Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Grimm webizód a 3. évadhoz – Meltdown

2014. január 23. 16:00 - Kapitánylány

„És azonnal egy fagyos, halálos hűvösség szaladt végig a végtagjain." - The Ice-Maiden

Mint azt tudjuk, Portland-et elárasztották a zombik. Wu és Franco Bud boltjánál kopogtatnak, Wu szerint sok bejelentést kaptak a környékről, arról érdeklődik, hogy nem tapasztalt-e Bud szokatlan dolgokat. Bud nem tud mondani semmit, talán csak annyit, hogy a felesége már háromszor hívta az elmúlt órában emlékeztetve az esti vacsorára, de ez szerinte normális. Wu nem túl boldog ettől a választól, de meghagyja Bud-nak, hogy ha bármit észrevesz, akkor azonnal szóljon, majd távoznak.

01.jpg

Bud visszamegy az üzletbe, telefonját nézi, hátha megkapta már a negyedik hívást, de ekkor különös hangot hall, elindul az irányába. Megnyugodva veszi észre, hogy nincs a másik szobában senki, de ekkor az ajtón betör egy zombi, Bud átváltozik ijedtében, majd bezárkózik egy fagyasztóba. A telefonját kezdi el keresni, amit sikeresen kint hagyott, közben az ajtót folyamatosan ostromolja a zombi. A telefonon új üzenet jelenik meg, ha Bud nem ér haza 7-re, akkor a kanapén alszik.

02.jpg

Bud úgy hallja, hogy nincs senki az ajtónál, ezért négykézláb kimerészkedik a szobából a mobiljáért. Nick-et próbálná felhívni, de csak a hangpostája jelentkezik be, ezt egy hangos "Nagyszerű!" felkiáltással veszi tudomásul, a zombi így rátalál, de Bud-nak sikerül még visszamenekülnie a rejtekébe. Próbálja a 911-et hívni, azonban a fagyasztóban nincs térerő.

03.jpg

Újra csend van, Bud kinyitva az ajtót végre egy kis térerőhöz jut, fel is hívja a 911-et, de csak annyit sikerült bemondania, hogy kicsoda és hol van, a zombi újra rátámad. Wu és Franco hatol be az üzletbe, Bud-ot keresik, aki rémülten jön ki a fagyasztóból, kérve, hogy a rendőrök ne lőjék le. Figyelmeztetné őket, de ekkor a zombi a rendőrökre támad, kiveri a kezükből a fegyvert, mindhárman a fagyasztóba menekülnek, nagyszerű rendőri intézkedést láthattunk! Wu erősítést kér, Bud csodálkozva veszi tudomásul, hogy nekik van térerejük, biztos más technológiával dolgoznak, Wu morcosan kéri, hogy Bud fogja be.

04.jpg

Bud azonban tovább folytatja, Wu közben a fejét veri a falba. Hank érkezik meg erősítésként, Wu-ékat keresi. Srácok kinyitják az ajtót, figyelmeztetik Hank-et a zombira, aki a fegyver helyett ököllel vívja meg a harcot vele, egy ütéssel a földre küldi, igen elégedett az eredménnyel.

05.jpg

06.jpg

Ma este folytatódik a TV2-ön a Grimm 3. évada, a hogyvolt is érkezik utána, nyauuuuu öröksége által mostantól tőlem. Várok Mindenkit szeretettel, gyertek, kommenteljetek!

Címkék: grimm
26 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2014.01.23. 16:09:16

Üdv az új hogyvótírónak :)

Pácsó Ármándó 2014.01.23. 17:30:23

Köszi a figyelemfelkeltést! Ezt a webizódot hol lehetne meglesni? Netboltban?

Kapitánylány 2014.01.23. 17:40:24

illetve korábban is volt már egy webizód széria, de ahhoz végképp nem találtam feliratot :( sőt, most rá akartam kukkantani a youtube-on, de nincs engedélyezve Magyarországon :(

Pácsó Ármándó 2014.01.23. 17:43:32

@Kapitánylány: Hálás köszönet! a korábbit láttam!

Kapitánylány 2014.01.23. 17:49:31

@Dogla: este beülni Elias-ba ;) és elolvasni, majd kommentelni, utána aludni menni :D

Gabba 2014.01.23. 20:13:52

Webizód hogyvolt!! ilyet se láttam még, köszi!

aggyistenbrittudós (törölt) 2014.01.23. 20:17:56

Én is nagyon díjazom!
Bud. Na őt nem.

Kapitánylány 2014.01.23. 20:27:36

@St. Pácsó Ármándó: én is szeretem Bud-ot, de ez köztudott :D

Pácsó Ármándó 2014.01.23. 20:54:35

@Kapitánylány: Lájkollak! Ki ez az ember az avidban?

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.01.24. 08:20:51

Nem is tudtam hogy vannak webizódok, majd meglesem. Elolvasva úgy tűnik, cselekmény az nincs, de Bud játéka miatt biztos vicces.

AaannnaaA 2014.01.26. 12:20:17

Köszi szépen az írásért, látom jön holnap a rendes részé is :) Belenéztem szinkronnal, de maradok az amcsi verziónál, már megszoktam az eredeti hangokat.
A webizód tök jófejség a készítőktől, hogy amíg Grimm nélkül van a nép két évad között, addig is vetnek nekünk némi morzsát.
Ööö, Grimm rajongói közösségben nem ciki elárulni (ugye?), nekem a sorozat zenéje a csengőhang a telómon.

Pácsó Ármándó 2014.01.26. 14:38:53

@AaannnaaA: :-)
És nem szoktad keresni a telefonod, ha megszólal a tv-ből a sorozat zenéje?

Kapitánylány 2014.01.26. 20:29:25

@AaannnaaA: hát én ezzel vitatkoznék... (és ezt most viccnek szántam, nem megsértődni :D )

Kapitánylány 2014.01.26. 20:43:43

@St. Pácsó Ármándó: @AaannnaaA: nem aggódni, nem sértődős a lány, de sose lehet tudni :D

AaannnaaA 2014.01.26. 20:57:02

@St. Pácsó Ármándó: @Kapitánylány: Jaja, bírja az ütéseket (ideig-óráig).

Látom új avatarod van, Nick nem élt sokáig :) Spock pont olyan csodálkozó fejet vág, mint Dogla macskája...

AaannnaaA 2014.01.26. 21:00:11

@St. Pácsó Ármándó: Tényleg, Person of Interesttel hogy állsz? Túljutottál már a harmadik részen, vagy ne is kérdezzem?

Pácsó Ármándó 2014.01.26. 21:02:42

@AaannnaaA: A jövőhétre van betervezve :-)

AaannnaaA 2014.01.26. 21:04:19

@St. Pácsó Ármándó: Ja, értem. Jövő hétre nekem is csomó sorozatrészem van betervezve. Ugye...

Pácsó Ármándó 2014.01.26. 22:36:15

@AaannnaaA: Nem is gondoltam volna, hogy lehet bennem egy hogyvoltíró nagysággal közös pont. Köszönöm! :-)
süti beállítások módosítása