amúgy én egyáltalán nem értem ezt az egész Dina-ügyet. Ennyire telített a Kazinczy utca, a bulinegyed, hogy már vidéken is ugyanolyan, sorozatgyártott, Zara kollekciókban, vödrös vodkaszódát szlopáló, picsagatyás, kalapos, pornónapszemüveges csajok mozognak, hogy az ilyen toprongy pultusnő legyen a bombanő? Na, mindegy. Mivel a majdnem megbaszódáshoz két ember kell, ezért Evelin oldalát is meghallgatjuk, amint MTA értekezés szintű beszélgetésbe elegyedve vázolja Röfinek a szicsuésönt, hogy
- Levetkőzött faszra, érted?!
- Há' minek?
- Mer' aszitte, hogy meg fog baszni, de rábaszott, mer' engem nem basz meg.
A dialógus a teraszon cigizgetés közben éri el csúcspontját, amikor már a Evelin épp felrobbanna, mert Röfi azt hitte, hogy ő direkt mászott rá a palira, tehát inkább neki kellene elmondania Dinának.
"Ki a geci ment rá? Ment rá a fasszom! Tudtam, hogy ez lesz. Szexbe' fogadtunk, csak csókolóztunk. Azt akartam, hogy kijöjjön az igazi énje, mert ez egy címeres faszszopó. Egész nap mosolyog nekem, udvarol a Dinának közben meg fogdossa a seggem... Az ilyen trágár, nyomorék, faszszopó, sunyi geci, köcsög férfiakat meg utálom."
Evelin zárómondata annyira szép, hogy monológként akár a Gór-Nagy Mária színitanodába is lehetne felvételiztetni vele. Kicsit rápihenünk erre a sok feszkóra, még mielőtt felrobbanna a villában a gecidekóder. A csudálatos-varázslatos-szemet gyönyörködtető-káprázatos reggeli timelapse felvételek miatt ki kell térni valamire, ezen a csendéletes szép reggelen. Már a helyszínbejáráskor is érdekelt, hogy az a bicikli mit vétett, hogy be kellett tolni egy helyre, ahol funkcióját vesztve amortizálódhat 4 hónapig? Oké, a szörfdeszkák is dísznek vannak, de azok fel vannak fúrva, ezt a cajglit viszont lehet tologatni. És az udvar nem éppen a Tour de France felkészítő pálya. Szóval? A kellékesnek nem ezzel kellett volna hazamennie?
A röpke kitérő után máris folytatódik az Evelin főzte szar további eszegetése. Lóra Tivynek magyaráz a zuhanyban, aki épp bolond borotválást tol éppen. A beszélgetés eléggé egyoldalú, a YouTube-mágus csak néha visszaböfög egy "Áh, Tesó..."-t ezzel Lóri tudja folytatni az értetlenkedést, mert szerinte Evelin a bazári kurva, és nem vágja, hogy ebben a kis félresmárolásba mit kell ennyit belelátni. Végül Evelin koronázza meg a pálinkás jó reggelt, hogy beszól Lórinak, aminek csak az a lényege, hogy Dina hallja, hogy azért ott paplan alatti matatás is volt...
És akkor valami teljesen más!
Tivy kanállal püföli a bolond lábosokat, Dina idegállapotban rohan ki a szobából, hogy azonnal rendre intse a villa bohócát, mert így nem tud beauty sleepelni, amiből legalább egy évtizednyire lenne szüksége. Eközben Sittes Krisz pornóforgatásba fogná Röfit. Rendezne a csajjal egy ökörsütést. Ezen megy az eszmecsere, hogy ha vége lesz a VV-nek, akkor kéne valami okosságot csinálni.
Egy másik univerzumban: Vivi úgy gondolta, hogy avanzsál magának egy kis színt. Fürdés után magára fújt némi barnítót. Nyúlt volna a törölközőért, de akkor bevillant neki, hogy akkor a színt is letörölné magáról. Nem hülye ő, bement a szobába, ott pörgött, mint egy zárlatos robotkurva, hogy megszáradjon, mert szerinte az unikornisok is így szárítják meg magukat, ha vizesek lesznek.
Evelin meg is kérdezi, hogy miért nem megy ki a szabadba, aztán ott csinálja ezt, mert már úgyis mindenki látta a csúnyáját. Áh, az nem jó. Erre pedig Röfi arckifejezése a legjobb válasz.
Aki azt hitte, hogy egy cirka 18 perces adásidővel megúszható Lóri wannabe félrekuffantásának lófaszcunamija, az nagyot tévedett, mert eljött az igazság órája, amikor az igazság ligája leül az igazság asztalához, hogy kérdéssel bombázzák egymást. ÉS ez volt a Villatörténelem legjobb ilyen kényszeres összeülése. Kivéve azt, amikor VV Vörösfejű Olivért megdobálták vízzel és naranccsal. Először Viki tesz fel pár kérdést, de ezt most hanyagoljuk, mert szerintem csak azért lett bevágva, mert rajta van a zöld kendő, szóval Dávid kezd el úgy vallatni, mint egy katonatiszt. Ő nem szarozik, kitér a félig álló bráner májszterre, hogy emberileg lenullázta magát, és a többi, és a többi, aztán Dinát is betámadja, ez eddig oké, végül Zsóti kérdése akassza ki a biztosítékot. Már a felvezetés is hibátlan, hogy neki mondták, hogy Dina egy alpári antinő... Antinő, kérdez vissza Dina. Igen, Dina, az azt jelenti, hogy amikor beszédre nyitod a szád, akkor is csak a geci zubog ki belőle. Hogy annyira vagy nőies, mint egy darab szar. Persze csak vágja a pofákat, mire Dávid megjegyzi, hogy nyugi, csak cinikus. Cinikus? Az mi a gecim? Nem vagyok én cinikus. Hát jól van csajos, akkor buta vagy, mint a fasz, haladjunk is tovább. Szóval, Lóri, igaz-e, hogy azért követed Dinát árnyékként, mert ő egy központi személy, akit mindig vesz a kamera, téged meg amúgy nem? IGEN. Hoppá! Ennyi erővel a szerkesztők ki is adhatnák feladatba, hogy kezdjék el megásni a srác sírját, mert itt aztán nem lesz kegyelet, de kegyelem se.
"Hogy a büdös, lószaros gecimbe van pofája ennek a faszszopó fíregnek az én hátamon felkapaszkodnia, bazmeg?!"
Zseraldin Depardieu megérkezésére tartott bulin folytatódik az igazmondó szakkör. Dina és Lóra elég nyögvenyelősen, de kibékülnek a sufniban, mert Lóra végre kimondja, amit két napja nem mer, hogy ő többet akar annál, mint ami most van. Nem csak a keféről van szó, hanem szerelemről, de ez utóbbit nem vallja be. Még sír is. Ennyire hiteles a lírai vallomás. Dina megbocsájt, kicsit megmássza a faszit, de semmi szárazbaszás vagy ilyesmi, csak egy ölelés. Ekkor jön az unikornisként száradó Vivi, aki egy palack száraz borral mer bepofátlankodni. Jön Röfi és Eveli is, akik szimplán rájuk, meg Vivi lábára basszák az ajtót.
"Na, mi van?! Sírt a kétcentis faszú ember?! Brühühü."
Ahogy bent is dübörög az éjjel soha nem érhet véget, úgy Anikó is ezzel küld minket aludni, hogy azért a fergeteges arconpörgés tartogatott még némi adásanyagot, úgyhogy a következő nap is érdemes lesz nézni, mert nem mellesleg az első kihívásra is sor kerül.
Az utolsó 100 komment: