Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Született feleségek - Hogyvolt - hogynemlesz

2008. február 05. 01:21 - Tm

Ez itt kivételesen nem egy hogyvolt, hanem egy hogylesz. Egész pontosan egy hogynemlesz. A néhai Mr. McCluskeyt ugyanis kénytelenek leszünk még két hétig jegelni, mivel kedvenc sorozatunk helyén ma este a fogyós realiti kiesőinek,  jövő héten pedig bennmaradóinak élő döntője terpeszkedik. Született feleségek tehát legközelebb február 19-én, hogyvolt róla 20-án. És még ez a kevésbé rossz hír.

Az igazi rosszat valószínűleg már mindenki hallotta: múlt héten autóbalesetben elhunyt Selmeczi Roland. Tragikus halála azokat is megrázta, akik soha nem látták őt színpadon, hiszen hazánk egyik legfoglalkoztatottabb szinkronszínésze volt. Halálával (többek között) Mike Delfino hangja távozott. Nyugodjék békében.


A sorozatot illetően a tv2-től annyit sikerült megtudni, hogy az évad szinkronja nincs teljesen kész (hogy a hátralévő öt részből pontosan mennyi nincs, azt nem árulták el), de egyelőre döbbenten állnak, és állítólag még nem foglalkoztak a pótlás kérdésével. A döntést egyébként a szinkront készítő Masterfilmmel közösen hozzák majd meg.

Egy biztos: nem lesz könnyű dolguk. Nehéz a tökéletesnek helyettest találni.

36 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.02.05. 09:52:34

Mike Delfino, Jack Bauer, Dr. Wilson: fura lesz más hanggal. Kinek van hasonló orgánuma? Lehet tippelgetni, de hát a Kulkára se szavazott volna senki Szakácsi halála után, hogy ő legyen Dr. House, aztán milyen jól bevált...

EasyFriend 2008.02.05. 10:18:11

Kicsit talán hasonló karakterű hangok:
Haas Vander Péter (pl. Dexter)
Crespo Rodrigo (pl. CSI Miami: Eric Delko)
Holl Nándor (House-ban nem megoldás, mert ott ő Foreman)
De hát igazából nem tudom.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.02.05. 10:54:13

Holl Nándor nekem Joey és kész :-) Ő, mint Jack Bauer? Ááá... Ha már Jóbarátok, akkor inkább Galamb, neki van olyan karakterű hangja (is), ami hasonlít Selmecziére.

A többi színész hangja most nem cseng itt a fülemben, pedig pl. Crespo Rodrigot alig 2 hete láttam színházban (a példaként felhozott sorozatokat nem nézem).

Kamarás Iván? Bár ő nem nagyon szinkronizál...

Tm 2008.02.05. 11:06:53

Haas Vander Ian uh kiesik.

nekem elsőre Galambos, Bozsó, Stohl, Rékasi, Kőszegi Ákos jutott eszembe.

dupi 2008.02.05. 11:41:40

hát ha már felmerült a stohl és a bauer név együtt, ki lehetne próbálni. szmájli is lenne, de ehhez a hírhez inkább hanyagolom.

BruceWayne 2008.02.05. 11:45:58

Stohl, Rékasi? uhh... őket látjuk is tv-ben, hiteltelen lenne.... Galamb se biztos hogy jó lenne.
olyan kellene akit nem szoktunk látni csak hallani

EasyFriend 2008.02.05. 12:14:02

Galamb nekem sokkal inkább Ross, mint amennyire Holl Nándor Joey, bár nagyon szeretem. Egyébként ezek az emberek elvíleg szinkron_színészek_, szóval szerintem el tudnak játszani hangokat.
Főleg a 24-gyel vagyok meglőve, mert a SzülFel-ben Mike karakterébe sokkal több minden belefér, illetve nincs olyan rengeteg szövege.

kukacka 2008.02.05. 12:14:08

Már éppen furcsáltam, hogy ilyen se-füle, se-farka vége lett az évadnak. De akkor csak parkoló-állásban van.

kukacka 2008.02.05. 12:22:35

Kiefert szerintem már jó páran szinkronizálták, régi motoros a pályán, kicsit szokatlan lesz, de azért nem kell olyan mélyenható színészi átélés a karakterhez, mint Ház dokihoz: rövid, velős mondatok, semmi érzelemdús játék.
(Ez most a hangra vonatkozik.)

Mike Delfino karaktere szintén nem az egész epizódot átivelő-beborító monológokról híres, rövidke tőmondatai számomra nem alakítottak ki kötődést a hangjához, nincs a fejemben a hangkaraktere.
Majd meglátjuk...

akyyy 2008.02.05. 13:15:14

én is stohlra gondoltam, meg rékasira. egyik jamesbond hangja (bár még kautzky armand hangja se rossz.

rékasi meg mulder ügynök hangja volt. bár a végefelé Robert Patrick (John Doggett) magyar hangja.

kamarti 2008.02.05. 14:21:53

nagyon igaz, hogy nehéz lesz a tökéletesnek helyettest találni. És abban is egyetértek, hogy a tehetség mellett talán az is előnyére vált Selmeczi Rolandnak, hogy a sok szinkron ellenére nem volt "elhasznált hang", és az arcát se láttuk túl gyakran. nekem péel kiütésem van Galamb reklámhangjától (igaz, inkább mennyiségileg, mint minőségileg), Kautzky Armand hangjáról meg csak és kizárólag Bond ugrik be, annyira arisztokratikus és karótnyelten-nesterkélten búgó valahogy. Szóval a magam részéről épp őket nagyon nem szeretném. Bár az az igazság, hogy az elsők között jutottak eszembe nekem is, mert néha az érzésem, mintha csak 4-5 (szinkron)színész lenne Magyarországon (meg az a néhány csatorna-arc, akik szinkronizálnak is, nemcsak napi szappanoperáznak, mint pl. Damu Roland vagy Előd Álmos). Szóval lehet, hogy inkább azt szeretném: lepjenek meg új hangokkal! (csak olyanok legyenek, amiktől nem váltok rögtön csatornát...)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.02.05. 14:41:30

kamarti, akkor drukkoljunk Kamarás Ivánnak :-)

kamarti 2008.02.05. 15:06:56

tőlem jöhet, ha ő is szeretné :) a "régiek" közül egyébként még Kőszegi Ákos is az eszembe jutott, szóval nem vagyok ennyire elutasító

Vince Larkin 2008.02.05. 15:11:31

nekem is Crespo Rodrigo jutott eszembe, mint lehetséges utód. Viszont Galamb is iszonyú jó szinkronhang! Majd a masterfilm kitalálja

EasyFriend 2008.02.05. 15:12:11

Engem inkább ne lepjenek meg... Ilyen esetekben gyakran túlzottan is meglepődök.

kamarti 2008.02.05. 15:17:06

hát igen. nem irigylem a döntnököket. sem szegény utódot, akárki is lesz (csak ne G ás KA, könyörgöm)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.02.05. 15:19:09

"Galamb nekem sokkal inkább Ross, mint amennyire Holl Nándor Joey, bár nagyon szeretem."

Galambnak sok hangja van. Holl Nándornak (szerintem) csak egy.

akyyy 2008.02.05. 15:42:17

Holl Nándor nekem végig Tuvok marad:D

en-gé · http://aapp.blog.hu 2008.02.05. 15:57:37

Kőszegi Ákost emelegetik még forumokon (you know, tony soprano)

BruceWayne 2008.02.05. 16:31:07

én kálid arturt meg martin lawrence magyar hangját unom nagyon :-)

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.02.05. 16:51:52

"Kautzky Armand hangjáról meg csak és kizárólag Bond ugrik be"

Nekem meg a Szőke Herceg. Hiába, a két gyerek otthon sűrűn nézi a Shrek filmeket :-) Meg a Sláger Rádió.

Bojcsi 2008.02.05. 18:14:36

Talán László Zsoltnak van hasonlóan férfias hangja, de fogalmam sincs kivel lehetne Selmeczi Rolandot (úgy ahogy) pótolni

topperharley 2008.02.05. 18:36:10

Kőszegi Ákos, ha "hang"emlékeim nem csalnak Gabrielle jelenlegi pasijának, a
polgármester jelöltnek a szinkronhangja.
Én Bozsó Péterre szavaznék.

EasyFriend 2008.02.06. 08:43:54

Bozsó Péter, Bosco hangja a Harmadik műszakban? Na ő tényleg jó lenne.

Fedor · http://fedor.blog.hu/ 2008.02.06. 09:54:45

László Zsolt nekem is beugrott, de asszem mégse. Viszont Sörös Sándor?

Bojcsi 2008.02.06. 13:50:45

Sörös Sándor meg nekem ugrott be, de én nem szeretném. De nagy valószínűséggel "Tv2-s" hang lesz, mert nézd meg, hogy pl. csajok közül Pikali Gerdát mennyire felkapta a csiga tv. Hülyét is kapok tőle...
Én maradok László Zsolt mellett. Esetleg Lux Ádám?

Desperatefan14 2008.02.06. 15:47:58

Egyébként február 19.én sem lesz született... vmi film lesz helyette.. rohadt jó... 1 hónapig semmi :S

kamarti 2008.02.06. 16:41:48

Király Attila? igaz, nem "csatornaközeli", ha ez szempont

Anak 2008.02.06. 18:13:55

Szabó Sípos Barnabás?

Tm 2008.02.06. 18:33:40

Szabó Sipos Richard Burgi vagyis Karl hangja a sorozatban.

kujoon 2008.02.07. 02:52:46

rohadjon meg ez a s*ggfej tv2...
Én is vártam mint a messiást a filmet a dagiék után...bezzeg az a kiba...tt Kalambó, az nagyon kell, az mijaf@szér nem lehet kihagyni egyszer????Ki nézi azt az ásatag, 70es évekbeli, százszor leadott szart???Hogy akasztanák fel magukat.

Selmeczi RIP.
Bár állítólag túlélhette volna, ha be lett volna kötve...
Tanulság: színésznek este nem szabad elindulnia Szolnokról Pest felé...
Ezentúl kötözzenek le mindenkit...

RózsaszínPárduc 2008.02.13. 14:11:32

Jó ez a tv2 egy iszonyat nagy nyomorék csatorna.Persze a Miért pont Brian?-t
nagyon fontos leadni,ráadásul 20:15kor.
Miért nincs inkább a szüli feli akkor?
csira media.

EasyFriend 2008.02.13. 16:27:48

Talán azért halogatják a SzülFelt, hogy kitartson, amíg az RTL-en visszatérnek a szokásos keddi nagyágyúk... Hogy legalább a premiert elrontsák nekik egy kicsit.

limbekcs 2008.02.13. 22:22:22

"A sorozatot illetően a tv2-től annyit sikerült megtudni, hogy az évad szinkronja nincs teljesen kész"

ez persze nem a dr. House sorozatra vonatkozott - ennek a szinkronja annyira nem volt kész, hogy már mai is új szinkronhanggal jött (Szabó Sipos Barnabás, ha hihetünk a filhallásomnak)

Hayo 2008.02.18. 10:10:41

Hat ugy tunik, hogy sem holnap, sem a jovo heten nem lesz. port.hu szerint. Info?

Tm 2008.02.18. 11:36:20

dolgozom az ugyon, legkesobb holnap kirakom
süti beállítások módosítása