Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Celeb vagyok, ments ki innen! 3x15 - Hiánypótlás dölux

2014. október 21. 20:20 - Chat Géza

kifogas1.jpg

Lírai önvallomás következik, ami nyilván senkit sem fog érdekelni, de mivel ez indokolja jelen poszt kurtaságát, ezért jobb, ha a kedves olvasó tudja, hogy idegállapotba kerültem. És nem a Celeb vagyokban lezajlott események miatt. Inkább el se mondom mekkora gifcunamit terveztem, mert mindenki attól koldulna. Szóval szigorúan a hiánypótlásra a száraz, említésre méltó tényekre alapozva itt a rövidke beszámolónk. A fenti kép az összes komment egybe gyúrva, de hamar hozzáteszem, hogy nem fedi a valóságot, sose történt ilyesmi.

Balázs és Jani napi szettjén túllendülve máris Madár reggeli torna órájába oltott low budget box edzését látjuk, ami vizuálisan is akkora katarzist nyújt, mint így leírva, így hagyjuk is. Jó, a mi nagy ökölvívónk megvillantja tesi tanárokat kenterbe verő humorát, amikor Aurélió lefitymáló kijelentésére, miszerint: "Ez nagyon csé.", csak úgy kérdez vissza félmosollyal, hogy:

Csé? Csillagos ötös? *höhöhö*

Az adás, már ami a jelenlegi fádul blazírt hogyvolt szempontjából elhanyagolható momentumait illeti, a felesleges karaktergyilkosság helyett csak a rend kedvéért szőrmentén említem meg, hogy egyrészt volt kincsvadászat, két akkora dupla csavarral, amilyet még a Ronin film se tudott hozni, másrészt volt Celeb vagyok Olimpia, ami klasszisokkal felülmúlta Sydney-t vagy Athént, de még azt is, amit majd egyszer mi fogunk megrendezni. Itt volt egy kis feszkó, mert Sylvire nagy ívben szarik Aurélió és Laci. Aztán Zét is megsírattuk a képernyőkön keresztül, ja és Zsófi is eltávozott, aki olyan savat kapott Balázstól és Janitól, hogy az előző sorozatában hozzászokott már a néma várakozáshoz, és hasonlók.

Celeb.vmki.S03E15.DVBrip.XviD.Hun-ufo_1.gif

De ami a lényeg. A viccesség non plus ultrája. A bátorságpróba. Nem is az, hogy Laci és Zé mérettetett meg abban, hogy ki tudja tovább a szájában tartani a mindenféle élő rovarokat, hanem az, hogy Laci ledobta a nyelvújítóbombát, amit most nem is leszek rest kifejteni.

Laci nyilván egy papírpöcs volt végig, két minikukacot bírt csak a szájába venni, és még így se szerzett egy koszos csillagot se. De amikor letettek elé egy Afrikai Óriás *szinte bármilyen ízeltlábúval behelyettesíthető* valamit, akkor ő azt mondta, hogy:

Áj föladin'

Fejtsük meg. Bár szimplán elfog a gyűlölet, amikor a magyar köznyelvben még nem honosult angol szavak echte magyar kiejtésével vagy fonetikusan leírt formájával találkozom, de ezt most nem tudom megkerülni. Ízlelgessük: 

Áj föladin'

G. László, a még nem bejegyzett, de máris neves nyelvújító az óangol szókincsben nagyon is ismert 

I give up 

és/vagy- sose lehessen tudni

I am giving up

továbbá a finnugor nyelvcsalád magyar nyelvéből ismert

Feladom bazmeg

egyszerű mondataiból alkotta meg az

Áj föladin'

szófordulatot.

Azt kell mondjuk, hogy zseni. Sejtéseinket semmi sem támasztja alá, de van egy tippünk, hogy G. László nyelvújító hirtelen megzavarodott a mellette feltűnt bantu néger látványától, így az előszőr száján kibukni kívánó: 

Jáj! Föladom, dikk!

mondatból született meg a fentiekben leírt katyvasz. Már megérte a négy évig végigbukdácsolt magyar szak.Köszönöm.

Címkék: celeb vagyok
komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hannamontanna 2014.10.21. 20:50:26

Remek volt, köszi... :-DDDDDD
Azt azért szeretném tudni, hogy meginni, szájban tartani, vagy megfogdosni mindenféle undorító férget, összeturmixolt pondrót, kígyót-békát, bátornak kell lenni???? Lehet valaki bátor, de attól még kihányja a belét... szerintem. Én a bátorságról mást gondolok.

Rayen 2014.10.21. 20:52:20

A bantu néger arckifejezésén nagyon röhögtem, ahogy kárörvendően hátbaveregette Lászlót a sokadik dögnél. Meghallgatnám, mit is gondol ő erről az egészről.
Nem tudom jár-e valami nyeremény a végén, de remélem nem ez a két rinyagép marad utolsónak. Auréliónak is szelektív asztmája van, dohányozni tud vele, csak víz ne érje.

ő-szinte 2014.10.21. 21:08:57

@Chat Géza: legközelebb szóljál, laciból (is) perfekt vagyok, fordítom ;-)) :DDDDD
Erős a gyanúm, hogy: Á! Én feladom! (faszomatbazdmeg) volt az a mondat eedetileg de a dzsungelláz kifogottrajta ;-DDDDDD
vagy a 80 fokos üdítő, amitől krasznaitündis lett ő is ;-DDDDDDDDDDD

Cimili 2014.10.21. 21:11:14

Gézu, kizárt, h te végig bukdácsoltad a magyar szakot. :) Jó kis poszt volt, köszi szépen. Na meg a gif is naonjóóóóóóóó! :DDDDDDDDD

Cimili 2014.10.21. 21:12:48

Dotty, az előző hozzászólásom ne vedd nyallerkodásnak. :DDDDDDDDDDDD Mert azt csak neked lehet. :DDDDDDDDDD

ő-szinte 2014.10.21. 21:21:42

Húúúú, laci meg au hogy szétsavazza bódultszilvit ;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Skyline79 2014.10.21. 21:23:43

Miről beszél Au? Hogyan csinálna ő ki itt bárkit is? Szerintem egyáltalán nem.tudja, hogy ő mennyire egy nulla ember.

lac64 2014.10.21. 21:25:56

@hannamontanna: Az undoron kívül azt a félelmet is le kell győznöd, hogy nem kapsz-e valami betegséget ezektől a dolgoktól (legalábbis a nyers agyvelő esetén nekem kapásból az jutott az eszembe). Mondjuk Gáspár Laci eddig mindentől félt (víz, magas, bezártság, kismalac) :)

Sir Ö. S. Bandi 2014.10.21. 21:26:45

Sziasztok!
Hogy s mint emberek?

Sir Ö. S. Bandi 2014.10.21. 21:27:16

Sziasztok!
Hogy s mint emberek?

ő-szinte 2014.10.21. 21:29:17

@Skyline79: hát azért elég idegesítő tud lenni némely ember számára, láthattad, hogy bódultszilvi menekült tőle meg a kis barátjától ;DDDDDD

ő-szinte 2014.10.21. 21:33:10

@lac64: igen, én is inkább a fertőzésektől tartanék...

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.10.21. 21:34:08

Géza, ez a képen a Szily? :)))))) ha nem, akkor is úgy néz ki :)
az írásod viszont eddig a legbejövősebb.

ő-szinte 2014.10.21. 21:34:30

@Sir Ö. S. Bandi: te vagy Csárli nickje? :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ő-szinte 2014.10.21. 21:35:57

@aggyistenbrittudós: fura, mert nem ez a legjobb posztja :O
de nem gép, elnézem neki ;-DDDDDDDDDDDDDDDDD

ő-szinte 2014.10.21. 21:37:30

a félreértések elkerülése végett: nem szar a poszt (mégmielőtt... :D :S :D ), csak krokira reagáltam :-)

ő-szinte 2014.10.21. 21:38:20

hahahahaha, sátrat kell állítaniuk :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
a két mekkelek ;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ő-szinte 2014.10.21. 21:40:29

micsoda szemét ez a jani :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
"zsófi, már lemondtam rólad az első perc előtt" :DDDDDDDDDDDDDDDD

lac64 2014.10.21. 21:43:59

Azért respect a két csajnak, ez nem semmi feladat

nandras01 2014.10.21. 21:47:32

@hannamontanna:
+1
pontosan erre gondoltam én is. ez, ha már próba, akkor inkább gyomorpróba.
elképesztő, hogy mennyire fantáziátlanok a feladatok kiagyalói, ill. ha éppen van valami fantáziájuk, akkor az nem haladja meg az óvodás "pisi, kaki" szintet.
és ezt emberek nézik, bazmeg, érted?
emberek, akiknek még szavazati joguk is van!

Mirocska 2014.10.21. 21:47:41

@lac64: A két faéket kellett volna erre a feladatra küldeni! :-DDD

ő-szinte 2014.10.21. 21:47:43

aztakurvaaaaaaaaaaaaaaa :-DDDDDDDDDDDd
ez a jani hasít ma ;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
pocahontas és sugár berci ;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
hát szakadok:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ő-szinte 2014.10.21. 21:49:28

@Mirocska: igen, ebben kurvára igazad van most ;-DDDDDDD
mit jajveszékeltek volna ;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Sir Ö. S. Bandi 2014.10.21. 21:51:23

@ő-szinte:
Szia!Nem Charlie vagyok, előző nickem a Szőrös a szúrós volt, és versikéket írtam ide még a VV idején.

ő-szinte 2014.10.21. 21:54:58

@Sir Ö. S. Bandi: csak a duplázás miatt kérdeztem ;-))))

lac64 2014.10.21. 21:57:21

@Mirocska: Legfeljebb újra hallottuk volna, hogy "Áj feladin". Ez a két pöcs mit rinyál össze, hogy egy éjszakát sátorban kell aludniuk

Mirocska 2014.10.21. 22:01:21

@lac64: Tök mindegy, mi a feladat, így is úgy is rinyálnak! :-D

ő-szinte 2014.10.21. 22:10:34

ez a balázs hülye és ferdít faszomatbazdmeg :-O
miért lenne au gerinctelen azért mert evett? :-O
másnap csicska lesz és a feladatot a retek találta ki, hogy kérniük kell vmit a kajáért cserébe
vagy lemaradtam vmiről? :-OOOOO

Mirocska 2014.10.21. 22:12:12

@ő-szinte: Balázs mindig Lacit fényezi...

Chat Géza · http://chatgeza.tumblr.com/ 2014.10.21. 22:13:59

@aggyistenbrittudós: Mármint a szily laci? Nem. Az a képen én vagyok, mint rimánkodó szűz mária. De asszem, hogy ezt bóknak veszem.

Skyline79 2014.10.21. 22:14:42

Mi megy most? Mert elment az áram 20 perce.....
ki esik/esett ki?

Mirocska 2014.10.21. 22:15:20

@ő-szinte: hogy nekünk legyen miről kommentelnünk! :-D

ő-szinte 2014.10.21. 22:16:03

hát laci fenomenálisssssssssssssssssssss :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
durván krasznaitündire itta magát és összefüggéstelen okosságokat beszél :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
aki posztot ír, azért ezt a kis vízeséses monológot szőjje már bele mert priceless ;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Gia 2014.10.21. 22:17:30

@Skyline79: Mindjárt kiderül a kieső..

Gia 2014.10.21. 22:19:20

Laci húz haza,mint a vadlibák.. :-)

Gia 2014.10.21. 22:20:26

Feladintatták vele a játékot. :-D

ő-szinte 2014.10.21. 22:21:34

@Chat Géza: laci monológjáért bátorságpróbára is megyek vérem, csak írd bele a posztba majd, mert kegyetlen volt ;-DDDDDDDDDDDD

Mirocska 2014.10.21. 22:21:38

Laci mai beszólása: Félek a malactól! :-D

Gia 2014.10.21. 22:21:40

Sorry,nem fel,hanem föl.

Skyline79 2014.10.21. 22:22:06

Köszi a tájékoztatást... :-) remélem holnap Au megy, csak, hogy ne legyen akkora szája!

Rayen 2014.10.21. 22:22:08

Laciról holnap kérek egy tikkelős gifet.

Skyline79 2014.10.21. 22:26:59

@Rayen: nekem ez a nap kommentje :-) :-) :-)

foxwiththegloves (törölt) 2014.10.21. 22:28:41

@Rayen: gifekkel spórolni kell. drágába lesz az.

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.10.21. 22:29:10

@Chat Géza: bazzz, elfelejtettem, hogy már nem ezen a blogon lakik. de szép vagy máriának is. és bók volt, jól értetted.

ő-szinte 2014.10.21. 22:35:38

@aggyistenbrittudós: vérem, már megint puncsparti van nálad? ;-DDDDDDDDDDDD

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.10.21. 22:44:17

@ő-szinte: keversz valakivel, tesó :DDDDDDDDDDDD
dicséretet csak indokolt esetben.

Krétagarbó 2014.10.21. 22:45:52

És tényleg angolul próbálkozott:)

Jó a poszt Géza!

Krétagarbó 2014.10.21. 22:46:51

@ő-szinte: neked furi az ízlésed Pinki. Legalábbis sztem:)

ő-szinte 2014.10.21. 22:50:05

@Krétagarbó: most ezzel mire célzol? mert nem látom mire írtad

Krétagarbó 2014.10.21. 22:52:26

@ő-szinte: a puncspartis hsz-re, de arra gondoltam, hogy ami poszt neked tetszik, az nekem nem, és fordítva.

ő-szinte 2014.10.21. 23:00:25

@Krétagarbó: lehet, hogy fordítva vagyok bekötve, nem tom

ő-szinte 2014.10.21. 23:09:51

@aggyistenbrittudós: :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
nem elég szar így is? :-P ;-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Krétagarbó 2014.10.21. 23:10:17

@aggyistenbrittudós: szerinte minket kellene:))

De én nem szerelném meg, így jó:)
(Figyeled már Pinkus, hogy puncsolok:))

Chat Géza · http://chatgeza.tumblr.com/ 2014.10.21. 23:11:26

@aggyistenbrittudós: A Szily Laci írt valaha hogyvoltot? Linket, valamit, bármit ide azonnal.
Köszi.

Krétagarbó 2014.10.21. 23:12:44

@ő-szinte: a szar az jó, egymillió légy nem tévedhet, ugye...:)

foxwiththegloves (törölt) 2014.10.21. 23:14:16

@Chat Géza: ilyen egotrip sok lesz még amúgy, mint ez a mai?

ő-szinte 2014.10.21. 23:28:17

@Chat Géza: @aggyistenbrittudós: kijjjjaza szily laci? :DDDDDDDDDDDDDDDD :-O

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.10.21. 23:31:50

@Chat Géza: ne már, hogy nem érted. nem erre a blogra gondoltam. írta pl a pecás blogját, arccal, hasonlított erre a képre. nemhogy örülnél, hogy te is jóképű vagy, csak nem olvasol a gondolatainkban, és ez mondjuk manapság nagy hiba.

ő-szinte 2014.10.21. 23:39:00

@Krétagarbó: jájjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

sweeney todd 2014.10.22. 08:54:46

@hannamontanna: pontosan! én nő létemre nem undorodom a kígyótól, se bogaraktól, se póktól, patkányom volt is. ráadásul ezek le vannak szedálva, egyik sem csíp, harap. magasba is mászom, imádok úszni... de nincs az az isten, hogy számba vegyek, megigyak, megegyek valami undormányt. ez nem bátorság kérdése, szimplán undorító. nem is értem miért ilyen irányba megy el a műsor, miért nem ügyességi feladatokat csináltatnak velük. ha ilyen feladat lenne, egy fia csillagot nem szereznék.

hannamontanna 2014.10.22. 11:15:10

@lac64: Na ja. Rajtam múlna lenne alakformálás. Ohne csillag, ohne kaja. Nem kellene izgulni, hogy szűk lesz a saját ruha hazafelé. :-DDDDDD

hannamontanna 2014.10.22. 11:18:49

@nandras01: Vagyis mi is nézzük. Mert minden jó valamire. Ebből most megtudtam, hogy nem akarok celeb lenni, mert nekik turmixolt agyvelőt kell inniuk struccpénisz szívószállal ... sok pénzér' ... és én azt nem akarnám. :-D .. és szavaztam is. :-)))))

hannamontanna 2014.10.22. 11:24:34

@sweeney todd: Igaz. Ettől jobban már csak az zavar, ahogy Balázs és Jani kiröhögik őket miközben a hányingerrel küszködnek. Amúgy is már kezd agyamra menni ahogy beszélnek róluk, olyan szinten megalázó, ami már nem vicces. Szóval a humort elfelejthetjük, az nincs, még csak irónia vagy cinizmus sem.... alázás és lekezelés, lenézés van. Legalább annyira gyomorforgató, mint agyvelő-turmixot inni.
Azt sem nagyon kedvelem, ahogy nyíltan Aut nyomatják. Tegnap már csak az hiányzott, hogy elmondják: kedves (???) néző, kizárólag az Aurélióra küldött szavazatokat tudjuk fogadni. Verseny, mi????

hannamontanna 2014.10.22. 11:56:02

Amúgy meg megnézném Au fejét ha nem ő nyerne! :-D Lenne sírás! Na de nézzük reálisan. Ha Madár vagy Szilvi nyer, milyen záró műsort lehet abból csinálni??? Gondolja ezt a stáb. Aki persze ügyes, az tud. A legkevesebb munka azzal van, ha Au nyer. Elviszi a műsoridőt az ajvékolásával oszt kész. Várjuk Önöket hétfőn a következő szériával, jó éjt, aludjanak jól..... ennyike.

Dr. Sobry József 2014.10.22. 11:57:40

Sziasztok!
Örülök Bódy Sylvi sikerének. Dolgoztam vele együtt, nagyon rendes lány. Kár, hogy nem nyerheti meg - Aurélió matt.

Berborosz 2014.10.22. 12:59:31

@hannamontanna:
Balázsék viselkedése miatt vagyok én kíváncsi a következő szériából Bárdos A. reakcióira. Már eddig is gúnyolták, ott meg majd még keményebben fogják fingatni.

hannamontanna 2014.10.22. 13:40:16

@berber oroszlán: Igen.... de mindegy is kiről van szó... én senki vagyok, de nekem is kinyílna a bicska a zsebemben néhány beszólásuktól. Nem nyertem sem olimpiát, se lemezt nem adtam ki..... Nem a seggükből rántották elő egyik szereplőt sem. Nem emeli a viselkedésük a tetszési indexüket. De még mindig abban látom a hibát, hogy együtt elég gyengék, lemennek alpáriba. Külön Balázs jó volt, nem alázott, de együtt nagyon egyszerűek. .. és ha ezt most olvasnák, lehet hogy ez a visszafogott kritika is rosszul esne nekik. Pedig hát ők is csak a "dolgukat" végzik, mert azért lássuk be, nem a Nobel-díj gálát közvetítik.... és még innen is tudnak lefele nézni.

mosca.della.frutta 2014.10.22. 14:28:53

én csak azt nem értettem kapásból, hogy ki képes bent tartani - egyáltalán szavazni rá - ezt az ócska elhasznált riherongyot, aki nem mellesleg jól bemutatta, milyen ócska, értéktelen ember is emellé; de aztán rájöttem, hát a család! miért ne áldozna rá Sylvyke az összedubajozott lóvéból, miért is ne fektetett volna be egy kis médiafelhajtásba? eleve a promó megéri, és ki tudja, hátha összeszed majd így végre egy f@szit, aki képes maga mellé venni, és ha még pénznyeremény is jár a győzelem mellé, akkor aztán még rentábilis az üzlet, a hülyének is megéri szavaztatni az otthoniakkal, de nem?

sweeney todd 2014.10.22. 14:40:57

nehogy már az legyen a bátorság csúcsa, hogy befalsz 3 bogarat és lenyelsz agyvelő-béka húgy-tehén vese koktélt. ez simán undorító. nekem kínos, ahogy a "celebek" megalázzák magukat.

annyi színvonalas, izgalmas, ötletes feladat lehetne, erre feszt ez a gusztustalanság megy.

mosca.della.frutta 2014.10.22. 14:41:50

@fotómodell: szia, láttuk, az utóbbi pár napban bemutatózott elég szépen, hogy milyen rendes, aranyos, korrekt csajszi (nem!)

sweeney todd 2014.10.22. 14:50:39

@mosca.della.frutta: én ugyan nem vagyok egy fan, de szerintem ő az egyik legszimpatikusabb. sőt, én azt hittem, hogy többet fog picsogni, ahhoz képest tökös kiscsaj.

mosca.della.frutta 2014.10.22. 14:53:36

@sweeney todd: egyetértek, túlsúlyban voltak az ilyen feladatok, amik nem a bátorságról, hanem az undor legyőzéséről szólnak - szerintem sem analóg a kettő, főként mert nem mindenki undorodik, viszolyog egyformán dolgoktól, plusz nem voltak arányosan elosztva sem az ilyen típusú próbák, volt aki többször is részt vett ilyenen (volt, aki mindkétszer csak kibicként), volt aki egyszer sem, pl. Bódi; és voltak pl. olyan feladatok, amik meglehetősen megalázóak voltak - ezekből jóval több volt az előző szériában -, amikor mondjuk, a nyakukba-fejükre zúdítanak mindenféle gusztustalanságokat - hát ilyenre idén csak Aut és Bejját küldték, a "királylányokat" pl. egyáltalán nem; na és GLacinál tudott volt, hogy fél, viszolyog az állatoktól, naná, hogy mindig ilyenekre küldték - oké, ha a néző szavaz, azt talán nem manipulálják, de amikor a szerkik döntöttek, hogy ki menjen?

na és amikor a Bódi kifalsult a csapatából, azt miért nem szankcionálták valami büntetéssel? ez egy FELADAT volt, amit meg kellett volna oldani, ő spec nem oldotta meg; persze Au-éknak járt a bünti minden sz@rért! és az mi már, hogy a Bódi falsul ki, de a csapata megy száműzetésbe?? miért nem az, aki kétszínű, alattomos, a játékszabályokat felrúgó személy?? vagy a csapat, akiket ezzel előnyhöz juttatott az emberfölénnyel - ellenére annak, hogy tőlük ment el egymás után két ember is?

most nézem épp az ismétlést, és hát... mit mondjak, a Madár is ritka kétszínű egy ember, az embernek felfordul a gyomra tőle (is)...

mosca.della.frutta 2014.10.22. 14:56:47

@sweeney todd: és a tegnapi, tegnapelőtti rész sem ingatott meg ebben? mert kezdetben nekem is szimpi volt, csak amikor láttam, milyen aljas kétarcú módon áll a szerencsétlen Tündelányhoz.... nah, ott kezdtem meginogni, amikor szemben ölelgette, látszólag a lelkét építgette, a háta mögött meg agyonsavazta... elmondhatatlanul undorító volt! ritka aljas egy nő, az már biztos, az ilyeneket én kerülöm, mint a leprást IRL.

mosca.della.frutta 2014.10.22. 15:03:17

@hannamontanna: 7 milláért? nem akarnád? ugyan már, kit akarsz megvezetni? az egy fél valamire való lakás ára - szarabb helyeken egy egészé is akár -, rohannál fejvesztve; nah, csak őszintén, nem így van?

www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/7-milliot-keresett-a-dzsungelben-szabo-zsofi-2297521

mosca.della.frutta 2014.10.22. 15:33:49

nézve a tegnapi adást, most pl azt se vágom, hogy a Bódi mégis milyen alapon diszponál ilyen gusztustalan, visszataszító módon a kajafejadagok felett, amikor azt a másik csapat még nélküle szerezte meg?? amikor ő még pont a másik csapatot "erősítette", tehát a kaja neki éppúgy nem jár, ahogy Au-éknak?!

hannamontanna 2014.10.22. 15:40:39

@mosca.della.frutta: Neked mi bajod? Csak nem kikosarazott Szilvy? Ennyire nem lehet valakit utálni csak egy műsor alapján, ehhez személyes érintettség kell....
És nem, nem rohannék fejvesztve. Van rendes munkám, amivel elégedett vagyok. Emellett hiányzik belőlem az exhibicionizmus, félek a magasban, izomtalan vagyok és nem szeretem a bogarakat megenni. Meg az agyvelőt. Se. Meg szeretek ágyban aludni. Meg szeretem eldönteni, hogy mikor mit csináljak és kikkel együtt. Lehet hogy talán ettől nincs sok pénzem. F*szom, ezt jól elcsesztem...... :-D
De te miért nézed? Csak kérdem. Mármint ki miatt? Mert azt már tudom, ki miatt nem néznéd, ha nem néznéd. Csárli, mi? :-D

mosca.della.frutta 2014.10.22. 16:23:12

@hannamontanna: az a baj veled, hogy kamukéró vagy, majd ha megy őszintén is, akkor térjünk vissza a témára (egyébként az megvan, hogy ha valami nagyon nem megy, akkor kimondod a "bűvös mondatot"?). másik dolog: nő vagyok, így a kérdésed irreleváns, és igen, lehet így undorodni egy embertől (hogy nő, az most nem érdekes, lehetne pasi is), rühellem a kifordulós kétszínű embereket, ez van, de te? neked bejönnek az ilyenek?

mosca.della.frutta 2014.10.22. 16:46:16

mai (tegnapi ism) adást is ott kapcsoltam el végleg,, amikor a két jellembajnok riherongy még a száműzetés után is döntötte a savat a két srácra - ami meglehet, másnak szimpi, de én meg erre pont nem tudok vevő lenni... biztosan velem van a baj, viszont 'jut eszembe: Gézu drága, új posztcsi leszcsi? ;) csak azt ne mondd, hogy ma is hangover day van! ;P

hannamontanna 2014.10.22. 17:16:37

@mosca.della.frutta: Az hogy nő vagy nem zárja ki a dolgot... :-DDDDD
Én sem szeretem a kétszínű embereket. De tele van velük a világ. Ha akarom, ha nem elém kerülnek. Én meg eldöntöm, hogy akarom-e nézni/hallgatni/olvasni, vagy nem. Minden egy tanulmány számomra. Egyébként tényleg van olyan akitől undorodom, rögtön el is kapcsolom a tv-t. Úgyhogy fogalmam nincs a tevékenységeiről. De Te miért nézed ha ennyire undorodsz? De tényleg. Csak segíteni szeretnék..... kapcsolj át a paprika tv-re. Nem vagy Te katasztrófaturista?

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.10.22. 17:40:10

És a mai poszttalanság poszttalanság oka mi, dikk?

Cimili 2014.10.22. 17:42:25

Hol van a mai poszt? Sztrájkolni fogok!!!!!!!!!!! :PPPPPPPPPPPPPPPP

lac64 2014.10.22. 19:42:41

@mosca.della.frutta: Te melyik műsort nézted?
"GLacinál tudott volt, hogy fél, viszolyog az állatoktól, naná, hogy mindig ilyenekre küldték"
Nem. Küldték a magasba Mikivel, ott azért rinyált, mert víz felett van, volt a közös bátorságpróba, ott a válla fájt, az erdőben a sátorállítás miatt.

"Bódi kifalsult a csapatából, azt miért nem szankcionálták valami büntetéssel?"
Levelet kaptak, hogy Szilvi csapatot választhat, ezután vált ki, akkor mi a probléma?

Skyline79 2014.10.22. 19:49:44

Mosca della frutta... szerintem VV Pinki :-) és mivel szerelme Au utálja Sylvit ezért ő is.... :-) ♡

ő-szinte 2014.10.22. 19:51:49

@sweeney todd: te jól meg vagy vezetve sajnos :-)
én is tudok édibédi lenni, x napig -főleg ha tudom, hogy vesznek a kamerák - hogy jó legyen a megítélésem, nem olyan nagy cucc ;-)))
és elég érzékenyre van állítva szenzorom, ha valaki nem "őszite", bódultszilvi pedig nem annyira az, inkább csak ügyesen próbálja promózni magát és ezt sokan be is kajálják... :-)
azért volt pillanat mikor megfeledkezett magáról, akkor látható volt milyen humánus kiscsillag is őjósága ;-))))

ő-szinte 2014.10.22. 19:53:09

@sweeney todd: amúgy abban egyet értek, hogy kemény csaj

ő-szinte 2014.10.22. 19:58:31

@Skyline79: ezt nagyon benézted vérem :-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

mamitirtok sír( k)alaposderék (kommensevik) · http://namivanma.blog.hu/ 2014.10.22. 23:36:02

@ő-szinte: Mint a vídia! (csak ne szólaljon meg, mert akkor a csalódás, de nagy!:-)

rábaszhespics Koncsíta 2014.10.23. 11:48:29

A cikk elejei óriásposzteren tényleg a Géza van????? :)
Jaj de fiatalka. :)

Chat Géza · http://chatgeza.tumblr.com/ 2014.10.23. 20:37:39

@rábaszhespics Koncsíta: igen, tényleg én vagyok: 27 éves, hogyvoltíró.

Pácsó Ármándó 2014.10.24. 12:55:52

@Chat Géza: Van egy kicsi hasonlóság Sixx-el :-)

Chat Géza · http://chatgeza.tumblr.com/ 2014.10.26. 12:02:32

@Pácsó Ármándó: Kajakra mindjárt sírok az örömtől.
Egy kommentfolyamban hasonlítanak Szily Lacihoz és Sixx-hez. pályám csúcsára értem, ez már fix.

Pácsó Ármándó 2014.10.26. 12:11:55

@Chat Géza: A lényeg, hogy a csúcson se veszítsd el a humorérzéked ;-)
süti beállítások módosítása