Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 7x98 - A vírus

2015. február 22. 07:49 - Bruti

Lássuk be, ahogy közeledünk a játék vége felé, egyre nehezebb dolga van a szerkesztőknek, mert kevés ember, kevesebb hülyeséget beszél. Bár ez se igaz teljesen, mert ebben a szériában nem panaszkodhatunk az ostobaság fájó hiányára. Mindenesetre én ma nem írok regényt, viszont kárpótollak benneteket egy (sixx kollégától megirigyelt) fiktív képregénnyel.

Lilu nyit, és vajon mi lesz a mai műsorban? Hát, ami még sosem volt: veszekedés. Nyálas az amerikai nap keretében tequila estet tarthatott. Persze feladat is volt hozzá, egy urnából kellett kihúzni cetliket, amire egy-egy tulajdonság volt írva, ezt adhatták oda valakinek a lakók. Volt itt minden: öntelt, elkényeztetett, érdekember, alattomos, amit Nyálas következetesen ALAPTOMOS-nak ejtett. Jézusom, már megint fakult a lexikális tudása. Az ő érdekében remélem, hogy kiesik holnap, mert még egy hét és kezdheti előröl az általánost. Szépen mindenki megkapta a magáét, előjöttek az ezerszer hallott, vélt és valós sérelmek, éppen csak szülőzésig nem fajultak a dolgok. Hogy mi lett a tequila sorsa, azt sajnos sűrű homály fedi.

nevtelen-1.jpg

A villában felütötte fejét a VÍRUS! Hogy jutott be, azt nem tudjuk, de, ha már ott volt, ledöntötte az összes jószágot. Ugye PVC volt a nulladik beteg, akiről nem tudni, hogy kapta el, tehát valószínűleg ő maga a VÍRUS! Sorra adta át kis barátainak, nem nagyon taktikázott, egyedül Boglyafejűt nem sikerült megfertőznie, valószínűleg nem tudott átköpni a haján. Végül mindenki kapott a seggébe egy jóságinjekciót és állítólag már jobban is vannak. (Fasza, én meg ötödik napja szopok ezzel a szarral, mert senki nem mondta, hogy van ilyen injekció!!) Boglya pörgött egyedül, a lázas Komisznak meg végig kellett szenvednie egy rögtönzött divatbemutatót és választani, hogy miben menjen a párbajra.

nevtelen-2.jpg

Robin gésa teljesen vicces kis bemutatót rittyentett az Ázsia napra. Olyan apróságokon meg ne akadjunk fel, mint pl: „Ázsia a felkelő nap országa”. Ezután jött a kínai bazár, ahol többek közt örömpapírt, káromkodás legyezőt, gésagolyót és füllámpást mutatott be. Azt kell mondanom, osztatlan sikert aratott.

nevtelen-3.jpg

nevtelen-4.jpg

Szünet után Bence behaladt a kuckóba és Killer Karaoke-t tartott. A játékot már láttuk több helyen is (legutóbb a Celeb Vagyokban), a lényege annyi, hogy énekelni kell, de közben különböző gusztustalan dolgok történnek veled. Pl. Robint leöntötték mindenféle hányással, Nyálasnak válogatott dzsuvákban kellett álldogálnia, miközben a gatyájába tömködtek élő dolgokat. Komisz próbálták paráztatni éhes (-nek mondott) kírgyókkal, PVC-nek pedig állatok közé kellett nyúlkálnia. Egyértelműen Boglya volt a legszórakoztatóbb, sírva énekelte végig az Afrikát, miközben mindenféle tücsköt-bogarat hurcolászott körbe. A bulit PVC nyerte, de hogy mi volt a nyeremény az megint nem derült ki, vagy csak én nem figyeltem rendesen. Holnap párbaj, most meg képregény!

page_1x.jpg

page_2x.jpg

page_3x.jpg

page_4x.jpg

page_5x.jpg

page_6x.jpg

page_7x.jpg

Címkék: 18+ vv7 dsns
1933 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csak mert 2015.02.23. 01:31:43

@Csakazértis én vagyok a királynő: :DD télleg, amikor az anyós-jelölt szivatja :DD

csak mert 2015.02.23. 01:32:34

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: ugye? de vajh melyik egyetemen? handa-banda :DD

ornyim 2015.02.23. 01:33:17

@csak mert: Anyád napja :D jó kis film.

Cimili 2015.02.23. 01:33:24

@Juvegrande85: Igen, most így már emlékszem erre, köszi!

Csakazértis én vagyok a királynő 2015.02.23. 01:34:05

@csak mert: Én rohanok, mmkk.:)
Tegnap is ExperiDance, aztán utána siettünk haza, pedig jó kezekben voltak. De én szeretem, ha az enyémekben vannak.:)

csak mert 2015.02.23. 01:34:16

hú dórit nem kellene komolyabb orvoshoz vinni? fullad..

ornyim 2015.02.23. 01:34:26

@Csakazértis én vagyok a királynő: nem kellett tévedni, premier plánba nyomták :D

Csakazértis én vagyok a királynő 2015.02.23. 01:35:12

@ornyim: Azaz.:) Milyen dagadt lett a szája. Ha ezeket a felfújtakat meglát m, mindig eszembe jut.:)

csak mert 2015.02.23. 01:35:19

@ornyim: jó bizony :))

@Csakazértis én vagyok a királynő: én nagyiékkal is jó helyen voltam :)

Cimili 2015.02.23. 01:35:54

További jó dumcsizást, jó éjt nektek!

ornyim 2015.02.23. 01:36:49

@Csakazértis én vagyok a királynő: szegény Dórinak az egész feje felfújt, nem tudok nem megbotránkozni rajta nap, mint nap.. :)

ornyim 2015.02.23. 01:38:24

@Csakazértis én vagyok a királynő: de arik lehetnek :) én is sietnék haza hozzájuk ;) de ez is a normális.

Csakazértis én vagyok a királynő 2015.02.23. 01:40:27

@ornyim: Én már javasoltam volna neki orvost emiatt, nagyon puffadt, allergia is lehet, lassan nem lát ki. Vagy a hízás ennyire arcra megy neki?

csak mert 2015.02.23. 01:41:05

@Csakazértis én vagyok a királynő: mennyi a gyermeke száma? valami nem stimmel velem :D

ornyim 2015.02.23. 01:42:02

@Csakazértis én vagyok a királynő: Amikor bement szerintem még ekkora nem volt neki.. nála a hízás mondjuk ment mindenhova :) szerintem őt amúgy annyira nem zavarja, büszke rá, hogy ilyen az arca.

Csakazértis én vagyok a királynő 2015.02.23. 01:42:36

@csak mert: Nem összeadni kell.:) Kicsit sok lenne.:) 3 van, 8, 5, 2 évesek :)
Mondjuk néha 7ördög mindegyik.:)

ornyim 2015.02.23. 01:43:13

@csak mert: az életkorukat írta le, nem a darabszámot :D 15 gyerek kicsit sok lenne :D

csak mert 2015.02.23. 01:43:51

@Csakazértis én vagyok a királynő: köszi, és bocsi, de valahogy belezavarodtam :))

csak mert 2015.02.23. 01:44:31

@ornyim: én 8-at tippeltem elsőre :DD

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.02.23. 01:44:39

@csak mert: Hát mert ő az erőszakos vélemény nyilvánítás világbajnoka (dacára annak hogy kérdeznie kellene). Ádinka személyében pedig megjelent az utánpótlás.

ornyim 2015.02.23. 01:45:19

@csak mert: és mi van a maradék két számmal? (5 , 2) :D

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.02.23. 01:45:59

@ornyim: Sztd az természetes? Mármint az a két duzzanat az arcán?

csak mert 2015.02.23. 01:47:11

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: azt movdták sokat hízott, de szerinem implant

ornyim 2015.02.23. 01:47:29

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: Dóri állította ezt, én meg voltam győződve, hogy nem igazi. :)

ornyim 2015.02.23. 01:48:26

@csak mert: ez tök aranyos volt :D

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2015.02.23. 01:48:35

@csak mert: De akkor miért lesz egyre nagyobb és nagyobb. A szilikon nem hízékony:DDD. Mikor bejött, úgy emlékszem, nem volt ilyen buci.

Csakazértis én vagyok a királynő 2015.02.23. 01:48:53

@ornyim: Nulla önkritika? Én egy pattanástól is kivagyok, most épp ráncokat találtam a szemem alatt. Amennyit nézi magát, észre kéne vegye. Meg a bejátszások.

ornyim 2015.02.23. 01:51:01

@Csakazértis én vagyok a királynő: ezek szerint nem látja, vagy így tetszik neki :)

Csakazértis én vagyok a királynő 2015.02.23. 01:53:22

Asszem lépek, a 2évesem keresztbefeküdt rajtam (hol a cumikám, anya, fogod kezemet). Alvás van, a teló belevilágít az arcába.
Jóéjt.:)

ornyim 2015.02.23. 01:54:27

Nekem is itt az idő, jó éjt Nektek és további jó dumát! :)

csak mert 2015.02.23. 01:56:33

jóéjt mindenkinek :)

2015.02.23. 02:11:26

@csak mert: jó éjt én most érkeztem :)))

2015.02.23. 04:12:22

na mi van kis gésagolyók, csak én nézem az oscart, mindenki alszik? :D

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2015.02.23. 05:51:26

Budapest jelenleg 7 fok, 9 lesz ma, esik, esni is fog.

Kettősfront. Bmit is jelentsen.

encek 2015.02.23. 06:00:44

Nem sikerült. :( Laci milyen undormány volt a végén! Jó reggelt. :)

lobbantott tsilke 2015.02.23. 06:42:58

Jóleggelt, tegnap valaki megitta az összes Sölt.És úgy tűnik Aulélikosz is kiesett.Láadásul hétfő van.Ha jól számolom ez hálom övön aluli ütés.Egyetlen híl alanyozza be a leggelt: antikolt, lántott tsilkemáj(az ókoli Lómában az olgiák fénypontja volt), nagyon oltsón.

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2015.02.23. 07:10:18

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA: Keaton tényleg megérdemelte volna (és sztem Emma Stone is), viszont én nagyon örülök a Birdman többi díjának. különösen Inárritunak járt már ki az Oscar.

henrik_ · http://egyzene.blog.hu/ 2015.02.23. 07:16:32

@encek: érdekes, mert amikor Laci elkezdett a vesztes Fanninak tündérfalvát rappelni, akkor én meg pont, hogy elvigyorodtam, és azt mondtam, h LACI VÉGRE VISSZATÉRT KÖZÉNK. őt ilyen kis bunkónak ismertük és szerettük meg, ráadásul Fanni nagyon keményen kutyázta őt a párbajon, aki így abszolút kiérdemelte ezt a bánásmódot.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2015.02.23. 07:49:53

@Ditti82: itt is :-D De legalább nem esik :-) Hideg sincs.

@henrik_: nem tudom, h miért, de Emma stonet nem tudom megszeretni, vmi nagyon irritál benne. A rendezőnek én is örülök.

@lobbantott tsilke: majd ha vmi nolmális kaját kínálsz. Comb nincs?

kismalacka 2015.02.23. 08:00:29

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: Nyilván nem a műveltségére gondoltam, az kb. egyszintű Kazaléval, hanem a viselkedésére.

zsopicur 2015.02.23. 08:14:49

OFF: lehet valahol külföldröl online nezni az Eden hotelt?

Krétagarbó 2015.02.23. 08:28:24

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: en csak arra tudok gondolni, hogy az implantatum es a hizas arcra egyutt nez igy ki nala. Eloszor azt hittem, allergia, de azt mar kezeltek volna . Van, akinek egybol latszik az arcan par deka plusz is, en is igy vok ezzel, bar nekem nem a jAromcsontomnal latszik, csak egybol kerekebb az arcom is, ha hizom kicsit. De Dorinal feltehetoen az arc implantatum ratesz egy lapattal.

Krétagarbó 2015.02.23. 08:32:05

@henrik_: nekem meg nem tetszett, sohasem birtam az ilyet, amikor vki nem tud meltosaggal nyerni. De arra jo volt, hogy ne felejtsuk el, hogy is csak egy az agyhalottak kozott.
Na, szep napot mindenkinek:)))

Bujumburi 2015.02.23. 08:44:00

@Krétagarbó: nem ertek hozza, de nem a "hieieuilon savtol" ? Az vizkoto hatasu, az izuleteket is kezelik vele. Bar leginkabb az lehet, hogy egyszerre tobb tenyezo jatszik kozre ebben a tunetben.

Bujumburi 2015.02.23. 08:45:51

@Krétagarbó: laci sose volt elegans, de az is igaz, hogy rengeteg elfojtott indulat volt benne addigra, A musorvezetokus is reszrehajlonak tuntek, kitort belole.

Csakazértis én vagyok a királynő 2015.02.23. 08:48:43

@Krétagarbó: Azt mondta, a száján kívül az arcában nincs semmi pótcucc.

encek 2015.02.23. 08:51:42

@henrik_: Igazad van, visszatért, közénk, igazi kőbunkó volt. Az eddigi vv-k során a" legádázabb" ellenségek is gratuláltak egymásnak, ahogy veszíteni tudni kell, úgy nyerni is. Utána már Fanni anyukájának drukkoltam, ő boldog volt, hogy kiesett a lánya. Meg tudom érteni. :D
Hát igen, semmi sem fekete-fehér.

lobbantott tsilke 2015.02.23. 09:05:59

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA:Comb is van, de attól taltok megfeküdné a müzlin edzett gyomlodat, melt szőlös és tele van kálos kolesztelinnel.

Krétagarbó 2015.02.23. 09:14:58

@Bujumburi: Az arcra kenve azert ennyire nem hatekony, valamennyire hidratal, de nem vizesedhet be tole. A kozmetikusok pl. A hialuronsavas kezelest mindig olyan eljarassal csinaljak, ami a borbe melyebben beleviszi, ha csak a borre kenik, az nem tud olyan hatekonyan beszívodni. De pl. terdbe is injekciozzak, mert a porc rugalmassagat ez adja, asszem ugy is hivjak ezt a fajta porcot, hogy hyalin porc. Szoval az, hogy kenegeti magat a kremmel, az csak feluleti, az elso arcmosasnal a nagy resze le is jon sztem.

Krétagarbó 2015.02.23. 09:16:11

@Csakazértis én vagyok a királynő: igen? Akkor alapjaraton ennyire kiallo a jaromcsontja? O az igazi kiskun akkor:)

Krétagarbó 2015.02.23. 09:17:18

@Bujumburi: persze, persze, csak tudod, hogy van. Az ember mindig jobbst var...;)

Csakazértis én vagyok a királynő 2015.02.23. 09:52:15

@Krétagarbó: Olvastam valahol, mikor kérdeztrék, hogy mi van neki feltöltve és mondta, hogy az arca nincs, csak a szája.

2015.02.23. 10:13:08

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős, Katgimis DOMINA: igen és tudtam volna még aludni de fúrnak az ablak előtt az utcán h a kva....

A Birdmannek én sem örültem igazán, mert a Boyhood-nak több is járhatott volna, de ez van, összességében szép és csillogó volt az egész.

@encek: @Krétagarbó: veletek értek egyet tegnap is többször leírtam, hogy ilyen helyzetben hogy kellett volna viselkedni, de sok hasonló gondolkodásút nem találtam, de legalább ma..ez is valami :)
@henrik_: igazi suttyó volt, semmi szükség nem volt alázni fannit, akármit gondol magában

Csakazértis én vagyok a királynő 2015.02.23. 10:37:23

@fosch9: Pedig itt voltam tegnap este, én is hasonlóan gondoltam Laci viselkedését, csak lesikkadt, mert mi Lacianyuról csevegtünk.:D

2015.02.23. 11:42:07

@Csakazértis én vagyok a királynő: kár, hogy nem fejtegettük tovább :)

szűzpöcök 2015.02.23. 12:29:54

A facen épp most olvastam a legújabb konspirációs teóriát, amit komolyan megvizsgálnék az rtl helyében, szóval azt állították, hogy egy hackercsoport okostelefonokat tör fel, és tulajdonosaik tudta nélkül appol róluk.

Nem értek hozzá, és azt se tudom hogyan lehetne egy ilyet megvizsgálni, főleg, ha aztán rögtön törlik is az appot az adott telefonokról, mielőtt még a tulaj észreveszi, de valami nyoma csak kell maradjon. A kérdés az, hogy valaki aki nem is tudja, hogy a telefonjáról szavaztak, miért tenne panaszt?

Mindenesetre sok pénzről van szó, amiből ugye majd a hackereket is ki kell fizetni, már ha mindez igaz. Ha meg nem igaz, akkor gratula annak a rengeteg szavazónak, akiknek Laci királya. Az alacsony IQ persze nem az ő hibája, de a sötét tartalom, a hazugságai, az agressziója, a többiek alázása, kínzása, nagyképűsége, önzősége már az övé.

Fannira biztos, hogy ráfér egy pszichológus, és/vagy terapeuta, főleg, ha a tv-ben akar műsorvezetőként dolgozni, mert ott egy kicsit el kell távolodnia a személyes, olykor sajnos téveszmés érzéseitől, ellenszenveitől, ezt még meg kell tanulnia, de vele biztos, hogy fogunk találkozni még műsorvezetői szerepben, miatta tehát nem aggódom. Aggodalomra inkább azok adnak okot, akik visszaszavaztak egy ilyen Lacit a műsorba. Lásd feljebb. De Laci el fog tűnni, hisz még rappelni se tud, beszélni is alig. Alapismeretei a világról a nullához konvergálnak.

Fanni viszont bármibe kezd sikeres lesz, sokat fogjuk még látni, persze csak ha már átesett egy rendes önismereti tréningen és megtanulja kontrollálni magát. De ez szerintem menni fog.

2015.02.23. 13:03:02

@Csakazértis én vagyok a királynő: oké :)
Szóval nálam laci már a zsu esetnél leírta magát, teljesen elhárított minden felelősséget, alázta zsut, nálam egy férfi minden körülmények között viselkedjen, nem pedig a nőt bármiben akár verbálisan akár tettel alázzon. Már az elején sem volt szimpi de itt leírta magát. Én sem hiszem el ádina iránti szerelmét, mondjuk a lányét sem, ezzel akartak érdekesek lenni, de már ott is párszor megrángatta ádinát ami nem tetszett, azokat a helyzeteket is lehetett volna másként kezelni. Plusz egész végig kutyázta a többit és sztem a párbajon akámilyen fanni, akármit mondott akárhogy és akár becsípett akár nem, ha úriemberként normálisan ül és a végén visszamegy egész más megítélése lenne mint annak hogy odaordított a fanni képébe, hogy mi van tündérfalvi meg hasonlók, ez férfiatlan, nulla viselkedés. Az életben is kerülöm az ilyen pöcsöket, sajnos van belőle mindenhol. Sajnos még ma is látok olyan kommenteket, ahol hehe fanni megérdemelte és hasonlókat írnak le amin én megdöbbenek gondolom egy ilyen gúnyos pofán röhögés mindenkinek jól esne aki így vélekedik.

Csakazértis én vagyok a királynő 2015.02.23. 13:45:38

Nocsak, és egy rugóra.:)
Én is már Zsuzsánál kint hagytam volna.
Nekem az az akció mindkettejük részéről sáros volt.
Azt már korábban kifejtettem, de lehet, hogy nem olvastad, hogy sztem Edina úgy szeretett bele Laciba, ahogy a reménytelen szerelmesek szoktak. Elképzelik maguknak, felruházzák olyan tulajdonságokkal, amikkel nem biztos, hogy rendelkezik, és belelovallják magukat. Laci ráadásul adta alá a lovat - na pl. én ezt is alja húzásnak tartottam, most akkor kell, vagy nem? de olyan nincs, hogy ittasan kell, józanon meg fikázza a havernak - , az a szerencsétlen meg minden ilyent újabb szalmaszálnak élt meg, így elengedni sem tudta.
Viszont erről tudott az összes lakó, így a Laci és a Zsuzsa is. A Laci részéről pont ugyanolyan alja húzás volt fogadni a Zsuzsa közeledését, mint a Zsuzsa részéről elkezdeni, mert nőként ez egy megbocsáthatatlan dolog.
De mehetünk visszább is, Laci azt is elég tré módon kezelte le, hogy nem kell a Dórinak. Kibeszélte, kvázi dicsekvésként, hogy megvolt neki a Dóri ígyúgy, aztán meg jól megsértődött, mikor lekisfiúzták. Tipikus sértődős megnyilvánulás, hogy erre rögtön kurvázni kezd. Valaki már írta korábban, hogy az ilyen típusú pasiknak nem párjuk van, csak kapcsolatuk, ha elmúlik, nem tartja össze őket semmi.
Szóval a Zsuzsa-Laci affér nekem 50-50%. És hiába mondták, hogy de bevállalta, mert nem, csak jóval később és cseppenként adagolva, hogy ja, igen, tényleg jártama bugyijában, ja tényleg, puszi volt, aztán mikor jött a videó, á, mégse puszi?
Viszont jól meglátta, és sanszos, hogy Ádámmal megtárgyalták a szembesítéskor, hogy Zsuzsa-vonal bukta, Edina vonal tartós, és jött a bocsánatkérés, meg a másik elutasítása. Hogy mit érez, mit nem, az majd kiderül egy hét múlva, én azt mondom, hogy valamit biztos, de az nem szerelem, és nem is olyan erősségű, hogy a család kisebb szele ne fújja majd el. Undor biztos nincs, mint ahogy itt sokan szajkózzák, arra példa lenne az Ádám, akit ráküldtek a Fannira, és nem tudta megtenni.:)
Amiért én még elítélem, hogy ugye, ő elítéli a Dennis viselkedését, igaz, a csaja kidobására gondolva, de az se jobb semmivel, hogy nulla tiszteletben tartja a nagy szerelme félelmét a családjától, és a nemi élettől tartózkodását. A viselkedése, amit Edinával szemben megenged, hát én azért úgy, de úgy megtépném. Ha úgy tesz, ahogy kéri, akkor oké, ha nem tetszika viselkedése, akkor hülye, meg takarodj, meg ne érj hozzám. Meg a rángatások. Ott simán visszaélt a testi fölényével. Nomeg a kisajátítás. Ez egy tipikus viselkedésforma, ilynet ismerek, elszigetelni a választottamat a környezetétől, ezáltal függeni fog tőlem. Érzelmileg rátelepedni és ezzel zsarolni.
Amikr kijelentette, hogy ők egy pár, és ez egy kapcsolat, akkor a kék kendő rajta volt. Pár nap idill volt, aztán kezdte a féltékenykedést, hoyg ne beszélj a Robinnal, stb. Edina viselkedésén látszott nagyon, hogy ő nem ezt a csomagot rendelte. Az elképzelt tulajdonságok sehol sincsenek Laciban. Látszott az arcán, meg a testtartásán, mikor jött egy-egy vallomás, vagy ilyesmi. Mikor időt kért, Laci egyből el akarta hajtani. Meg jött a zsarolós dumájával.
Azt is láttam, hogy Edina azért marad vele ennek ellenére, mert érez vmit, és mert a villakapcsolataiból is látszott, hogy a barátai mellett kitart akkor is, ha azoknak nem kell, lsd. Vikcsu.
Ezért és pont ezért nem szeretném, ha nyerne, mert akkor ez a viselkedés is igazolva lenne. Meg akkor Edinát továbbra is azzal vádolnák, hogy a pénzéért kell neki. Amiből persze fillért nem látna, mert a család egyből vinné. Jobb lenne nekik külön, teljesen.

A párbajos viselkedése egész addig jó volt, míg nem nyert. Akkor ment fikázósba megint. Írtam rögtön a párbaj után, hogy nincs benne nagyvonalúság. De nincs hozzá esze, hogy felmérje, hogy még ha meg is érdemli a másik, mert csak, akkor is az ő megítélése romlik ezáltal, nem az jön le, hogy dehát kiérdemelte. Ahogy a szaunásnál is. Hiába zártuk volna be mindannyian hetekre, az akkor ott provokáció volt. De most, hogy kiderült, erről az olalról is, már megint Laci oldalára billent ez a mérleg. De nem tud élni vele.

Edina kiesésekor én végtelenül szomorú voltam, és nem azért, mert kiesett, hanem mert egyből jöttek a még ki se hült tetemen ugrálók. Na, az is ilyen viselkedés. Méltóság nélküli.

Adtam olvasnivalót? :D

szűzpöcök 2015.02.23. 18:10:15

@szűzpöcök:

"de vele (FANNI) biztos, hogy fogunk találkozni még műsorvezetői szerepben, miatta tehát nem aggódom. "

Ezt délben írtam le, és máris kiderült, jóslatom valóra vált, mert este már ő vezeti a BV-t, aminek roppant mód örülök... nem tudom ki helyett, AU helyett, vagy együtt Évivel? De örülök, hogy nem kell Fanni-hiányt szenvednem! AU tegnap rémes kedvében volt a párbaj utáni BV_n, lehet, hogy csak indiszponált volt, vagy esetleg összeveszett főnivel? Mindegy, nem érdekel, mert műsorvezetőnek rettenetes volt AU:

Remélem, ha véget és a BV, akkor rögtön találnak neki valami Fanninak valami másik showt, hogy ne kelljen nélkülöznünk sokáig, az új reality királynőt.

És természetesen pukkadjon meg mindenki, aki Fannit teli szájjal szidja és szidta!

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.02.23. 18:16:32

@szűzpöcök: hát kedves Másodpéldány, ezért kár volt új nicket regelned. :D

szűzpöcök 2015.02.23. 18:30:19

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin):

Új élet új reg, majd én eldöntöm, mit akarok és hol nickelni. Mindenesetre a régi kommentelők primitív mocskolódására Fanniról abszolút nem vagyok kíváncsi, kifordul tőlük a gyomrom. A műsort már nem nézem, akik visszaszavazták Lacit, azok egyék meg, amit főztek. És a BV-t is csak akkor nézem, ha épp Fanni van benne.

Mivel tegnap, Fanni kiesésekor megfogadtam, hogy kiesésének tiszteletére mától korán fekszem, majd mindig csak másnap fogom átpörgetni, természetesen a Lacis részeket kihagyom. Halálosan nem érdekel. Ha Laci túlságosan megerősödik a párbajoktól és emiatt Robin nem tudja megnyerni a VV-et, az is a ti számlátokon lesz.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.02.23. 19:50:58

@szűzpöcök:"Ha Laci túlságosan megerősödik a párbajoktól és emiatt Robin nem tudja megnyerni a VV-et, az is a ti számlátokon lesz."

Jézusmária.

Rajtad kivül kb. mindenki leszarja a vv-t, de úgy tűnik neked tényleg az agyadra ment.

szűzpöcök 2015.02.23. 23:48:12

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin):

Annyira leszarod, hogy kétszer is utánam írsz?

Nagyon vicces. Tükör, tükör, mondd meg pushpangnek mennyi az annyi!

Viszont megnéztem a BV-t és hát ajaj, Fanni sajna Tündérfalviból átment Intrikus Boszifalviba, még a sminkjét is gonosz boszorkányosra csinálták. Hát nem fogta vissza magát, az biztos. Az a különös és nem várt helyzet állt elő, hogy hármójukból még zsu volt a legszimpatikusabb.

Mind a hármójukat Laci lökte ki a villából, de mondjuk Zsét nem Laci vitte ki, miután Dani levette róla a lilát, szóval tegyük fel arról nem laci nem tehetett, de az Edinás párbajról már tehetett Laci, mert hagyta, hogy Edina vegye fel a kéket, és ezzel sínre tette a párbaját Edinával, a Fannis párbajt meg egyértelműen ő akarta. Szóval a három párbajból kettőért biztos felelt.

Mindenesetre nagyon fura volt Fanni, mert nyoma nem volt a Tündérfalviságának, gondolom ez volt az instrukció, de félő amúgy se tudta volna visszafogni magát. Hát nekem sajnos nem jön be ez az irány, így jártam, én pechem. Egy teljesen más Fannit láttunk, olyat, akit eddig még nem. remélem azért nem fogják ebbe az irányba belenyomni és beskatulyázni. Én a vidám, humoros, szellemes Fannit kedveltem meg, nem a szipirtyó, merő rosszindulatú Fannit. Ejnye-bejnye csúnya szerkesztők és unkreatívok!

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.02.24. 00:29:41

@szűzpöcök: annyiszor irok "utánad", ahányszor csak okát látom, tudod nagyon jól. Nem értem miért jössz mindig ilyesmivel.
Igen, veled ellentétben én leszarom a vv-t, mert nem érdekel, hogy ki nyer, az én életemet nem befolyásolja. Viszont jókat lehet beszélgetni a vele (vv) kapcsolatos felületeken, mint pl. ez is.
Te csináltál belőle most is egyfajta keresztes hadjáratot.

Fannira meg a mai BV után már nincsenek szavak.

szűzpöcök 2015.02.24. 00:39:05

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin):

Téged annyira nem érdekel a vv meg a bv, annyira leszarod hogy még harmadszor képes vagy utánam írni róla és miatta. A vv keresztes hadjárat egyik fanatikus katonájaként üldözöl, jössz utánam, miközben engem viszont olyan szinten érdekel a vv, hogy már meg se néztem a mai adást, és a többit se fogom, mert egyáltalán nem vagyok rá kíváncsi.

Tehát volna értelme hanyagolnod engem, és kicsit megértőbben viszonyulni saját magadhoz és nem ilyen mereven elzárkózni a gondolataid értelme elöl.

Úgy látszik, mindent minimum kétszer, ha nem háromszor kell mondanom: nem vagyok kíváncsi a velem kapcsolatos tévképzeteidre.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.02.24. 08:48:26

@szűzpöcök: ha neked jobb, hogy negyvenszer írod le ezeket, akkor tedd meg. De ha szólni akarok hozzád, úgyis megteszem. :D

szűzpöcök 2015.02.24. 10:54:57

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin):

jó, akkor úgy tekintem, hogy valahányszor utánam klaffogsz hogy mondj még valamit, úgy tekintem, hogy egyúttal meg is csókoltad a fenekem. Méghozzá térden állva.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2015.02.24. 12:39:12

@szűzpöcök: látom Suzy, jó sokáig tanulmányoztad az avatarom. :D

alsophila grahami 2015.02.26. 12:12:43

TE ATYA-ÚÚR-ISSTEN!!!!!

ezt a képregényt én csak most látam, há' síírok bázze', sííííírokk!!!!!!!!!!
Bruti, te egy állat vagy, kész! xDDDDD (lehet ezt a f*szit nem imádni??;)
süti beállítások módosítása