Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Szolgálati közlemény: megvan az X-Faktor írója

2011. augusztus 30. 10:00 - sixx

Ne tessék több pályamunkát küldeni, candyparfumegirl írja az RTL zenés bohócműsorának hogyvoltjait. Csüggedni nem kell, van kiadó sorozat kismillió, 13-as raktár, Az esemény (mindkettő Viasat), de ha jól látom a CSI-család is abbamaradt, pedig ott három sorozat is van. Ha valaki írna, nagyon szívesen látjuk, keressen egy olyan sorozatot, ami nem volt még a hogyvolton, és éppen látható valamelyik magyar tévében, küldje el egy epizód leírását a hogyvolt kukac gmail pont com címre, a többit meglátjuk.     

16 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Flankerr 2011.08.30. 10:33:58

Na ez jó hír, méltó kezekbe került...:)

candyperfumegirl 2011.08.30. 10:37:38

Köszi! Várom már nagyon, remélem, jó széria lesz, sok hálás alapanyaggal... ;)

Gabba 2011.08.31. 21:01:03

Khm, csak jelzem, hogy a 13-as raktárnak megvan a hogyvoltozója :)

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.09.05. 14:44:17

perfumegirl!

valahol a neten láttam azt a lányt, aki frenetikusan, pontosabban fenomenálisan énekelte az egyik Joplin dalt, nem tudod hol található? Nekem elég lenne csak ez a rész. Elképesztő volt! Joplinon kívül még nem hallottam ezt ilyen jól énekelni senkitől. És plusz gyönyörű a csaj és bármilyen hihetetlen is, de magyar(!), elképesztő... úgyhogy bárkinek hálás leszek, aki vagy megtalálja, vagy felteszi nekem azt a részt a netre (legjobb lenne a youtubera), és ide kiteszi a linkjét... köszi... (tévét nem nézek, mert, mert, ez hosszú, vagyis nincs türelmem már a tévéhez, de a neten bármit megnézek...)

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.09.05. 15:00:53

@sixx:

köszi! megmentetted az életemet! komolyan borzongató, mondjuk én nekem abszolút kedvenc a Joplin, de tényleg nem hallottam még senkit ilyen jól énekelni ezt a dalt Joplin óta...

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.09.05. 16:08:44

@sixx:

hú, de szigorú vagy, nekem jó a csaj aurája, szimpatikus és különben is majd kinövi magát.

nathalie 2011.09.05. 16:31:13

@oázis:
nem ő a megasztáros lány, ott is már volt. sztem még a ruhája is ez volt :) Nekem nem jön be.

A joplinos lány nekem nagyon hasonlít az előző szériából szabó mariannra. Valahogy azt az "életérzést" hozza. Bár sokkal jobban énekel,de szerintem nem lesz szimpi a nézőknek és nem fognak rá szavazni.

oázis · http://mindenamino.blog.hu/ 2011.09.05. 20:07:39

@nathalie:

ezer szerencse, hogy nem néztem az előző szériát, így nem kell senkit hasonlítgatnom senkihez... most is csak a netről fogok szemezgetni..

nathalie 2011.09.06. 09:36:27

@oázis:
valóban nagyon szerencsés vagy...
süti beállítások módosítása