Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

A Farm 2x25 - Ganajozásért csoki, henyélésért lófasz se’

2016. április 19. 07:56 - sixx

 vlcsnap-00001.png

Beköszöntött az a hét a lakosságra, amire csak Norbert és esetleg Attila vágyott: a távozó Sándor Norbit nevezte ki gazdának, ami praktikusan azt jelenti a tanyasiak számára, hogy bele fognak gebedni a melóba, és ha egy szalmaszál is csálén áll, akkor a tejbegrízadag lefeleződik. Szép kilátások, ért velem egyet Anikó is, akit végre nem farmerbe, hanem szoknyába öltöztettek, és a cukiságfaktort erősítendő megdobták egy nyúllal meg egy pónilóval is. Jelentem, működik.

Furán indul a hét, a kiesés utáni buli, az asztalon táncoló Gergő és a hullarészegen faszikra mászó Dia helyett Barnit látjuk meló közben, a legaranyosabb ebből az, amikor Szinti Barni füleit igazgatja kicsit, illetve testépítő Gábor permanensen csodálkozásra nyílt szája. Jön a postás, hoz levelet, Sándor bosszúja van benne, és miközben Brigi a macskakaparást igyekszik megfejteni Norbin végig látszik, hogy mondgyadárbazdmeg, és amikor mondja, márminthogy Sándor annyira rühelli a tanyasiakat, hogy képes egy megalomán seggfejt a nyakukba ültetni, akkor kis híjén felugrik, de visszafogja magát, leül az asztalfőre, átveszi a Kasszát és a Naplót, és nekilát. Rendet tenni.

vlcsnap-00003.png

A Norbiátusban egy szabál van: aki dolgozik, kap enni, aki nem, az kevesebbet, a luxuscikkek meg szépen maradjanak meg a halódó nyugat ópiumának, igazi magyar munkásnak nem kell se szappan, se csoki, se dohány. Ja, de az kell, de ebből majd később lesz balhé. Norbi tulajdonképpen ara használja a nyitóbeszédet, hogy Brigit elküldje a vérbe, szar volt a hét, szar volt az állatoknak, szar volt a rendelés, költekezés, az bezzeg van, munka meg lófasz se, de ebből elég volt. Luxust majd annak fejében lehet venni, ahogy az illető dolgozott. És hogy ki dönti el, hogy a meló minősége megfelel-e az elvártnak? Hát a Tanyamentő Testvér egy személyben, esetleg Attila, a csicska is véleményezhet. Ja, és tessék kitenni az asztalra az összes luxuscikket, mert Norbi akarja szétosztani őket.

vlcsnap-00005.png

Na itt borul a buli, mennyé’ te a faszomba Norbi-hangulat uralkodik, mert milyen alapon kéri be a régebben vásárolt luxust, pl. Brigi hetek óta csak veszi a csokit, de nem eszi (mert majd egyszer olvasztott csokiban akarja a pináját mosni???), szóval kabbe Norbi, és takarodj a csokimtól. Heni természetesen a leghangosabb és legidegesítőbb ellenző, ő az a fajta ember, aki egy alapvetően gyökérként viselkedő másikat (Norbi) is képes valemennyire szimpatikussá tenni, mert nem hagyja abba a pofázást, és keresztbe beszél mindenkivel. Norbi viszont rafkós, és tudja, hogy bizonyos dolgokban engednie kell, hadd hajoljon az emberanyag, ne törjön. Luxuscikkek maradnak mindenkinél, de mostantól csak az kap, aki dolgozik. Ja, és fél hétkor itten reggeli van, ha Szinti vagy Heni bealszik, akkor fél adagot kap.

vlcsnap-00006.png

Itt előkerül Attila mártíromsága, és a buzgómócsing lét elviselhetetlensége is, mert a kék szemét a nap 90 százalékában vészjóslóan forgató faszi minden állatot lerendez már hajnalban, ami azt jelenti, hogy a többieknek nem lesz mit csinálni = nem jut luxus. Norbi jelzi az előző héten még szájbaköpött csicskának, hogy vegyen vissza, ellenőrizzen és súgjon be nyugodtan, de más helyett ne ganajozzon, ha lehet. Attila nagylelkűen belemegy a dologba, hiába no, rendes ember ez valahol. Norbi abban sem szarakodik sokat, hogy megnevezze a heréket, Szinti, Heni és Sanya lófaszt sem csinál, nekik kell összeszedniük magukat a luxusért leginkább. A beosztásból lesz egy kis kavar, mert Norbi permanensen a konyhában/házban sürgőforgó fehércselédeket akar, Brigi, Dia, Heni és Dóri folyamatosan bent lesz és dolgozik, és kész. Dia aszongya, ketten elegek erre, lehetne napi bontásban váltani a párokat, addig a másik kettő meg gondolom napozik, vagy bikinivonalat restaurál. Norbi ettől begőzöl, itten az lesz, amit én mondok, lófaszt a seggetekbe, négyen egymás hegyén-hátán, oszt kalap.

vlcsnap-00008.png

Megjön Sly és Andy, kecskéket hoznak, kicsiket és nagyokat, van vagy 30. Ja, és adnak tejet. Amiből lehet kurva sok mindent csinálni, a kecskesajt meg finom is hozzá, ugye. A feladat: a kecskéket nm elveszíteni, erre van ugye a karám, amit építettek a szerencsétlenek, ott tartják majd a kecskéket, bár éjszakára a gidákat el kell tőlük választani, mert ha nem, akkor reggel nem fejés lesz, hanem kurvaanyázás. Hogy Attila hogy fog minden reggel 20 kecskét megfejni, azt nem tudom, ahogy azt sem, mikor fog aludni, mert az ugye teljesen egyértelmű, hogy mindent ő fog csinálni, tán még a kocát is megugorja Pista helyett, ha sokáig nem történik semmi azon a fronton. Leszögezem sokadjára: a kiskecskénél viccesebb állat nincsen, nekem nagy álmom egy kecskefarm, mindegy. A kerítés, amit egy héten át ácsoltak, lófaszt se ér, az a kecske, ami ezen nem jut át, hazudik.

vlcsnap-00012.png

Sly viszi a disznókat, és nem fizet egy vasat sem, mert Pista nem kúrt. Ezen a tanyasiak kiakadnak, hát baszki, beletettük a melót, szerettük, ganajoztuk, etettük, faszom, félpénz legalább jár. Sly szerint a pofájuk jár, más nem. Közben Szinti és Sanya összekap, van egy vénemberezés benne, egy mindjártlerúgom is, és egy senkiházi idióta is. Gábor egyedül vigyáz a kecskékre, ebből baj lesz baszki.

Sly elviszi Pistát, mindenki örül, Norbi meg a kerítésre szabadítja a népet, mert a kecske csalafinta állat, és meglép hamar. S lőn, egy gida ki is mászik az egyik lyukon, amiben az a legviccesebb, hogy mellette négyen állnak és nézik. Attila üvölt, a faszombabazdmegmár, de hasztalan. Jó kis hét lesz ez, szerintem a tanyasiak fele a kecskéket fogja kergetni az erdőben naphosszat. Ja, egy kecske bukta = 500 000 mínusz, szóval észnél kell lenni.

vlcsnap-00016.png

És ha már pénz, azzal sem stimmolnak a dolgok, 341 000 van a kasszában, ami Norbi szerint kevés. Ebből 150 000 a dohány, mert az kell feltétlen, 191 000-ből meg lesz búza és krumpli, Dóri szerint ebből ki lehet húzni a hetet, ő megoldja. Norbi leül, rendel, nem egyeztet senkivel, listát ír. A postás megjön, vinné a listát, amit át kell írni, a dohány marad, a kaja mennyisége csökken, nagyon helyes. Brigi tetemre van hívva, mennyi pénz maradt a rendelés után, he? Miért nincs belevezetve a naplóba? Mi lett a lóvéval? Brigi szerint el lett költve, és ezzel le van rendezve minden, Norbi meg valahol joggal bassza fel magát ezen az ostobaságon, mert nem a saját pénzét bassza ki a palánkon Brigi, hanem a közét. Este veszekedés lesz, mert Heni kiakad azon, hogy Norbi dohányt rendelt, hiszen az luxuscikk, és a 2. Ediktum kimondta vót, hogy az csak az elvégzett munka után jár, szóval kettős mérce, Norbikám.

vlcsnap-00017.png

Norbi érvelése: van kávé, cukor, lesz dohány is. Heni szerint meg kellett volna beszélni a dolgokat, Norbi szerint Heni menjen a faszába, mert neki jutott luxuscikk eddig is, és lófaszt se csinál cserébe, mire Heni javasolja Norbinak, hogy akkor innentől a farkával kevergesse a paprikás krumplit, mert ő nem főz neki lófaszt se. Norbi aztán kiborul, és közli Henivel, hogy most pl. azért eszik ő is, meg a ház is, mert Norbiék odaadták a malacaikat 3 millióért, és ebből jár neki a dohány, és ha ezt nem érti meg Heni, akkor sajnálja. És Norbinak kurvára igaza van mellesleg, én egy kurva fillért nem adtam volna bele a közösbe az egymillióból. Érdekes hét lesz ez.

Címkék: a farm
241 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Chuck Νorris 2016.04.19. 09:16:09

Norbi kicsit zsarnoki, félek csütörtökön már stadiont kezd épiteni a kert végébe.
Heni engem baromira irritál, a hangja, a személyisége, és az a baj hogy többekkel ellentétben ugy látom nem szerepet játszik.
Attila és Norbi veszekesdései sztem alaposan megrendezett és tuljátszottak voltak, már akkor látszott mikor Norbi sorozatosan vigyorgott Attila odamondásain. és most ö lett a Norbi corporation jobbkeze a bunko vagy Atti (Baxi)
Dóri viszi a konyhát a többi lány nem ugy tünik hogy különösebben hasznos tag lenne.
a másik két fiu Gergő és Gábor alapbol ilyen pozitiv lelkek, nem tudom mit lehet majd kihozni belölük, de nekem szimpik, most nekik drukkolok :)
ja meg Mr. Budapestnek! vmiért ö is szimpi :D

aloksak 2016.04.19. 09:26:30

Erre csak egy szó van. Brilliáns. :) Köszi.

nosce 2016.04.19. 09:44:40

Sixx, azért egy nagyon alapvető dolgot kihagytál, és az az h Norbinak és Attisnak nem hogy nem jutott eszébe, h a kecskéket el kéne zárni míg megcsinálják a kerítést, hanem fel se fogták amikor Heni magyarázta nekik. Mert ez rámutat a csináljuk, gyerünk, hajtsunk fogjuk meg totális értelmetlenségére, ha hiányzik az agy mögüle. Abból mindig csak faszság jön ki. Ha heni nem javasolja az elzárást a kecskék legalább fele azóta már migránsként lépett volna be Mo-ra

lac64 2016.04.19. 09:45:16

@Chuck Νorris:
Gáborból ki lehet hozni az állatot, ha nem adsz neki ebédet :D
A konyhával kapcsolatban pont az jutott eszembe, amikor Norbi és Heni összeugatott, és Heni arcoskodott, hogy majd akkor Norbi főzzön, hogy tulajdonképpen egész nap mit is csinál a négy nő a konyhában?

alkalmi nyúl 2016.04.19. 09:56:33

Valójában sosem nem tudjuk pontosan a lányok mit csinálnak. Mindegyikük feltűnik itt-ott, néha az állatoknál, néha a házban. Az első hetekben Heni is sokat főzött, meg is dicsérték többen, hogy milyen jókat, a semmiből. Úgy látom, higany Dóri jól beette magát a konyhába, kitúrva és hasztalanná téve ezzel a többi lányt, már azt is ő mondja meg egy személyben elég-e a kaja, majd Ő megoldja... Jó taktika a részéről, most hihetetlen nagy megbecsülésnek örvend, mert a fiúk éhen halnának ősanya Dóri nélkül. Rengeteg állat van már, ha Norbinak lenne agya nemcsak ereje, beosztaná a lányokat fejni, ganajozni, stb. De, azt hiszem, a szerkiknek is könnyebb úgy manipulálni minket, hogy sok mindent nem mutatnak meg, pl, hogy a lányok mit csinálnak amikor nem főznek-mosogatnak. Tudjuk pontosan kinek mi a feladata és mit csinál egész nap? Mindenki azt mondja, hogy ő biza egész nap melózik...

alkalmi nyúl 2016.04.19. 10:03:00

@lac64: Heni nem arcoskodott, hanem próbálta megértetni Norbival, hogy ne semmizze le az ő munkájukat, mert nem csak az a valami, amit Norbi csinál. Továbbá, nem az volt a fő problémája, hogy vett dohányt, hanem az, hogy nem szólt senkinek előre, nem utólag... :) Nem hinném, hogyha normális emberi hangon elmondja a többieknek, hogy szeretne dohányt, mivel neki az kell és úgy érzi belefér az 1 millából amit a malacokért kaptak, bárki ne ment volna bele, hogy legyen cigire való.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 10:05:35

@Chuck Νorris: Részekre szedem a kommentedet:

1, "Norbi kicsit zsarnoki, félek csütörtökön már stadiont kezd épiteni a kert végébe." Igen, nagyon sok a hasonlatosság! :-D

2, "Heni engem baromira irritál, a hangja, a személyisége, és az a baj hogy többekkel ellentétben ugy látom nem szerepet játszik." Hát, az még annál is rosszabb lenne, ha csupán szerepjátszásból lenne ilyen....

3, "Attila és Norbi veszekesdései sztem alaposan megrendezett és tuljátszottak voltak, már akkor látszott mikor Norbi sorozatosan vigyorgott Attila odamondásain. és most ö lett a Norbi corporation jobbkeze a bunko vagy Atti (Baxi)" Én nem így látom. Szerintem, ők mindig vagy veszekedni fognak egymással, vagy egymás legjobb haverjai lesznek a játékban, és ez azért van, mert rengeteg közös tulajdonság van bennük. Amikor anyázzák egymást, akkor a "két dudás egy csárdásban" szerepet hozzák, amikor meg nagy haverok, akkor a hasonló gondolkodásmódjuk mentén szövetkeznek, az alacsonyabb rendűeknek, és a farmtársadalmi hierarchiában haszontalanabbaknak ítéltek ellenében...

4, "Dóri viszi a konyhát a többi lány nem ugy tünik hogy különösebben hasznos tag lenne.
a másik két fiu Gergő és Gábor alapbol ilyen pozitiv lelkek, nem tudom mit lehet majd kihozni belölük, de nekem szimpik, most nekik drukkolok :)" Dórival egyetértek, mert "gyenge nő létére" tökéletesen megtalálta a helyét és szerepét a Farmon, jó meglátásai vannak, választékosan fogalmaz, úgy tudja hozni a farmtuját, hogy közben egyáltalán nem tujul... Gergőtől én sokkal többet várnék. Amikor meglátok egy ilyen kiállású férfit, azért ennél a halvérű mentalitásnál egy kicsit többet várnék tőle. Remélem, hogy a jövő héten ő lesz a heti gazda, nagyon kíváncsi vagyok rá ilyen szempontból. Szegény Gábor meg nem is tudja, de jelenleg a farm jóindulatú retardáltja szerepet hozza. Tulajdonképpen az egyetlen spontán vicces alakja ennek a felhozatalnak. :-)

5, "ja meg Mr. Budapestnek! vmiért ö is szimpi :D" Egészségedre! :-)

alkalmi nyúl 2016.04.19. 10:07:57

@nosce: Pontosan. És, pont ez a lényeg. Együk sem volt/lesz alkalmas heti gazdának. Egyik sem egy jó vezető, akinek vannak jó és előre mutató döntései, akit lehet követni, aki tud összefüggésekben gondolkodni, kezelni az embereket, ésszel, ahogy írtad, átgondolni a dolgokat, nem csak belevágni mindenbe. Erről már beszélgettünk itt korábban, hogy valszeg ez volt a fő szempont a castingnál. Egymást állandóan túlordítozó, túlokoskodó emberek halmaza ez a műsor, egy percig se lesz béke és egyetértés köztük, csak a bulizós estéken. :)

lac64 2016.04.19. 10:10:47

@alkalmi nyúl: Az a rengeteg állat a kecskék érkezéséig nem volt több, mint egy családi gazdaságban, amit két ember röhögve ellátott. A legnagyobb munka a két tehén, mivel az etetésükön és az almozásukon kívül kétszer meg is kell fejni őket, ami mondjuk kb. 2-3 óra. A többi igazából vicc, a nyulak kb. 10 perc, a tyúkok, az eddigi kecskék dettó. Talán a két disznó volt macerásabb, de ott is szerintem csak az vitte el az időt, hogy kukkoltak. A kert sem nagy dolog, esetleg meg kell locsolni, meg kell kapálni, de az sem sok.
A beosztás a kecskék érkezése előtt történt. Majd most valószínűleg változik a beosztás.

nosce 2016.04.19. 10:14:43

@alkalmi nyúl:
sztem ez a 3-4 perc volt nem csak a farm, hanem az egész játék talán legfontosabb momentuma, mert nem csak a sok munka - agyatlanul- hiábavalóságát mutatta be,hanem a diktatúrák igazi természetét is h az akarnok ámde fasz vezér hajcsárkodása mennyire értelmetlen tud lenni. Kár h ezt Sixx nem vette észre.

Chuck Νorris 2016.04.19. 10:15:09

@VV Erőlegény: igazábol nézegettem külsö felvételeket külföldi Farm realitynél és azt láttam hogy az esti jeleneteknél annyi elöre berendezés kell, kamerák, mikrofonok, lámpák, hogy kizártnak tartom azok a veszekedések spontánok voltak. mondjuk annyira nem vagyok képben ilyen forgatásokrol, de nem hiszem hogy ez ugy müködik hogy bebaszunk pár kamerát és majd összevágjuk a jo anyagot.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 10:16:20

@alkalmi nyúl: Szerintem meg pont abban volt igaza Heninek, hogy miért vett Norbi (kizárólag csak a saját szükségleteire gondolva) dohányt, az alapélelmiszerek helyett? Az, hogy ezt megbeszélte-e a többiekkel, vagy sem ez másodlagos... Norbi kiváló táptalaja lenne a náci ideológia újbóli elterjedésének. Aki társadalmilag haszontalan, az pusztuljon el, és természetesen, ő dönti el, hogy ki az überfasza, és ki az akit le kell dobni a taigetoszról! Ha Norbi igazán faszagyerek lenne, akkor az ínséges időben leszokna a dohányzásról, mint teszik azt azok az egyébként dohányos nők is egyik napról a másikra, akik megtudják azt, hogy teherbe estek, és meg szeretnék tartani a gyermeküket.

alkalmi nyúl 2016.04.19. 10:18:05

@lac64: Igazad van. De akkor a fiúk is mit csináltak egész nap? Nézték Pistát? Vagy 1 hónapja kerítést építenek? Ezért is írtam, hogy nem csak a lányok, de a fiúk munkája sem világos. Plusz, ne felejtsük el, hogy Heni és Dóri kezdtek el sajtot, túrót gyártani, az éhezős héten, amiért végre kaptak pénzt, mikor már az éhhalál küszöbén voltak. Ezért tulajdonképpen Sanyán kívül bárkire azt mondani, hogy semmit sem csinál nemcsak bunkóság, de igazságtalanság is. De igen, jó lenne már tudni, vajon ki mit csinál hajnaltól estig úgy, hogy nyomorultaknak még egy jó kis szieszta se fér bele, már nem is tudom melyik okos heti gazda szerint.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 10:21:09

@alkalmi nyúl: Furcsát fogok kérdezni, ha valamit a "bulizós estéken" tudatmódosító szerek hatására (alkohol) meg tudnak valósítani, azt miért nem tudják józan állapotban is?

Chuck Νorris 2016.04.19. 10:21:50

@VV Erőlegény: Mr Budapest egy alapbol jóindulatu, meg nem értett zseni karakter, amolyan fellegekben járó lusta nagy gyerek, aki ha kell harcra kel :)
én egy Rejtő Jenői figurát vélek benne felfedezni, Kvasztics Fedor a rovat multu hajóodvos és zongorista, vagy akár Troppauer Hümér a koszorus költö :)

lac64 2016.04.19. 10:21:58

@nosce: Az említett jelenet azért még egy dologra rávilágíthat. Ha van egy olyan ember, aki akkor is folyamatosan konfrontálódik és vitatkozik, amikor k*rvára nincs igaza (mint Heni a játék eddig történései során), akkor annak a teljesen logikus és értelmes javaslatait is hajlamos vagy elvetni.
És ezzel nem Norbit akarom védeni, mert egy jó vezetőnek túl kellene tennie magát ezen, de emberileg érthető ez is.

nosce 2016.04.19. 10:25:04

@lac64: itt nem Heni stilusa sőt nem is Heni a lényeg, Norbinak bárki mondta volna, nem fogadta volna el (sőt Attissal össze is verekedtek volna) mert egy diktátor és egy diktatúra pontosan ilyen

alkalmi nyúl 2016.04.19. 10:25:07

@VV Erőlegény: Ez egy másik nézőpont, és ezzel is egyetértek. :) Említette is Heni a kolbászt... És igen, Norbi részéről ez a dohányzás valami olyan létszükség, ami nélkül képtelen élni, és rettentő fontosnak van beállítva, enyhén szólva túlmisztifikálják. Én is dohányoztam, és le is szoktam, pontosan tudom, milyen. Kizárólag az agyunk függ ezektől a szokásoktól. Bármit le lehet tenni, legfeljebb hiányzik. :)

Chuck Νorris 2016.04.19. 10:27:43

@alkalmi nyúl: de nemcsak Norbi cigizik, hanem Attila, Szinti, Dia is pld, Heni miért nem akkor puffogott az igazságtaanságért mikor a többiek a malacpénzüket bedobták a közösbe? mert akkor jól járt? :)

Chuck Νorris 2016.04.19. 10:29:06

amugy Heni is függő , most is egyböl a kolábasszal jött, miért nem ö teszi le a kolbászt? :)

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 10:29:35

@Chuck Νorris: Kimaradt a Sixx posztjából, de szerintem Szinti eddigi legemlítésreméltóbb momentuma tegnap volt a műsorban, amikor többször is "levénemberezte", a kigyúrt testű ex Mr Budapestünket. Ez szerintem vénemberenként három szívtáji konyhakéses döfésnek felelt meg a nyugalmazott chippendale táncosunk esetében. :-D

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 10:31:50

@lac64: Nem az a baj, hogy nincs igazságtartama, inkább az, hogy nincs stílus és ütemérzéke, valamint hitelességi problémákat is felfedezni vélek.

alkalmi nyúl 2016.04.19. 10:31:59

@VV Erőlegény: Nem tudom, de jó kérdés. Talán, mert részegen a problémák nem tűnnek problémának, és a felszabaduló dopamin hatására szeretik egymást. :)

lac64 2016.04.19. 10:32:07

@alkalmi nyúl: Azért a fiúk mindig kapnak valami extra feladatot: birkanyírás, dagonyázó ásása, karámépítés. Plusz szerintem főleg ők vágják a fát, hordják a tüzelőt és a vizet (bár láttam lányokat is vödörrel). Szerintem a fiúknak sem kell végigdolgozni a napot, csak a lányokhoz képest dolgoznak többet. Egyébként az előző héten Brigi is a lányok lógását tette szóvá, tehát lehet benne valami.
Túrókészítés: Norbi az első héten felvetette, hogy ne igyák meg a tejet, mert túrót lehet belőle készíteni, csak akkor pont leszarták. A túrókészítés egyébként nem egy akkora nagy meló - tudom, mert szoktunk csinálni.
A szieszta szerintem pont belefér, főleg ha korán kelnek. Nincs ott annyi munka. Ha jól emlékszem, Norbi javasolta valamikor az elején, hogy legyen mindenkinek egy szabadnapja úgy, hogy azon a napon a pihenők munkáját a többiek végzik.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 10:39:54

@nosce: Ezt nem osztom. Norbi tipikusan egy olyan, paternalista család modellben nevelkedett és csak azt ismerő, férfi, akihez a nőknek meg kell találni azt a manipulációs kulcsot, hogy a döntést látszólag ő hozza meg, viszont ő maga se vegye észre, hogy a döntésében éppen manipulálva van. Idézem újra a Bazi nagy görög lagzi egyik legütősebb mondását, amikor a Mamme magyarázza valamelyik fiatalabb csajnak a filmben, hogy jegyezze meg, hogy minden görög családban a rangidős férfi a fej, de a rangidős nő a nyak, amelyik a fejet tartja.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 10:42:21

@lac64: Te határozottan kezdesz Norbisodni a hozzászólásaidban. :-)

Chuck Νorris 2016.04.19. 10:45:28

mult héten ha jol emlékszem Brigi vezérkedett, Dori konyházott, ezen kivül szinte mindenkinek volt állata. Szinti leggyengébb láncszemként megkapta a szamarat, Sanya a nyulakat, Attila a tehéngate után megkapta Pistát, a tehenekkel meg Norbi és Heni foglalkozott, bár nem tudom Heni végül bevállalta e. Diáé voltak a tyukok,
a birkákat már elvitték, a megmaradt 1 pulykával nem tudom mi történt, a kertet és a salátást nemtom ki intézte. (gondolom vmi helyi segéderő)
mivel a tyuk a szamár és a nyul nem igényel negy gondozást, a maradék idejükben a gondozók (Szinti, Heni, Sanya) csak tébláboltak, ez zavart másokat.
ill Sándor a kakukktojás ö nem tudom mit csinált sztem nagyjábol semmit, mert már rég ki akart jönni, de megkérték ne adja fel hanem párbajozzon egyet.

most a kecskékkel jo sok munka lesz, kiváncsi leszek ki akar majd kimaradni belöle :D

lac64 2016.04.19. 10:49:14

@VV Erőlegény: Kezdek? dehogy, már régen olyan vagyok :DDD
Azt eddig sem értettem, miért kell 4 embernek lenni a konyhában. Az a feladat túl van spilázva. A nők hozzáállását már eddig is kritizáltam, pl. hogy a virágültetést is a férfiak végezték.
Ettől még Norbival sok mindenben nem értek egyet.

alkalmi nyúl 2016.04.19. 10:49:40

@Chuck Νorris: Talán azért nem puffogott, mert ő is betette volna a közösbe, mint ahogy mindenki bele is tette. Lehet azon is morfondírozni, hogy ki miért vagy miért nem adta el a malacát ( az amúgy kamu esküvő kamu fogásának- nyilván nem eszik meg senki 3 ekkora malacot, főleg nem egy egész násznép, de nekik ez eszükbe sem jutott, látszik mennyire a saját kis világukban élnek). Bennem fel sem merült, hogy ne tennék bele a közösbe, mivel itt minden közös. Ha meg Norbi és a többi malacgazda volt akkora mártír, hogy bele tette, akkor azt igen csúnya dolog felhánytorgatni utólag. Senki nem kényszerítette a malaca eladására. Ott és akkor kellet volna ezt tisztázni, kié a pénz, melyik malaccal mi lesz. Nem utólag odavágni a másiknak, mint sziklaszilárd érvelést.

Chuck Νorris 2016.04.19. 10:50:00

na jól elirtam szal Szint Dia Sanya zavart másokat. amugy Gergőt isa kihagytam aki elvileg tehenezett. na jovan akkor nem tudom ki mit csinált, szar az egész átláthatatlan állapotok uralkodnbak itten kérem szépen :)

,, 2016.04.19. 10:52:06

"Norbi csak tényeket közölt. Norbi nem csicskul. Norbi ilyen, őt így kell elfogadni. Mondj igazat és betörik a fejed?:S
Persze megint Norbi jár rosszul mert ki meri nyitni a száját:(
Ja hogy fáj az igazság?
Norbi nem hagyja magát, de őt így szeretjük.
Norbinak sok irigye van. A sok egysejtű nem érti meg Norbi mit akart mondani."
Stb
Stb
Stb
Kettős mérce, röhögök. Ja nem...

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 10:55:28

@Imperator Furiosa (változásbejegyzés alatt): Helló! :-) Akarsz most Gergőről beszélni? Néhány hozzászólással feljebb már érintőlegesen kifejtettem a véleményemet róla. @VV Erőlegény:

lac64 2016.04.19. 10:55:58

@Chuck Νorris: Szerintem Norbi és Gergő tehenezett, hogy Heni mit csinált, az nem látszott. Lehet, hogy ő volt Dórival a konyhában?

Chuck Νorris 2016.04.19. 11:00:36

@alkalmi nyúl: jo de azért valljuk be a 10 emberböl 8 nem foglalkozott azzal hogy a cigisek dohányt vettek, Heni miért tette ezt vajon? mert fájt neki hogy nem kolbászt vettek? nem hiszem.
Fgy tipikus sértödött betámadás volt a részéröl

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 11:01:06

@lac64: Heni bevállalta amikor azon vitázott Attis Brigi és Norbi, hogy ki fejjen a műlt héten, miután Attis besokallt saját magától ? Én megnézném, hogy milyen lett Heni kezdetben "csecsrángatós" fejő technikája, de ezzel kapcsolatban azóta semmilyen filmes bizonyítékot nem kaptunk a műsorban.

Chuck Νorris 2016.04.19. 11:05:45

@lac64: igen, Norbi bicebóca volt, ezért ilyen mindenbe beleböfögök feladata volt, Ati meg Gergő tehenezett, Heni meg benn nyomkodta a turót :)
aztán Ati bemérgesedett Gergöre, megkérte Brigit váltsa le, de a sértödött Norbi nem vállalta csak sokadjára, de csak mert Attit áttették Pistához, Heni meg maradt konyhalány Düri mellett.
jo bonyolult

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 11:06:08

@Chuck Νorris: Szerintem meg jogos volt. Dórit is bántotta, csak voltak olyan taktikai szempontok, ami miatt ezt nem tette szóvá, ezeket egyébként el is mondta, számomra tök logikusnak is tűnt. Amúgy Norbi láthatóan nem is spórol a műsorban, amikor éppen nem dolgozik vagy dirigál, akkor mindig dohányzik. Arra alapoz, hogy majd erőből úgy is mindig biztosítani fogja a maga dohányadagját, miközben a többiek meg azért spórolnak a saját luxuskészletükkel, és tartalékolnak az ínségesebb időkre.

Chuck Νorris 2016.04.19. 11:07:27

egyébként kár ezen vitatkozni ki mit csinált, nyilván csak a kamera elött dolgoznak, amugy egész nap mi legyen holnap meeting van, meg némi hereverés.

Chuck Νorris 2016.04.19. 11:19:02

@VV Erőlegény: mindegyik gazda más piacgazdálkodást képzel el, Sándornak kezdetben fingja nem volt az egészröl, Attila diktátorkodott, Sanya beleszart mindenbe a csürfitnessen kivül, Brigi alatt nyugodtak le a dolgok, kár hogy a könyvelést ilyen csapnivalóan intézte. Norbinak vannak jó ötletei, de gyengén adja elö, az hogy a saját szükségleteit elöre hozta, ez egy tipikus vezetői szokás szerintem :)
Heniben meg az a sértödöttség munkálkodik hogy lasasn már senki sem ismeri el az erényeit, szinte nincs ember bent akivel ne lett volna konfliktusa, kevés embernek hiányozna és ezt ö is érzi. az utolsó bástyája talán Dóri volt akit most jól be is támadott :)
sanszos egy Heni - Szinti párbaj hétvégén vagy egy Heni - Sanya/Dia

,, 2016.04.19. 11:26:22

@VV Erőlegény: délután jövök, remélem, itt leszel:)

Chuck Νorris 2016.04.19. 11:45:13

a hétfői nézők vs Sándor csetröl hoztam két kérdést/választ :D

11:42
~Adrienn23 : Szia! Diáról mit gondolsz? Nagyon sok olyan hír van róla, hogy kurva, szerinted is az? Vagy bent nem tűnt annak?
11:43
Nem tartom annak, bent is mesélt kalandjairól. Szerintem nem kurválkodás, hogy szereti a férfiakat illetve szereti a szexet, persze a kijelentései koromból származóan megdöbbentőnek tűntek, lásd "kanolás".

11:50
~Izsák : Kedves Sándor! Önnek mi volt a feladata a Farmon? Látszólag nem sokat dolgozott, soha nem láttam sem az állatoknál, sem a földeken. Csak dirigált mindenkinek, aztán pedig csak ült, maga elé bámulva. Ennyire szörnyű volt ott? Ön hogy élte meg az egészet?
11:51
Látom, hogy csak ritkán nézte az adást, javaslom, hogy nézze vissza, és hallgassa meg a többiek véleményét is rólam. Állatok etetése is volt rám bízva, úgy érzem maradéktalanul végrehajtottam, a birkanyírásban is nagy szerepem volt szerintem, aminek köszönhetően tudott enni a társaság. A földdel kapcsolatos feladatok szintén rám voltak bízva, ez volt a másik, amely pénzt hozott a konyhára, a malacokat éjjel egyedül vállaltam, de kérem, hogy inkább saját szemével győződjön meg erről a műsor visszanézésével.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 12:05:40

@Chuck Νorris: Egyetértek. :-) Különösen ezzel: "az hogy a saját szükségleteit elöre hozta, ez egy tipikus vezetői szokás szerintem :)" Pl.- futballstadion a falusi kertem végében, nb1-es csapattal, és kisvonat csatlakozással. :-)

mézescsók 2016.04.19. 12:07:11

@Chuck Νorris: Nem a kolbász volt a lényeg, hanem a mód. Mert:
1. az eddigiek során mindig akadt ki a luxuscikkek ellen,
2. minden luxuscikk, amit Norbi nélkülözni tud.
3. nem láttam a kismalacos részt, de ha leszögezték, hogy az értük járó zseton csak azoké, akik nevelték, akkor jogosan költi magára. Ha nem, akkor meg nem.
Norbi szerintem egy kis himsoviniszta p...cs. Normális esetben egy gazdaságban nem tesznek különbséget értékes és értéktelen tevékenységek között, mert a maga módján mindegyiknek meg van a helye és értékes, csak más. A benti konyhai munkát lazán a béka feneke alá helyezte és vele együtt a nőket is. Az egész rendszer (majd aszerint kapnak a javakból, hogy ki mennyit dolgozik) csak dumában hangzik jól, a gyakorlatban balhék pompás ürügye. Először is azért, mert ki dönti el? Másodszor: az "értéktelenebb" munkát ezek után ki végzi el? (mire a dolog kifuthatná magát, más lesz a főnök) Harmadszor: milyen szempontok alapján döntik el, hogy mi a hasznos és mi nem? Hogy melyik hoz többet a konyhára?
Ezer sebből vérzik ez.
A farmon nincs 10 ember számára meló. Ketten elegen lennének az egészre úgy, hogy ki lenne töltve a napjuk - na jó, most a kecskék miatt talán hárman.
Szinti (vagy Dia? - már nem emlékszem) épeszű ötletét, hogy a benti munkát végezze két-két nő felváltva naponta, Norbi helyből lesöpörte, pedig volt benne logika. Egyrészt, mert bentre nem kell négy nő, másrészt kint is tudnának dolgozni (akármit, mint ahogy meg is tették, de ha ennyire fontos a női mivoltuk, akkor legyen kertgondozás, kecskefejés). Az persze megint más téma, hogy a csajok is találhatnának maguknak más elfoglaltságot is, pl. miért nem gyártanak tésztát, amit eladhatnának?
Norbinak egyébként csak Attilától kéne tartania egy esetleges párbajban, mert az eddigi összecsapások szinte kizárólag (de legalábbis zömében) a testi erőre építettek. A többi pasitól nem kell tartania.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 12:09:44

@Imperator Furiosa (változásbejegyzés alatt): Nem tudom, de ha írsz, akkor feltétlenül reflektálni fogok.

Zephyrous 2016.04.19. 12:17:10

Igazából úgy tűnik, mintha most mindenki dolgozna, pedig vannak olyan egyének pl. Szinti, aki eddig csak látszattevékenységekkel tudta megúszni, hogy ne őt vigyék párbajra, pedig lusta dög. Ahol sokan melóznak, mindig odamegy, de nem dolgozik ténylegesen. Az nem munka, hogy a szamárnál fontoskodik, mert valójában ő sem tudja irányítani, csak idiótán dadog hozzá. Dia amilyen szépen indult, annyira ellustult mára. A kerítés építésnél is ott voltak mindketten, viszont csak álltak és beszélgettek, nézelődtek, míg a többiek deszkákat cipeltek, szögeltek, stb. Sanya ott baszta el múlt hétig, hogy még a látszatmunkát sem csinálta, ott sem volt, amikor mások dolgoztak.

Norbi ha tartaná magát a szavához: "luxuscikk nem jár annak, aki nem dolgozik", akkor neki is cigi nélkül kéne maradnia, mert heti gazdaként lazul. Az sérti az önérzetét, ha mástól kap tanácsot vagy ötletet. A kerítésnél baromságot csinált, Henire kellett volna hallgatnia. Az szintén kibaszás volt másokkal, hogy nem engedte meg a kajálást azoknak, akik éhesen kemény fizikai munkát végeztek. A konyha meg megint szarul lett beosztva. Túl sok ott a csaj, akik úgy dolgoznak, hogy egy mosogat, egy főz, többi meg szóval tartja és nézi a dolgozókat. Ati szerintem jobb heti gazda volt. De legalább Norbi is csinálni fogja a show-t az okostojás modorával. Múlt hét nagyon unalmas volt a "kiegyensúlyozott" Brigivel, ezért kellett a szerkiknek többször is bedobni a cukiságfaktort.

csincsilla72 2016.04.19. 12:17:18

Látszik, hogy egyik szereplő sem vezető. Nincs ilyen tapasztalatuk. Norbi lehet, hogy egy családi gazdaságot el tud irányítani, ahol ő az alfahím és van mellette egy meghunyászodó feleség és vigyázban álló gyerekek, esetleg kirúgástól rettegő alkalmazottak. De itt nagyon nem érti, mit nem csinál jól.
Saját vezetői tapasztalatból mondom, hogy egy munkahelyen produktivitás és relatíve nyugodt légkör csak akkor van, ha mindenkinek jut pici plusz és mindenki véleménye meg van hallgatva. Itt, farmkörülmények között a pici plusz a luxuscikkek. Ezeket elvenni extrabunkóság, hacsak valami szörnyű kihágás nem indokolja. Erre itt példa nem volt. Nem lehet Szintikét megbüntetni, amiért nem húz el egy kordé fát vagy adott esetben Gábort, ha kiderül róla, hogy egyáltalán nem tud főzni, mégis vele csináltatják meg.
A munka fizikai adottságok figyelembevételével van a jelek szerint elosztva, és ezért senkinek sem róható fel, ha más feladatot viszont nem végez el.
Norbi ráadásul iszonyat kőbunkó módon viselkedik, amikor nem hallgatja meg a többieket. Erre ugyanis tényleg semmi szükség. Ő sem őstermelő, százhektáros birtokkal. Mindenkinek lehet jó ötlete, ami legalább meghallgatásra érdemes. Egy jó vezető ezzel simogatja meg a beosztottjait és mutat megbecsülést irányukban. De ő büszkeségből dafke szarik bele, amivel igazából csak nevetségessé teszi magát. Ez a sértett önérzet-vezérelte viselkedés nem férfias, hanem infantilis.
Ezt mellesleg jó lenne, ha a férfitársadalom is tudomásul venné.:-) (Nem, nem nézünk fel rájuk ilyenkor, hanem nagyon röhögünk. Bocs.)

mézescsók 2016.04.19. 12:21:14

A játékosokról:
Heni - kötözködő hárpia, de gyakran életszerű meglátásokkal.
Brigi - ha kevesebbet nyávogna, jobban csípném, de a többiek kedvelik (a kicsi Brigi), vajon miért? Lehet, hogy ezért mert kicsi és hosszú haja van? Mert én többet nem nagyon látok bele!
Dóri - nagy játékos, úgy váltogatja a hős anya, az érző szívű gyönge nő, a nagy megmondó, a kapcsolati szakértő és ínyesmester szerepkörét, mint egy kaméleon.
Szinti - ha nem lenne benn a szamár, talán már rá sem nagyon emlékeznék. Alkalmanként túl feleslegesen hepciáskodik.
Dia - mi a fenére sértődött?
Gergő - biodíszlet, bár kétségtelenül mutatós.
Attila - ügyes, jól építette fel a karakterét. Hol bekattant elmebeteg, hol alkalmazkodóképes vezető vagy beosztott. Váltogatja a karektereit. Nekem nem szimpi, de nagyon végjátékosnak érzem.
Sanya - egy lufi, dumagép, mögötte semmi, ettől még sokáig elmehet, ha ügyesen választ.
Gábor - hát ő Gábor. Kisfiú.

csincsilla72 2016.04.19. 12:22:19

@csincsilla72: Igazából semmi másra nem lenne szükség, csak arra, hogy időnként összeüljenek (pl ebéd vagy vacsora alkalmával), és ÁTBESZÉLJÉK, mit lehetne tenni a több pénz/hatékonyabb munka érdekében. Ezt hívják tudományos műhelyekben brainstormingnak. Nálunk ez az alapja minden elvégzendő feladatnak. A megbeszélés és a vélemények kikérése/ütköztetése. Csak ennyit kellene ennek a seggfejnek tennie. De nem fog.

ga_zsi 2016.04.19. 12:55:00

@nosce: elfogadta, el is zárták addig a kecskéket. csak nem a csűrbe, ahová Heni akarta, hanem egy másik kisebb elkerített részre.

lac64 2016.04.19. 12:55:33

@mézescsók: Szerintem a konyhai munkát nem ítélte alárendeltebbnek, hiszen Dórit is a szerinte jól dolgozók között említette, ő meg csak a konyhában van.
A ki mennyit dolgozik, és melyik az "értéktelenebb munka" nem kéne összekeverni. Eddig nekem még nem jött le, hogy Norbi aszerint rangsorolna, hogy ki végez jövedelmezőbb tevékenységet, mert az a farmon valóban baromság. Viszont azt igenis meg lehet ítélni, hogy ki mennyit dolgozik, ki mennyire jól végzi el a rábízott feladatot. Az már a farmgazda feladata (lenne), hogy a munkákat a rátermettség figyelembe vételével egyenlő arányban ossza ki.

tejfölbiztosítás 2016.04.19. 12:57:11

@csincsilla72: persze, hogy arányosan kell kiosztani a fizikai feladatokat. A kordé fa kiragadott példa, itt a hozzáállásról, a mentalitásról van szó, Norbi erre akart gondolni szerintem. Hogy a kivitelezés olyan amilyen, az már egy másik dolog (problémakör). Megértem Diát is, nekem is mondták már, hogy nem csináltam semmit, holott egésznap kurvára igen. Értem benne a dacot. Ugyanakkor volt valami zsíroskenyér-eset, amin Norbi felszívta magát, s annak folyományaként hozta az általad vázolt döntést. Hogy miért érezte ennek szükségét? Mert az ingyenélő mentalitás igenis jelen van a farmon. Hogy ezzel szembemegy, az egyáltalán nem gond, a mindennapi életben sem, de egy farmon meg különösen nem. Vizsgáld az előzményt is, a motivációt..

lac64 2016.04.19. 12:57:46

@csincsilla72: Ennél a társaságnál el tudnál képzelni brainstrormingot? :)

aloksak 2016.04.19. 12:58:24

@mézescsók: Szia. :) Tetszett az írásod. A legjobban ez, "...biodíszlet, bár kétségtelenül mutatós....". :D Na jó viccet félre téve, jól összefoglaltad. :) @csincsilla72: Neked is igazad van. Ennyire lenne szükség. Csak Norbi ezt az életben nem fogja belátni. Talán ha Attila, vagy Dóri felvetné neki, akkor talán. Ha Heni, akkor tuti elvből nem.

ani58 2016.04.19. 13:25:03

Sajnos a műsor szempontjából a hangemberek érdekesek, ezért azok akik csendben végzik a dolgukat, eltűnnek szem elöl. Dóri elmondásából lehetett csak tudni, hogy Sándor minden reggel begyújtott, hogy meleg legyen, amikor a többiek felébrednek, a felétől csak ő kelt fel a malacokhoz éjjel, és a birkákat is ő nyírta meg, ami azért sokat hozott a konyhára. Ebből vajmi keveset láttunk. Gergő vizet hord a főzéshez, fürdéshez. A lányok túrót készítenek, azt hiszem egyszer láttuk. Egyébként 10-11 emberre főzni, mosogatni naponta 3 szor azért az időigényes. Folyamatosan Attila, meg Norbi van szem előtt. Nekem tetszenek Heni meglátásai, többet is hallgathatnának rá, ehelyett leugatják.Norbi lenézte a lányok munkáját, ezért kapta fel a vizet Heni. A párbajokat sem értem. Kifejezetten fizikai állóképességre épít, legaláb a fele lenne logikai vagy tudásbeli, fele meg erőt igénylő. Így ha valaki biztosan visszaakar jönni, egy gyengébb fizikumú játékost választ.

csincsilla72 2016.04.19. 13:33:10

@tejfölbiztosítás: Az ingyenélő mentalitás ellen a legegyszerűbb megoldás az, ha befogod az illetőt komolyabb, rendszeresen ismétlődő munkára. A hetigazda feladata, hogy folyamatosan ellenőrizze ezeket a dolgokat. Ha ennek ellenére nem mozdul meg, akkor lehet a kajamennyiséget csökkenteni. De ehhez ennél sokkal jobb munkaszervezés kell.
@lac64: hááát.....:-) Már csak a brain hiányzik. A storming kipipálva.:-)
@aloksak: Norbi ehhez túl önfejű.
@ani58: És akkor itt kezdjük el megint szidni a szerkiket, akik csak a balhét hajlandóak bemutatni. És ilyenkor a sünökre gondolok. Farfekvésben.:-)

2016.04.19. 13:46:26

Szerintem a leghangosabb és legidegesítőbb messze nem Heni, hanem Norbert diktátor és Attila ősember felváltva. Heninek egyszerűen túlteng az igazságérzete ezért voltak a konfliktjei... Persze az ilyenkor senkinek nem jut eszébe, hogy amikor két szerencsétlennek sem volt kajája (reggelije), ki adott nekik? Heni... sem nem Norbert diktátor, sem nem Brigi sem nem más...
és amikor a fejésben kellett segítség, akkor is bizony őt rángatták és vállalta is. Ezen kívül szerintem fontos momentum volt, hogy Heni rávilágított a kecskék zárt térbe terelésére, ha ez nem történik meg időben akkor ugyanis, már körülbellül -3 milkás Farmpengő adósságban lennének. Valamint az sem lett megvilágítva, hogy Dórika pontosan ugyanazt csinálja a konyhában mint Attila az állatokkal. Önmártíromság esettye forog fent és ezzel bizony sokkal haszontalanabbnak tűnteni fel a többieket mint amilyenek. A plusz egymilliós Farmpengő - mini malac sztorinál pedig már akkor tisztázva lett, hogy az közös pénz, nem pedig azoké akik felajánlották a malacokat... Ezt mondjuk egy tény, nem tudom miért kerülte el mindenki figyelmét... ;)
Norbert ha már diktátorkodik, lehetne következetes.. A dohány luxuscikk, ez is meg lett mondva.. Akkor tegye be a közösbe és MAJD valaki elosztja, hogy ki érdemli meg jobban és ki nem... Jelzem mennyire röhögnék ha mondjuk dohányt kapna olyan aki nem dohányzik és rendesen bizniszelni tudna vele bent....... LOL egyes helyeken az rendesen valuta. :) Szóval volt itten néhány tárgyi tévedés.. de sebaj! ;)

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 13:52:37

Jelenleg a következő százalékos megoszlásban látom a végső győzelmi oddsokat:

1, Kutyás 25% (ha bejut a hármas döntőbe, akkor csak Dóri verheti meg, ha ő is bejut)
2, Dóri 20% (be kell jutnia a 3-as döntőbe, ha bejut nyert)
3, Attila 15 %
4, Gergő 15%
5, Brigi 10% (el kell jutnia a 3-as döntőbe, ott már könnyebb lenne a dolga)
6, Dia 10% nagyjából hozza a formáját, és az egyetlen párbaját megnyeri a döntő előtt., a döntőbeli két ellenfele között nem lesz sem Dóri, sem Gergő.
7, Gábor 5% eljut a hármas döntőbe, és ott a másik két játékos idő közbeni leamortizálódása miatt a spontán cukiságfaktor miatt surranó pályán nyer.
8, Sanya, 0% kis valószínűséggel és szerencsével, meg párbajügyességgel lehet, hogy eljuthat a döntőig, de ott harmadik lesz, bárki is lesz az ellenfele.
9, Heni 0% a párbajokon elvérzik.
10, Szinti 0% az első párbaján elvérzik.

mézescsók 2016.04.19. 13:55:23

@VV Erőlegény: Kihagytam? Mert az előző hsz-m róla szólt. Hímsoviniszta p...cs. Szerintem.

@lac64: Nem én kevertem össze, hanem ő. Nem mondta ki konkrétan, de amikor a pluszjuttatásokról, sőt, általában a juttatásokról beszélt (kaját nem mindenki kap egyformán, hanem a melójához képest), és kiemelte a pasikat, abból nekem nagyon ez jött le. És szerintem ezt a jelenlévő nők (Heni és Szinti) is így vették fel, különben Szinti miért javasolta, hogy a nők váltásban dolgozzanak a konyhán és miért mondta Heni, hogy akkor a konyhán dolgozzon Norbi? Mert annyira vágytak már egy kis ganajozásra? Ugyan. Norbi egész szpícse a hősies udvari melóról szólt, hogy az aztán igen.... Dóri meg lényegében barinő, vele nem ütközik. Dóri meg jól el van a langymelegben, átvéve az uralmat az étkezde felett, bár ahogy így elnézem, lassan kezd túl sok lenni a tejbegríz.

Amúgy elképzeltem nagyanyámat, ahogy azt mondja: brainstromingoljunk egyet, papa! Nézd meg azt a kerítést, mert megint a szomszédba tojt a kendermagos.

@aloksak: Tökösebb fazonnak gondoltam úgy első ránézésre, de sajna nem. Nem az a gondom vele, hogy hallgatag, hanem hogy méla.

csincsilla72 2016.04.19. 14:00:35

@paranyuszi: azért erre hadd reflektáljak.
"Heninek egyszerűen túlteng az igazságérzete ezért voltak a konfliktjei... Persze az ilyenkor senkinek nem jut eszébe, hogy amikor két szerencsétlennek sem volt kajája (reggelije), ki adott nekik? Heni"
Heninek sokszor azért van kofliktusa, mert ugyanúgy meg van győződve a saját igazáról, mint Norbi. Lást tehén-balhé. Ott és akkor nagyon-nagyon nem volt igaza. Az sem korrekt, ha elszabotál egy kiszabott büntetést, mert ebben a közösségben nincs más mód, hogy megrendszabályozzanak valakit. Heni érintett a koránkelés-problémában, nem véletlenül adta oda a kajáját Szintikének.

"Dórika pontosan ugyanazt csinálja a konyhában mint Attila az állatokkal. Önmártíromság esettye forog fent és ezzel bizony sokkal haszontalanabbnak tűnteni fel a többieket mint amilyenek."
Akkor be kell osztani Dórit máshova. De én inkább úgy látom, hogy Dórira maradt ez a feladat, ő meg csinálja, ahogy otthon is. Nem láttam olyan beszélgetést, ahol Heni megkérte volna, hadd főfőcskézzen ő is. Ha volt ilyen, akkor elnézést, lemaradtam.

Ami a cigit illeti, húzós kérdés. Én nem vagyok dohányos és szívem szerint a Holdra száműzném az összeset, aki nem e-cigit szív. De tisztában vagyok azzal, hogy masszív függőség, amitől nagyon nehéz szabadulni. A dohányosok beteg emberek, ugyanúgy, ahogy a drogfüggők vagy gyógyszerfüggők, legalábbis szigorúan biológiai szempontból nézve. Ha tehát valaki függő, akkor vagy kapja meg azt, ami nála a normális működéshez szükséges vagy ne válogassanak be függőket. Persze tudom, hogy ez is egy konfliktusforrás, aminek örülnek a szerkik, tehát DEHOGY fognak ilyen szempontokat figyelembe venni.

Gia 2016.04.19. 14:14:20

@VV Erőlegény: Kutyás 25%,Gergő 15%?De hát egy ember a kettő...

2016.04.19. 14:16:50

@csincsilla72: - Biztosan meg van győződve a saját igazáról máskülönben nem hangoztatná, de szerintem ő azért picivel több síkon tud gondolkodni, mint Norbi.
Heninél egyszer volt balhé a korán keléssel, soha többé nem láttam erre példát. Bármilyen meglepő, nem azért ad kaját valakinek mert számító, hanem azért mert jószívű és mert nem ért egyet az effajta terrorral.

Dórinál ez nem az első eset volt. Volt egy olyan amikor a mini röfikre való vigyázás címén kint napoztak. Mindenki kint volt (nyilván szerki utira... ) de Dórika akkor is ott tüsténtkedett a konyhában, pedig nem volt sem szükségszerű, és senki nem is kérte rá.
Magyarul pontosan ugyanazt csinálja mint Attila, semmi különbséget nem látok.

Hát a cigi necces kérdés... De, itt úgy lett aposztrofálva, hogy LUXUSCIKK... Kit érdekel, hogy ki mennyire hogyan függő? Ugyanúgy lehetne valaki csokifüggő is. Vagy farokfüggő mint Dia. :DDDDDDDDDDDD
Azok is kűzdenek a démonjaikkal. Szerintem ha ebbe a rublikába tették akkor kezeljük így és tekintsünk el attól h kire milyen hatással van a hiánya, ez nem fontos a játék szempontjából, oldja meg! (és még mielőtt... van benne tapasztalatom, nem habokra beszélek :) )

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 14:17:46

@VV Erőlegény: Gergő újra = Norbi :-) (a két nevet már harmadszor keverem, ez már erősen diszlexia gyanús) :-)

Attila 15%-hoz annyit, hogy az őstulok mentalitásából a jövőben valamennyit visszavesz, és megnyeri az egy vagy két erős párbaját a döntő előtt (Norbi + még egy erősebb férfi játékos, a Kutyás és/vagy Sanya ellen)
Norbi 15% Hozza ezt az ellentmondásos, de dolgos énjét és megnyeri a Farm bikák párbaját Attilával, és a Kutyással/Tűzoltóval szemben, valamint Dóri nem lesz a 3-as döntőben.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 14:19:05

@Gia: Észrevettem én is (magamon) :-), egy kommenttel feljebb javítottam. :-)

Chuck Νorris 2016.04.19. 14:26:10

az eddigi jelölésekröl egy kis statisztika

játékos/hány jelölést kaphatott/eddig hányat kapott

1 - Gergő 41/0
2 - Dia 41/0
3 - Dóri 41/1 gábortol kapott egy kamuszavazatot
4 - Brigi 32/1 márktol kapott egyszer...
5 - Gábor 19/1 dóri kamuszavi
6 - Norbi 41/2 Attiláto kapta mind2-t
7 - Attila 30/2 mult héten kapott norbitol és Diátol
8 - Szinti 41/3 gergőtöl, doritol, sanyátol is kapott már
9 - heni 41/9 szinti Dia sanya gergő norbi gábor 1x
10- sanya 31/8 heni, szinti 2x norbi, gergő 1x
heninél és sanyánál csak a még benlevök jelölését irtam le.

a holnapi szavazson ha nem üt be vmi kecske, cigi, vagy kanológate szerintem sanya és szinti a föesélyes szavazatügyieg.

nosce 2016.04.19. 14:28:54

@VV Erőlegény: sztem rosszul látod és rosszul is közelited meg.
1 A kutyás szerepe nagyon érdekes mert engedtek neki bevinni egy kutyxát ez minden szempontból óriási előny van társa és van hatalmas cukiságfaktora, nem hiszem h a retek megengedheti h nyerjen, beépitett embernek mondanám
1. Ősember Attis a stílusával valszeg ellőtte magát, óriási felháborodás van miatta kint. Most mintha ezt megmondták volna nekik a szerkik és kapcsolt volna, de innen nagyon nehéz lesz nyerni
2. Norbi detto bár kisebb mértékben, de azon van most h ő is kinyirja magát a héten

Akinek itt a legtöbb esze van az úgy tünik h Heni (kecske case megmutatta) ezért minden párbajban a fiukra is veszélyes ha észt is kell használni. Aki még okos az Sanya total befuttatta itt az odakinti Fitness termét akár még sokat is kaszálhat majd para-fitness világban, persze a lustasága miatt nincs reális esélye nyerni
Aki viszi a hátán a sót tudatosan az a fiuknál ŐsemeberAttis és a csajoklnál Heni. Az ősember nem véletlenül futkosott reggel az összes állattal és vele a mozgó stáb előre lezsirozták a reggeli műsorokat. És heni se véletlenül áll bele a konfliktusokat. Itt egy pengeélen táncol mert a nőzők ha bajkeverőnek látják nem lesz esélye nyerni. Őket a retek sokáig szeretné bent látni sztem. A többiek biodiszletek a show szempontjából, Dórinak lehet reális esélye a nyerésre ha a 3-ba kerül. Briginek sztem nincs, gyerek-pasi történettel ellőtte azt sztem, ráfeküdt a show szerelmi szálára, de akármit csinál szopás lesz neki ha kanol azért ha nem akkor meg uncsi és azért.

Chuck Νorris 2016.04.19. 14:35:33

a tárgyilagosság kedvéért, Dórit Brigi nevezte ki konyhafönöknek és mivel mindenki elégedett volt, maradt. itt szó nincs befurásrol meg hasonlokról. az meg hogy nem ment ki az udvarra a malacok mellé csöcsöt lengetni, nyilván azért tette mert nem volt kedve hozzá és a konyhai melo jó ürügy volt ehhez. :)
Heni meg már mindenkivel összeveszett, ezt csak az nem tudja, aki nem nézte az adásokat, vagy elfeledtette velük a barátnöi szeretet :P
persze lehet ezek kis tüskék voltak, de amikor már kevesen lesznek ezek a tüskék alapján fogják majd kiküldeni küzdeni. :)

csincsilla72 2016.04.19. 14:36:37

@paranyuszi: "Bármilyen meglepő, nem azért ad kaját valakinek mert számító, hanem azért mert jószívű és mert nem ért egyet az effajta terrorral."

Magyarul szabotál:-), akár jószív van mögötte, akár tattika. A közösségnek joga van ezt neki felróni, mert nem szeszélyből nem kapott Szintike reggelit, hanem jó okkal.

"Dórika akkor is ott tüsténtkedett a konyhában, pedig nem volt sem szükségszerű, és senki nem is kérte rá.
Magyarul pontosan ugyanazt csinálja mint Attila, semmi különbséget nem látok."

Hát én igen. Pusztán saját tapasztalataimra alapozva. A konyhai munka rengeteg előkészítést igényel. Dóri szólhatna, hogy menjenek segíteni neki, de nem szól. A többiek pedig, a jelek szerint, nem kérdeznek. Attila viszont a más munkáját veszi el, szigorúan tattikai megfontolásból, hogy vitát és veszekedést generáljon vele. Dórinál én semmi ilyet nem látok. Ha Heni úgy érzi, hogy Dóri nem hagy neki teret a konyhában, akkor nyissa ki a száját és jelezze. De nem teszi.

nosce 2016.04.19. 14:57:39

@nosce:
Igazából a jelenlegi helyzetben Dorinak van a legnagyobb esélye nyerni ha a háromba jut, persze a kutyásnak is de az nagyon gáz lenne, a következő farm műsorok szempontjából mert az összes ember be akar majd állatot vinni, ki macskát , ki hörcsögöt, ki zebrát, ki lovat, az egyszerűbbek kutyát és nehéz lesz megakadályozni. Tehát ha valaki nyerni akar annak Dorit kell kint hagynia párbajban.
Amúgy a játék menete szempontjából tökmind1 h mit írunk ide, mert tuti h a játékosok a gyertya fénynél nem a kommentjeinket olvassák h kialakithassák a nyerő tattikát :)
Ritkán szoktam írni, most is csak azért mert stratégiai szempontból nagyon fontos rész volt a tegnapi sztem. Úgyhogy off egy darabig :)

Hortenzia Schneider 2016.04.19. 14:59:18

@lac64: 27 évvel ezelőtt, tehát a múlt században, 9 év panelben való életvitel után vettünk egy kisparasztházat.A házvásárlásból megmaradt pénzből vettünk 2 tehenet, beállítottunk négy anyakocát, volt 1 kanunk is.nyulakat a 9 éves fiam vette a zsebpénzéből, azokat ő szaporította gondozta.Voltak apró jószágok mindenből kettő, liba, kacsa, pulyka gyöngyös,kiscsirkéből én neveltem vágni valót.mint a Noébárkájába.A teheneket géppel fejték ott ahonnan vettük, mi meg kézzel kezdtük fejni, sokat kínlódtunk, mire a gépifejésről átszoktatva kézifejésre is elegendő tejet adtak. Nekünk is született egy kis bikaborjunk,(Dezsőke)- a lányom nevezte el-.A gyerekek s az élettársam segédkeztek az ellésnél.A kocák fialásánál volt hogy egyedül a lányom volt ott, aki akkor 12 -13 éves volt.Mire ott volt 40 malac /abból akartuk finanszírozni az építkezést/, nem volt ára a malacnak, kénytelenek voltunk meghizlalni őket, persze háztáji föld hiányában, takarmányboltból vettük, a fizetésünkből az eleséget..Építkezni kezdtünk , munkahelyen dolgoztunk,és egy kis gazdaságot működtetünk, mind addig amíg munkanélküliek nem lettünk mind a ketten karácsonyra, mert megszűnt a munkahelyünk.Két kiskorút neveltünk iskoláztattunk.Volt, hogy el, kellett dönteni, ki eszik hétvégén az állatok, vagy mi?Emlékszem hasonló kis cocákat vágtunk le kettőt ,mint ezek, mert kifakadtam, hogy nevetséges, hogy hentesnél veszem a húst amikor itt röfögnek az ólban.Szóval lópikula az a munka ami itt a farmon van ennyi felnőtt emberre.A hozzá állásukon kéne változtatni mindnek egyenként.A legtöbb nézet eltérés meg abból adódik, hogy nem hallgatják meg egymást, hanem mindenki belevág a másik mondani valójába.Pedig van egy mondás ami így hangzik:A bölcs füle nyitva áll a bölcsek szavának, és a bölcs kívánsága a ráhallgató fül.

csincsilla72 2016.04.19. 15:06:57

@Hortenzia Schneider: Egy családban, ahol a tagok szeretik és tisztelik egymást, sokkal kevesebb konfliktus mellett sokkal több munkát lehet megszervezni és elvégezni. Itt az a legnagyobb baj, hogy ellenfelek állnak egymással szemben. Ha csak a túlélés számítana, nagyobb egyetértés lenne, de itt megy a harc a közönségért is.
Valaki említette korábban, hogy sokkal több terméket elő lehetne állítani. Például tésztát. nem nagy kunszt, mert tojásuk van, a liszt meg olcsó és kialkudhatnának valami jó árat érte. De úgy látom, sem kreativitás, sem ötlet, sem hajlandóság nincs.

Hortenzia Schneider 2016.04.19. 15:08:57

@lac64: Írtam mindezt azért mert 2 tehén fejése max 3/4 óra..mi is városban lakunk, előtte halvány fogalmunk se volt mibe fogtunk, szépen beletanultunk.

Hortenzia Schneider 2016.04.19. 15:16:57

@csincsilla72: Igen a lényeget látod,ha tényleg a túlélésük múlna rajta.Ellenfelek, de könnyebben élnének, ha mind megadná a kölcsönös tiszteletet a másiknak,csak annyit hogy végig mondja a gondolat menetét,vagy megkérdezné miben segíthetek, ha neked több a dogod, vagy fáradtabb vagy.Ott volt pl Dia rajza, Andrásnak tetszett, mondta is hogy ilyen jó lenne neki is a tanyára. ebből is tudnának üzletelni.Igen a kreativitás is , hajlandóság is kevés van bennük.

,, 2016.04.19. 15:25:13

@VV Erőlegény: itt vagyok, először is ez a kommented nagyon tetszett, azért egy ilyen szintű esélylatolgatásban nem gyengén több van, mint az 'xy zseni a többi mind helikopter" típusú hozzászólásokban, na de ki-ki értelmi képességei szerint.
És akkor Gergő: szerintem ő ilyen halvérű, látszik rajta h nem érzi jól magát ebben a környezetben/társaságban/műsorban. Szociálisan sajnos teljesen elszigeteli magát, nem románckodnia kéne hanem szövetségeseket keresnie. Brigi simán beáldozná.
Viszont ha bejut a 3ba, a nézők szemében lehet nevető harmadik, mert 2 negatívabb személy közül azért csak ő lesz a szimpibb.
Dóri: az első párbajnál nagyot villantott, de a mostani megnyilvánulásaiból nagyon gyengének érződik. Nem tudom mentálisan meddig bírja, hamarosan attól tartok eltörik mint egy ropi.

csincsilla72 2016.04.19. 15:30:59

@Imperator Furiosa (változásbejegyzés alatt): ebben a közösségben nem csak az alapján ítélik meg egymást a játékosok, hogy ki ki mellett áll. Az is számít, mennyit dolgozik. Én Gergő játékát nagyon kiegyensúlyozottnak érzem. Hasznos tagja a csapatnak, meg is becsülik érte, mert dolgozik és lehetőség szerint kerüli a komoly konfliktusokat is. Van egy kutyája, akiről gondoskodik, plusz ott van a Brigi-szál is, ami miatt kap műsoridőt. Nem véletlen, hogy jelet sem kapott még. Szerepel is, szimpatikus is. Tuti befutó és a megosztó karakterek helyett szívesen szavaznék inkább rá.:-)

2016.04.19. 15:32:17

@csincsilla72: A "szabotál" az egy picit erős szó.... :) Nem egy "birka típus". :)))) meg tényleg jószívű. Szerintem az ilyen Dóriféle, picit rosszabb mint Attila. Mert Attila kompletten idegesít mindenkit. Dóri, sztem az a fajta aki nem kardinális melókat csinál meg, csak úgy csinál mintha folyamatosan dolgozna... Ezzel még nem veri ki a biztit, csak, pont annyit csavar a helyzeten, hogy a másik lustinak tűnik mellette. Pedig nem valószînű, hogy az. Ràadàsul làtszik a mèrhetetlen mennyisègű megfelelési kényszere is. Ezt kiderült a Tépőzáras Gizellàval való párbaja utàni sírás rívásból is.

csincsilla72 2016.04.19. 15:41:00

@paranyuszi: nem szabotál???:-) Dehogynem! Heni öntörvényű, leszarja a szabályokat, amennyiben az igazságérzetét bántja, a saját büszkesége pedig ugyanolyan fontos, mint Norbinak az övé.
Dóri egész nap a konyhában áll. Nem tudom, mit tekintesz "nem kardinális" munkának, de az ottani körülmények között kaját előkészíteni-főzni-mosogatni nem csekélység. Lehet, hogy szerencséje volt azzal, hogy megnyerte a konyhai munkát és ezt irigyli tőle a többi nő, de ettől még nem mondható, hogy alibizik a konyhában. A megfefelési kényszer egy dolog, ezzel csak a saját életét nehezíti, de semmiképpen nem negatív tulajdonság.
Heni legyen ügyes, találja fel, tegye nélkülözhetetlenné magát. Ez a vonat a jelek szerint elment. De még nagyon messze van a vége, bármikor változhat a helyzet. Dóri viszont megcsinál bármit, amit rábíznak, tartok tőle, hogy abból sem jönne ki rosszul. Nagyon kellemes természete van, szemben Henivel, ez nagyon jól látszik ebből a pár hétből is.

2016.04.19. 15:43:26

@Chuck Νorris: A tárgyilagosság kedvéért, akkor Heni volt még a konyhafőnök és mondta is, hogy senki nem kérte Dórit h egyedül mártírként mosogasson bent. Napozásos malacvigyázás volt a feladat. Már a másik nickednek is elmondtam, hogy a tények makacs dolgok. Szted a màsik helyen többek között ki írja a HV-ket zsenikém??? :))) jóhogy minden rèszt láttam. Amúgy meg, azért még tudok tárgyilagos maradni, mert jóban vagyok vkivel.

Gia 2016.04.19. 15:52:03

@csincsilla72: Csak ne puszilgatná a kutyát és ne vacsizott volna vele egy tányérból..Az alvós összebújásról már nem is írok.Pedig én is szeretem az állatokat.Csak úgy normálisan.

2016.04.19. 15:54:25

@csincsilla72: úgy èrtettem, hogyha mondjuk valaki patenttül tudja megfejni a teheneket, abbol lehet egy hetes kinlodas is mire egy masik megtanulja. Mosogatni, sztem ketto bittel el tud barmikor barki, szal ha Dori kiesne valojaban menne minden ugyanugy tovabb. Haat Heni nem egy alloviz ember az tuti, idonkent konfrontativ, szemely szerint en inkabb ezt nezem mint Brigi ujjazasat vagy Dori lelki tusait. De nem vagyunk egyformak. :) A megfelelesi kenyszerrel arra utaltam, hogy aki ilyen az kepes a masik ember karara elmenni sokkal tovabb, mint egy olyan akiben benne van egy kis adag leszarom tabletta. :)

Chuck Νorris 2016.04.19. 16:16:20

@paranyuszi: áruld már el melyik a másik nickem, szeretném én is tudni , ha már az enyim :)

csincsilla72 2016.04.19. 16:18:10

@Gia: hát, ez nem csak rá jellemzó. Csókolgatják az összeset. Kiskecskék, kismalacok, csacsi, borjúcska, kap ott mindenki. Talán Pista nem.:-)
@paranyuszi: Látod, nagyon különbözőek vagyunk.:-) Én Henit a látottak alapján kifejezetten nem kedvelem. Okos, de túl büszke és nem csapatjátékos. Ha ilyen kerül a kezem alá, nagyon gyorsan nyomás alá kell helyezni, hogy igazodjon, legalább annyira, hogy a közösség harmóniája megmaradjon. Itt ez nem cél, a konfliktust szeretik a szerkik, de ezzel kiszolgáltatják Henit a közutálatnak. Ő maga szolgáltatja az okot, persze.
Dia nagyon fontos karakter. Nem kétbites mosogatólány, hanem puffer a közösségben. A kohéziós erő. A szerepét vagy tattikáját jónak tartom, mert ezzel el lehet menni a végjátékig és mivel nem utáltatja meg magát a közönséggel, esélyes a győzelemre. Ennyi valóságsó után be kell látni, hogy a konfrontatív személyiségek a végén nem nyernek, maximum akkor, ha addigra a szimpatikusabb karaktereket kitúrják a játékból. Heni nagyon rossz vágányon van. Nem mondom, hogy a csatorna erre nem játszik rá, de Heni alapot szolgáltat hozzá. Ő valami Knap Attila-klón szeretne lenni, de pechére nem Attila szereplőtársaival van körülvéve.

csincsilla72 2016.04.19. 16:19:37

@csincsilla72: "Dia nagyon fontos karakter." Ez Dóri akart lenni. Mindegy, délután van és én meg itt hogyvoltolok, ahelyett, hogy melóznék.:-(
Na, be is fejeztem, mert vár a munka.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 16:27:01

@Imperator Furiosa (változásbejegyzés alatt): Gergővel kapcsolatban én sem értem ezt a románc vonalat. Nem tudom, hogy mennyire taktika, vagy mennyire egy elterelő (fedő ) tevékenység, hogy valamennyire benne is legyen a műsorban, de megmaradjon végtelen tujának, ameddig csak lehet.... Szerintem egyébként Brigi fülig szerelmes lenne belé, de van annyira önkritikus, hogy érezze, hogy valami itt nem stimmel, és hogy kinn ez a kapcsolat biztos, hogy soha nem jött volna létre, és biztos, hogy a kamerák is nagyon feszélyezik. Az a bajom ezzel a romantika szállal, hogy végtelenül silány dialógusokat tartalmazó alapjában unalmas sztori. Foglalja a műsoridőt, a fontosabb és lényegesebb történések bemutatása elől, miközben az ég egy adta világon nem történik semmi... Szerintem Gergő szándékosan szigeteli el magát taktikai megfontolásból e mögé a kapcsolat mögé, a párbajon biztos, hogy erős lesz. Brigit kevésbé érzem erősnek egy párbajon, sőt az egyetlennek őt érzem, aki ellen Szintinek lennének halvány esélyei egy esetleges párbajon. Dórival kapcsolatban nem értünk egyet (de ez nem baj!).

Berborosz 2016.04.19. 16:36:51

@paranyuszi: Itt is pattognak nickelbolhák?

kaqxar007 2016.04.19. 16:45:14

@Chuck Νorris: c'mon egyertelmuen Vanek ur :o))

Chuck Νorris 2016.04.19. 16:47:16

kicsit válthatnánk témát, hogy végre szegény Kréta is irhasson valamit :)
már multkor megbeszéltük hogy a tvben látottak alapján szakértök, és a közelebbi ismerösök között ugysem lesz egyetértés Heni megitélésében, tök felesleges gyözködni egymást :)

2016.04.19. 16:49:58

@csincsilla72: nah most elírtad vagy én írtam el? :) Én végig Dóriról beszéltem és nem Diáról. Nem azt mondtam, hogy két bites, hanem, hogy a játék szempontjából nem oszt nem szoroz, hogy ott van. Az, hogy a csatorna milyen jeleneteket mutat az valóban befolyásolja a véleményt egy karakterről, és ez Henit is érinti de azért nem minden néző tök hülye és néhányan biztosan próbálnak olvasni a sorok között is. Arra utaltam pusztán, hogy Heni egy érdekes, kicsit talán megosztó karakter, remek tr alany. :) nekik nézettség kell, mert abból van zsé, ès azt az ilyen karakterek hozzák nekik. :) ès ezt ők is tudják. :)

Chuck Νorris 2016.04.19. 16:52:43

@kaqxar007: miért pont a vanek ur? mert irtam ma ilyen Rejtős dolgokat? :)
van pár nick ezen a mailcimen a boldog hősisökböl, de már évek óta nem váltogatom :)

2016.04.19. 17:01:02

@Chuck Νorris: Évek óta vagy egy hónapja? ;) van itt blogon van 6 db nagyon különbözőnek látszó nick és mindnek Rejtő a kedvence!!!!! ;) Mecsoda véletlen ?!?!? Jahh! Nem! :DDDDDDDD

Chuck Νorris 2016.04.19. 17:10:20

@paranyuszi: neked valami üldözési mániád van :) mondjuk higyj amit akarsz igy legalább félelmetesebbnek tünök mert sokan vagyunk! (vagyis sokan vagyok :D)

aloksak 2016.04.19. 17:10:41

Luxus cikkekre visszatérve kicsit, szegény Diát kezdem megsajnálni, mert egyik férfi sem akarja megkanolni. Szeretném indítványozni, hogy nem lehetne azt megtenni, hogy mint anno az első VV-ben, mikor beküldtek egy felnőtt filmes színésznőt az egyik dilekvensnek, itt beküldenének egy palit Diának, aki végre megtenné azt amire szegény vágyik? :)

csincsilla72 2016.04.19. 17:11:59

@paranyuszi: Ez azért cuki megjegyzés volt arról, hogy nem mindenki hülye:-)
Heni a legkevésbé sem érdekes karakter a számomra. Még megosztónak sem nevezném (és most szigorúan Farm Heniről beszélünk, nem a barinőről), mert az azt feltételezné, hogy van, aki kedveli az ő karakterét. Ehhez képest sem benn, sem kinn nincs nagy rajongótábora. Heni lehet, hogy trash-alany, de ez egy hálátlan szerep. Persze attól függ, mi a cél. Baukó Éva akar lenni, vagy húszmillió tulajdonosa? Az előbbihez kevés, mert taplóságban kispályás Norbi és Attila mellett, főgonosznak még kevesebb, a húszmillához pedig el kellene kerülnie a párbajokat és a nézői szimpátia sem lenne haszontalan. No offence, de Heni legjobb esetben egy középszerű trash-alany, aki a végső háromba nem fogja magát ellavírozni, de aképernyőt sem tudja tartósan kibérelni. Dóri, a maga tujaságával hoz annyi időt, mint ő.
Érdekesnek azt a karaktert nevezném, aki tud csavarni, tud manipulálni, elvinni a vonalat teljesen más irányba. Itt a látottak alapján ezt maximum Sanyáról mondanám, akiről a végén kiderül, hogy valamiféle főg.ci:-)
A többi túl kiszámítható. Persze lehet, hogy tévedek. Gábor ma levág egy akadémiai székfoglalót, Diának megjelenik a Szűzmária, Norbi pedig sírva kér bocsánatot minden rossz szóért. Vagy Attila.:-)

2016.04.19. 17:24:47

@Chuck Νorris: így van! Te is azt gondolod amit akarsz és én is! Jónapot!!! :DDDD

kaqxar007 2016.04.19. 17:25:23

@Chuck Νorris: mert olyan vanek ur parizsban figura, mikor a legioban volt, nagyon nem illett oda, es ezen nem is probalt valtoztatni.... na a sanya pont olyan figura

kaqxar007 2016.04.19. 17:28:47

@kaqxar007: bocsika 14 karatos autot akartam mondani

Chuck Νorris 2016.04.19. 17:32:29

@csincsilla72: Gáborrol pont ma olvastam hogy amkor nem gyur, nem hidegburkol, nem a bnöjével van és nem alszik, akkor a házikönyvtárában üldögél és a 10000+ kötetes gyüjteményét rendezgeti.. kedvenc témája a felvilágosodás, ezen belül Voltaire és Diderot munkássága

Chuck Νorris 2016.04.19. 17:33:37

@paranyuszi: félsz mi!? :P sokan vagyunk ám ;) jónapot!

2016.04.19. 17:33:56

@csincsilla72: jajjj már mikor leírtam, tudtam h fèlre èrthető!!!! :) Ne forgassuk ki, nézôkön itt az egyéb nézőket èrtettem, nem a kommentelőket. Nos szerintem tèvedsz! Először is, biztos, hogy nem akar Baukó Éva lenni, szerintem győzni ment. Én pedig azt gondolom, hogy nem feltétlen kell nyerni, Majka màsodik lett anno es kurva jol profital belole azota is, a legtobb gyoztes meg elszorta a penzet. (Nincs kedvem ekezetezni, bocs! :) ) abban sincs igazad, hogy itt a baratai hajpoljak folyton. Vagy egy volt itt naponta vagy max ketto es tobben is szimpatizaltak vele a kommentekben, tehat onmagaert. A nezok pedig.. A "Ki a kedvenc farmered?" szavazason a masodik legnepszerubb noi jatekosnak szavaztak meg. Szerinten igenis jo tr szereplo es ahogy te is mondtad, nem hasonlit senkire uj vonal. De tok mindegy akarmit is irok, ugyis az lesz h barino vagyok azert irom ezt, fel sem tetelezi senki h tenyleg igy gondolom. En meg mar ezt unom egy kicsit (nagyon). :)

Gia 2016.04.19. 17:36:12

@aloksak: Dia bejött annak a másik (hogyishijják) gazdának.Talán azzal kellene randiznia.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 17:36:24

@aloksak: Nagyon úgy tűnik nekem, hogy azért sincsen benn kanolás, mert a szereplők okkal, vagy okvetlen (VV Edinától szabadon átvéve) úgy lettek kiválogatva, hogy Brigi-Gergőn kívül ne is alakuljon ki semmi, illetve akik között kialakulhatott volna valami azok tattikailag mind elvéreztek az előcsatározások folyamán. Laura és Vivi és különösen a Terhes Tina castingja ebből a szempontból teljesen elhibázott, de Heni is hozhatott volna egy ffi faló hajadon MILF karaktert a játékba. Józanul igazából itt senki senkire sincs kémiailag rágerjedve (még a Gergő Brigi vonalban is kételkedem), részegen meg talán taktikai megfontolásból összejöhet még egy Norbi-Szinti kamaty, de kicsi az esélye. Érdekes lehetett volna ebből a szempontból legalább egy olyan attraktív nőt betenni, aki valahogy rá tudott volna gerjedni Attisra, vagy a Fitneszgurura, és kíváncsi lennék meddig bírtak volna ellenállni egy komolyabb kísértésnek, de jelenleg ebből a szempontból nincsenek veszélyben.

2016.04.19. 17:36:48

@Chuck Νorris: igen, rettegek! :DD bar a masik nickem -POÈN- a Féktelen Szadista vérnyúl!!!! :DDDDDDD

Chuck Νorris 2016.04.19. 17:37:57

@kaqxar007: jajj bocs összezavart paranyuszi aszittem te is az álnevem keresgéled :)
hmm sanya mint vanek ur,. nekem a borongos tekintetéröl mindig a Kvasztics vagy a Troppauer jut az eszembe, esetleg a hiú Csülök öregen, :)

Gia 2016.04.19. 17:38:20

@Chuck Νorris: Eskü?Pedig olyan kis málészájú szegényem..Persze ettől még lehet olvasott,művelt ember.Egyenlőre jól titkolja.Még Zé rádióműsorára is aszitte,hogy országos.. :-D

nosce 2016.04.19. 17:39:42

@Chuck Νorris:
hát ez qrvqa jó :) a hidegburkolóGyúrósVoltaire :)))), kb olyan jó lehet filozófiából mint Dia a festészetben :)
bocsika

Chuck Νorris 2016.04.19. 17:41:01

@paranyuszi: de ez tök értelemszerü ha nekem a haverom lenne benn, és jobban ismerném, nyilván védeném, meg bizonygatnám az igazam (feleslegesen) ilyen az emberi természet, védeni a szeretteinket szipp szipp. és még csak annyit szeretnék mondani hogy világbéke :)

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 17:42:51

@paranyuszi: Pedig olyan vagy ezzel a sok : DDDDDDDDDDD-vel, mintha Heni már ki is esett volna a játékból. :-)

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 17:45:51

@Chuck Νorris: A barátnőjétől kapta meg pl. a candida-t . :-)

aloksak 2016.04.19. 17:48:04

@Gia: András gazdával? :D Nos még lehet be lesz vetve. Ha a szükség úgy hozza. :D @VV Erőlegény: Nem tudom hogy Cinti most hajlana e erre. Azért az utóbbi időben elég eltávolodtak egymástól. Bár most hogy HG lett Norbi, lehet ismét vonzóbb lett számára.
Attisra rágerjedni? :) Na arra kíváncsi lettem volna. Milyen nő vállalta volna be őt. :D Sanya már más tészta, de ő meg annyira önimádó, hogy küldjenek be neki egy nagy tükröt, és el lesz azzal. :D

Chuck Νorris 2016.04.19. 17:49:26

@Gia: hát hazudtam én vmikor? :) az is bizonyitja a sztorit hogy néha érthetetlen dolgokat beszél. de azok nem érthetetlenek csak magasabb filozofiai szellemiség szükségeltetik a megértésükhöz :)

aloksak 2016.04.19. 17:50:25

@mézescsók: Én is a külsőből. :) De nem lehet hogy ez taktika a részéről? Létezne hogy ennyire ilyen? Itt felmerült a későbbi kommentekben hogy lehet taktika részéről ez a szerelmi szál is.

aloksak 2016.04.19. 17:51:38

@VV Erőlegény: Arra gondolsz, hogy Norbi megkérte legyen a hálótársa? Láttam. De nem tudom, utána volt egy nagyobb vita is közöttük, és én arra tippelek, Cinti köszöni szépen a lehetőséget, de nem él vele.

perszepolisz 2016.04.19. 17:57:22

Igazából előjött egy komoly probléma, miszerint tulajdonképpen nincs sok munka. Mert mint is kell csinálni rendszeresen? Meg kell főzni, meg kell etetni az állatokat. Ugye ezt többen 8 órás munka után végezzük. Nincsen ezzel baj, de egyszerűen értelmetlenek a viták arról, hogy ki mennyit dolgozik. Mert ha valaki mondjuk Sanya délután kettőig döglik és utána se csinál semmit, az ő feladatát simán el tudja végezni valaki más. Ráadásul még nem is unatkozna addig se.
Szóval számomra ez a Norbi féle "aki nem dolgozik, az...." totál hiteltelen, mert egyszerűen nincs szükség mindenki munkájára. Feltételezem, hogy ezeket egyébként meg is beszélik, csak azt mi nem látjuk. Ez pedig sajnos azt erősít meg, hogy Norbit (ahogy mindenki mást) bizony minden nap instruálják arra hogy ma miket is csináljanak/mondjanak, stb. Nekem ez az egész műsor így egy torzó.

csincsilla72 2016.04.19. 17:58:30

@Chuck Νorris: na tessék.:-))) Ettől függetlenül rajta legalább lehet nevetni (bár szegény aligha örül ennek:-) Nagy csavart vele kapcsolatban nem várok. Hacsak meg nem delejezi őt Sanya a tanyamaratonok alatt és nem lesznek ketten főg.cik:-)

@paranyuszi: igazad van, parttalan a vita, nem a barinőség miatt, hanem mert valszeg akkor is másként látnánk őt, ha egyikünk sem ismerné. Ha látom, csak vitázni/kötekedni látom és sokszor nincs is igaza, és hát a párbaj sem tett jót a megítélésének, bár az nem az ő hibája. Dóriból láttam sokkal szerethetőbb pillanatokat: Szintike és a csacsi kapcsán megszólalt az óvónéni, a három kismalac történetét is nagyon bírtam. Neki a párbajjal is szerencséje volt. Jobb az összhatás. Ugyanúgy kiszámítható karakter, mint Heni, csak szerethetőbb.
Persze biztos vagyok benne, hogy adott esetben Heniről is össze lehetne rakni ilyen öfiket, de vagy itt és most nem tudja ezt az oldalát megvillantani vagy a csatornának nem ez a célja.
Egyébként odabenn én sem tudnám a hidegvérem megőrizni és biztos vagyok benne, hogy én sem lennék szerethető karakter. No de nem is megyek oda.:-))

@VV Erőlegény: "érdekes lehetett volna ebből a szempontból legalább egy olyan attraktív nőt betenni, aki valahogy rá tudott volna gerjedni Attisra, vagy a Fitneszgurura, és kíváncsi lennék meddig bírtak volna ellenállni egy komolyabb kísértésnek"
:-)))
Ennyit nem lehet fizetni..

aloksak 2016.04.19. 18:01:53

@csincsilla72: Ott a pont nálad. :D Megfizethetetlen. :D :D

csincsilla72 2016.04.19. 18:05:13

@perszepolisz: Nagy igazságod vagyon és itt megint előveszem a kedvenc gumicicám: vajon miért nem tudtak IGAZÁN kreatív embereket összeszedni. Olyanokat, akik pénzt tudnak odabenn előteremteni. Hasznos is lenne, az idejüket is kitöltené.
A csatinak a kreatív = balhés. Ez a VV-ben oké, itt jó lett volna valami más.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 18:09:17

@csincsilla72: Óh, ugyan már ezt nem mondod komolyan, hogy Mo-on nem lehetett volna találni attraktív bevállalós női szereplőt több korosztályból is válogatva... :-) Diával ebből a szempontból azért nyúlt félre a casting, mert sokáig azt sem lehetett nála tudni, hogy a fiúkat, vagy a lányokat szereti jobban. Kinézetre és habitusban egyértelműen inkább a lányokat gondolnám...

Berborosz 2016.04.19. 18:09:26

@Chuck Νorris: Most már csak meg kellene nézned, kinek mondta paranyuszi, hogy "a tények makacs dolgok", és megtudnád, melyik a szóbanforgó másik nicked.

kaqxar007 2016.04.19. 18:12:49

@nosce: traktor vezetes kozben jol lehet olvasni, bealittod a trakit a sorba, behuzod a tempomatot, es mehet is a voltaire...

csak hogy 10tan lassatok honnan jon a gyerek itt internyu a szuleivel :

www.youtube.com/watch?v=Xn-yhGGJ-Ww&feature=youtu.be

Dr.Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyalka 2016.04.19. 18:13:47

@csincsilla72: sztem, azért sem, mert az adó dönt, diktál. Kibontakozni sem hagy, ha nem akar. Amúgy is tudja előre, h ki mikor esik ki.

Chuck Νorris 2016.04.19. 18:41:16

@kaqxar007: normálisak a szülök, de szerintem a nyereményböl nem földet venne hanem még több könyvet a gyüjteményébe :D

2016.04.19. 18:50:51

@Chuck Νorris: vilàgbèke neked is!! Azt mondom amit gondolok most is mint mindig... Nem fugg a szeretettol! ;)

2016.04.19. 18:52:07

@VV Erőlegény: dehogy esett!!! Nagyon is jatekban van!!! :) Ezt egyebkent mar mas komment tars is megjegyezte, latszik h nem figyelt a reszletekre!!! :DDDDDDDDDD

2016.04.19. 18:57:36

@csincsilla72: haat, tenyleg nagyon mashogy latjuk... Ez a te velemenyed, az enyem, meg meg nehany mas embere meg mas. Dori nekem total unalom, Cintike meg rendesen idegesit, Gergo meg a luzerseg mintapeldanya (szamomra). Szamomra Heni erdekes karakter szeretheto is, es a legkevesbe sem kiszamithato... Sot tuti h lesznek meg itt meglepik. :)))) Node szerintem sem fogjuk meggyozni egymast es talan nem is ez a cel.

csincsilla72 2016.04.19. 19:08:34

@paranyuszi: Az én fő szempontom: én azokat kedvelem, akik vagy ügyesen lavírozva, vagy előre jól megfontolt játékkal igyekszik a fődíj közelébe. Van, aki szép kiegyensúlyozottan dolgozik-tujálkodik, van, aki hidegvérrel tattikázik. A szórakoztató részét leszarom:-), a műsoridő kitöltésére, képernyő-kibérlésre és szándékosan megosztásra utazó karakterek nem érdekelnek. Én a higgadt, agyafúrt, ügyes játszmázást szeretem, ahol benn tud maradni a játékos és meg is tudja szerezni a kintiek szimpátiáját.

Gia 2016.04.19. 19:12:08

Kötvetítsetek,plíz...

Schlomo Goldberg 2016.04.19. 19:12:30

malacetetés-gate
vajon szintike legalább dugás közben be tudja fogni a száját

Schlomo Goldberg 2016.04.19. 19:13:19

szintike lesz nobri ágyasa

aloksak 2016.04.19. 19:15:39

Na ennyit arról, hogy Cinti nem fog Norbival aludni. :D

Schlomo Goldberg 2016.04.19. 19:16:27

szintike végbélnyílása a kamera felé áll, norbi öleli az éj leple alatt és kedvesen beszél hozzá
ebből még bármi lehet

aloksak 2016.04.19. 19:16:53

Na Attisból előbújt a bunkó ismét. Diát elég jól megbánthatta. Lesz itt vita.

Zephyrous 2016.04.19. 19:17:25

Na épp szünet. Ati Diának: "lusta vagy, nem véletlenül apád sem bír téged" :D
Szerintem a karcagi kurválkodása miatt nem bírja az apja, mégiscsak szégyent hoz az egész családjára.

Chuck Νorris 2016.04.19. 19:17:47

@Gia: evolt egy kis balhé a maradék malacok kiörül, a gazdák már unják a hajnali kelést és besegitésért kampányoltak. Norbi és Szinti vitatkozott, majd kibékültek és együtt aludtak a nászutas lakosztályban. Norbi csupasz seggel és állo farokkal dumált Szintikéhez. most reklám, utána kurva nagy veszekedés lesz Attila bunkósága miatt, a veszekedés után Dia hozzávágja Pistát Attilához aki ettöl kiterül.

Chuck Νorris 2016.04.19. 19:18:57

@Zephyrous: nem kurva mert pénzt nem kap érte. csak nimfomán. :)

Zephyrous 2016.04.19. 19:20:54

Aki unja a kismalacok miatti keléseket, az miért nem adta el Sly-nak? Vagy most már nem is annyira "cukker-mukker" ha fel kell kelni hozzá?! Cinti lusta dög, egyből átakarta passzolni másnak a saját feladatát, amit önként vállalt a kismalaca el nem adásával.

Gia 2016.04.19. 19:21:44

Köszönöm.. :-)))))

Schlomo Goldberg 2016.04.19. 19:22:06

@Chuck Νorris: mind a kettő a kamera felé volt irányulva

2016.04.19. 19:23:04

@csincsilla72: okes, dumcsizzunk errol 4 het mulva ujra, amikor meg tutira bent lesz! :))))))

2016.04.19. 19:24:59

@Gia: pici betukkel mondom, hogy Heni face lapjan mindig mar aznap este van egy HV, ha erdekel, hogy mi tortent. :)

Schlomo Goldberg 2016.04.19. 19:27:06

akkora a keveredés hogy a bakkecskéket is lefejik

Cimili 2016.04.19. 19:29:11

Norbi berakja a tarisznyájába a cukrot is? Viszi magával mindenhová????

Chuck Νorris 2016.04.19. 19:29:46

2. rész kicsit felturboztam hogy izgalmas legyen.
norbi keltegeti Szintit hajnali 11-kor aki ugy néz ki a daróctakaró alatt mint egy agy zsák krumpli.
Attila a kecskéknél bassza a rezet, közbe Szinti és Brigi kitárgyalta a benti sexkalandjait.
Szintinek nem tetszik Norbi, csak baszni akar végre. Brigi 8 év alatt az egy kezén meg tudja számolni hány pasival aludt. lehet norbinak machete kell a bozottisztitáshoz majd.
mindenki kecskézik, mindneki fej sanya is lelkes mer épp tejet mer.
A reggeli tejbepapinál Heni és Norbi vitázik, sajnos nem értem min, vmi tejgate van. de nem értem... folyt köv

2016.04.19. 19:31:49

DIA FOR PRESIDENT!!!!! :DDDDDDDDD

Schlomo Goldberg 2016.04.19. 19:32:19

Kettősmérce van cukorügyben is, Nobri akarja porciózni hogy ki mibe teheti a neki járó cukrát

Cimili 2016.04.19. 19:32:27

Jaj Heni, a diktátorok mindig kettős mércével mérnek. :D

aloksak 2016.04.19. 19:32:31

@Chuck Νorris: Cukor gate van. :) Ja és Norbi kettős mércéje. :)

Commodore 2016.04.19. 19:32:46

Kinek mennyi cukor jár?! Menzákon meg a sószóróért könyörögnek... wtf?

Gia 2016.04.19. 19:33:36

@paranyuszi: Köszi,meg fogom tekinteni. :-)

2016.04.19. 19:33:40

@Schlomo Goldberg: jahhhh es azota kiderult, hogy mindenki egyetert Henivel. ;) :DDD

Commodore 2016.04.19. 19:33:42

Kecskék meg a sót hiányolják...?

aloksak 2016.04.19. 19:33:55

Fitnesz Sanya hogy ül az asztalnál? :DDDDD

kaqxar007 2016.04.19. 19:34:11

@Chuck Νorris: tobb mint 1-el az elmult nyoc evben ?? akkor nem is biztos, h a 6,5 eves gyermek a nos palitol van illetve nem biztos, h konkretan attol a nos pasitol, lehet mas nos pasitol....fehermaju Qva :oP

Chuck Νorris 2016.04.19. 19:35:38

most már értem vmi fejadagokrol van vita, lassan kéne egy mérleg a cukorkiosztáshoz meg a tejhez :)
Heni szerint Norbi kettős mércézik. ez a kedvenc kifejezése nem vitás :)
norbi kiadja a feladatokat, Attila Sanyát szapulja hogy lusta vén geci. Heni és Norbi összevitatkozik picit a kapáláson, közbe Sanya probál visszavágni Attilának, de a vitatkozás partttalannak tünik most :) folyt köv 2 perce dumálnak egymás szavába vágva

Commodore 2016.04.19. 19:37:12

Kecskeól + akkora lesz, mint falunapra a nagyszínpad! (kasza tibi show)

kaqxar007 2016.04.19. 19:37:20

@Commodore: ahogy Sanya mondana szininek "ven kecske is megnyalna..." :o)

aloksak 2016.04.19. 19:37:39

@Cimili: Az rendben, de abban a klottgatyában, felhúzva a lába. :D :D

2016.04.19. 19:37:43

Dia: es mennyi fejadag cukorbol Norbi? Norbi: 1! Akkor te miert ettel kettot? -Epic fail :DDDDDD

aloksak 2016.04.19. 19:38:12

Gábor tényleg azt kérdezte, chilis túró? :D

Chuck Νorris 2016.04.19. 19:39:31

bent megy a sajtgyártás, Heni segge lesz a sajtprés :)
Norbi közben már sajtvagyonrol álmodozik, nem sejti hogy az elsö ovatlan pillanatban meg fogják zabálni a parasztok.

aloksak 2016.04.19. 19:39:33

Felüdülés, Heni és Norbi most nem kiabálnak egymással. :)

Commodore 2016.04.19. 19:40:35

@paranyuszi: Kóstolta! Kettő már túl édes volt... :-)

Cimili 2016.04.19. 19:41:14

@Chuck Νorris: Heni segge lesz a sajtprés . A nap mondata:DDDDDDDDDD

Commodore 2016.04.19. 19:41:56

Jön a parázsvita! Kinek mennyi parázs jár?!

2016.04.19. 19:43:55

@Commodore: biztos errol van szo! ;) : DD

Chuck Νorris 2016.04.19. 19:45:10

jo lesz ez a hét norbi azt nézi majd ki mennyit eszik a fejadagbol, a csajok meg norbit nem e eszik többet :)

Chuck Νorris 2016.04.19. 19:47:14

sztem most jön az a rész mikor a megbántott pityergő diát szinti vigasztalja, miközben ölellik egymást, a mellük összeér, ettöl beindulnak, vad smárolás kezdödik, majd ágyonhentergés miegyébb. erre a jelenetre lép be Norbi aki kiakad és sirva kirohan.

Schlomo Goldberg 2016.04.19. 19:48:24

aki nem dolgozik annak a tűz melegéből is kevesebb kéne járjon

2016.04.19. 19:51:01

@Chuck Νorris: az a pornofarm!!! : DDDDDD

aloksak 2016.04.19. 19:51:28

@Chuck Νorris: :DDDDDDDDDDDD így legyen!!

Schlomo Goldberg 2016.04.19. 19:53:00

Dia körkérdése a tábortűznél: kinek mi a kedvenc szexpóza, és miért?

aloksak 2016.04.19. 19:53:04

Dia feltette a nagy kérdést. Kinek mi a kedvenc szexpóza. :D

Cimili 2016.04.19. 19:54:09

@aloksak: Jellemző rá, csak a sexen jár az esze.

aloksak 2016.04.19. 19:54:37

Attila beindult. Már úgy beszél, mint a kapca rongy.

Chuck Νorris 2016.04.19. 19:54:53

a tábortüz mellett sztorizgatnak, dia apai történetet mesél, sanya meg vetközöst :) Sanyáé egész jó :) ezután gábor mesél egy póznadrágosat, utána Heni érdeklödik Attila miért volt olyan reggel, ezzel a kérdéssel Heni sikeresen megölte a bulit, jön a vitatkozás...

aloksak 2016.04.19. 19:55:37

@Cimili: Már sajnálom komolyan szegényt. :)

Chuck Νorris 2016.04.19. 19:58:04

dia és szinti az ablakban trécselnek, bemegy gábor és elereszt egy sunyi laposat, ö is megölte a bulit a csajok közt :) :)

Schlomo Goldberg 2016.04.19. 19:58:06

Gábor a csajok orra alá fingik, majd leöl és az örömódát kezdi el fütyülni átszellemült arccal

Cimili 2016.04.19. 19:58:35

Ennyike? Ezt nem hiszem el!

Chuck Νorris 2016.04.19. 19:59:30

@aloksak: nincs szerencsém ezzel, az éden hotelbe sem ugy volt sosem ahogy én elképzeltem elöre.

2016.04.19. 19:59:31

@Chuck Νorris: nem a bulit olte meg, csak tattikazik. :))))))

aloksak 2016.04.19. 20:00:25

@Chuck Νorris: Mondjátok hogy Gábor csak szerepet játszik és nem ilyen a valóságban. :D

2016.04.19. 20:00:40

@Schlomo Goldberg: haat van egy Mikulasos dal is, amire hasonlitott. : DDDDD

Chuck Νorris 2016.04.19. 20:01:17

@Cimili: jo hamar elrepült az idő :)

2016.04.19. 20:01:44

@paranyuszi: ezzel maris nyert plusz egy hetet. Attilara most beragott mindenki. Buszke vagyok rad Màmó. :DDD

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 20:02:00

@aloksak: Én úgy láttam, hogy Gábor megszagolta a plüss kutyát, hátha mégis az fingott! :-)

2016.04.19. 20:02:50

@aloksak: szerintem ő tényleg ennyire egysejtű... Aranyszive! :)

Chuck Νorris 2016.04.19. 20:04:08

amugy sztem Szinti fingott, én is mindig igy szoktam csinálni. elsőként fintorogva megvető arccal körbenézek, és senki sem gyanakszik rám.
Gábor rendes fiu , talpig uriember, egy filozofus nem csinál ilyet

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 20:04:48

@Chuck Νorris: Tényleg az a kérdés ott abszolút nem hiányzott. Miért nem sztorizgatták végig a tábortüzet?

Perspektíva 2016.04.19. 20:05:05

@kaqxar007: Akkor a Brigi- story bedőlt...nincs is nős pasi.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 20:06:51

@Chuck Νorris: "Kettős mérce" és "szánalmas", azért az látszik, hogy ő is a HV-n szocializálódott! :-)

2016.04.19. 20:06:52

@Chuck Νorris: Dia fingott. Egyertelmu. :)

Chuck Νorris 2016.04.19. 20:08:52

@Perspektíva: lehet a nagy részét nem az ágyban csinálták. hanem kocsiban vagy szekrényben, irodai iroasztalon, mittomén.:)

Perspektíva 2016.04.19. 20:12:43

@Chuck Νorris: Erre nem gondoltam...túl naiv vagyok...de ezek szerint ez volt a nagy szerelem ???? Nekem akkor is hamis a story.

aloksak 2016.04.19. 20:14:16

@paranyuszi: Szegény. :) De legalább lehet rajta nevetni. :)

Perspektíva 2016.04.19. 20:15:26

@Chuck Νorris: Ez csak a tilosban járás élvezete...

Perspektíva 2016.04.19. 20:20:52

Holnap szavazás lesz? Kicsit lemaradtam...taktikázás van?

Chuck Νorris 2016.04.19. 20:25:59

@Perspektíva: igen, holnap már szavazás, Szinti érzésem szerint nagy kakiban van, olyanra kéne raknia aki gyengébb nála, de sztem ilyen nincs már :)

2016.04.19. 20:29:12

@aloksak: nekem a 40 kg-is feherje volt a kedvencem! :))))

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2016.04.19. 20:30:00

@Perspektíva: Annyi taktikázást véltem egyelőre felfedezni, hogy Fitneszguru talán egy kicsit többet próbálja mutatni, hogy dolgozgat, mint eddig, más taktikázász nem mutattak. Sztem nem lesz meglepetés, Attilától tartanak még, és Norbi védett, a következő párbaj Szinti és Heni, vagy Heni és Szinti között lesz (felkészül esetleg Sanya).

paranyuszi (törölt) 2016.04.19. 20:30:05

@paranyuszi: is=os

aloksak 2016.04.19. 20:31:25

@paranyuszi: Láttam. :) Azért ez milyen szép bók volt ám, gondolom örült is a barátnő. :) Nem hiszem hogy más nem jutott volna az eszébe. Hcsak valóban nem olyan mint egy egysejtű.

paranyuszi (törölt) 2016.04.19. 20:34:56

@aloksak: nincs az nő, aki nem olvadna el ettől... : DDDDDD

aloksak 2016.04.19. 20:39:26

@paranyuszi: Na akkor lehet én is kipróbálom, áll e ez a tézis. :D Majd elmesélem mennyire jött be. :)

paranyuszi (törölt) 2016.04.19. 20:43:08

@aloksak: mindenkeppen!!!! :)))) nagyon kivancsi vagyok, mennyire hatekony!!! :))))))

malevil2050 2016.04.19. 20:47:49

Én meg asztat mondom h ez nem jött be , majd a viasat ádámévája! hajrá pongó , pardon,,,,kongó! hihi

csincsilla72 2016.04.19. 20:51:37

Na, most sikerül visszanéznem, fáziskéséssel reagálok.:-)
Szintike min is akadt ki? Azon, hogy nem sikerült MINDKÉT etetést lepattintania?
Édes istenem, remélem ennek a nőnek nem lesz az elkövetkező tíz éven belül gyereke.

csincsilla72 2016.04.19. 20:52:53

"Más segítséget kérni és más kihasználni valakit." Nagy igazság!

Perspektíva 2016.04.19. 20:53:59

@Chuck Νorris: És Cinti kit hivna ki? Nem lehet hogy elgondolkoznak Sanya monológján és erősemberre szavaznak aki kipenderíti?

csincsilla72 2016.04.19. 21:00:49

@Perspektíva: úgy látom, készítik elő Szintit. Érik neki nagyon a párbaj.

csincsilla72 2016.04.19. 21:09:02

Heni még mindig nem tanulta meg a játékszabályokat...
A cukor felett is megér 5 kib.szott percet vitázni.

csincsilla72 2016.04.19. 21:12:44

Norbi érzelmi intelligenciája tart a nullához. A kettős mérce fogalmát meg nem érti.

csincsilla72 2016.04.19. 21:16:40

Sanya az úriember. Úgy áll hozzá a munkához, hogy más is odaférjen.:-)

csincsilla72 2016.04.19. 21:34:22

Attila szerint régen volt alkalmuk berúgni. Mi van, nincs több bor és bulika a nagy kiesések alkalmával?

Perspektíva 2016.04.19. 21:39:22

@csincsilla72: Én is hiányoltam a hétfői adásból. Más lett a műsor felépítése, mert eddig túl kiszámítható volt...most már nem az. Szerintük.

Jóska Pista 2016.04.19. 22:40:48

Amit egy cégvezetőnek, tulajdonosnak tudnia kell, a cég pénze, nem a te pénzed. Ezzel Norbinak is tisztában kellene lennie. Cigi, kávé, csoki, cukor a kávéba luxuscikk. Amit ugyan meg lehet vonni a lustáktól, de nem olyan alapon, hogy az én malackámat megvették, akkor annak az ára az enyém. Norbi tiszta állatfarmot csinál a farmból, ahol neki, mint vezetőségnek több jár. Dohány, ami kell, cukorból dupla mennyiség, mert ő osztja, pohár tej, mert szereti. A dohányosok viselkedése rendesen visszataszító, mind kussol a dohány vételének igazságtalan súlyozásáról.

Szintikének igaza volt, mivel a malacokért kapott pénz is közös, ezért az utolsó két malac gondozása is közös felelősség kell legyen. Ráadásul abban is van logika, hogy ezzel a beosztással minden éjszakája szét van cseszve, míg ha egyik éjjel három óránként kelne, akkor az teljesen, de a másik szabad éjszakán kipihenhetné magát rendesen.

csincsilla72 2016.04.19. 23:53:06

@Perspektíva: Lehet, hogy annyi panasz volt a szar borra, hogy a szerkik berágtak rájuk.:-))

@Jóska Pista: Amikor Sly megjelent a kismalacokért, lett volna rá lehetőség, hogy mindet odaadják és pénzt keressenek vele. 2 malacka mégis maradt, mert a gazdik még babázni akartak velük. A babázás természetesen azt jelenti, hogy ugyanúgy fel kell kelni 3 óránként etetni, mint előtte. Csak hát ugye a malackamentesített szülőknek így felszabadult az éjszakájuk, ami láthatóan bacca Szintike csőrét. Pedig jó lenne, ha ez nő is megértené végre, hogy mit jelent a felelősség. Vállalta, hogy gondozza a malacot, akkor keljen is fel hozzá! Fiatal, egészséges szervezete van, nem fog belepusztulni egy kis éjszakázásba. Főleg, hogy a csacsin kívül egyéb dolga nem sok van.
Az utolsó két malac gondozása azok feladata, akik nem adták el őket és ezzel nem járultak hozzá a közös megélhetéshez.

aloksak 2016.04.20. 07:25:05

Van új poszt. Jó reggelt. :)

Sanda.Ipse 2016.04.20. 13:23:01

@Gia: :)))))
Ezen én is jót nevettem. Talán arra volt kíváncsi a szorgos kommentelő, hogy figyelmesen olvassák-e a bejegyzését.

Sanda.Ipse 2016.04.20. 13:32:08

@csincsilla72: Tök egyetértek veled.
Aki pusztán a balhék kedvéért néz egy realityt, annak tuja. Szerintem a legkevésbé sem az.

Sanda.Ipse 2016.04.20. 13:45:05

@Chuck Νorris: Basszus! Rejtőt én is csípem, pedig semmi közünk veled egymáshoz:)
Gáborgyerek pl. egy igazi Fülig Jimmyvé dolgozhatja ki magát:) Jó úton halad...
süti beállítások módosítása