Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 7x32 - A kefevonatból nincs kiszállás

2014. december 18. 07:43 - Chat Géza

Booya! Itt vagyok, meg a napi hogyvolt is. Én nyertem a kihívás napját, aminek a felszopó szakasza szügyig gázol a geciskedésben, áskálódásban, a kiafaszomatérdekelben és szerelmi hol az ollókban. Egy kicsit még belenyalunk a múlni nem akaró Faszkalap-gate-be, amiről unokáink is hallani fognak, ha ez így folytatódik, de lesz még kolesz feelinges zsuzsi vonatozás hála a jó Komisznak, valamint Basszájba és Miss erdély is megkergetik egymást, szigorúan cukkolás gyanánt, végül pedig eljutunk a kihívásig, amiben annyi csattanó sincs, mint egy háromkockás Garfield skiccben. Na nézzük.

1218vv7_1.gif

Valamiért a nyugiban alszik Jabba, Röné, Komisz és Kazal. akár érdekelhetne is, hogy miért van ez így, utána olvashatnék, de nem fogok, megvagyok így a magam kis tudatlanságával. Jabba begyújtja a horkoló rakétákat, mire Kazaléknál is beindul a kefegép. Sose volt még ilyen, ugye. Az aktus végén kiderül, hogy Jabba nem aludt, csak nem akart megzavarni semmit. A szex utáni kibeszélő showban kiderül, hogy megint nem húztak esőkabátot a kis törzsőrmesterre, mert a kotonzseton a házban maradt. Ebből baj lesz. Mindeközben Ádám Dóri seggét masszírozza, simogatja, ami azért jó, mert mindkettőjüknek jó.

Komisz kiborulása és a faszomat érdekel geci kezdetű és végű cigiskanapés megbeszélések hamar eszkalálódnak. Kazal pont Úszómester Ádi matracánál keres fürdőruhát a tusoláshoz. Komisz ezt látja és nem tetszését kifejezve, gúnyosan nevet egyet. Kazal már lohol is utána magyarázkodni. Ha így, akkor így. Erre jön a feszültséggeneráló feladat első felvonása, az egymás beteljesületlen álmainak megfestése, ahol 12ker Kazalt húzta és lerajzolt egy olyan világot, amiben mindenki barna, de ő a legbarnább, valamint Komisz és Ádám között évődik. Komisz idegállapotba kerül, Kazalt nem hatja meg, mert nem esik le neki a tantusz, de Jabba besegít egy tál elroszogtatni való csirke rizs fölött.

- Azt mondtad, hogy nem vagytok luksógorok, erre ő nem mondott semmit. Szerinted ez mit akart jelenteni?

- Ki a faszt érdekel?

Jabba taktikázási manőverje nem juthat át Trágária védő bástyáin csak úgy. Komisz bemegy a fürdőbe, ahol Kazal próbál kezdeni valamit pudli hajszerkezetével, odaböfög egy olyat, hogy akkor ennyi volt, szevasz, mire Kazal inkább nem is mondd semmit, csak pityereg, amikor már Komisz sehol sincs.

„Inkább azzal foglalkoztam, hogy egyenes legyen a hajam.”

Komisz elárulja Jabbának a nagy igazságot:

Akkor lesz tuti a dolog, ha kiviszem ezt az úszógecimestert.

A kép úgy lesz teljes, hogy kiviszi az úszómestert, aztán meg a Kazalt, oszt annyi. Ő mondja, nem én. De ez még alakulhat, ugye. Csak, hogy Miss Erdély és Basszájba románcáról is essen pár szó: kergetik egymást, játszadoznak, de a lényeg, hogy a felső tagozat második osztályánál maradjunk, Ádiná a fizikai vonzódást a kémiai kovalens kötéssel balanszolja.

1218vv7_3.gif

VV Beyoncé

Újabb feladat, újabb hiszti. Egy pohár bor mellett facet o face tegyenek fel egymásnak kérdéseket, aztán válaszoljanak is. Volt már ilyen, nem nagy etwas, de szerencsére most még lelkesen válaszolgatnak a banális kérdésekre, amin Komsiz újfent felrántja magát, mert jóhogy Kazal és az úszómester van terítéken már megint. Jabbát is betalálják, de csak azzal, hogy szerinte Röné ellen ki jönne vissza. Az ellentábor csapatából senki. A riportban persze elmondja, hogy ez nem teljesen így van, de félti a lányt… Blablabla, ki nem szarja le. a nagy egymás nyakába borulás közben kazal megvilágosul, vagy csak a bor beszél belőle, mindegy, Úszómester Ádám egy fíreg, aranybú van a teste, de rohad a lelke, míg Komisz minden nő álma.

És a kihívás. Ez sem egy Judgement day, de attól még elég fasza kis beszédet sikerült letolnia Rönének. Úszómester, Robin és 12ker a nagy esélyesek, mégis Miss Erdélyt állítja fel legvégül, akinek olyat mond, hogy higgyen és bízzon benne, ne becsülje le… * megszólal a gong* úgy segítsen szépen felkötni 12kerre a kék kendőt. Mint mondtam: annyi csattanó se, mint egy háromkockás Garfield skiccben. 

Amúgy most látom csak, hogy SIXX VOLT A BELEVALÓBAN. egyszerűen nem tudok részeket kiragadni, minden másodperce arany. Itt.

Címkék: vv7
komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.12.19. 00:47:20

@spinks: a "ha", meg a "volna" nem történelmi kategória. Megnyerte? Meg. Miről beszélünk?

egyemakisszíved 2014.12.19. 00:47:43

De genyók a szerkesztők, megmutatták a fekete csapatnak, hogy ki fognak halni, csak rezervátumban marad fenn néhány képviselőjük. Vajon ki lesz az utolsó indián közülük?

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.12.19. 00:49:26

@Aharon: azt azért remélem veszed, hogy Mcsók dehonesztáló értelemben használja ezt az elnevezést Edinára. :)

Aharon 2014.12.19. 00:50:45

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Veszem hát, de én kurvára nem, sőt. Imádom a kiscsajt, úgy, ahogy van. :)

dzsézön tetem 2014.12.19. 00:51:23

@spinks: Rön...eh, fogok ilyen baromságon vitatkozni? Legyen neked. RENÁTA. Tessék! Most boldog vagy? Becsicskultam, jó? Lehet belémtörölni a làbad. (van egy zsepid?)

spinks 2014.12.19. 00:52:09

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): csak úgy beszéltél az Attiláról mintha valami géniusz lenne. Megnyerte kész.pont . ennyi.Azóta is ebben a szerepben tetszeleg, hogy mekkora zseni. Tudatos tudott maradni az ösztönlények között. Ügyes volt ,megnyerte, gratulálunk.

spinks 2014.12.19. 00:53:24

@dzsézön tetem: te vitatkozol ezen..hahó. Ezen megakadtál. Úgy hívod ahogy akarod, de akkor ne kérdezd már meg tőlem ,hogy ki az a Renáta.

Aharon 2014.12.19. 00:53:28

@egyemakisszíved: Fanni. Szvsz harmadik. (Dani és Edina után.)

Haplo 2014.12.19. 00:54:34

valaki ki tudna segiteni egy stream linkkel?

dzsézön tetem 2014.12.19. 00:54:50

@csincsilla72: nagy ügy! Fuckniban meg fél Békásmegyer.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2014.12.19. 00:56:37

@csincsilla72: Én meg azt mondanám, hogy pont ezért fair az élet! :-)

dzsézön tetem 2014.12.19. 00:56:45

@spinks: és még belerùgsz a hullámba is. Legalább várd meg mìg kihűl a corpusom.

Ay Mama, Que paso 2014.12.19. 00:57:41

indiántábor
jön be a hideg mint az állat
Dennis Dóri szívják a békepipát (ja nem arra nemvolt pénz a költségvetésben)
a redőnyt akarják lehúzni, gondjaik vannak ezzel

de most tényleg - kérdi Fanny
beszéltem UFF- játssza a szerepet Fekvő Medve
Fanny megdicséri a stábot, hogy pink és csillámos tollas fejdíszt kapott
Fannynak annyira bejön, hogy az ellopását tervezi a hajpántnak, kurva jól néz ki, kenyerezi le a stáb Fannyt egy 230ftos fejdísszel, amit a Campona előtt felállított szilveszteri álarcos fabódéjában vettek, kb tegnap ebédidő környékén
az indiánok nyugiban fognak aludni, aggódnak is......

csincsilla72 2014.12.19. 00:58:33

@spinks: Bocs, mi nem jutalmazzuk Renikét. Evvan.

mézescsók 2014.12.19. 00:59:12

@Mók_Ica: Semmi. Csodálkozom. Főleg magamon, hogy csodálkozom.
@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Mondtam már, hogy egy finnyás hülye picsa vagyok. Nem vicceltem.
@dzsézön tetem: Viperanyelv.

Száz stadiont ezeret 2014.12.19. 00:59:51

@Aharon:

Talán túl sokat látok bele Dánielbe, de nem tartom kizárhatónak, hogy az eddigi pincsulása az adott helyzet kiaknázására történő tudatos alkalmazkodás volt, és most jött el az alkalom, ahol ezen változtatni lehet. A jó stratéga alkalmazkodik a helyzethez, ugyanakkor felismeri az alkalmas pillanatokat, és él velük.
De lehet persze, hogy mindez a véletlen műve, nem látok senki fejibe bele.

spinks 2014.12.19. 01:00:57

Amúgy megadom magam az érveiteknek. A Danira át is tettem a szavazatomat.

Száz stadiont ezeret 2014.12.19. 01:01:30

@egyemakisszíved:

"Vajon ki lesz az utolsó indián közülük"

Ülő Medve, esetleg.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.12.19. 01:02:19

@mézescsók: ne bomolj már! Tökre szeret(t)em amiket irsz, meg olyan lazán decens voltál, mi van veled mostanában?

dzsézön tetem 2014.12.19. 01:02:30

@spinks: Attila egy zseni. Kész. Pont.

Haplo 2014.12.19. 01:02:45

@dzsézön tetem: szep estet :) nincs veletlenul egy alig-hasznalt streamed?

Aharon 2014.12.19. 01:03:45

@spinks: És az volt a zsenialitása egyik legnyilvánvalóbb jele, hogy konzekvensen elkerülte a párbajt, és maga helyett rendre másokat juttatott oda, ő maga pedig csak akkor ment már, amikor elkerülhetetlen volt, de akkor már 70-30-akkal küldtük vissza őkelmét.

mézescsók 2014.12.19. 01:03:49

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Vaskos tévedés. Szerintem egy dülledt szemű békára hasonlít.

dzsézön tetem 2014.12.19. 01:04:26

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Shh! Pörköltfoltos trollmester vagyok. ( a Subbán edződtem)

dzsézön tetem 2014.12.19. 01:06:52

@spinks: Itt ìgy is lehet érvelni??! Ha ezt tudom... tökömnek bajlòdtam évekig logikával, meg érvrendszerekkel.

spinks 2014.12.19. 01:08:24

@dzsézön tetem: De nem értem most mi baj. Én csak nyugtáztam és elfogadtam amit írtál.Már az is baj, hogy egyetértettem a hozzászólásoddal?

dzsézön tetem 2014.12.19. 01:08:31

@Haplo: Mobilozok. Annak örülök, ha nem dob le a blogmotor ìrás közben.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.12.19. 01:09:33

@mézescsók: ja értem. Szóval az Agressziv Kismalacnak tetszik mostanában lenni.

mézescsók 2014.12.19. 01:09:34

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Semmi. Utálom a telet. Álmos vagyok.
Jó éjt!

Ay Mama, Que paso 2014.12.19. 01:12:45

indiánok poénkodnak talán Fannyka és Dennis leendő éjszakai műszakán
megoldást keresnek, zsebkendő a fülbe, de lehet hogy Fekvő Medve horkanásai elől keresnek menedéket
olyan viccesek vagytok- szól Fannyka (de nem azok)
Dennsi odaereszt a orruk alá és magyarázza, hogy nem büdös ez levegő
Maci fekve párnacsatázik Fannyval mindketten élvezik
közben Maci oda nyúl ahová nem szabadot volna- Fanny szerint
folytatódik a párnacsata, most Fanny üti telibe Maci fejét
Reni szerint z indiánok kibírnak mindent (sajnos nem)
Maci "rossz vagyok de használható"
tanakodnak lesz e még ma valami

szmoti 2014.12.19. 01:12:48

Hopp, maci rányúlt Pöcök pöckére :) én félnék Fanni helyében mellette....

Haplo 2014.12.19. 01:12:54

@dzsézön tetem: ertem. Csak tudnam miert blokkolja az RTL a kulfoldi ip-t... na mindegy, addig is mig szerzek egyet megyek vissanezni az osszefoglalot, ma este lemaradtam.

dzsézön tetem 2014.12.19. 01:13:17

@spinks: veled màr vitatkozni sem lehet! Ejvetted a játékomat!!!! (bocs, de most mennem kell)

csincsilla72 2014.12.19. 01:14:08

@Száz stadiont ezeret: Szerintem Dani nem pincsult, hanem egy olyan stratégiát választott, ami a korábbi VV-ken bejött. Támogatta az elesett, mindenki által támadott Zsuzsát. Zsuzsa visszajött és hülye fejjel elkezdte lebontani a szövetségüket. Dani ezen értetlenkedett egy sort, mert ennek még nem lett volna aktualitása, aztán vállat vont és odaállt Edina mellé. Nem hülye, felismeri Edinka karakterét, sejti, hogy nyerő lehet kinn.

dzsézön tetem 2014.12.19. 01:14:18

@Haplo: Òh! Ebből privát lesz, érzem. Holnap vagy ma vagy mikor ìrok.

csincsilla72 2014.12.19. 01:18:43

Jól értem? Reni mondta, hogy ő nem tud színészkedni?:-))

dzsézön tetem 2014.12.19. 01:20:44

@mézescsók: Mézescsòk és viperanyelv. Teccik szeretni az ázsiai-konyhát?

dzsézön tetem 2014.12.19. 01:21:28

Csòk. Sziasztok. Jó éjt!

csincsilla72 2014.12.19. 01:22:33

Röné szerint Lady Gaga transzvesztita. Kiváló megfigyelő:-)

Ay Mama, Que paso 2014.12.19. 01:28:23

Maci tovább ostorolja amaga módzseribel Fannykát többször említik a halal halal kifejlesztés, nem tudom mire utal az arab boltokra, vagy valami másra
Dennis megunja és faszverésre buzdítja Macit, hogy legalább cend lenne két napig
megbaszod pinádat - ez volt a vége amit Fanny hallott
valami rapszöveg volt és Fannyka szereti az olyan rapszöveget amiben nem minden sorban ugyagyanaz van és felépül a szám
lopkodás va egymás közt, vége is stremnek, mert igenigen hiányoznak a prankek a műsorból

Maci arabul beszél, Fanny megkérdi hogy indán volt-e Maci szerint török Szálem Alejkum, Alejkum Szálem
Maci faszveréséről beszélnek
ez a halal halal is az arab kultúrából törhetett be a villába
Maci show megy a többiek szerintem már aludnának, egyedül Fanny vevő rá és énekelget, Maci fütyül
Maci az út a pokolban-t szokta játszani discosítva, Reni megkérdezi az magyar??majd Reni tüsszent és ebből Maci Padre megjósolja, hogy vissza fog jönni
majd bekapcsolja a torkába beépített basszust, csak nincs behangolva
Reni elhagyta az mp3 töltőjét és azóta nem tudja feltölteni - ezt rajtam kívül nem hallotta meg senki ott bent
zenéről beszélnek, Közben Reni koronáját? indkánkirálynő? felpróbálja Dennis, Reni fejét amúgy is nyomta- hát miért nem vette le
Maci és Fanny énekelgetek, dúdolnak - jó hogy nem halljátok
Reni Lady Gaga egy transzvesztita - nem hallják meg, Reni rá is kérdez hogy nem terjed a hangom? (vákuumból kifelé? nem tudom
Maci magyar számot kér tőlük, sokáig gondolkodnak Dennis Caramel koncertre jár Maci is
Dennis szerint Caramel az egyetlen akinek van hangja 35000 volt a jegy két főre
Maci Szigetszentmiklóson volt
Dennis gyűjtötte a pénzt, hogy elmehessen
Reni nem adna ennyi pénzt koncertre
Fanny szerint Dennisnek nem kellett gyűjteni
Maci megkérdezi árus voltál
Dennis nem, de tudja mire gondolt de nem
zenéről beszélnek tovább Kesha
blablablablabla
el is veszik
mert VV Folytatjuk is nagy szár ám a berkekben, dombok közt zsombékosokban, fenyérekben, pagonyokban, erdőkben, völgyekben

Haplo 2014.12.19. 01:28:55

@VV Erőlegény: koszi, de ez kulfoldrol nem megy.

Ay Mama, Que paso 2014.12.19. 01:41:22

@Haplo: meg lehet valahogy buherálni, hogy magyar IPd legyen

mr sleepy 2014.12.19. 01:42:27

@Haplo: már azon sem megy amit pár napja küldtem neked?

Haplo 2014.12.19. 01:46:15

sajnos nem :(a regieket is toroltek.

Ay Mama, Que paso 2014.12.19. 01:47:41

@mr sleepy: azt tudtam hogy egy vágásfajta, jól tudtam??
de arabnak ismertem London tele van ilyen Halal Chicken kajálósokkal
a koser az nem zsidó vágás? vagy az ottan népcsoportok mind kivéreztetnek?

Haplo 2014.12.19. 01:51:51

@Ay Mama, Que paso: koszonom szepen, mindjart vegzek az oszefoglaloval, utana megyek tanulmanyozni ezeket.

mr sleepy 2014.12.19. 01:54:31

@Ay Mama, Que paso: pontosan én sem tudom csak ösze hasonlitotam hogy ,kb én is csak azt tudom hogy mikor meg hogy vágják le szóval a halal frankó hús, a koser meg táplálkozás szokási forma .

Ay Mama, Que paso 2014.12.19. 02:02:26

cowboyok és cowgirlok közösen esznek kézzel ahogy kell
Reni kisétál Fannyhoz
hallod és még megkérdezi.......
Dennis egyre jobban kezdi megkedvelni Ádámot és majd Robinnal alszik a Fannyka
Fanynka szerint menni fog az Ádám közelébe kerülés
Dennis lila kendőt rakna bárkire a másik csapatból (lilát???)
Dennis élvezi, hogy azt hiszik, hogy be van feszülve
Fannyka megkérdi, hogy neki mi a jó abban, hogy ő nyomul Ádámra
hogy a lila kendőt magára rakja - Dennis
azt Maci is el tudja intézni - Fanny
Ádám Dórira nyomulna - Fanny
Reni lát már valamit nagyon rég, de ezt lekeverik, sajnos, mert mi nem láthatjuk,sőt nem is halhatjuk Reni látását

rá kell venni, hogy magára rakja következő kiválasztáson a kendőt -- Dennis (Ádámról)
nem érted, hogy Dóri is el tudja érni, Dóri mindig odajön ha Ádámhoz közel megyek- Fanny
Dennis nyomul Zsura, átlátod ezt kérdi Fannyt Dennis
fogat mosnak az udvaron, nem mosókonyhában
Fannyka féltékenykedik, hogy nappal Zsura nyomul, este meg hozzá megy
Dennis szerint ugyanez van Ádámmal és Dennissel
Fannyka Dennis vita kezdődik és game over a streamnek
azzal zárult, hogy Fannya számon kérte Dennis, hogy ma sem segített neki

Ay Mama, Que paso 2014.12.19. 02:13:59

Fannyk és Dóri keresnek valamit, a kontaktlencse folyadékot
Reni szerint hagyják felkapcsolva a villanyt, mert az jobb, mint le-fel kapcsolgatni
a mosókonyha az indán raktár
Maci kaját lopott ki vagy be vagy össze és az activiákér és pudingokért küldi Renit
a többiek a mosókonyhában zörögnek, csörögnek csendekbe betörnek
Fanny Dennsi a többiek most, nem veszekednek (de)
megy a szurka piszka, Dennis szerint Fanny akkor menjen az Ádámhoz a nagy Adoniszhoz, ha Dennist nyomorékozza meg bénázza
el is veszik a streamet mer fogyatékos emberekről nem lehet a romániai média törvény értelmében éjjel kettő után mosókonyhából streamelni

Ay Mama, Que paso 2014.12.19. 02:26:33

hadd adják már le pár kilót - Fannyka
hol a wc papír, ide raktam
Fannyka hisztizik
nyugtató puszit ad Fanny nyakára, azok könyörgőnek hogy Dennis ne a szaunába aludjon
pisi Reni, Fanny kaki
elkapcsolnak, szerencsére
Dennis midnjárt kitalál valamit, MAci eg kajás zsákkal van jelen, Dennis dekket lop
Macinak aki a kaját elrejti a szoli alá
Dórit bazdmegolják, hogy nehéz elviselni elhiszik hogy nehéz időszak van(temetés)
Denis nem akarja bántani
Maci szerint fogja, Dennis szerint is mindenkinek elpattan egy idő után
Zsu meg úgy eszik mint egy királynő, éz ki és mosolyog
Maci szerint kapnak lapellátmányt
amikor meg bemegy a wcre beleszarik és nem húzza majd le
Laci gyógyszerfüggő!!!! nem fogja bírni, Dennis bogarat evett volna ha nem Reninek kellet, ügyes volt Dennis szerint (részeltek 22 órakor az rtl 2, bocs a spoilerért)!!
Welcome to the Jungle!!! . maradtak még bogarak a Celebműsorból
Dennisnek stratégiát kellene váltani, Zsu felé, nem talál rajt fogást
Reninek vissza kell jönni, Danikának nagy arca van be se fér a villaajtón
akikkel Maci köcsög azzal köcsög és kimutatja
Dennis szerint Zsu nagy faszcibáló látja a szemében, de kell más taktika
Reni szerint Dóri minden csávót magának akar
gondolkoznak, hogyan csinálják ki az ellentábort
Dórival lesz konfliktusok Dennisnek és Macinak is
megjön reni és vége
Reninek a kipárolgása elviszi a stremaet, na majd hétfőtől!!

Ay Mama, Que paso 2014.12.19. 02:49:38

Fanny Reni suttogás
a melltartó levétel a realityben level 41a téma
bejön Maci
bénáznak az ajtóval hogy támasszák ki (hogy ne rabolják ki őket a gonosz cowboyok?)
aludjunk már!!- Fannyka
leoltják a villanyt tök sötét van , itt nincs ám az a drága szürkén látó kamera
így a multikomplex nyugi ajtaját látni kintről,de Maci még levetett mikroporttal is bárhol felismerhető
nem tudom mit csináltok, találgatni nem fogok de erről maradtok le, ráadásul percek óta ez megy

kepfeltoltes.hu/view/141219/111100001_www.kepfeltoltes.hu_.png

bent vannak a fürdőben - szól Maci a hangokra
menjen ki valaki most lopnak
én nem merek - senki nem megy ki
a ruhákat nem viszik el az nagyon undorító
Maci mindjárt behozza a ruháinkat a gecibe
most elveszik maradék kajáinkat is - kemény az indiánok élete
Maci és Dennis kimegy, Fannyk utánuk mert azok nem tudják, hogy mi tűnt el
úgy tűnik semmi mert nem is voltak kint cowboyok
Zsujék mikroportját vágják be, de nem ők vannak a képen
ott voltak szerintük, lehúzta a fogkefémet a mosdón - Fannyka
most nincs fogkefém Fannyka
bebiztosítják magukat a betörés elől, tányért és zizegő dolgokat tesznek az ajtó elé belülről
szenvedés az indiánok élete
Dóri: ne tedd oda mert én mindjárt megyek a szaunába aludni
röhögnek, mi a faszom
hagyjátok már abba - Fannyka
motoszkálás töri meg a csendet - motoszkálás nem szereplő....
suttognak is már

Ay Mama, Que paso 2014.12.19. 02:53:33

Jó éjszakát! szól Maci
köszi - mondja Ay Mama, Que Paso, de Maci ezt nem hallja

(Adott Esetben!) Köcsöglány 2014.12.19. 05:20:43

Laccci és Edinka holnap murva fáradtak lesznek. És én is. Jó sok on volt ma,de az álommanó eljött.

FOGASFŰRÉSZ 2014.12.19. 06:28:19

@csincsilla72:

"Ne haragudj, de nem vagy komolyan vehető."

Lebilincselő az érvelésed. Ezer szerencse, hogy te viszont marha komolyan vehető vagy.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.12.19. 06:30:32

@Mók_Ica: majd zuhizom a kiskecskémnek :-P

@mézescsók: igen, erre írtam, h nem jelent semmit... :-)

@spinks: robinnal én is, de taktika terén meg maradjon Dani.

@csincsilla72: legalább őszinte volt.

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.12.19. 07:23:48

Remélem, mindenki megnyugszik :

Fanni nem terhes.

Aharon 2014.12.19. 08:03:06

@mr sleepy: more or less igen, de nem teljesen azonos a dolog, mert a muszlimoknál megáll a dolog az engedélyezett állatok torkának elvágásnál, míg a kóserság ennél összetettebb, egyfelől a tiltott álllatok köre is nagyobb, másfelől beteg állat fogyasztása tilos, és ennek vizsgálata komplexebb, harmadrészt, tilos a vér fogyasztása a legkisebb mennyiségben is, ezért a húst só-vízfürdő keverékével többszörösen vérmentesíteni kell. elég bonyi, plusz még rájöna húsos-tejes együttfogyasztásának tilalma is.... a halal az ennél eccerűbb rendszer.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2014.12.19. 08:42:48

@Aharon: Amikor Dani barátja kovi, helyett kövit olvasott, azon sírtam! :-D

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2014.12.19. 08:53:49

@FOGASFŰRÉSZ: Fűrész, ha Röni kiesik ki lesz a következő kedvenced? Mert nagy valószínűséggel utána meg ő lesz a következő kieső? Mit mondjak nem vagy egy jó omen... Jó sz neked, ha mindig a lúzer pártját fogod?

Schlomo Goldberg 2014.12.19. 09:40:42

Kár hogy Fanni nem terhes, lehetne egy applikációs szavaztatást csinálni belőle.

Kiszavazzuk Fanniból a magzatot vagy sem?

Kanapémedve lenne az villa abortuszmestere egy drótfogassal, testhezálló feladat lenne neki.

xander 2014.12.19. 09:53:38

Azt ugye vágjátok,hogy aki közel kerül "érzelmileg"díjé macihoz,annak viszonylag rövid időn belül kinyílik az utczaajtó... :)

csincsilla72 2014.12.19. 11:00:19

@xander: Jó lenne, ha fenn tudják addig tartani a szövetséget, amíg Medve és Denisz is repül, akkor marad Fannika és Dóri, mint szórakoztató elem, akik rá fognak fanyalodni a többiekre. No az érdekes helyzeteket fog teremteni.:-)

(Adott Esetben!) Köcsöglány 2014.12.19. 11:35:13

Zsu tegnap az on-ban elveszítette egy kicsit a szimpátiám. Sőt,aszondom,menjen,nem fog fájni már :D Hisztis egy nő ez is. Nem is kell neki Dani,de mégis. Ezt utálom a legjobban,amikor valaki ilyen.

csincsilla72 2014.12.19. 11:35:37

@FOGASFŰRÉSZ:
Bocs, de tényleg nem tudlak hova tenni. Ha ugyanazt a műsort nézed és nem ismered személyesen (vagy nem vagy érdekelt a bennmaradásában azért, mert mondjuk Maci barátja vagy családtagja vagy), akkor esetedben csak a trollkodás jöhet számba.
Értem én, hogy azok, akik ismerik a csajt, látták már szerethetőbb és kellemesebb oldalát is, de nekünk ez nem nyilvánvaló. Reniből a műsor a legrosszabbat hozza ki. Vagy nincs jelen, vagy ordibál, hisztizik és pofákat vág. Grátiszként gonosz megjegyzéseket szúr oda a többieknek. Szerinted neki erre szüksége van? Megnyerni sosem fogja, és ahogy telik az idő, úgy válik egyre antipatikusabbá a nézők számára is. Mi lesz vele, ha vége ennek? Hol fog munkát kapni? Baukó is megkínlódik a népszerűtlenségével, pedig ő még szerepelt is az öfikben napi szinten anno. Nem hiszem, hogy Reni ugyanazt képviseli, mint Éva és nem hiszem, hogy az ő sorsára vágyna.

Juvegrande85 2014.12.19. 13:57:11

Hát ez a tegnapi Fanni-Dóri diskurzus a terhességi teszt fölött ez mindent vitt. Megszakadtam a röhögéstől.

Dóri: Ti csak úgy izéltok össze vissza...? :D:D
Hozok egy tányért...
Fanni: Belepisilok!
Dóri: A tányérba? :D:D

Kész. Szakadtam. A Fanni fejében uralkodó sötétség mértéke határtalan. :)

mézescsók 2014.12.19. 14:44:38

@dzsézön tetem: DDDD - megvilágosodtam én is.
Másik: nem szeretem az ázsiai konyhát, megeszem, de ha választanom lehet, inkább az olasz, a francia és a görög. Ebben a sorrendben.
@Aharon: Használd. Nem védettem le. A véleményem meg ugyanaz.

FOGASFŰRÉSZ 2014.12.19. 15:29:50

@csincsilla72:

"Ha ugyanazt a műsort nézed és nem ismered személyesen (vagy nem vagy érdekelt a bennmaradásában azért, mert mondjuk Maci barátja vagy családtagja vagy), akkor esetedben csak a trollkodás jöhet számba."

Hagyjad már ezt az ostoba trollkodás dolgot, tényleg kezd fárasztó lenni.
Te tényleg nem hallottál még arról, hogy emberek különbözőképpen látják a dolgokat? Én nyilván totál másképp mint Te és itt még sokan,.

Én már a bemutatkozó filmje után szerettem volna Rönét őt látni itt a vellában Júlia szerepében. Berekedni berekedt, mert annyira boldog volt, hogy bekerült a villába, hogy szétsikította a torkát, ez inkább kislányos öröm volt mint bármi más. Zs-vel kapcsolatos állásfoglalásaiban szimplán egyetértettem vele. és azokkal a villában, akik hidegnek és számítónak látták zs-t.

És egyáltalán a B-osztályos csapat alapjáraton szimpatikusabb számomra, hát nyilván mert én is B-be jártam és nem A-ba. Mi prolik voltunk, tehát napközisek, hajnalban eljöttünk otthonról és este mentünk haza, nekünk nem volt otthonról uzsis zacsi, mint az Ásoknak, akiket suli után várt otthon a mama, vagy a nagymama.

Ami itt a lényeg, nekem alapjáraton, szimplán zsigeri alapon a B-s prolicsapat jön be jobban, tehát VIKCSU, igen VIKCSU, aki kiesett, De persze főleg FANNI, őt zseniálisnak tartom, és rendkívül szórakoztatónak, és bár Denisz nem igazán az esetem, de még mindig szimpatikusabb mint Laci, tény hogy a proliságból rendesen kilóg Dóri, ő nem tudom honnan jön, majd utána olvasok, de pl. ebbe a proliságba tökéletesen belefér Maci, bár valszeg ő a beépített ember... mindenesetre alapjáraton zsigerileg nekem ez a csapat jön be...

A másikban túl sok az agyaskodás és "úri osztály", bár nyilván ebből azért kilóg Edina, aki szimpatikus is, bár vannak gondjaim azért vele, de érdekesnek, érdekes

szóval az A csapatban összességében hideg, számító, lekezelő úri népség van, tisztelet a kivételnek... persze Robin bejönne, csak ne lenne ennyire tutyi-mutyi, remélhetőleg megtáltosodik, különben lőttek neki...

Remélem többet nem jössz azzal a hülyeséggel, hogy rokona vagyok valamelyik szereplőnek, ha meg letrollkodsz akkor utána nézz tükörbe és szopogass negrót, tényleg, már nem tudom mit írjak erre a trollkodásmániádra... Nem csak nyeld végre le, másképp látom és mást látok mint te.

Ha szétnéznél az országba látnád, hogy az emberek totál mást gondolnak ugyanazokról a dolgokról, igaz, én azokat szimplán agymosott zombiknak tartom, akik az ország ügyeiben másképp vélekednek mint én.

Avanivi 2014.12.19. 17:24:55

Hogy áll a házi szavazásunk ?

csincsilla72 2014.12.19. 18:13:08

@FOGASFŰRÉSZ: Jó, tehát nem trollkodsz, elfogadom.
Ezzel viszont megválaszoltad a kérdésem. Köszönöm. Vita lezárva, mert nem ugyanazok az infóink, így parttalan az egész.

Avanivi 2014.12.20. 12:24:28

@csincsilla72: Kösz:) 91-ig még lemehet ,oszt csá Reni

mosca.della.frutta 2014.12.20. 13:41:03

@csincsilla72: erre én csak annyit mondanék, hogy akkor - és pontosan akkor - tűnt fel itt, amikor a mocskosszájú szakadék, szegecselt riherongy vikács-rikács karakter csúfosan beégett a megalázó végeredménnyel abszolvált párbaja során, majd végre-valahára el is távozott a vellalakók köréből, ahogyan a nagykönyvben írva vagyon... xP és szerintem ezzel mindent elmondtam (részemről minden hozzászólását átugrom, kb pontosan zéró értelme van beleolvasni, ócska troll valóban, aki a személyes érintettségét gagyi módon próbálja palástolni).
süti beállítások módosítása