Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Való Világ 6x33 - Szűzkurva ALERT van a Villában

2014. február 13. 20:00 - Chat Géza

A mai adás elmulasztásával senki sem veszített semmit, csak a taktikázás ment végig. Jó, a paraszt gyerek és a városi királylány szerelmi története is folytatódott, tény. De még hogy. Iza ugye megbántotta, azaz lecsicskázta Traktoros Kriszt, meg mondott még mást is, de az már tényleg hót mindegy. Krisz ekével magmunkált lelki szántóföldjébe mégis olyan barázdát sikerült vájnia, hogy még most is azt nyögi. Beszélne a lánnyal, de nem mer, hiába noszogatja Viki, aztán végül csak-csak oda hömbölög mellé az ágyba. Azt a kínt és szenvedést nem írnám le, amíg a eljutunk a nagy megmozdulásig, úgyis csak az a lényeg,  hogy Iza kéreti magát majd ráfonódik Krisztiánra. Zseniális villanás volt ez a taktika Krisz részéről, emeli képzeletbeli kalapját Lilu is, aki speciel, bohém csajos szettjével olvasztja le a képernyőt.

7_4.jpg

Reggelire szól valami fasza deep house, Dávidot erre egyből kiveti magából a koleszos ágy és máris veszettül tolja a beekizett, szétcuccozott Budapestparádés arcokra jellemző pumpálós, permetezős denszet. Nem is ez a vicces, hanem a lakók feje miközben ezt a hibátlan performance-t nézik.

 

A nap folyamán persze elbaszódik Dávid jó kedve, mert meglátja, ahogy Pink Debiliót invitálja éjszakára az ágyába. Erre még mindig aktuális a tegnap esti meglátásom, amit most ezzel a lendülettel kopipésztelek is. Az vesse az első követ, aki még nem csinált ilyet! Zenghetné be a villát ez a demagóg szöveg. Ja, hogy mire fel? Arra, hogy Pink nyílt lábakkal lapokkal játszva ezt a játékot megmondta Idegbeteg Debiliónak, hogy inkább aludjon vele, mint ne, mert úgy sokkal jobb, mint nem. Ezt meghallotta Laza Dávid is, amitől kiakadt és fejben megint lenullázta Pinket. Erre Még 500 Sárlik csak annyit mond, hogy: "Ezek a lányok ilyenek, csak ARRA jók." Persze a külföldön pénzér kurválkodás nem számít, de ha egy whiskykóláért teszi valaki szét a lábait, na arra bazmeg rá kell hívni az apácazárdát, hogy űzzék ki belőle a sátánt. (Elnézést. Kitört belőlem 12 évnyi katolikus neveltetés.)

8_3.jpg

A következő etapban a lakók közösségileg ellátják tanácsokkal Dávidot, hogy kit vigyen ki és kit ne. Mivel már tudjuk, hogy Vikivel fog megmérettetni vasárnap, ezért ezt ugorjuk. Amúgy se történt semmi extrém izgalmas dolog. Ellenben, amikor pártot kell választani, na ott aztán történtek dolgok kérem. Dávid nem kisebb célt lát visszajövetelében, mint újraépíteni Rómát, bazmeg. azt szajkózza, hogy ezzel megborul minden, újraírja a szabályokat, és ennél csak még nagyobb lófaszok és bullshitek röpködnek kifelé a szájából. Közben nem elfelejtendő, hogy Vikiék hatan, ők meg öten vannak. Csak azok álltak Dávid mellé, akik rábaszták a jelet. Még csodálkozik is, hogy hogy nem áll mindenki az ő oldalán. Mindegy lófasz, akkor ez az öt ember, aki vele van, az lesz az öt finalista. Őőő, hát persze, hogy igen. Jófajta kábítás ez a többiek felé, akik becumizzák kérés és kérdés nélkül ezt az önajnározó maszlagot.

„Dávid magabiztossága tényleg irigylésre méltó, hogy már szinte megrendezte az első bulit a nyereménylakásba, ahova majd a nyereményautóval mennek.” (Lilu)

Címkék: vv6
komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HummeRC 2014.02.14. 15:47:09

@ő-szinte: de, csak épp van különbség aközött, hogy a cikk írója lementi a streamből és aközött, hogy szerez valahonnan egy olyan minőségű fotót a kényes pillanatról, amihez az rtl2 dolgozókon kívül nem fér hozzá.
Ez a jó minőségű fotó most került ki. Ha nem az rtl2 akarta a cikk megjelenését, akkor nem ad ki ilyen képet.
Érted a különbséget? ;)

lopiciG 2014.02.14. 15:47:51

@Cave Nick:
pszichológia alanyokat manipulálják nyugodtan, kell is, mert különben csak leülnénke és társasoznánka vagy kártyáznának békében. Ami engem zavar az az, hogy a nézőket is próbálják manipulálni... de végülis ez is egy pszichológiai kísérlet :)

mrsleepy 2014.02.14. 15:56:13

@☺Mazsola: este próbáld ki vagy movstream.do.am

ő-szinte 2014.02.14. 15:58:15

@HummeRC: persze, hogy értem, de ezt bármikor ki tudják lopni :-)

nosce 2014.02.14. 15:59:38

És megspendírozok itt még egy állítást, feltéve h Viki megy vissza ( és nem akarom politikai síkra terelni) az átlag magyar szavazó "emlékezete" még 2 hétig se terjed.

zaphodbeeb 2014.02.14. 16:02:33

@lopiciG: nem értek egyet, mert társasjáték közben is egymásba márthatják a bökőt. Különböző embrek, főleg ha intoleránsak, ostobák és tapsztalatlanok leszűkített élettérbe zárva seperc alatt egymás farkasaivá válhatnak. Nem is kell különösebben manipulálni őket, elég a nyereményt lebegtetni.

tena_lady 2014.02.14. 16:06:22

@Lasombra: Eddig tök leszartam itt mindenki magánéletét és hozzászólásainak stílusát, de ez kezd mulattatni. Mármint ez a Blikknépe nevű "zseni" kötözködése, és a rá való hiábavaló próbálkozásnak tűnő reakciók. Magabiztossága Józsiéval vetekszik. Lehet, hogy más is. :)

Hogy ne csak off legyek, Aurelio. Nem hiszem, hogy meleg lenne, de az a betelefonáló nagyon utálhatja.
Viki és Dávid személyisége egyformán a nem különösebben szimpatikus kategóriába esik nálam, de utóbbi jobb taktikus. Nem hiszem, hogy érdekesebb lenne a műsor, ha Viki menne vissza, mert akkor minden maradna a régiben. Még csak nem is mártírkodna, hanem visszazökkenne abba a szemétkedős stílusba, ami Simon kiesése előtt jellemezte. Magabiztosabb lenne. Viszont ha Dávid menne vissza, akkor szerintem is az lenne, amit maga is említett, hogy hátradőlne két hétig, és nézné a csoport újraszerveződését. A Kiválasztásnál meg mondjuk Krisztiánra tenné a jelét, mert oka van rá, más meg nem fogja, szóval alibizne egyet. Ha ő megy vissza, akkor a kövi kör várható párbajozóinak köre is szűkül. Valószínűsíthető Józsi vagy Zsófi. Hogy kit hívnak ki az már más kérdés. Ez persze csak az én elméletem/véleményem/szubjektív szemszögem, nem pedig az abszolút és megcáfolhatatlan igazság. (De ez csak szerintem volt nyilvánvaló eddig is.)

nosce 2014.02.14. 16:07:58

@HummeRC:
az is lehet h valaki okosba adta ki a képeket, vagy az ujságíró a kukában találta meg kint véletlenül :) mert azt azért nem hiszem h a retek a homárság ellen kampányolna, ha mégis akkor az lehet egy belső hatalmi harcnak a jele

lopiciG 2014.02.14. 16:09:37

@nosce: Most mit vársz? A barátok köztben Nóra volt az esküvői tanu, Juli és Attila esküvőén és még szipogott is annyira meghatódott, holott korábban ő volt Attila menyasszonya, csak dobta Juliért, aki a amú a legjobb barátnője....
Minden nap ilyen sztorikat tol az rtl meg a többi... Lassan már én is elhiszem, hogy ez így lehetséges :D

fran7 2014.02.14. 16:09:51

@Blikknépe: Nem nézem ezt a remek műsort, csak néha beleolvasok a kommentekbe, hogy mi folyik. Nekem ez bőven elég.
Ahhoz szeretnék hozzászólni, hogy mi a műsor célja, mitől válik működőképessé. Az RTL egyik nagyhúzása a játékosok csoportosítása, pl. a nagyszájú Iza, a csajozógép Aurélió ésatöbbi. A műsor manipuláció nélkül is működhetne, ha kiderülne, hogy ezek a felvett szerepek, mennyire hamisak és mennyire önbecsapóak. S figyelmeztetné a nézőt, nem minden az, aminek látszik és, hogy a csajozógép Aurélio, egy figyelemhiányos kiskölyök, azért sír-rí annyira. Az agresszív Gyúrós Jóska, meg a plüsmacijáért áll ki a legjobban. Én az rtl helyében ezt használtam volna ki. Erre lehetne műsort alapozni, nem maci-gate, meg ehhez hasonlók. Lehet nagyon okosak a kreatvok, de azért számtalan jó műsort állítottak már földbe. S rengeteg műsor csak azért menekült meg, mert a megfelelő médiajelenlétet megvásárolták és nem a műsor minősége miatt.

nosce 2014.02.14. 16:13:22

@ő-szinte:
amit nem adtak ki nekünk ide az mind belső :)

HummeRC 2014.02.14. 16:13:41

@ő-szinte: @nosce: azt értsétek meg, hogy nem kellett lopni. A cikk megrendelésre készült. Az okát és időzítését nem tudom, de nem is lényeges, mikor a blikk és az rtl ugyanahhoz a médiacsoporthoz tartozik. Kb mintha az Index megkérné a HV-ot, hogy írjon a tv műsorokról, vagy a totalcar-t, hogy írjon autókról. ;)

FawltyTowers 2014.02.14. 16:13:43

@Blikknépe: hiányoltalak tegnapról, van egy igazolatlan napod, mit tudsz felhozni mentségedre? :))

@☺Mazsola: nehezen jön be az élővadász, de ha nekiállsz adás előtt már 1 órával, akkor műxik. Van úgy, hogy többször kell próbálkozni, valamelyik versenyző stream verziója bejön. A felugró ablakban engedélyezni kell. Veemit nem nagyon kreálnak már, lehet, hogy macerásabb.

@Schlomo Goldberg: szívesen. :)

@HummeRC: hozd ki az ellenőrződet, már többedszerre hiányzol az éccakai műszakról. :)))))

nosce 2014.02.14. 16:15:03

@lopiciG:
hát igen de ezzel így egy éles szavazásnál szembesülni az duuuuurva :)

Hajrááááá Errrnőőőőőőőőőőőő !

nosce 2014.02.14. 16:17:03

@HummeRC:
jó de a tied is csak egy feltételezés volt és nem tény, én pedig megengedtem h esetleg más lehetett :)

lopiciG 2014.02.14. 16:18:39

@zaphodbeeb: igazad lehet, de szerintem jóval több hét után következne csak be, ennyi ideje nincs, hogy ezt kivárja az rtl :)

☺Mazsola (törölt) 2014.02.14. 16:22:53

@FawltyTowers: köszi, este megpróbálom:) vasárnapig csak belejövök:))

csiberibe 2014.02.14. 16:24:31

@HummeRC: a blikk és az rtl ugyanahhoz a médiacsoporthoz tartozik.

ezért is nem mindegy, ki nyer végül... valaki írta fentebb, hogy oly mindegy, nem? Hát nem hiszem. A BB2 nyerteséből pl egy fillért nem húzott utólag se a tv, se a lapok, annyira jelentéktelen volt (ebből a szempontból persze, nem emberileg...). Sokkal jobban járnak azzal, akivel utána hetekig, hónapokig el lehet adni a lapokat meg a tévéműsort... gondolom én.

Veder1 2014.02.14. 16:25:31

@Lasombra: hagyd szerintem, blikknépe kommentjei magukért beszélnek.

Egyébként szerintem mindenre van egyszerűbb magyarázat. Pl.: Lilu, meg az a belevalós srác azért kampányol Viki mellett, mert nekik szimpatikusabb, a szerkesztő meg hagyja, mert leszarja, vagy neki is Viki játéka tetszik jobban. Szerintem nincs itt semmi összeesküvés. Egy ilyen nagy szervezetben, mint az RTL többet foglalkoznak a meetingekkel, meg leadási határidőkkel, minthogy ilyen hülyeségeken agyaljanak.

Veder1 2014.02.14. 16:26:55

@HummeRC: az nem lehet, hogy benne volt valamelyik összefoglalóban? a leadott anyagok jobb minőségűek.

nosce 2014.02.14. 16:29:33

@Vödör:
na de Lasombra-nak igaza van egyértelműen Viki mellett kampányol az öfi szerkesztése, a szart se érő Traktoros nyükögést 5 percekig nyomatják fontos éjszakai térténést meg kihagynak

lopiciG 2014.02.14. 16:31:53

@Vödör:
ebben biztos tévedsz,leadási határidővel meg stb csak a végrehajtó személyzet foglalkozik, de az észt mindig ossza valaki és sokat is agyalnak rajta, hogy smint legyen, marketing

Veder1 2014.02.14. 16:32:50

@nosce: ok, de ez lehet személyes preferencia is (ami mondjuk a profizmussal ellentétes, de hát az RTL-ről van szó), nem valami nagyívű összeesküvés része, csak ennyit mondtam.

beacska 2014.02.14. 16:35:27

@Haynau (Sons of Monarchy): én is gondoltam erre, tipikus RTL-ember, de attól tarok, túl nagy a "sikere" és hosszabbítást kap...mondjuk, ez elég nagy szenyóság lenne

Veder1 2014.02.14. 16:37:59

@lopiciG: én másképp látom, de mindegy.

Ami eszembe jutott, hogy az Éden -hotelben annak idején elég jól vágott összefoglalók voltak, -volt olyan amivel direkt vezették meg a nézőket, és csak később mutatták meg kulcsmomentumokat, hogy döbbenjünk. Na ott láttam kreatív gondolkodást, valószínűleg azért is, mert kisebb csapat kezében volt a döntés, és utólag kellett összerakni a műsort.

HummeRC 2014.02.14. 16:40:58

@FawltyTowers: Viszem már! :)

@nosce: igaz, csak feltételezem a szándékos megrendelést, viszont alátámasztja az a tény, hogyha ellenükre lenne, vagy a tudtuk nélkül került volna ki, 1 perc alatt letiltották volna, valamint nem adnak hozzá képet.

@csiberibe: nem tudom ki nyeri meg és ezt nem is erre írtam. De akár igazad is lehet. :)

@Vödör: nem emlékszem rá, hogy benne lett volna pont ez a kép és most nincs kedvem öfiket vissza nézni archívban. :)

Veder1 2014.02.14. 16:50:42

@HummeRC: csak azért mert ez elég egyszerű magyarázat lenne. Persze a blikk RTL kapcsolatot ismerve valószínűbb a te verziód.

csiberibe 2014.02.14. 16:54:24

@HummeRC: érdekes lenne végiggondolni egyébként, kivel járna jól a rötölö. Olyan kell, aki irányítható, nem lép le a szomszéd csatornához, hozza hetente a címlapsztorit, verekszik, iszik, nősül, férjhez megy, válik, szül, nem szül, kiborul, felborul, leborul... valahogy egyik mostani se tűnik olyannak, akire hosszú távon kíváncsi lennék, mi lesz vele...

Blikknépe (törölt) 2014.02.14. 17:08:57

@Cave Nick: az itt kommentelők jó része teljesen máshogy áll ehhez a műsorhoz, mint a nézők nagy része, akik képtelenek elvonatkoztatni, képtelenek nem zsigeri indulatok alapján ítéletet mondani játékosok és tetteik felett.

a nézők 80%-a ha tehetné fizikailag bántalmazná az általa gyűlölt játékost.

@Lasombra: nem nem, bár a puzsér&gödri páros leoltott pár magadfajtát annoa műsorában.

amúgy nem kell téged összemosni senkivel, megteszed ezt te magad is. persze utólag próbálsz finomítani, mert látod, hogy az itt kommentelők többsége nem az a szegmens, amivel te azonosulni tudnál, de attól még látszik, hogy te a blikknépe kategóriába tartozol inkább.
csúnyán mondva: kilóg a kapanyél a szádból, csak többnyire eltakarja azt bajuszkötőd :D

@fran7: figyelemelvonásos inkább. itt nem ugrálják körül a csicskák, hogy jujj az a neve, hogy aurélió. meg haverzacskó, úúú de cuki. és full armani, milyen menő.
a nagy haverja Z.K. is ilyen volt. a telep összes cigánya rajta élősködött, felülhettek mögé a motorra meg ilyesmi.

@FawltyTowers: láttam, hogy nem fogtad azt a kommentet, amit írtam: én akkor töröltem is magam. óriási megalkuvás részemről, hogy nem bírtam megállni, hogy ne jöjjek megint ide. vezeklnem is kell majd ezért, ez tuti.

Szentpeter 2014.02.14. 17:12:40

De jó... összeesküvés elméletek vannak.. és még ti mondjátok hogy a játékosok mind hülyék... aha..

jasszgeri 2014.02.14. 17:28:56

chat geza, ha ez neked deep house volt, akkor a tovabbiakban tartoztasd magad a stiluselemzesektol. koszonjuk!

Blikknépe (törölt) 2014.02.14. 17:29:54

@nosce: @Vödör:

"egyértelműen Viki mellett kampányol az öfi szerkesztése"

hány éves vagy királyfi/királylány? és még hiszel a mesékben? :D

természetes, hogy az rtl az öfi szerkesztésével, a műsorvezetéssel és egyébb eszközökkel belenyúl a dolgok alakulásába. mi ezen a meglepő?

a siralmas az, amikor embereknek erre az a reakciója, hogy
-de szemét ez a lilu, hogy meri ezt tenni
- cigánybéci részrehajló
stb stb

tessék egy példa:
"Undorítónak tartom hogy az RTL2 és műsorvezetői mennyire nyomják Vikit! Innen is látszik,hogy az egész meccs,le van zsírozva.Azért van ami nagyon piszkálja a csőröm! ...Tiszteletet csak az várjon/Viki/ aki adni is tud! Nos Viki nem nagyon ad senkinek, de elvárja, sőt a műsorvezetők is elvárják! Béci,már addig süllyedt a Belevalóban,hogy rendesen veszekedett a betelefonálóval,pedig gondolnám nem ezért fizetik,de ezek szerint ki tudja???"
stb stb

ilyenkor nem háborogni kell, hanem meg kell köpködni a TV-t jól, esetleg átcsöngetni a szomszédba gerzsonné marikához, és megkérdezni, hogy ő is látta ezt a szemétséget. az se baj, ha a protkó kiesik, hagy habozzon csak a száj...

fel nem foghatom, hogy háboroghat valaki azon, hogy ezek mit tesznek, vagy nem tesznek.

"Alfred Alfred Viki kapott zenét, a Dávid meg nem?!Kedves készítők: "szomorodjatok le" az RTL-nél!!!!
3 · 2 órája
Vera Tóth Remélem kint hagyja Dávid ezt az undorító tehenet!"

hallatlan.

szánalom az egész :D

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.02.14. 17:30:57

@ő-szinte: olo! az égvilágon semmit. Elaludtam.... majd Attila oldalán megnézem. :)

lopiciG 2014.02.14. 17:40:40

@Blikknépe: igen szánalmas, de az is nagyon mókás, hogy te meg erről osztod az igét a sok "birkának" :D

Blikknépe (törölt) 2014.02.14. 17:40:53

www.blikk.hu/blikk_cikkhozzaszolas/?cid=2237155

tessék, kész szociológiai tanulmány a kommentek olvasása. rögtön az első, a 60 éves klimaxon túli julikával az élen, vagy a legutolsó, aki egyenesen vikihez írja a dolgait E/2-ben.

Blikknépe (törölt) 2014.02.14. 17:45:06

@lopiciG: vakok között félszemű a király :D

na de komolyra fordítva a szót: itt nincs sok birka, csak 1-2.(igen pl lasombra :D)
őket próbálom terelgetni...oda, ahol azonosulni tudnak a kommentelők többségével. itt nem tudnak. pont azért nem, mert itt nincs sok birka.

"de az is nagyon mókás, hogy te meg erről osztod az igét "
tudom, azért is csinálom :D

tena_lady 2014.02.14. 17:46:59

@Blikknépe: Ez szerinted érdekel itt bárkit is rajtad kívül? Nem véletlenül ide írunk és nem oda.

_mesüge 2014.02.14. 17:52:17

@Blikknépe: Te tudsz azonosulni az itt kommentelők többségével? Magadat nem akarod terelgetni valahova, ahol tudsz azonosulni?:D:D:D

lopiciG 2014.02.14. 17:54:50

@Blikknépe: aha, nekem meg muszáj volt vmit írnom neked, nehogy rámfogják a többiek, hogy becsicskáztam neked. hehe

Egyébként tényleg az öfiket elnézve ez a "csicska" szleng nagyon reneszánszát éli. :)

Blikknépe (törölt) 2014.02.14. 17:55:29

@tena_lady: olvass kicsit vissza, és meglátod mások hozzászólásából, hogy vannak, akiket igenis érdekel :D

viszont ez nem motivál: akkor is írnék, ha senkit sem érdekelne.

"Nem véletlenül ide írunk és nem oda."
de, szerintem a te esetedben ez véletlen.
megértem, hogy találva érzed magad - ez nem véletlen - de ezen nem háborogni kell, hanem beállni a tükör elé egy tablettel pl, és hangosan felolvasni a saját kommentjeidet.

ha nem érzel változást és a szégyenérzet sem jön működésbe, akkor te komolyan véletlen írsz ide, és a blikk/postr/vissza simont a vv6-ba facebook csoporton sokkal komolyabb közösségi érzésben lenne részed.
megértenéd mi az, hogy tartozni valahova. :DDDD

Cave Nick 2014.02.14. 17:55:58

Fogadok, hogy a mai napon rájuk erőltetnek valami gagyi valentin napos feladatot.

lopiciG 2014.02.14. 17:56:28

látjátok a csorda szellem beindult, most sorra fogod kapni a bántást :))) bibibííí

tena_lady 2014.02.14. 18:00:05

@Blikknépe: LOL

@Cave Nick: Az biztos. Charlotte és Józsi tuti sírni fog. :)

pink ninja 2014.02.14. 18:03:16

@tena_lady: szerintem sárlott nem, valahogy rajta sosem látok érzelmeket, pontosabban, amikor nagyon affektál, akkor próbál érzelmesnek tűnni, alapesetben nem affektál csak tájszólása van.

Blikknépe (törölt) 2014.02.14. 18:04:20

@lopiciG: reneszánszát?

www.youtube.com/watch?v=-HEDfN15P9U

@_mesüge: az én osztályrészem a kozmikus magány.

na de komolyan: gondolom abból adódik ez, hogy index, meg blog.hu, de itt azért nem a kolompár szamanta, a lakatos démondhill vagy gerzsonné marika féle emberek vannak többségben, ezért is lógnak ki feltűnően a sorból azok páran, akik szintén zsigeri indulatokkal viseltetnek akár a műsorkészítők, akár az általuk gyűlölt játékosok iránt.
aztán persze meg vannak sértődve, ha az ember rámutat szánalmas mivoltukra.

lehet bennem/bennünk a hiba, hogy nem tudnánk mellre szívni azt, hogy lilu/béci részrehajló, hogy viki/dávid geci, hogy a csatorna manipulál. kit érdekel?

engem sokkal inkább érdekel az, hogy emberek hogy jutnak el idáig, mert nyilván nem a titanickal együtt süllyedtek le erre a szintre.

tena_lady 2014.02.14. 18:05:49

@pink ninja: Ugyan már! Már Viki is sírt. A többiek meg mind hamarabb elbőgik magukat. Én rá is segítenék a Titanic zenéjével.

nosce 2014.02.14. 18:06:45

@Blikknépe:
"természetes, hogy az rtl az öfi szerkesztésével, a műsorvezetéssel és egyébb eszközökkel belenyúl a dolgok alakulásába. mi ezen a meglepő?
"

Itt nem azért állapítjuk meg h milyen irányban részrehajló a retek meg az öfije, hogy jujjjj meg háááá meg eztígyhogggyyy meg a kurva anyjukat, hanem azért mert ha részrehajló akkor annak oka van, ha megvan az oka akkor anticipálhatók a történések és ezen okoskodni már érdekes lehet mert h a féldebil Traktoros mit nyüszög 10 percen keresztűl a 3/4 debil iza fülébe meg mit beszélget cigizéskor a 3/4 debil Vikivel a dohányzóban azt pont leszarom meg magát a műsort is mert szarfos mindenhogy

FawltyTowers 2014.02.14. 18:07:37

@tena_lady: engem pl érdekel. Igen jó meglátásai vannak.

Cave Nick 2014.02.14. 18:07:52

@tena_lady: Van olyan játékos, aki még nem sírt?

Blikknépe (törölt) 2014.02.14. 18:17:26

@nosce:

"Itt nem azért állapítjuk meg h milyen irányban részrehajló a retek meg az öfije, hogy jujjjj meg háááá meg eztígyhogggyyy meg a kurva anyjukat"

ha te nem, akkor oké, de az ilyenen rugózók többsége pontosan ezért. viki rajongó egy sem rugózik ezen, csak vikigyűlölő. de persze lehetne fordítva is.

3 féle néző van:
a)aki érdekességből, szociológiai tanulmány mibenléte miatt, esetleg szórakozásból nézi ezt a "fost"

b)vmelyik szereplő iránti rajongásból

c)valamelyik szereplő iránti gyűlöletből nézi.

bár a b is gáz, és sokszor összemosódik az egyik iránti rajongás az ellenérdekelt játékos gyűlöletével, a c a legalja.

a b és c kategóriába tartozó véglényeknek egyszerűen nincs képesítésük az ilyen műsorok feldolgozására. és persze ez ne csak ebben jelentkezik, az élet más területén kifejtett megnyilvánulásaikban is utolérhető.

mivel statisztikám nincs róla, csak feltételezés, de szerintem az intelligencia és az a-b-c csoportba tartozás közötti korreláció igencsak közelíheti az 1-et.

Blikknépe (törölt) 2014.02.14. 18:21:29

@Cave Nick: laci :)
meg a buzikurva. vagy már ő is sírt?

@FawltyTowers: félsz tőlem, ezért álltál be mögém :DDD

FawltyTowers 2014.02.14. 18:25:14

@Blikknépe: eddig is leírtam, hogy mennyi mindennel egyetértek, amit idevakarsz, te lóóóó! :)))

Ez is egy kritika a műsorról.
magyarnarancs.hu/publicisztika/vv6-botrany-88522

Cave Nick 2014.02.14. 18:27:17

@Blikknépe: de ha már itt tartunk, biztosan lennének, akik szerint az intelligencia mértéke és a buzikurva szó használatának gyakorisága között is erős korreláció van.

lopiciG 2014.02.14. 18:27:30

@Blikknépe: nem inkább átnézett rajtda? :)

(jaja, látom a csicska az örök a gettóban)

tena_lady 2014.02.14. 18:27:37

@FawltyTowers: Más szemszögből látjuk a dolgokat. Mármint te meg én. Én már láttam egy tv csatorna működését, illetve a rajongók és az úgy úgymond haterek viselkedését. Élőben és neten keresztül is. Szóval nagyjából tudom, hogy mi áll amögött, ha valaki ilyen szélsőséges viselkedést produkál a neten. Nem tudom komolyan venni. Támadni se, kedvelni se, értékelni se bármilyen szempontból.

@Cave Nick: Zsoltot még nem láttam. Meg talán Dorkát. De lehet, hogy sírtak már, csak nem vettem észre.

Cave Nick 2014.02.14. 18:30:08

@FawltyTowers: én még mindig azon szakadok amit a György Péter mondott:

"Van egy fiatalember, aki a nemi szervét lengeti, és van valami nő, aki ezt unottan nézi."

Cave Nick 2014.02.14. 18:31:33

@tena_lady: Zsoltnak az orra folyik, ha elérzékenyül, mint erre valaki már rámutatott

CukIság 2014.02.14. 18:38:52

@Blikknépe: nekem is Viki a kedvenc karakterem, de azt szeretném, hogy veszítse el a párbajt. Azért, mert ő valamilyen szinten már megnyerte azt a játékot, beverekedte magát a győztes pozícióba. Ahogyan eleinte Simon is. Simonnak is már szinte nyomasztó volt a fölénye. És most ugyanilyen nyomasztó fölénybe került a többiekkel szemben Viki. Még a csatorna is hozzá ragaszkodik, még Rácúr is érte kampányol, még VV Attila is csatarendbe áll, hogy maradhasson, mert ő az értékesebb, fajsúlyosabb karakter, akiből többet lehet profitálni. Oké. Épp ezért menjen. Mert máris bebizonyította, hogy képes megnyerni egy ilyen játékot. Nem kell a valóságban is nyernie ahhoz, hogy nyertesként hagyja abba.
Én sokkal jobban szeretném azt látni, hogy az eddig punnyadó, szürke karakterek mit kezdenek magukkal Simon és Viki nélkül. Leginkább Zsoltot szeretném látni aktívabbnak, mert ő túlságosan kényelmes, pedig több lenne lenne, szóval tessék végre felnőni a feladathoz.
Ugyanakkor a (számomra) negatív karakterek is hadd bontakozzanak ki jobban, Viki túlságosan elnyomta őket is. Ha Dávid kimenne, az ármánykodó Sárlott periférián maradna, senki sem akarna vele összefogni. Most jobban érdekel az, hogy az "összeesküvők" milyen irányban indulnak el, mit kavarnak, mintsem az, hogy Viki végighasít a műsoron.
Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de idáig elégedett vagyok azzal, ami történt. Szerintem pont akkor válik izgalmassá a műsor, amikor elszürkül, pontosabban amikor a szürke karakterek lépnek színre. Őrájuk most jobban kíváncsi vagyok, mint az értelmes, tehetséges, sokoldalú, kreatív játékosokra. Annak ellenére, hogy Vikivel szimpatizálok. Ráadásul, ha már egyszer az RTL a "legaljából" merített, ha prostira, homokosra, leszbikusra, faszpörgető hülyegyerekre bízta a műsort, akkor csak arassa le, amit vetett, akkor csinálják ők a műsort, és vessék ki maguk közül az értelmes játékost. Így legalább az RTL klub is levonja a tanulságot, hogy meddig éri meg fullba nyomni a kretént. Szóval hajrá legalja, tiétek a pálya, lássuk, mire mentek.

Blikknépe (törölt) 2014.02.14. 18:39:54

@Cave Nick: melyik? 2 kurva van bent, egy heteroszexuális nő, és egy homoszexuális férfi.

volt itt már linkelve korábban, hogy dávid volt munkatársa a VV6 oldalán kiírta, hogy dávid milyen melegbárokban volt "felszopófiú" londonban.
mikor visszakérdeztek páran, hogy ő honnan tudja, csak nem ő is? erre az illető válaszolt, hogy de bizony ő is, de ő ezt nem is tagadja, nem is szégyelli.

"de ha már itt tartunk, biztosan lennének, akik szerint az intelligencia mértéke és a buzikurva szó használatának gyakorisága között is erős korreláció van."
biztos vannak ilyen hozzá nem értők, de nem foglalkozom ezekkel.

Mrs. Clayton 2014.02.14. 18:41:05

@tena_lady: hát ezzel totál egyet tudok érteni, szerintem a csatornának totál mindegy melyik IQ fighter megy vissza vagy marad kint
nem gondolom, hogy akár Viki, akár Dávid olyan okos lenne, mert akkor egyik sem égetné magát olyanokkal mint amiket csinál, lásd nagyképű menőzés, meg antiszociális módon mások alázása
ez hosszú távon a kinti életben nem kifizetődő
plusz azt sem gondolom, hogy Dávid beépített vagy fizetett lenne? minek, hiszen adja az ívet saját magától is, de lenne gondolom másik 1000 retardált, aki ingyen is kavarja a kakit

Blikknépe (törölt) 2014.02.14. 18:46:23

@Jess G: "plusz azt sem gondolom, hogy Dávid beépített vagy fizetett lenne?"

mindegyik fizetett. nem tudom mennyit kapnak, de a VV1-ben anno havi 80ezret kaptak alapból a játékosok a szerződés időtartamára.

"a csatornának totál mindegy melyik IQ fighter megy vissza vagy marad kint"
ha mindegy lenne, akkor dávid nem gy viselkedne, és a készítők sem manipulálnák ilyen irányba a dolgot.

elég megnézni VV ati oldalán a szimpátiazsavazás alakulását.
a tegnapi adás előttig dávid vezetett 100+ like-kal. az adás közben/után viki elkezdett feltörni, mint a talajvíz, ez volt az a pont, amikor a sok vikigyűlölő bekattant, hogy mi az a sok viki, és milyen geci a lilu, a béci, az rtl, hogy így nyomják vikit.

ma már 25+ like-kal vezet viki. facebook csoportban, ahol a 'szavazók' nagy része b és c kategóriás, és reprezentatív(abb) mintája az összes szavazónak.

tena_lady 2014.02.14. 18:48:36

@CukIság: Charlotte-tal kapcsolatban teljesen más véleményen vagyunk, de ezzel egyetértek. :) Különösen ezzel:
"Szerintem pont akkor válik izgalmassá a műsor, amikor elszürkül, pontosabban amikor a szürke karakterek lépnek színre."

@Jess G: "nem gondolom, hogy akár Viki, akár Dávid olyan okos lenne, mert akkor egyik sem égetné magát olyanokkal mint amiket csinál, lásd nagyképű menőzés, meg antiszociális módon mások alázása
ez hosszú távon a kinti életben nem kifizetődő"
Hát én sem. Ezért is írom mindig azt, hogy Dávid jobb taktikus, nem pedig azt, hogy okos, vagy okosabb.

Cave Nick 2014.02.14. 18:48:55

@Blikknépe: Vigyázz, nehogy te is bekattanj, mint vikigyűlölő-gyűlőlő, mert vannak erre utaló jelek. :D

CukIság 2014.02.14. 19:00:00

@tena_lady: igen, ezt lehet látni a valóságban is, ahol jobban fáj, és nagyobb traumát okoz. Egy kicsit olyan ez, mint amikor egy iskolai lövöldözés után a gyerekek állandóan lövöldözőset játszanak, mert a valós traumát játékká kell tenniük, hogy feldolgozhassák. Rengeteg trauma éri a világot azzal, hogy a tehetséges, kreatív embereket kicsinálják. És ezt most végig akarom nézni játékból is. Ne legyen igazságosabb a műsor, mint amilyen a valóság. Annyira úgysem tud rosszul elsülni ez a műsor, mint amennyire rossz a világ. Sárlott, Dávid, Aurelio sosem tud olyan furmányos lenni, mint amilyenek a politikusok stb. Ők szentek azokhoz képest, és a műsor egy középkori misztériumjáték ahhoz viszonyítva, ami naponta körülvesz minket.

Blikknépe (törölt) 2014.02.14. 19:03:23

@Cave Nick: ne akard rámvetíteni a hiányosságaidat/gyengeségeidet!

nincsenek erre utaló jelek, nem is lehetnek.

Mrs. Clayton 2014.02.14. 19:04:01

@CukIság: valami hasonlót mondtam pont tegnap, az egyik oldalon vannak a gyengébb képességűek, akiket Viki a vérbe széts zivatott, ők nem tudnak leállni vele vitázni, mert ehhez nem értenek, Viki kb az első szó után még nagyobb hülyét csinálna belőlük mint amekkorák, így bevették a Dávid gyereket főnöknbek, akinek meg valljukmeg nem is volt más lehetősége, mint vagy elvállalja a vezér szerepet vagy behódol Vikinek
számomra is nyilvánvaló, hogy a másik oldal a genyóbb, hiszen Viki mellé álltak vagyis nem zavarja őket, ha őket/másokat szivatnak, mert szerintük az vicces, nincs bennük együtt érző képesség
@tena_lady: én még a taktikussággal is óvatosan bánnék, ugyanis ezeket ők nem kitervelik és véghez viszik, hanem egyszerűen egyszerűek mint a faék és sodródnak az eseményekkel
a Viki egyszerűen csak a kb menőkhöz szeretne tartozni ezek Iza, Zsolt, Dorka, talán még Pink is ők sose vennék be magukhoz, ha nem szivatná a szerencsétlenebbeket és ezáltal nem lenne nekik vicces
azt is írtam már hogy szerintem a Traktorossal is azért van csak jóban mert a tájszólása miatt ugyanolyan "fogyi" mint ő a kövérségével, ezért is ő a cimbije

Cave Nick 2014.02.14. 19:06:46

@Blikknépe: kimaradt egy nem elhanyagolható kategória: d, aki a csöcsök miatt nézi (bár ebben a szériában éhen marad)

CukIság 2014.02.14. 19:07:48

@CukIság: ja és kifelejtettem Vikit, mert ne felejtsük el, hogy Simont meg ő csinálta ki. Akkor játsszuk le így, hulljanak ki az érdekesebb emberek. Hogy ne hozzak túl közeli példát, legyen az orosz forradalom, aminek a legnagyobb nyertese Sztálin lett, a szürke eminenciás. Hogyan lehetséges ez? Mi történt, hogy győzhette le a többieket? Én ezt akarom látni, úgyhogy Viki csak menjen szépen vissza a főiskolára meg edzeni. Neki legalább van hová visszamennie, nem olyan kilátástalan a jövője, mint mondjuk Józsinak.

Cave Nick 2014.02.14. 19:10:22

@Blikknépe: őszintén szólva azt sem tudom miről beszélsz, ehhez ideológiailag nem vagyok elég képzett.

Blikknépe (törölt) 2014.02.14. 19:10:31

@Cave Nick: ez nem külön kategória. mindhárom kategóriában vannak olyanok, akiket érdekelnek a csöcsök.
de hogy valaki csak ezért nézze, amikor ott az ingyenpornó a Tv-n vagy a neten, és csöcs helyett mindjárt ATM meg DP is van closeup-ban

Cave Nick 2014.02.14. 19:11:38

@Blikknépe: ez más azért, olyan mintha a szomszéd lányt néznéd, érted

CukIság 2014.02.14. 19:12:47

@Jess G: Igen, láttam, amit tegnap írtál, még válaszoltam is rá (ma délután, hehe), amit nyilván nem láttál, úgyhogy most bemásolom:
úgy is lehet nézni, hogy a "full kretének" meg a kicsit értelmesebbek tömörültek csapatokba, de szerintem Viki alapvetően a szexuális erkölcsi elveivel osztotta két táborra a villát.
Kiosztotta Aureliot, hogy miért nem egy lánnyal foglalkozik. Azt is mondta, hogy Teoval nem érdemes foglalkozni, mert leszbikus, Dávid pedig egyenesen genetikai hulladék. Sárlott minden nap megkapta, hogy kurva és nemibeteg, Simon is elkapta tőle, másokat is megfertőz ez a kurva. Csak Józsi ment át Viki etikai szűrőjén, ezért nem is értette, hogy csatlakozhatott a perverzek táborához.
Persze Viki kirohanásain túl, a többiekben is van valamiféle mérce, ami szerint ítélkeznek. Első este a buliban Zsolt arról kezdett beszélni, hogy neki nem nagyon voltak egyéjszakás kalandjai, mert szerinte az hülyeség. Iza helyeselt, neki se; miközben Sárlott bőszen "flörtölt" volna Zsoltival, az pedig ridegen elutasította. Dorka azt mondta magáról, hogy büszke rá, hogy nem könnyen kapható.
Pink jelszava a béke és szeretet, Krisztián jelszava az őszinteség.
Tehát alapvetően azt gondolom, a társaságnak ez a fele azért tart most egy kicsit jobban össze, mert valamennyivel hajlamosabbak a tisztességes viselkedésre (ez nagyon szubjektív mérce, mert a késsel fenyegetéstől a gatyalehúzáson át a víz alatt szopásig lehetne sorolni a dolgokat).
A két társaság máshol súlyozza az erkölcsöt. Dávid táborában fontosabb az, hogy ne sérts meg, ne nyúlj a tárgyaimhoz, ne legyenek kétfilléres poénjaid, ne fingj a szobába, tartsd tisztán a feneked, csináld, amit mondok és takaríts.
Viki az ilyesmit lazábban veszi, szexuálisan viszont szigorúbb.
Persze azt is lehet mondani, hogy alapvetően szimpátia alapon szerveződtek. Viki összebarátkozott Dorkával, vele tart Zsolti, plusz összebarátkozott Krisztiánnal; Iza pedig kötődik Dorkához is, Zsolthoz is, Krisztiánhoz is. Pink összeveszett Dáviddal, Aurelioval nem jutott dűlőre, utálja Teot és Izával alszik. És ez a társaság kevésbé hazudós, őt pedig túl könnyen átverik, tehát Viki a számára biztonságosabb választás.
A másik társaságban kicsit kaotikusabbak, törékenyebbek a viszonyok. Aurelio, Dávid és Józsi elvileg barátok, de gyakorlatilag röhögnek Józsin. Sárlott elvileg Simon után eped, gyakorlatban masszívan kötődik Józsihoz. Teo pedig Aureliohoz (?)

Blikknépe (törölt) 2014.02.14. 19:14:26

@CukIság: "simont meg ő csinálta ki"

a VV-k történetének lagnagyobb húzása, legnagyobb fegyverténye.

amúgy jessG meg te még odaértek az alsótörökverői művház magányosok péntekje nevű rendezényére, ahol gerzsonné marika biztos osztaná a véleményeteket :D tenaladyt meg lasombrát is vihetnétek :D

@Cave Nick: ne aggódj, majd egyszer kérünk vmi apró szívességet

lopiciG 2014.02.14. 19:16:54

@CukIság: szerintem Józsi ezerszer boldogabb lesz, ha majd innét kijut mint Viki, mert ő legalább megtalálta macikája anyját... majd elmegy biztonsági őrnek vagy vmi, nem tűnik úgy, hogy celeb akar lenni.

CukIság 2014.02.14. 19:17:03

@Blikknépe: nem, ezt felülmúlja, hogy most Vikit csinálják ki. Ha Simon elsikálása tetszett neked, akkor a Viki elleni hadjárat miért nem tetszik?

Mrs. Clayton 2014.02.14. 19:17:26

@Blikknépe: ok értem, tehát adott egy ember, aki havi 80k-ért bemegy egy ilyen helyre és totál hülyét csinál magából csak azért h 40k-val 2 hét után hazamenjen, hát ez kb azt jelenti, hogy bement ingyen játszani a játékba, magyarul nem egy zseni
azon túl,minek égetné magát ilyennel egy csatorna, h fizetett emberrel dolgozik, hogy aztán jól lebukjon, amikor van neki egy fizetett szereplős "valóságsója" az ÉNB
ott az észlény Alekosz, az is eldobta a házat, kocsit, pénzt, mert elhitte, hogy ő valami népszerű megkerülhetetlen sztár, szted ha bármennyi pénzről is lenne szó az ilyen képességek mellett nem derülne ki baromi gyorsan? ugyan, látod még 20-30 milliókért se maradnak nyugton/csendben ezek az okosok, akkor majd 80ért kussolnának?

CukIság 2014.02.14. 19:18:34

@lopiciG: nos igen, ő biztonsági őrnek született. Azért a szerelmére kíváncsi lennék, remélem, ma este beviszik neki a villába. :) (Simont szinte biztosan beviszik).

Mrs. Clayton 2014.02.14. 19:22:44

@CukIság: na, ezt akkor megbeszéltük, mert sztem is valami ilyesmi a szitu
már csak arra leszek kivi, hogy valóban ki fog kint maradni
szerintem ezek az előszavazások, mint ami itt is fent van azért csalókák, mert nem tudni, hogy reprezentálja-e a ténylegesen szavazók körét, múltkor bejött és a sikkasztó pasi maradt kint
ez is milyen gáz, a nevét nem is lehet tudni már, csak hogy mivel híresült el

CukIság 2014.02.14. 19:31:03

@Jess G: szerintem Viki helyzete reménytelen. A potenciális szavazók épp azok, akik rühellik a fölényesen okoskodókat. Simon pont az elesettsége miatt vált népszerűvé. "Azt a levegőt szívod be, amit én kifújok." "Simonka, te egy senki vagy." - ez a potenciális szavazók számára olyan, mintha személyesen beléjük rúgott volna. Ráadásul ellopta a macikát :) áhhhh..... tuti bukás.

Mrs. Clayton 2014.02.14. 19:39:14

@CukIság: úgy legyen valamiért én is azt gondoltam hogy Dávidot szeretném vissza, de engem is beszippantott a gépezet és tegnap meg egész szimpi lett Viki és unszimpi Dávid
viszont ha megfigyeled most a Dávid a fölényes, nagymellényű, és az egyszeri néző sztem már nem is emlékszik arra, hogy mit csinált Viki 1 meg 2 hete, én se, egész emlékeztetni kell magamat, amikor azt gondolom, h hoppá maradjon inkább ő
majd meglátjuk, a vak is azt mondta

lopiciG 2014.02.14. 19:40:46

@CukIság: egyetértek, de ezen az alapon VV Attilának sem kellett volna megnyernie, még is nyert.
Ráadásul Viki egy homo ellen megy, a legtöbb hapsi meg utálja melegeket.

genevieve 2014.02.14. 19:54:06

na basszus, egyre több kommentet kell átugornom:-(

a hogyvolt kezd elvillásodni:-)

genevieve 2014.02.14. 19:57:23

egyébként sziasztok:-)

Szentpeter 2014.02.14. 19:59:32

@genevieve: Kit.... a kis bolonyézét... kutyát..

genevieve 2014.02.14. 20:06:33

@Szentpeter: most csak az udvaron fociztunk egy kicsit, későn értem haza:-(

de majd holnap:-))

pushpang (gyilkos ukrán harcidelfin) 2014.02.14. 20:54:20

húha, tök jó volt visszaolvasni a kommenteket. Télleg.

CukIság 2014.02.14. 21:43:56

@lopiciG: Az ötödik szériát sajna nem láttam, pedig ahogy itt olvasom, még az lett volna a legtűrhetőbb, legérdekesebb. A másik: a legtöbb hapsi utálja a buzikat, és utálja a dagadt antinőket. Lehet választani.
süti beállítások módosítása