Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Újabb hogyvolt-kategória közeleg

2008. szeptember 25. 10:00 - sélli_

A sportesemények siralmas közvetítése, - leginkább nem közvetítése - kapcsán ötlött fel a gondolat, hogy mostantól többé-kevésbé rendszeres jelleggel sport-témakörű hogyvoltokat is "sugároznánk" kedves olvasóinknak. Mivel a varázsdobozban kellő mennyiségű ilyen típusú műsorról lehet lemaradni, - vagy a kritikán aluli sportkommentárral övezett, élvezhetetlenségig fokozott hangulat miatt inkább nem is nézni, első nekifutásra próba jelleggel egy Forma1-hogyvolttal szórakoztatnák a nagyérdeműt.

Amennyiben van rá igény, BL- és PL meccsek is sorra kerülnének, mert gyanítom, hogy a NŐI-csatornává avanzsált adó miatt többen lemaradnak a labdarúgás eme emeltszintű fortélyairól. (Azt már csak zárójelben jegyzem meg, hogy a PL-meccsek nyomonkövetésére vágyó kollégának nem elég, ha Uρsport2-je van, de nem ám! Mert ha a nem megfelelő kábelszolgáltatótól vásárolja a csomagot, akkor biza arról is lemarad! De inkább bele se menjünk…) Olvasói igényfelmérés céljából várjuk ötleteiteket, hogy F1,foci-kézi-vizi-kosár-labda mellett miről olvasnátok szívesen; természetesen a vállalkozókedvű hogyvolt-írókkal egyetemben!

12 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mándruc 2008.09.25. 10:58:53

Szuper ötlet szerintem, kíváncsian várom. Viszont magáról a sporteseményről lesz a HV, vagy a kommentárról?

sélli_ 2008.09.25. 11:08:23

Hát a kommentárról is lehet hogyvót, simán elmenne a 'szarfosmoslék' cimke alatt :)
Egyenlőre úgy gondoltam, hogy maga a sportesemény hogyvoltozódik. Aztán majd alakul, ahogy alakul!

don rafael 2008.09.25. 11:48:09

ez a szarfosmoslék dolog is elakadt sajnos, pedig bőven lenne miről írni.
az F1 tudósításra viszont nagyon kiváncsi vagyok :)

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2008.09.25. 12:02:03

Javasolhatnám esetleg az Amerikaifutball mérkőzéseket is? Elsősorban azokra a NFL meccsekre gondolok amelyeket a mezei, csak magyarkommentátoros Sport1-2-t néző szurkoló nem láthat, ESPN-n vagy egyebeken... biztos olvasnám....

sélli_ 2008.09.25. 12:38:08

Jó ötlet, de NFL esetében mindenképpen valami 'szakértő' embernek kellene írnia, én meg sajnos nem értek hozzá... 'Kék 42, Kék 42':))

Sigismundus · https://csakugyirkalok.blogspot.com/ 2008.09.25. 14:39:11

Biztos vannak nagyon hozzáértők, már sok csapatnak van magyar rajongó oldala.

Más, egy ötlet vagy javaslat, ezt az összes sport-posztnál érdemes volna alkalmazni. Lényege, a cím csak a csapatok neve lenne meg a mérkőzés dátuma. Pl Debrecen-Győr 08.09.26. az eredmény az ne, az legyen benn a posztban, a legvégén.. elvégre ha sorozat-posztoknál sem jó dolog egyből az elején lelőni a főpoént.

Illumination 2008.09.25. 23:38:33

a) de akkor ezek legyenek maximálisan elfogulatlanok (főleg F1)
b) ezek is viccesen legyenek tálalva :D

sélli_ 2008.09.26. 11:54:20

Illumination, háááát azt hiszem az a) résszel kicsinykét bajban leszek... (egyből ez ugrott be elsőre nekem is, hogy ezt most így hogy...) ígérem megpróbálok objektíven egyen-fikázni, jó? :))
A b)-n egyértelműen rajta leszek!

Sigis, az NFL-t én tényleg nem vállalhatnók. Részemről: szezonban F1, szezon után síugrás, időnként BL és PL meccs (HV végi eredménnyel!). A többi sportág marad a többieknek :)

Viktor421 (törölt) 2008.09.28. 08:58:41

Én vevő lennék az alpesi síre és a biathlonra a télen. De még nagyon messze van...

leeann 2008.09.28. 22:18:38

Nem egy nagy ördöngősség az NFL szabályrendszere pár meccs megnézése után már simán követhető a dolog. A szín és a szám kombinációja (kék 42, kék 42 :-))))általában játék formációt jelent, amit ha az irányító bemond, akkor a támadó játékosok tudják hogy kell felállni az éppen következő play-hez.

Bocs, hogy beleugattam a fiúk dolgába:-)))))

sélli_ 2008.09.29. 12:48:06

Leeann, bizti nagyon egyszerű, de ciki nem ciki, életemben nem láttam egy darab meccset sem - így meg akkor hogy? Lány vagyok ám én is! :)

leeann 2008.09.29. 18:28:18

Dehogy ciki csak éreztem a félszt tőle, gondoltam barátságosabbá teszem egy kicsit szegény NFL-t. A "kék 42"-t meg gondoltam megvilágítom :-)))))
süti beállítások módosítása