Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 6x117 - KokkIza Pinket viszi ki a hóra

2014. május 08. 19:00 - sixx

Screen Shot 2014-05-09 at 5.01.08.png

Annyira a végén vagyunk már, hogy szinte látszik a nyállal, szarral bekent célszalag, amit majd valaki átszakít, és boldogan üvölt a stúdióban, hogy Artúró (tényleg azt csak én nem tudom, mi a faszért üvölti ezt Debil állandóan?) mert szerintem ő fogja nyerni a VV6-ot, ha csak valami csoda nem történik (értsd: Magyarország lakosságát kicserélik mondjuk a belgákkal). KokkIza megcibálhatta volna a bajszát, és bevállalhatta volna a kis szarzsákot egy párbajra de nem tette, de ne szaladjunk ennyire előre, eleve nem lesz hosszú a mai hogyvót.

A veteránok hetéből nekem csak ez az egy, ráadásul fél nap jutott, pedig kifejezetten élveztem, ahogy VV Attila két mondattal porig rombolja Debil tekintélyét és ahogy Viki a saját levében fő az összeomlott kártyavár alatt. Szerintem Lilu is örült annak, hogy végre olyan embereket nézhet az összefoglaló összeállítása közben, akik tudnak magyarul (na jó, ketten, Miló meg Attila), mintha jobb kedvvel vezette volna ezeket a műsorokat. Azzal kezdünk hogy VV Attila a tágra nyílt szemmel és szünetekkel tarkított fogsorral felvértezett Pinket szopatja, na nem fasszal, ti perverz nyomorultak, hanem szavakkal, finoman rá akarja vezetni arra, hogy hiszékenyebb, mint a Gyurcsány-szavazók, és ostobább, mint a Kárpátia dalszövegei: faarccal és teljesen hitelesen előadja neki, hogy a westie tip. ebeknek úszóhártyája van és ezért tudnak repülni.

Tényleg? Ne már. (Pink)

Aztán közli, hogy lófaszt, ezt most találta ki, és legyen már több esze Pinknek, mint egy talicska aprómajomnak, és ne vegyen be mindent, ahogy a szájába sem tesz be válogatás nélkül semmit, ugye. Ja, és igyekezzen kontrollálni a dühét, mert az célravezetőbb, mint sírós arccal hisztizni. Ez nem lesz egyszerű, mondom előre. Pink nagyon komolyan bólogat, rendben van. Ugrunk Milóra, aki Vikinek ad stratégiai tanácsokat, leginkább arról, hogy ne legyen már annyira kíváncsi, mert ez idegesíti a jónépet. Viki sóhajt, és benyögi, hogy a legnagyobb baj az, hogy a vellalakók nem mindig értik, mint mond, pedig hát egy kézilabdakapus gondolatairól beszélünk, nem egy Almási Miklóséról. (Filozófus, most gugliztam.) A tanácsokat annyira a szívére veszi, hogy berongyol a nyugiba Pinkhez és kibékül vele. Mert csak.

Screen Shot 2014-05-09 at 5.11.14.png

Ezek után én azt vártam, hogy majd a KokkIzának sminktanácsokat adó VV Seher vagy a Debillel nagyokat hallgató Tuja beszélgetéseibe is belenézünk, de nem, ugrunk a búcsúebédre, ami szusi, hogy KokkIza is kapjon már valamit 3 hónap elteltével, amit szívesen nyel le (most hogy Krisztián már odakünn dühöng). Pink nagyon bizalmatlan a maki szusi tekercsekkel szemben, azt a zöld szart is meg lehet enni ott kívül, kérdi, meg hát. Harap, nem ízlik neki, nem csodálkozunk. Az ebéd után Attila még egy alaposat belerúg Debilbe és ráküldi a sráctól irtózó Seherre, hogy beszéljen le vele egy randit, de mindenképpen a nyereménypénzből, ezzel a mondattal egyszerre lepénzéheskurvázva Sehert és elbizakodott játékosnak beállítva Debilt, pompás.

Debil mindenesetre megpróbálja, és még azt a sapkát is nekiadja Sehernek, amire Viki ácsingózik - perszehogy pont ebben a pillanatban lép be Viki a hálóba, ami rettentő kínos Debilnek. Távozásuk előtt a veteránok ajándékot adnak a vellalakóknak, Debil kap Attilától egy fasz alakú sörnyitót, hogy azt pörgesse, a csöcsén piros pörsenéssel megjelenő Pink meg egy kavicsot, hogy azt szorongassa, ha ideges. Ettől kis híján elbőgi magát. Minden lakónak jut egy művirág Sehertől, Miló ad egy iránytűt Vikinek, végül Tuja ad egy gumigyűrűt KokkIzának, amivel a szorítását tudja erősíteni.

Kézimunkához jól jön majd.

Screen Shot 2014-05-09 at 5.46.27.png

Ezek után túl sok minden már nem történik, kiválasztás van, előre borítékolható eredménnyel, a kurvának sminkelt KokkIza a lábát rázza a kanapén, mellette Debilben meg vigyázzban áll a szar, de feleslegesen, mert KokkIza Pinket viszi ki, azt remélve, hogy a villa naivája annyira gyenge, hogy kint tudja hagyni. Szerintem nem, de hát mit értek én a szavazók lélektanához.

 

Tegnap vót:

De mielőtt a villa önjelölt jócsaja kihívná Zsófit párbajra (mert őt fogja, ugye), nézzünk meg egy csodálatos videót arról, hogyan szopatja VV5 Attila Pinket halálra az úszóhártyákkal repülő westie-kutyákkal. Zseniális, ahogy felépíti, de persze csak 54-es IQ alatt érdemes vele próbálkozni. 

Címkék: vv6
722 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

faszent 2014.05.09. 17:34:06

@katicaa a hétpettyes:

"miért kell agyatlan dolgokat védeni?"

Nem agyatlan, hanem Pinki nagyon is ráérzett valamire.

A gondom viszont az, hogy te nem csak a mendemondázást tartod agyatlannak, hanem Zsófikát is. Én veled és másokkal ellentétben egyáltalán nem tartom agyatlannak, sőt kifejezetten nem tartom a butázását okos vagy elegáns dolognak senki részéről. Pinki egy édes, naivát játszó kislány, aki szerencsésen végigevezte a VV6-ot anélkül, hogy különösebben gondja lenne majd az utójátékkal, mert semmi durva dolgot nem csinált, amit majd szégyellnie kellene.

Mert például szemben vele, Izának sajnos sok békát kell majd lenyelnie, lehet kissé pokoli lesz neki a posztvillalét, ezért érte jobban aggódom, ő inkább egy ilyen 21.századi valóságshow tragédiahős. Pinki meg remélhetőleg kitalál magának valamit, ami nem éneklés és már jól is lesz.

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.05.09. 17:40:00

@faszent: "... van abban valami, hogy az őskorról szóló tudásunkban sok a mendemonda, és az írásos történelem előtti ismereteink meglehetősen hiányosak,..."
Az őskorral kapcsolatban esetleg te nem vagy meggyőzve a rendelkezésedre álló információk által. Zsófi pedig" nem hisz benne", mert "...olyan régen volt, talán igaz sem volt". Ez azért nem ugyanaz.

LittlePurple 2014.05.09. 17:41:20

@Maxi Mili án: hát én nem úgy láttam, hogy rosszul bántak volna a kiskutyival, szerintem elég felelősségtudattal álltak hozzá. nem tudom, milyen balhé lehetett ebből?

@hovatovább?: ez már szimpatikusabb verzió, de mindenképp annyit közölhettek volna, hogy jó helyre került, de a gazda nem szerette volna....

faszent 2014.05.09. 17:42:06

@hovatovább?:

Köszi, amit a régészeti leletekről, illetve paradox jelentésükről írtál.

Nekem van egy elég komoly orvosom, aki már 30 éve a kreacionizmust fogadja el, pont a hiányzó láncszemek miatt. Én persze még mindig inkább evolucionista vagyok, és egyelőre még nem fogadom el, hogy minden egyszerre pattant ki Isten fejéből, vagy akármiéből, de még azt is megélhetjük, hogy ezt is belátjuk, mert mondjuk elkezdjük másképp felfogni az időt és teret, melyekről egyes fizikusok azt állítják, hogy csak képzelt segédeszközök ahhoz, hogy egyáltalán viszonyulni tudjunk a létezésünkhöz.

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.05.09. 17:43:48

@Cathcart_ezredes: "...Viki, önmagának építette fel azt a lányt mint gyengébb ellenfelet. ..." Sztm is.

faszent 2014.05.09. 17:47:34

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan:

- ajaj, ez ellentmond az én "beépített ember" elméletemnek, na de mindegy, ennél durvább dolgok is megestek a vv6-ban.

LittlePurple 2014.05.09. 17:50:57

Help!
Ha valaki tud az RTLII-höz egy működő, élő streamet, az lécci rakja fel! :)
Előre is köszi szépen! :)

katicaa a hétpettyes 2014.05.09. 17:52:46

@faszent: nem akarok én itt vitát, de te sem gondolod komolyan, h az evolúciós elmélet hiányosságaira (amit én is írtam az első válaszomban) zsófika iq-ból ráérzett? bár itt te az őskorról beszélsz és nem nagyon akarod Darwint belekeverni, az őskori leletek "egésszé" gyúrása Darwin nevéhez főződik. (lásd amerikai gúnyolódások) nem bántásból, de azért sokszor lehetett hallani tőle: valamit még akartam mondani, de közben elfelejtettem. (ne is említsük az otthoni becenevét). nincs ezzel semmi baj, közeli ismerőseim között is van olyan, akire azt mondjuk: téged sem az eszedért szeretünk. gyönyörű lány, szeretjük, ő is tudja, mi is tudjuk h milyen hiányosságai vannak.
te elhiheted, csak engem ne akarj már meggyőzni arról, h milyen eszes kislány is valójában.

hovatovább? 2014.05.09. 18:03:59

@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Az indexen,
A te hsz-ed vót az ucsó, nem írt senki semmit,
mondom hehótt ez a hógyvótt,
kattintok egy indexet (hamar ki lehet amúgy onnan fordulni).
Hát mit látok? Ezt.
Na mondom, mi ez ha nem isteni rendeltetés?
Kontroll C-V, ahogy tanútam, oszt ennyi.

Kussojjá 2014.05.09. 18:06:02

@katicaa a hétpettyes: Zsófika egy EGYBITES vérsötét idióta.
Ettől még szerethető, sőt férfiszemmel erősen dugható is, de ettpl még a tény az tény !
És akinek ez nem világos pl. akár az eheti adások alapján is, az önmaga is hasonlóan értelmes....

XO 2014.05.09. 18:07:10

@LittlePurple: írok majd pm a gépről!

LittlePurple 2014.05.09. 18:10:15

@XO: oké :) köszi szépen :)

XO 2014.05.09. 18:13:37

@Levtolsztoj: nekem nem az volt a célom! Azért tettem csak ennyit be a cikkből. Csak mutatni akartam egy másik verziót, a talán miértről! Amúgy tegnap egy nagyon jó hangvételű cikket rajtam be ide a blogra vikiről és kifejtettem,hogy nagyon sajnálom,hogy a jelek szerint ezt törést,ami érte (az ok ismerete nélkül) még mindig nem tudta feldolgozni. Sajnos,ettől még a villabeli aljas rosszindulatúsága nem nyer nálam megbocsátást!

hovatovább? 2014.05.09. 18:13:53

@faszent: Hát evolúcióval azt megmagyarázni például lehetetlen, hogy eredetileg kb. 15 különböző emberfaj volt, majd csak egy maradt (mit ugye most ismerünk). Ha valami, hát ez tökéletesen ellentmond az evolúciós elméletnek.

faszent 2014.05.09. 18:14:23

@katicaa a hétpettyes:

Nem arról akartalak meggyőzni hogy zseni, hanem arról, hogy nem elegáns dolog őt agyatlanozni és butázni, meg szerintem értelmetlen is, mert kinek és miért fontos, hogy őt butázza? Én mindig erre gondolok.

Miért fontos pl. szegény vv5 nyertesnek butázni Zsófikát? Mire jó ez? Vicces? Egyáltalán nem. Továbbá gáznak tartom azokat a becéző neveket még egy szülő részéről is, amelyek a kölkük intelligenciáját gúnyolják. Ártalmasnak gondolom.

Ismétlés a jó memória anyja: Zsófika garantáltan százas, ami az átlag intelligencia. (A 100-as IQ-t minden kultúrkörben, illetve országban az adott lakosság szellemi teljesítményének megfelelően állítják be .)

De tudod mit: eh!

katicaa a hétpettyes 2014.05.09. 18:15:51

@Kussojjá: így soha nem minősítek senkit, volt gyerekszobám. de ezt a "szépséget", amit itt összehoztál, nem is szánhattad nekem, Kussojjá kérlek.

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.05.09. 18:16:48

SzerBusztok! :)
Zsófi szusizásáról az ugrott be, amikor először ettem camembert sajtot meg akartam hámozni. Jó, akkor még nagyon kicsi krokodil voltam, és még nem érintett meg az evolúció szele sem.

katicaa a hétpettyes 2014.05.09. 18:20:43

@faszent: én nem csak őt, mindegyiket le-agyatlanoztam.
bár más kontektusban, de Krisz mondta, h mindannyian hülyék vagyunk, mert itt vagyunk.
na, most én is ezt mondom. mi mindannyian hülyék vagyunk, mert itt vagyunk. :)

dr. Dottyka, a Vörös Cipellős, Katgimis Angyal 2014.05.09. 18:23:11

@hovatovább?: ezek alapján gyakrabban kellene indexet olvasnom :-D:-D:-D

Kussojjá 2014.05.09. 18:23:12

@katicaa a hétpettyes: Ha értelmesen olvastad amit írtam, akkor látod, hogy gyakorlatilag ugyanazt fogalmaztam meg, amit TE csak kissé más szavakkal. ( dehát nem vagyunk egyformák, ugye :)
Ergo : NEM neked szólt, hanem veled értettem egyet :)
Egyébként melyik szavam nem állja meg az igazságot szerinted ? Utolsó betűig igaz és bizonyítható minden szavam !

Kussojjá 2014.05.09. 18:25:15

@aggyistenbiri: Nekem meg az jutott eszembe, hogy mindeddig Téged
"aggyistenribi" -nek olvastalak és erősen tetszett ez az önirónia :)

LittlePurple 2014.05.09. 18:34:31

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan:
köszi szépen, de ezt már próbáltam, és sajnos "probléma az oldal betöltése közben" hibaüzenetet ír ki :/

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.05.09. 18:37:09

@Kussojjá: Végül is lehetne az is, díjazom az ötleted. Eladó? :) Ettől függetlenül beköplek Gárdonyi keresztapámnak.
@dr. Dorothy, a Vörös Cipellős: Mindenevő, Főnök. Az öregek meséltek olyanról is, akinek biciglit találtak a gyomrában. Vagy az piton volt? Majd megkérdezem tőlük, hogy is volt pontosan.

katicaa a hétpettyes 2014.05.09. 18:37:44

@Kussojjá: megmondom őszintén, az elején leragadtam. nem mondom ki senkire az "idióta" szót. de hát itt vidéken mi másképpen beszélünk. kicsit védendő pinkit: nem biztos, h mindenkinek odaadná magát ELSŐRE. de attival más a helyzet - talán.
Amit birinek írtál - olvasás közben "leköptem" a monitort. :)))

XO 2014.05.09. 18:41:15

@Kussojjá: bocsi @aggyistenbiri: de ezen most besírtammmm :DDDDDDDDDD

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.05.09. 18:42:13

@katicaa a hétpettyes: Katicám, pöttyöket még nem ettem eddig, kérlek szépen. Hol is laksz egész pontosan?

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.05.09. 18:43:44

ht@LittlePurple:
ez elég gyakran előfordul, olyankor általában egy kis idő múlva újrapróbálom. Ha mégsem megy, akkor marad a "nézd újra bármikor"( dátummal) az adás után másfél órával . :(

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.05.09. 18:45:41

@XO: (amúgy én is, de azért sem árulom el @Kussojjá: -nak. )

katicaa a hétpettyes 2014.05.09. 18:46:20

@aggyistenbiri: kérdezd inkább XO-t. én inkább majd küldöm a bort. és mea culpa, mea maxima culpa!

LittlePurple 2014.05.09. 18:46:35

@XO: még nem csengetett kétszer a postás :(

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: próbálkoztam már többször is, a "nézd újra" már régóta használom, de azért a döntőt szeretném "élőben"...
de azért köszi szépen a segítséget :)

rábassztáhessspicsába 2014.05.09. 18:46:35

SZTPétert kirúgták a mennyországból?????? :D
No problem. :)

Nem olvastam végig a kommenteket, elnézést ha valakit ismétlek.
Ez az Iza nem is olyan hüjje. :)
Attika Pinkit nyomta, Viket levegőnek nézte, sőt, Vikit akarta vele kiküldeni.
Tehát...Vik gyenge, Pinki erős .....gondolhatta Iza, ezért kit visz ki...az erősebbet, mert ha visszamenne, akkor nagyobb esélye van.
Aztán amíg benn van egy faszi, addig a nőknek nincsen esélyük, ezt ők is tudják.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.05.09. 18:51:49

@Kussojjá: basszus! én eddig a pillanatig is annak olvastam! Ha nem írod le, én észre se veszem. :O

hovatovább? 2014.05.09. 18:52:01

@LittlePurple: Milyen gépről, milyen op. rendszerrel próbálkozol?

vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan 2014.05.09. 18:54:22

@rábassztáhessspicsába:"... Tehát...Vik gyenge, Pinki erős .....gondolhatta Iza, ezért kit visz ki...az erősebbet..."

Azért talán ennyire nem bonyi. Iza olyan következetes volt, végig. Most is az. Ragaszkodott az érzéseihez-megérzéseihez, valamint a kimondott szavaihoz - legalábbis, amit nem dühében mondott. Lehet, hogy az életben ebből profitálhat.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.05.09. 18:58:25

Amúgy vigyázzatok, mert lassú víz partot mos.
A végén még tényleg meg leszünk győzve, ha sokat mondják, hogy Zsófi egy doktorandusz az Eltén és épp egy neves európai kutatóintézet megbízásából végez kutatásokat a versenyhelyzetre kényszerített, bár önszántukból összezárt emberek viselkedéséről kialakult, különböző internetes felületeken megjelenő felhasználói vélemények fejlődéstanáról.
Én szóltam.

katicaa a hétpettyes 2014.05.09. 19:00:39

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): én (szerintem ő is kizárásra került) csillagpukkancs nevét olvastam csillagkullancsként.
Ja, a délelőtt durva lehetett, sixx-nek rossz éjszakája lehetett (mást érthető okokból nem merek írni, SŐT GONDOLNI SEM, kedves sixx) mert nagytakarítást csinált. pukkancs, péter, ewing.
hát csak finoman itt a finálé környékén!
veletek akarok döntőzni!!!

Kussojjá 2014.05.09. 19:02:06

@katicaa a hétpettyes: Ezzel is egyetértek. Zsófika "erényesen" viselkedett végig !
A faszpörgető idiótának se állt le, pedig tetszett neki erősen!
Nem is írtam olyat, hogy Zsófika "kurvoid" volna úgymond. A "dugható2-t úgy értettem(pozitivumként) hogy sok férfi szívesen megdugná zsófikátés arra valőszínűleg remekül alkalmas is ( már akinek hagyja)
Mindenesetre "rádumálni" szerintem nem lenne nagy logikai mutatvány, ATTInak meg kb. 1 hét kellett volna hozzá max. :) Dehát Debil ahhoz is tehetségtelen volt....

faszent 2014.05.09. 19:02:08

@XO:

"Sajnos,ettől még a villabeli aljas rosszindulatúsága nem nyer nálam megbocsátást!"

Bizonyos értelemben az, hogy finoman szólva sportszerűtlen volt a magatartása, nála még súlyosabban esik a latban, pont mert egykor sikeres sportoló volt.

hovatovább? 2014.05.09. 19:03:17

@LittlePurple: livestreamhunter.org/onlinetv/hungary/rtl2
Ezt csak Mozilláról, vagy Google Chromról tudod nézni,
más keresők nem tudják betölteni az oldalt.
RECOMMENDED BROWSERS

Google Chrome
Mozilla Firefox

hovatovább? 2014.05.09. 19:12:05

@LittlePurple: Töltsd le a Mozillát, és menni fog.
Lehet a Bluestacksot is le tudod tölteni a Mozillán keresztül (ha neked volt vele gondod, már nem emlékszem), és szavazni is tudsz.

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.05.09. 19:12:07

@hovatovább?: Megkönnyebbültem.
@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Nem is! Te vagy a hüje! (ezt Zsófitól tanultam el)

Endrém, hol vagy már, Életem?

LittlePurple 2014.05.09. 19:12:10

@hovatovább?: + Mozilla de sajna ahogy már írtam nem műkszik :(

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.05.09. 19:13:53

@katicaa a hétpettyes: beszarok, csillagkukucskálót is kivágta?! Én csak péter vettem észre.
(Én mondjuk mást is kivágtam volna (szellemi környezetmérgezésért), de hát nem lehet mindig karácsony... :D

faszent 2014.05.09. 19:14:10

@XO:

Azért kemény ez a cikk, még egyszer köszi XO!
www.dehir.hu/velemeny/az-egykori-debreceni-kapus-vallalta-hogy-vv-vikive-valtozik/2014/01/26/

"Hogy végül mi hajtotta be a villába, nem tudható. Az viszont igen, hogy a VV és a hozzá hasonló műsorok szervezői nagy előszeretettel vadásznak közösségi oldalakon potenciális szereplőkre. Nekem is mesélte már több ismerősöm, hogy agitálták efféle szerepvállalásra. Volt, aki a tanácsomat kérte, mitévő legyen. Menjen, vagy ne?

Én azt mondtam neki, mielőtt dönt, nagyon őszintén nézzem magába, tartson alapos, mindenre kiterjedő önvizsgálatot. És, ha a végeredményként az jön ki, hogy a képességeiből ennél többre nem futja, menjen. Ám, ha nem, ha úgy véli, ennél többre viheti élete folyamán, valami komoly dologra is alkalmas lehet majdan, semmi esetre se menjen. Mert már tudjuk, látjuk, tapasztaltuk: aki (be)vállalja a villalétet, engedi, hogy örök életére a homlokára süssék a „VV” billogát. Mint, ahogy immár visszavonhatatlanul VV Viki lett az egykori kapusból.

Így van ez, minden óhaj, vágy, hitegetés ellenére. Pedig sokan abban a reményben szállnak be az egyre primitívebb, egyre alpáribb „műsorokba”, mert azt hiszik, valami elkezdődik az életükben. Ám ez éppen fordítva van: valami véget ér.

A komolyan vehető ember esélye.

Persze lehet, hogy Viki egész eddigi életében erre készült. Még akár második Szepesi Niki is lehetne belőle. Bár ahhoz fájón hiányzik egy értékelhető sportpályafutás…"

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.05.09. 19:14:35

@aggyistenribi: Téééééééééééényleg?! Nem is tudtam, hogy az vagyok!
(én is tőle tanultam)

LittlePurple 2014.05.09. 19:17:04

@hovatovább?: azt is már próbáltam letölteni, de akkor meg a videokártyám tiltakozott :(
de azért köszi szépen a segítséget (Y)

hovatovább? 2014.05.09. 19:17:52

@LittlePurple: Hát akkor megáll a tudomány,
lehet gyenge a géped,
vagy nincs letöltve a gépedre az Adobe Flash Player,

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.05.09. 19:20:53

@hovatovább?: na jól van, őt végképp nem értettem volna....

rábassztáhessspicsába 2014.05.09. 19:21:49

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan:

Most, hogy aludtam rá egyet másképp látom Izát.:)
Ha benn vagyok a vellában és azt látom, hogy a VV5 győztes Pinkin csüng és tolja, mint állat. Viket meg ignorálja és látszik rajta a rühellés is. Ráadásul Attila ( + Csaba)majdnem a szájába adta, hogy kit kellene kivinni. Elgondolkodnék, miért akarják ezt annyira? Attila miért lóg Pinkivel? Stb. :)
Ha ez a megérzés, akkor EKG, EEG...stb.

Ronla 2014.05.09. 19:22:58

Vazze, itt is megy a valóvilág? Ahogy látom, sixx nyeri sorba a párbajokat.
Melyik applikáción lehet nyomni sixxre a pipát? (próbálok jó lenni nála, mert surranópályán én is szeretnék bejutni a döntőbe. :D )

@aggyistenribi: biriként jobban tetszettél. :D

LittlePurple 2014.05.09. 19:26:31

@vajon hogyan szól egy tenyér, ha csattan: @hovatovább?:
Mééégiscsaaaaaaaak Siiikeeerüüüült!!!!
Ruszkimódszerrel beindult az általatok küldött link, dejóóóóóóó! (Y)
Köszönöm szépen! :))))))))))))))

faszent 2014.05.09. 19:27:47

@rábassztáhessspicsába:

jó de mi volt a következtetésed? vagyis milyen következtetésre jutott szerinted Iza? ez még valahogy nem jött nekem le. bocs, de kérlek most legyél egy kisit ennél szájbarágósabb, mert még nem esett le valamiért nekem a tantusz, nem kattant a zár, nem indult be a vekker...

XO 2014.05.09. 19:29:32

@LittlePurple: újra elküldtem....nátha :DD

hovatovább? 2014.05.09. 19:29:36

@LittlePurple: Dikk!
Írd le azt a ruszkimódszert nekünk is részletesen legalább hét pontban,
okulás végett.

rábassztáhessspicsába 2014.05.09. 19:29:54

Nem szoktam rádiózni és Puzséroni, mivel szokták szívatni sixxet?
Komolyan ekézik a rágyióban, mivel? Valaki?

katicaa a hétpettyes 2014.05.09. 19:30:42

@Ronla: az a baj, h én mindenkit bírok itt. nem akarok kiszavazni senkit. így kerek a világ(om).
én már délelőtt benyaltam, hátha nem húzom ki a gyufát :)
alapból egyébként kultúrembör vagyok, de néha azér kitör belőlem az őskor. (bár nem hiszek benne)
én is döntőzni akarok!

LittlePurple 2014.05.09. 19:32:43

@hovatovább?: nincs hét lépés, az Armageddon c. filmből vettem az ötletet :D

Ronla 2014.05.09. 19:34:20

@katicaa a hétpettyes: Hát csak sasoltam, hogy Szentpetyát kivágták, pedig erős játékosnak tűnt. Igaz, hogy volt még más is?
Szegény Mók-Ica sírni fog.

rábassztáhessspicsába 2014.05.09. 19:35:11

@faszent:
Ez lógiga..lokiga.....ló..
A lényeg. Ha pld. Pinki erősebb, mint Vik, akkor hiába hagyja kint Viket, mert szombaton úgyis repül, tehát megpróbálja Pinkivel, ha erősebb, akkor még második lehet vagy ki tudja. :)
Szerintem rájött Attila viselkedését látva, hogy Vik nem ellenfél

faszent 2014.05.09. 19:36:00

@katicaa a hétpettyes:

"én már délelőtt benyaltam, hátha nem húzom ki a gyufát :)"

Én is fontolgattam, hogy benyalok, miután meg lettem támadva, és csöppet sem volt világos hogy miért is, aztán csak a szimpla udvariasságot választottam, mer ugye nem vagyunk itt egyenlőek, jobb a biztonság.

Gia 2014.05.09. 19:38:39

Nem jöttök át az új poszthoz?

LittlePurple 2014.05.09. 19:39:51

@XO: na, megjött a postás, hozott is két levelet (Y)
köszönöm szépen :)))))))))

nosce 2014.05.09. 19:39:56

@Ronla:
lehet h csak a bentiek tartották erős embernek, az apposok nem

hovatovább? 2014.05.09. 19:41:26

@nosce: Mer ez revolúciónak tűnik erősen,
„a létért való küzdelem során” elvnek nem felel meg, h egy faj 15-ről egyre redukálja magát, (konkréten a kihalás szélére):), majd pedig basszon kidögleni idestova mondjuk 100 000 éve.

XO 2014.05.09. 19:43:24

@Gia: Ugráááááááásss

faszent 2014.05.09. 19:45:07

@rábassztáhessspicsába:

Értem, sajnos én ennél egyszerűbben látom a helyzetet, úgy vélem a tank egyszerűen annyira sikeresen ette be magát Iza lelkébe és zsigereibe, hogy nem is tudná mit mondjon egy párbajon neki, pl. elhitte, elfogadta, hogy ő a hibás mindenben, ami a kapcsolatukat illeti, és hogy szegény tanknak mi mindent kellett elviselnie tőle meg a krisztől, meg hogy hát tényleg ő úgy se számított a fődíjra, és szegény tank meg kezdettől a fődíjra gyúr.

Aztán valszeg úgy érzi pinkivel kapcsolatban lesz mondanivalója, pedig hát összességében pinki sokkal, de sokkal rendesebb volt vele, mint a tank, egyszer se verte át a palánkon.

De hagyjuk is, arra leszek kíváncsi, hogy idekinn képes lesz e egyáltalán belátni, hogy a tank mennyit ártott neki, nekik, most már ebben is kételkedek. Nagyon önsorsrontó ez az Iza, és az egészséges védelmi berendezései egy ideje felmondták a szolgálatot.

nosce 2014.05.09. 19:48:52

@hovatovább?:
a 15 típus nem faj volt még de már nem is ember. Bár a neandervölgyi tudott szaporodni az emberrel. Az ember meg aszinte minden más fajt a kihalás szélére sodort nem csak a tesóit. És hát az ember is legalább egyszer pár maradékból szaporodott újra szal nem kis szerencséje volt.

LittlePurple 2014.05.09. 19:51:32

@hovatovább?: nem láttad a filmet?
30 mp múlva felrobban az atombomba a meteorban, de nem indul az űrhajó. nyomkodják az összes gombot...semmi. Megunja az orosz űrhajós, egy jólirányzott hatalmas csavarkulccsal megoldja a helyzetet, űrhajó beindul, űrsebességgel elhúznak, bomba felrobban...de megmenekülnek, meg a világ is! :))) Főszereplő: Bruce Willis
.....
ettől prózaibban oldotta meg a párom <3 aki közben hazaért, és a Flash Player pluginjával machinált és tett csodát, mert elindult rtl2....

rábassztáhessspicsába 2014.05.09. 19:52:55

@faszent:
Persze, Izuka egy kis naiva. :)
Aki megjárta a javítót, drogozott, szopott víz alatt...stb, azt nem hiszem, hogy könnyen átverik.
Ráadásul ő mondta saját magáról, hogy egy gátlástalan féreg, tehát Iza és Vik egy EKG, simán lehetnek öribarik. :)

dare 2014.05.09. 19:54:10

@faszent:Bocs hogy csak most válaszolok.
Én se szoktam csúnyákat írni( na jó, most hazudok) de mi a búbánatos halál faszáról beszélsz.
Nem akarlak megbántani de te azt írtad hogy az általános isiben feltűnt hogy az őskorról való leírások hozzávetőlegesek( számomra nem) és Zsófika is ráérezhetett erre.
Darwin azért került képbe mert az elmélete magyarázat az őskorra, amit Zsófika nem hisz el és te is azt írtad hogy halovány a képzetünk e téren( pedig szép képekkel még illusztrálva is vannak a feltevések hogy mindenki megérthesse).
Akkor leírom érthetőbben én is: Zsófinak lövése nincs arról hogy mit beszél, az hogy miben hisz pláne nem érdekel de azért írtam neked mert úgy éreztem hogy kiállsz mellette ez ügyben és arra céloztam hogy szerintem nem kéne ez ügyben melléállni.
De ha én értettem félre amit írtál akkor tényleg ne haragudj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hovatovább? 2014.05.09. 19:58:51

@nosce: A szájentifik ámeriken címlapon hozta ezt a 'problémát', 'furcsaságot' jópár évvel ezelőtt,
nem tudom, h interneten le van e fordítva magyarul, de úgy emlékszem, h nem igazán tartották már ők sem túl 'evolúciósnak' ezt a dolgot.
Valszeg lesznek még viták erről nem kis számban. . .

dare 2014.05.09. 20:03:10

@hovatovább?: Igen, ezekkel én is tisztában vagyok,nekem se minden egyértelmű és tudom hogy a technika fejlődésével változni fognak majd a nézeteink, de erősen kétlem hogy Zsófi ezen ismereteire támaszkodva mondta azt hogy mendemonda az egész.

hovatovább? 2014.05.09. 20:07:06

@dare: Az biztos,
ő csak a józan(?) nyóckeres eszére hallgatva mondta.

dare 2014.05.09. 20:08:13

@LittlePurple: Hoppácska, na mindegy :)

faszent 2014.05.09. 20:08:26

@dare:

Bocs, de az evolúció és az őskor az kettő,

az egyik alapvetően egy biológiai fejlődéselmélet (bár már sok minden más tudományra is rávetítik), amely elsősorban állatokra, növényekre vonatkozik, az őskor kifejezés meg az emberi történelem egy fázisáról szól,

a kettőnek persze vannak/lehetnek érintkezési pontjai, de semmiképpen se szólnak ugyanarról, itt két külön tárgyról,

puszi, és szerintem higgadj le!

faszent 2014.05.09. 20:12:30

@faszent:

jav: itt két külön tárgyról (tudományágról) van szó

és hogy Zsófi mire gondolt? Simán el tudom képzelni, hogy valamelyik tanára odadobott az egyik órán egy mondatot (csontot), amit ő megjegyzett...

dare 2014.05.09. 20:31:04

@faszent: Nem voltam ideges, de neked is pusz.
(csak így zárójelben az őskor az emberré válás történetével foglalkozik, de értem amit mondani akarsz hogy biológia meg töri az 2 külön tudomány)

mézescsók 2014.05.10. 10:14:45

@pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin): Magamból indultam ki. Én csak azokról olvasom el a megjelent cikkeket, akiket személyesen ismerek.

Shoyu 2014.05.10. 14:21:28

@faszent: Ja és az elfogadható külalak is hiányzik, ami Szepesi Nikinél azért megvan, azért kíváncsi lennék, hogy Viki szextörténeit (már ha volt már neki ilyen) hányan olvasnák.

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.05.10. 21:12:36

@mézescsók: akkor vagy neked van sok újságcikkre méltó ismerősöd, vagy nekem kevés.
süti beállítások módosítása