Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Taraji P. Henson megrémült, amikor elolvasta az Empire forgatókönyvét

2015. február 09. 10:00 - sixx

fffe_12_teraji_gold_2319_pw_hires2.jpgFebruár 11-én érkezik a FOX műsorára az év újoncsorozata, a zenés Empire. A hiphopra hangolt Lear királyban a Célszemélyből ismert, Oscar-díjra jelölt Taraji P. Henson egy nagyon kemény nőt alakít, aki 17 év sitt után kerül szabadlábra, és menten nekilát megszerezni azt, ami neki jár. Cookie ugyanis azért ült, mert a férjével (Terrence Howard) közösen bűnözött egy kicsit, majd a balhét ő vitte el, miközben apu hiphopbirodalmat építgetett a közösen összelopott lóvéból. A színésznővel készült villáminterjút a FOX-tól kaptuk, köszönet érte. 

Mitől lett ennyire népszerű Cookie?

Szeretik a nézők, a kommentek és a Twitter-üzenetek alapján elsősorban az éles nyelve miatt. Kii meri mondani amit gondol, és ez szimpatikus az embereknek. Ami a szívén, az a száján. Viszont egyértelműen a szeretet hajtja,  minden tettével a fiait és a családját akarja segíteni. 17 évre börtönbe ment a családjáért. Nem mártotta be őket. Megtehette volna, de nem. Elsősorban szeretetből cselekszik, aztán jön minden más.

Aggódott a szerep miatt, mert félt attól, hogyan fogadják majd az emberek Cookie-t. Ez igaz?

Valóban, amikor először elolvastam a forgatókönyvet, nagyon megrémültem. Sokakat feldühítünk majd vele. Vagy megszeretik Cookie-t, vagy gyűlölni fogják. Általában elég kemény vagyok, és nem szeretek meghátrálni, ez a szerep pedig egy olyan feladat, ami mindent megváltoztat. Úgy döntöttem, hogy belevágok, aztán meglátjuk, mi lesz. Művészként soha nem a biztonságos feladatok érdekeltek. Cookie hihetetlenül emberi, éppen ezért óvatosan kellett megformálnom és kezelnem, hogy ne legyen se túl sok, se túl kevés. Nagy kihívás a csaj.

Volt honnan merítenie Cookie karakteréhez?

Fura, de apám kicsit emlékeztetett Cookie-ra. Mindig megmondta az igazat. Mindig a jelenben élt, és Cookie karakterét pont rá építem. Az egysoros beszólások közül nagyon sok apámtól származik. Például, amikor fiatal lány voltam, két hétig nem mostam hajat, mert úgy jobban nézett ki. Egy nap a buszon ültünk apámmal, és egyszer csak megkérdezte: „Miért ilyen eszméletlenül büdös a hajad?” Komolyan ezt mondta. Mindig nyersen őszinte volt.

Igaz, hogy Terrence Howardnak ön intézte el a másik főszerepet?

Amikor elolvastam a forgatókönyvet, megmondtam Lee Daniels-nek, hogy csodálatos a szerep és szívesen eljátszanám Cookie-t, de csak akkor, ha Terence-t is meg tudják szerezni. Ha nem, akkor én sem jövök, sok sikert. Korábban, a Hustle 'n Flow című film forgatásán dolgoztunk együtt, és nagyon jól ment a közös meló. Tudtam, hogy ebben a sorozatban is ütős páros lehetünk.

Bemutató: február 11, este 9, FOX

Címkék: tv interjú fox empire
Szólj hozzá!

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása