Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Hogy volt: Grace klinika 2x27 - Egy nap, amikor minden összejön (évadzáró)

2007. június 13. 10:12 - sixx

Két epizóddal ezelőtt 42 klasszikus percet kaptunk Shondra Rhimes készítőtől, múlt héten egy elfogadható folytatást, most pedig egy nyálas ömlengést, egyszerűen képtelenek a készítők egy ígéretes történetszálat úgy lerendezni, vagy olyan mellékszálakkal megtámogatni, hogy az ember ne akarjon kockásat hányni a rész végére. Ott folytatjuk, ahol abbahagytuk az előző részben: a Szíves Ember új szíve megdobban, felemelőnek szánt muzsika hangjai szállnak az éterben, csak jó ennek az Izzie-nek, hiszen a műtét előtt Danny megkérte a kezét, és így, hogy van neki új szíve, minden jóra fordul majd.

A főnök nem hagyja annyiban az egész "vágjuk el a zsinórt, oszt majd lesz valahogy" dolgot, először közösen hallgatja meg a medikusokat és medikákat, majd egyenként, de nem sok értelme van a dolognak, mert mindegyik bevallja, hogy ő tette, és nem más, így nem haladunk előre ezzel a szállal sem. Azt, hogy az életben ez mennyire nem így lenne, hogy senki nem lenne hajlandó kockára tenni a karrierjét egy gyökér szőke hisztérika miatt, azt most nem részletezem, mert minek, ez egy ilyen sorozat, és kész.

Az sem túl életszerű, hogy egy kórház sebész-főorvosa arra utasít mindenkit, hogy csípje ki magát, mint szarospista Krisztus nevenapján, mert az unkahúga haldoklik, és így a szalagavató (prom) bálját majd megrendezik az előcsarnokban, a többi beteg meg le van szarva, köztük a nem túl jó bőrben levő Dr. Burke is. Ami életszerű, az a Doc nevű kutya halála, sajnáltam is piszkosul, talán ő volt a legszimpatikusabb szereplő az egész sorozatban.

Izzie napja csak nem lesz annyira fasza, mert miközben öltözködik, a vőlegény elhalálozik csendben, valami vérrög a tettes, szar az élet. Izzie szegény befekszik mellé az ágyba, és sír, mi is, mert Katherine Heigl leginkább hisztispicsa üzemmódban hiteles, itt kurvára nem. A kissé kínossá vált szál lezárásaként Izzie könnyekkel küszködve kijelenti, hogy ő vágta el a zsinórt az előző részben, és akkor ő most kiszáll, és nem lesz orvos, amivel mindenki jól jár, mert egy beteget már kinyírt tulajdonképpen, nem kéne veszélyeztetni a többit.

És jön a finálé legkínosabb jelenetfüzére, az, amiben Meredith, a tésztaképű narrátor olyan kurvajócsajnak van beálítva, hogy két, még férfiszemmel is sármos faszi kezét-lábát összetörve próbál a bugyijába beférkőzni, ha lenne pisztolyuk még tán párbajra is mennének érte. Shep kegyetlenül megdugja miközben a másik odakint várja, és a nagy cliffhanger, amin elméletileg izgulnuk kellene az, hogy a kifejezéstelen arcú és békaszájú Meredith még a dugás után is vacillál, hogy most akkor kit válasszon.

Olvasóinknak köszönjük a kitartó és megtisztelő figyelmet, jövőre lesz harmadik évad is, és ha minden igaz, akkor hogyvolt is belőle.

32 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

toi 2007.06.13. 10:25:16

mégilyet! tinibuli volt egy kórházban. ezen azért lehaltam.
ezért a mondásomért lehet, hogy sokan megköveznek, de én vártam a Szíves Ember halálát, már a műtét alatt. de aztán csak elment. idegesített a karakter, meg az, hogy egy szívátültetés után úgy ült és beszélt az ágyban, mintha csak a torka fájna egy picinykét.
elég folyékonyra sikeredett a vége, én valami ütősebbet vártam.
mondjuk egy jó kis lövöldözést, ami az ER végén és a Harmadik Műszak végén/elején volt. na, az ütött.
igaz, volt ebben is, de az gyatra lett:)
szóval, vége. valy mikor hozza a zertéel a harmadikat? két év?

szetaur72 2007.06.13. 10:27:08

" nyálas ömlengés" -TAlált !

mininyul 2007.06.13. 10:51:20

pontosan Meredith miatt sántított az egész sorozat. Annyira jó nő, h ha belép valahova, TUTI H MINDEN PASI őt akarja majd? Meg látják vele az életüket meg blabla? Christinát meg Baileyt főszereplőnek! :D

Mme du Tancin 2007.06.13. 10:52:32

Na és az a duma, hogy szegény Shepet nem tudja megőrjíteni a dögös vörös jégcsap asszonka?! Bezzeg a könnyes szemű nyálas szájú Meredith meg hajjaj.

bedovera 2007.06.13. 10:52:56

le lehet szállni dannyről..az egyik legszimpatikusabb figura volt a történetben...én megsirattam akármilyen gáz is:)
de tényleg "lányosra" sikeredett a vége és meredith már engem is igencsak irritál, h nem bírja választani egy jó pasi és még egy annál is jobb közöt...

mukuru 2007.06.13. 10:55:14

ezen a részen már egyszer majdnem felkötöttem magam, nem is tudom miért néztem újra.
sosem értettem miért akarja mindenki mereditht dugni, annyira azért nem jó csaj. sőt hülye is, sírós meg kurvoid. és csak ömlik a nyál. és mindenki mindenkivel kúr. a harmadik évadban meg méginkább.
mi a szarért nézem én ezt egyáltalán? :D

ritike 2007.06.13. 10:55:23

Hogy lehet szegény kutyuska halálát beleírni, de főleg még meg is mutatják? Felháborodtam! Állatbarátoknak nem ajánlott.

toi 2007.06.13. 10:58:28

mukuru 2007.06.13. 10:55:14
nem tudom, de én is így vagyok vele.
irritál, de ott ülök előtte, és nézem. dehogy miért, nem tudom:)
talán Burke és a Náci miatt.
na ők jók:)

squeegy beckinheim 2007.06.13. 12:02:36

Én a kutyus halálát megsirattam az tényleg kemény volt. Mere húzzon el a messzi picsába. kate walsh már megkapta a spin offot jöhetne egy Cristinának vagy a nácinak is!

toi 2007.06.13. 12:54:06

marisell 2007.06.13. 12:19:36
a főnöke ennek az 5 istenbarmának.
az alacsony néger csaj, aki nemrég szült.

Nadine · http://nadinevilaga.blogspot.com 2007.06.13. 12:57:03

Marisell: A szigorú doktornő Náray Erika hangjával.

noriq 2007.06.13. 13:14:15

azért nézem ezt a kakit m utána 21.sz. van. azt megvárom. közben meg tanulok.
de vki ezért begyűjt pénzt? hát ilyeneket én is kitalálok könyörgöm! hova kell elküldeni a gagyi történeteket? én is ilyenen akarok meggazdagodni, hé! bármikor írok olyat h azon könnyezhettek, ráadásul és a mai magyar valóságból :)!
pl. marinéni lemegy boltba. vesz kenyeret meg tejet. venne, de nincs elég zsé. ok. könnyek. hosszú csöndek. lassú snittek. langy zene.
de gondolom erre mindenki tojik. éljen.
persze ebben biztos az a jó h annyira elrugaszkodott. vagyis akkor jó lenne ha SZÁNDÉKOSAN akarna az lenni. de csak véletlen az, így béna lett :). nem baj. túléltem. a kutya bezzeg nem.

silaris (törölt) 2007.06.13. 13:43:09

nem a sopranos (leírás alapján egyáltalán nem szar) bejezése miatt kéne ostromolni a fórumokat, hanem az ilyen übergeil faszságok miatt, mint ez is.
aki meg azt kérdezi a sopranos végén, hogy "erre vártam nyolc évet?", az kíváncsi vagyok, hogy a halálos ágyán felteszi-e ugyanezt a kérdést.

marisell · http://kifozde.blog.hu 2007.06.13. 13:48:33

Kösz Nadine.a hangról tudom csak azonosítani, mert gyerek nézte, és addig én ülhettem a gép előtt.Szóval nekem ez volt a Szabó család:)

ErrorFlynn 2007.06.13. 14:07:15

és tényleg totál kifejezéstelen az arca, tényleg, és tényleg! a teste meg szép lassan elfogy. hihetetlen, hogy azt a nőt képesek voltak beemelni bárminek a címszerepére, mégha ennek a bánatos baromságnak is.

2007.06.13. 14:10:38

Szerintem ott kezdődik a történet, hogy Shep eleve az Izzyre kattant volna a való életben (ha már meg akarná csalni a bombanő nejét), Mere-t nem piszkálná senki bottal sem, főleg nem Chris O'Donell (ő velem csalja az asszonyt ugyanis)...:)) a Szivesember meg örült volna hogy luk van a fenekén, nemhogy medikákat hajurászott vóna...

Rézgálic 2007.06.13. 14:31:32

Hű vazz, ha Shep rám nézett volna így... tyű. Szerintem nem gáz Meredith. Tud játszani a szemével, nem kicsit. Tök rendi volt a köcsög gyerek, aki amúgy csak tényleg a frankót mondja. Bár vicces volt, hogy nem vitte ki a szobából a hisztist, csak leült vele a hullától egy méterre...

Kyntea 2007.06.13. 15:45:59

óóóóóó emberek. az, hogy hogy fér egy kutyahlál meg egy bál egy részbe... nos mindegy. de érezzétek már át, hogy egy ilyen nőnek, mint Meredith tényleg mekkora dilemma lehet, hogy két ilyen pasi töri magát érte. egy, aztán senki és most hirtelen kettő? soha ne legyen könnyebb döntésem, mint egy ilyen! :-)

ErrorFlynn 2007.06.13. 16:29:48

a kutyahalál csakis és kizárólag azért tétetett bele, hogy láthassuk, hogy meredith meg az izé között tombolnak az érzelmek. rohadtul nem a kutya volt a lényeg, hanem hogy letaperolják-e egymást a tetemen vagy nem. elnézést, de konkrétan arra fókuszált a kamera. alkotóknak eszébe nem jutott, hogy valaki a kutyát nézi, miközben azt is nézheti, hogy most döglenek-e (upsz) egymásért vagy sem.

Crystalline 2007.06.13. 17:12:01

Le van mindenki szarva (bocsánat:)), de nekem meg tetszik a Grey's Anatomy, nem mondom, hogy életem sorozata, mert láttam jobbat is, de könyörgöm ...ez amolyan édes kis szerelmi történet, kb. annyira mély, mint mondjuk egy Julia könyv (?), most mit vártok?
agykikapcsolónak tök fasza. ja és teli van kurva jó zenékkel.
Ja még valami: mér nem írtatok a Harmadik műszakról??? mert erről aztán lehetett volna. hú de fasza volt. na mindegy:)

Crystalline 2007.06.13. 17:12:32

ja és még valami:

"ADDISON FOR CHIEF!"

silaris (törölt) 2007.06.13. 17:20:44

ErrorFlynn 2007.06.13. 16:29:48

-||-

+ :D

Lynk 2007.06.13. 18:02:09

Nekem is nagyon tetszett!

Nem is tudom miért várjátok egy hetente egyszer jelentkező, hatvan perces sorozattól, hogy hegel-i magasságokban szárnyaló kérdésekkel bajlódjon életről-halálról-miegyébről...

Kikapcsol és szórakoztat, valószínűleg a célja is ennyi.

ando-san 2007.06.13. 19:34:50

én azért bőgtem a denny-meghaláson. meredith egy rondaság, ezt nem kell firtatni. denny a legkirályabb gyerek. ennyi. a többi lókaksi.

ando-san 2007.06.13. 19:37:20

mellesleg a náci a bailey. akkoris ando a kedvencem meg hiro nakamura!! :)

melin 2007.06.14. 10:52:32

Én nem értettem, h miért kellett Danny-nek halnia... miért nem engedik kicsit boldognak lenni a szereplőket??? Én ezért utáltam meg az ER-t is... nehogymá vkinek jó legyen alapon senkinek nem születhet egészéges gyereke, sikerülhet a kapcsolata stb.
Mere gáz (a rövidlátós nézése meg idegesítő sztem), ha pasi lennék tutti Addisont választanám... viszont Shep és kutyadoki közt én is vacillálnék:-)

drn 2007.06.14. 15:17:38

na nekem is cseppet nyálasnak tűnt, kinyírták azt a szegény kutyust, hogy a 2 tesze-tosza fogdoshassa egymást. pfúj.
és csak egy kérdés: orvos orvosnak nem vájja szemit és izzi marad dokinő?
köszi az összefoglalókat, jót kacagtam, és kéne a 3. műszak is.plíz

KicsiAnne 2007.06.14. 15:42:58

Melin, ezen én is gondolkodtam, hogy a Vészhelyzetben meg egyéb hasonló sorozatokban miért kell mindenkinek boldogtalannak lennie... Nos, szerintem erre Fodor Sándor adott egy jó választ, amikor azt fejtegette, miért nem akart több részt írni a Csipikéhez (:-) ), miután összeházasodott Tipetupával: mert mások boldogságára senki sem kíváncsi. Szóval, akármelyik szereplő jobb sorsáért izgulunk, a sorozatokat éltető úgymond "feszültség" radikálisan csökkenne, ha minden pár egymásra találna, szaporodna és vigyorogna nap mint nap, és közben legfeljebb pár beteg lehelné ki a lelkét a kórházak falai között, mi meg legfeljebb a szimpatikusabbjáért ejthetnénk pár könnycseppet...
süti beállítások módosítása