Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

Hogy volt: Alias 3x20 - A vér szava

2007. május 24. 00:05 - sixx

Naszóval, Arvin nem halt meg, mert KémFater megmentette, az Utazó Syd húga és egyben Arvinbácsi lánya, és MINDENKI tudja már, hogy Vaughnné egy mocskos ribanc. Lőtér, Dix győzködi Vaughnt, hogy továbbra is tartsa megfigyelés alatt a Fogtündért, mert csak. Vaughnnak nem tetszik a dolog, de ki nem szarja le? De most komolyan? Elmentél tanítani bazmeg, miközben a csajod Julia Thorn álnéven amnéziáskodott, oszt neked áll feljebb? Kuss. Kémfater elárulja Sydnek, hogy Arvin élőhalott, a vicc kedvéért ebben a hogyvótban ZombiArvin néven emlegetjük.

Syd nem túl lelkes, nem szerettelek én téged sose, ZombiArvin, csak a húgomat sajnálom, de nesze, itt a Homokóra, mutasd meg mit tudsz. ZombiArvin vesz egy nagy levegőt és elmeséli, hogy miközben a lányát kereste, rálelt egy Rambaldi-doksira (nem mondja), és abban egy formulára, amit elkészített, és ilyen zöld trutyi lett belőle. A cucctól az Utazó majd elmondja, hogy mi Rambaldi Végső Kurvanagy Terve, de mivel még csak a harmadik évadban vagyunk, és van hátra kettő, erre ne vegyünk mérget. ZombiArvin beadta a cuccot magának is, de nem állt be tőle, csak a lányára hat.

ZombiArvin fogja a fáradtságos munkával elrabolt Homokórát, és végleg megállítja, azaz szétveri a földön, mert ezt így kell. A benne levő zöldes cucc összeáll egy zöld gömbszerű izévé, ami majd biztos csinál valamit, de snitt, jön a Vaughn-házaspár. Michael Fiji-szigeteki utazást javall, tiszta romantika minden, de megszólal a telefon, Shaft bácsi az, Kémfater haverja, akinek infója van Vaughn rég meghalt apjáról. Weiss Fogas után ered, mert követni kell, nehogy rosszban sántikáljon.

Shaft egy liftben randizik Vaughnnal (titkos küldetés, és nem egy diszkóban, yeah), ahol közli vele, hogy bármit is gondol, fogalma sincs, hogy halt meg az apja. Na hogy? Hát kérem szépen úgy, hogy Rambaldi-fan volt (na ne) és az Utazó néven ismert kislányt őrizte (bazmeg), mert nem bízott a CIA-ben. Ne hazudj, Shaft, mert széjjelrúgom a töködet, mondja Vaughn arca. (Fogas mindeközben megszívatja Weisst, és szabadon gonoszkodik.) Mikor Vaughn kilép a liftből, két alak leüti. Syd, KémFater és ZombiArvin egy repcsin ül (mert ilyen repcsiket csak úgy lehet szerezni, még akkor is, ha az ember halott és/vagy körözött személy) és a zöld hogyishívjákkal az ölükben mennek Washingtonba, mert a Tröszt (magyarul Bizalom, hogy nyomorodna meg a fordító) ott tárol egy MÁSIK Rambaldi izét, amit majd a zöld miskulancia meghajt, és akkor lesz valami. Rambaldi szerintem kétéves korában kezdte a furcsa bigyulák nagybani gyártását, annyi van belőlük szétszórva. Ha összerakjuk mindet, biztos valami nagyon mulatságos dologot adnak ki, mondjuk egy Mikroszkóp színpados kabaréestet, vagy valami hasonlót.

A Smithsonianbe nem lesz egyszerű bejutni, mert a Tröszt öt tagjának a retinájához van kódolva a páncélterem, hát ki kell tépni az egyiket, nem tudom mi a probléma tulajdonképpen. A 24 című sorozat Pierce ügynökére ZombiArvin kellemes szívbajt hoz azzal, hogy csak úgy megjelenik előtte, mi van öcsém, nem is örülsz? A fickó a Tröszt tagja, és azért kellett a színjáték, hogy közben Syd lehallgathassa a telefonját, mert az ilyen élmények hatására mindenki telefonoz. Azt mondjuk megint nem értem, hogyan lehet csak így telefont lehallgatni, de ez legyen a legnagyobb bajom. Hoppácsak, Vaughn Sark fogságába esik, eh, még csak a 10. percben vagyunk, és máris több történt, mint egy Grace klinika évadban. Sark tud arról, hogy Vaughn apja az FC Rambaldi baráti kör tagja volt, és a következőket közli a félmeztelenül megkötözött Vaugnnnal: van neki egy kütyüje, ami 500.000 voltot vezet a ball mellbimbójába, ha úgy látja jónak (jó felütés), másodszor Sark úgy véli, hogy Shaft elárulta az Utazó hollétét, így addig rázza árammal, amíg el nem mondja. Kedves ember.

Dix összehívja az egész CIA-t, és így tart beszámolót arról, hogy mekkora fasz volt Weiss a Fogtündér-követés viszonylatban. A beosztottak nyilvános megszégyenítése biztos benne van valamelyik self-help manager könyvben, én is alkalmazni fogom ezentúl. Minden hivatalos szervnek szóltak arról, hogy Fogas veszélyes, így nincs miért titikolózni, ha ez egy Kovi film lenne, két jelenettel később Vaughn már análisan inzultálná az iskoláslánynak öltözött Sydet, de nem az. Washington, ZombiArvin csudaszemüveget kap, amivel majd jól a szemébe kell néznie minden Tröszt-tagnak, és így faszán lemásolja (?) a retinájukat (??) a bejutáshoz. Oké, legyen így. Syd közben egy Shannon nevű paleontológusnak öltözik, és elcsábít egy szerencsétlen geeket a múzeumban. Mondom, ha ez Kovi-film lenne... Syd addig rebegteti a szemét, amíg be nem engedik a páncélterembe, valami ritka kínai dínó csontjait nézegetni.

Vaughn napja ennél sokkal szarabbul telik, Sark árammal rázza, és élvezi, a biztonság kedvéért tol is egyet a potméteren, saccperkábé úgy 300.000 voltig. Ne adja Isten, hogy Vaughn kezébe kerüljön a szerkezet, mert Sark tökére kötözi, és feltekeri koppra. A vegzálás közepette megjelenik Fogas, és a lehetőságekhez képest összeszorítja a fogát. Nem egyszerű feladat. Syd kajakra elkezdi vizsgálgatni a csontokat, de ez csak álca, kérem szépen. ZombiArvin meglátogatja a múzeumban ülésező Trösztöt, és megkeríti az öt tag retinájának képét, így Syd kinyithatja a páncéltermet, és elhozhatja a Rambaldi-dobozt, amibe később beleteszik a zöld folyadékkal teli gömböt a Homokórából, az meg erre kinyomtat egy EEG-ábrát, nesze bazmeg, találd meg kié. Nem lehetett volna egy nevet? Címmel? Csak nem olyan faszagyerek ez a Rambaldi, na.

Vaughn sokkal szarabb helyzetben van mint sejtette, hiszen már az asszony is beszél hozzá, az áramütést még csak-csak elviseli az ember, de Fogas már sok. De nem tör meg!!! Mert kemény!!! Sark leszíjazza egy asztalra, és nekilát valami kemény anyagot nyomni belé. Közben ZombiArvin elmeséli Sydnek, hogy van az amcsi kormánynak egy olyan műhód-hálózata, amivel a zűrből tudják a jónép agyhullámait fényképezni. Kíváncsi vagyok hanyadjára sikerült ezt felvenni, mert én frankón vonyítottam a röhögéstől, pedig csak hallgattam. Mire ezt leírtam, KémFater már meg is találta az Utazót, egy csecsen munkatáborban. Gondolom Syd megy érte, de KémFater kicsit lehűti a kedélyeket, bazmeg nem zárnak be csak úgy ártatlanokat csecsen munkatáborba, biztos sáros. Muhaha. Vaughn magához tér a drogos álomból, neje szerint mindent elmondott, nekem nem stimmel itt valami.

Hipp-hopp, máris Csecsenföldön vagyunk, Syd az ottani sittes divatnak megfelelő zsákvászonban és bárisnyás kontyban parádézik, és keresi a hugicát. Senkinek nem fog feltűni, hogy egy elítélttel több van. Syd becsempészett egy robbanószerkezetet, elterelő hadművelet rulz, így bejut a többi nő közé. Vaughn közben egy szál ingben stoppol az utcán, egy kamionos veszi fel, de persze álca az egész, én mondtam!!! Verekedés, menekülés, mindez persze hiába, mert Fogtündér elkapja, és fejberúgja. Biccs. Syd egyre közelebb ér az EEG-tulajdonosához, akit Talia Kozlovnak hívnak, és szemmel láthatóan katatón állapotban fetreng egy vaságyon. Syd ettől még beszél hozzá, én vagyok a tesód és ki akarlak vinni, stb. Marshall otthon Vaughn nyomára akad, de jobb ha siet, mert a neje nagyon szemét állat. Sark egy titkos CIA-kínzási módszernek veti alá, gerincbe szúrt injekció, igazságszérum, amit csak el lehet képzelni. Sark egyszer csak hívást kap valakitől, aki beköpi, hogy hol van az Utazó - vajh ki lehet a vonal végén? Fogas feladata: kinyírni az immáron haszontalan Vaughn-t, amit az adag felturbózásával meg is kezd. BICCS!

Syd húgszabadítási terve dugába dől, mert az őrök lefülelik, és ketten verik, mint a répát, miközben Tania réveteg mosollyal mered a távolba, de nem sokáig! Mert felkel! És agyonvágja az ellent! Görlpowah rulz. Menekülés következik a csatornarendszeren át, legalábbis ez a terv. Marshall rálel Vaughnra, akit az utolsó pillanatban sikerül kihozni a nagyon kemény és nagyon súlyos mellékhatásokkal járó drog markából. Talia jócsaj, máris megkedveltem. És ügynök is ráadásul, nem mintha meglapne a dolog. Tesók vagyunk, kisanyám, mondja neki Syd, itt az apád is, habár nem egy jó ember. Taliának miért nincs asszonyos konty a fejin? Ja, és Nadia a neve. Király. ZombiArvin simogatja a fejét, és apa-lánya pillanatot él át, KémFater közben óvatosan jelzi Sydnek, hogy nem biztos, hogy minden stimmel a csajjal. Nadia magához tér, és megretten ZombiArvin láttán, aki ezt már megszokta, és inkább lelket csupaszít, én nagy geci voltam régen, DE amikor megtudtam, hogy te létezel, hát akkor nagyon rendes ember lett belőlem.

Mire ezt kimondja, a rejteklakás ajtaja berobban, és jön a Sark-Fogas duó egy pár helyi samesszel megtámogatva, akiket Syd és KémFater hamar legyak, és a tetőtérbe bújik Sarkék elől. Onnan meg mit hallanak? Hát azt, hogy a közben elmenekülő ZombiArvin-Nadia páros útvonalát felfedező Fogas sík idegbetegen megjegyzi, hogy ZombiArvin megvezette őket. Ő telefonozott tehát a kínzás alatt. Tudtam én, hogy geci, báránybőr és a farkas minősített esete, kérem szépen. Los Angelesben Vaughn elmondja Sydnek, hogy a büdös életben nem láthatja a tesóját, mert akkor valóban eljő az Armaggedon, már ha hinni lehet Rambaldinak, és ebben a sorozatban ezt mindenki készpénznek veszi. Syd kivan, de Nadia sem áll jobban, mert ZombiArvin elvitte valahová, és zöld droggal tömi ezerrel - meg akarja ugyanis tudni, hogy mi is Rambaldi Végső Terve. Ennyit az apai szeretetről.

23 komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lelkesz g 2007.05.24. 00:41:14

sixx!
Off topic, de miert nincs szo az uj Sopranos-rol? azt hittem ettol fog zengeni a comment.com amikor elkezdodik a sorozat, hiszen utso evad. Mar csak 2 resz van hatra, es az eddigi reszek eleg intenzivek voltak... foleg az utolso ketto.

KékFény6 2007.05.24. 02:53:29

Gondolom azért, mert idehaza nem adják (még?).

sixx · http://comment.blog.hu 2007.05.24. 06:10:01

pontosan. nem fogom elspoilerezni a dolgot, habár erősen tanakodom egy spoileres övezet beindításán a naprakész sorozatfanoknak.

Lucca 2007.05.24. 07:17:26

Sixx!

Plíz,west winget!!!

spamdog · http://www.szorfdeszka.hu 2007.05.24. 08:33:44

Sixx : West Wing hogyvolttal mi lesz? Azt írtad folytatódik!


toi 2007.05.24. 08:35:33

"...a vicc kedvéért ebben a hogyvótban ZombiArvin néven emlegetjük."
ez sikerült is. ismét dőltem a röhögéstől.
ez most valamivel hosszabb lett, mint a többi. vagy csak nekem tűnik így...?
na nem mintha probléma lenne:)

Gabba 2007.05.24. 08:43:22

Pörgős rész volt, ammán igaz!
Csak egy kis korrektúra: Fijit Fogtündér javasolta, nem Vón.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.05.24. 08:49:07

ZombiArvinnál leestem a székről:)))
Szószerint.

sixx · http://comment.blog.hu 2007.05.24. 08:54:35

spam: folytatódik, szombat/vasárnap pótlásra kerül a két elmaradt rész.

Bééééci 2007.05.24. 09:38:00

Gabba jól beszél én is írni akartam:)
KEdvenc rész: "Rambaldi szerintem kétéves korában kezdte a furcsa bigyulák nagybani gyártását, annyi van belőlük szétszórva. Ha összerakjuk mindet, biztos valami nagyon mulatságos dologot adnak ki, mondjuk egy Mikroszkóp színpados kabaréestet, vagy valami hasonlót." Na én ezen szartam be nagyon a többin normálisan csak visongattam:D állat volt mint mindig... de kár hogy már csak 2 rész van... új évadot ne merjék sokáig húzni mert bepipulok...:)

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.05.24. 09:40:43

szia Bééééci
erre az évadra több, mint egy évet kellett várni:(((

Bééééci 2007.05.24. 09:52:01

Szia!
Ez a baj... de ez az évad fasza.... sztem.. van történés dögivel, nem csak sima kis küldetések meg lelkizés ezerrel...

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.05.24. 10:04:47

ja, bár én pl. bírtam Irina asszonyságot is. Kavarni ő is tudott. (és a Lena Olin milyen jó nő, pedig nem mai csirke:)))

Bééééci 2007.05.24. 10:06:17

a Fogtündér is az lenne talán ha nem geciasszonyságot játszana... baszki az elején attól féltem hogy Fogas lesz az Utazó:P:P:P

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.05.24. 10:12:29

képzeld el, ha Arvinbácsi lenne:))
és a Will gyerek is hiányzik nekem.

Bééééci 2007.05.24. 10:21:30

minden évadban voltak jó "újak"... nekem a feka buxa is hiányzik.. azt elnézegettem vna még de az is sáros vót...

Bééééci 2007.05.24. 10:21:30

minden évadban voltak jó "újak"... nekem a feka buxa is hiányzik.. azt elnézegettem vna még de az is sáros vót...

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.05.24. 10:34:54

elsőzés helyett duplázás?:))))
ja a fekete csaj is jó volt, főleg mikor már nem ő volt ő. szóval érted. LL még nem küldte nekem a kááávééét.

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.05.24. 10:35:35

ja, és az gáz, hogy én imádom Sarkot?

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.05.24. 10:41:47

nem baj:))
én akkor is bírom.
no léptem. tanulás:(((

2007.05.25. 21:53:29

svati, akkor már ketten vagyunk, mert Sark nekem is bejövős :)

sarasvati / sütifej (törölt) 2007.05.25. 22:19:45

szia Jé
épp most néztem meg AXN-en.
olyan édes, amikor mosolyog:)))
süti beállítások módosítása